toimiiko?

....

Tapasin netissä pojan ja nyt olemme olleet jo jonkun aikaa kaukosuhteessa. Meillä on n. 650 km välimatka, olemme tavanneet pari kertaakin. käyn vielä peruskoulua, mutta son kohta käyty, kultani on vähän vanhempi. Toimisko se myöhemmin jos muuttaisimme asumaan samaan asuntoon kun olen peruskouluni käyny? Olemme jo miettineet tätä yhessä ja kummakki on sitä mieltä, että se onnistuu jos kummakki on tosissaan. Jotkut väittää että kaukosuhde ei voi toimia, koska toinen kuitenkin ihastuu johonkin muuhun, mutta voihan niin tapahtua vaikka asuis samas talossaki.

1

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen12345

      Tuo on melko pitkä välimatka, mutta se on ihan parisuhteessa olevista ihmisistä kiinni :) itse olin kaukosuhteessa jossa meillä oli 100km välimatka. Nyt asumme yhdessä saman katon alla. Uskon, että kaukosuhteet toimivat samanlailla, kun muukin suhde. Se on vain siitä kiinni, uskovatko molemmat osapuolet siihen, ja luottamus toiseen pitää olla todella hyvä. Ystäväni on kaukosuhteessa ollut vuoden verran, ja hänen miehensä asuu ulkomailla. Että onnistuu se näköjään niinkin :) Olet melko nuori vielä, joten mieti tarkaan mitä haluat. Tutustukaa kunnolla myös kasvotusten useamman kerran. Jos rakastaa, niin ei sitä niin vain ihastuta toiseen ihmiseen., oli matka kuinka pitkä tahansa. Sillon sitä tekee kaikkensa sen eteen että pääsee näkemään toista. Minä ainakin olen sitä mieltä. Toivon sinulle kaikkea hyvää suhteessanne :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe