Kuuluu ehdottomasti Suomen kauneimpiin naisiin. Uskaltaisin jopa väittää, että on kaunein. Kyllä kelpaisi!
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/salatut_elamat/syksy_2011/pressipaiva/1214743.jpg
Rosa Rusanen
102
11110
Vastaukset
- rosa.m.
Kaunis on ja seksikäs.
- Rosa Rusanen:)Fani
Rosa Rusanen on tosi kaunis!Ja Rufus Rusanen söpö:)Näin tänään unta että Rosa Rusanen ja Iina Kuustonen oli jossain paikassa ja nii me muutkin!Sitten Iina Kuustonen ui ja siltä lähti se bikinien yläosa.Ja sitten Rosa Rusanen meni kerrossänkyyn ja istui!Siinä unessa mä aattelin sanoo Rosa Rusaselle että oon sen fani oon AINA halunnu nähdä Rosa Rusasen livenä mut en tiiiä missä se ees asuu:(Mä asun Viikinmäessä Helsingissä!Ja Oon AINA Rosa Rusasen ja Rufus Rusasen fani!;)
- Pedon jäljillä
Eks toi oo joku 15-vuotias?
- Pedon jäljillä
Ai, se onkin ilmeisesti 18 vee. Näyttelee vaan 15-vuotiasta ja 15-veeltä näyttääkin.
- miesmassa
Joo on tai itseasiassa 8-vuotias ja me miehet olemme pedofiileja.
- gfdghjk
Oon keskustelun aloittajan kanssa samaa mieltä. Jotenkin niin kaunis ja lisäksi söpö. Ottaisin emännäkseni heti jos voisin. Kateelliset pissikset olkaa hiljaa.
- <daesdtgast
Liikaa meikkiä, en panis.
- Juurikin kaunis
Liikaa meikkiä? Ihan sopivasti. Ei ole yli meikatun pissiksen näköinen toisin kuin monet hänen ikäisensä.
- Tumma sen pitää olla
Kauneus on katsojan silmissä, ei voi siis väittää vastaan mutta omaan makuuni ei tuo nainen ole mitenkään erityisen kaunis.
- Beauty^^
Näin naisena täytyy sanoa että todellakin on kaunis tyttö! Ei tuollaisia joka päivä kävele vastaan, Suomalaiseksi näyttävänäköinen.
- 9333
Kaunis, mutta jotenki kyllä näyttää vähän pikkutytöltä.
- Tottamooses
Johtuiskohan siitä että tyttöhän tuo vielä onkin, vasta 18- vuotias
- niimbä
Olen 18-vuotias ja minä ja moet muut kaverini näytämme mielestäni ikäsiltämme. Tuo näyttää 13-vuotiaalta.
- ronnyros
niimbä kirjoitti:
Olen 18-vuotias ja minä ja moet muut kaverini näytämme mielestäni ikäsiltämme. Tuo näyttää 13-vuotiaalta.
Hän on kyllä syntynyt vuonna 1992, eli on 20-vuotias.
- No! No! No!
niimbä kirjoitti:
SÄ OOT ÄÄLIÖ!!! Ymmärräksä että sä näytät ite ihan vanhalta koiran paskalta.Ja sun kaverit myös!............................................................Nytki sä varmaan jo pillität siellä :D :D
- edfglkjhgf
Kateelliset pissikset olkaa hiljaa!!!!!!!!!!!!!!! Rosa on kaunis kuin enkeli.
- eliasvuorenmaaonhomo
ja enkelit on rumia ku koiran paskat xD
- Vanish2
Hetero nainen vaikka olenkin, niin täytyy sanoa että kaunis/söpö on, jotenkin tulee vähän mieleen prinsessa Madeleine.
- ..........
Minä nainen pidän häntä myös todella ihailtavan kauniina. Kauniit silmät ja kasvot, muodokas vartalo, kauniit kauniit hiukset. Vaan mieheni mielestä hän on kummallisen mallinen, mittasuhteet jotenkin väärät. Noh, ehkä hänellä on omituinen maku, kun minustakin tykkää. :D
- nainen minäkin
Lapsenomaiset, mutta kauniit ja enkelimäiset kasvot. Vartalo on seksikäs ja muodokas, ei mikään pikkutytön vartalo. Kyllä näyttäisin mielelläni häneltä :)
Kaunis.
- leukaperät löytyy
Ihan kaunis, vähän Anna Erikssonin näköinen.
- seppo t
se vammanenko salkkareista?
- Helena Kuula
Anna Erriksson ei ole näyttelijä salkkareissa vaan laulaja.
- cökis
dörm
- näin:)
Just.Ei todellakaan ole.Hyvin keskenkasvuinen tyttö vielä.Vasta kehittymässä naiseksi.Nätiksi voi kyllä sanoa mutta ei juuri muuta
- Tyttö-97
No ei todellakaan vielä nainen. Lapsenpyöreyttä on, onhan tässä itseläkin.Mutta keskivertoa kauniimpi kyllä, ja näyttävän näköinen on mielestäni.Hän on selvästi vielä teini,teinin ääni ja teinin näköinen.
- nainen86
Nätti nuori nainen on
- Kaunis kuin ruusu
Nättikö vain? Kadulla tulee vastaa niitä nättejä jotka eivät kasvonpiirteillään toisistaan erotu, sellaisia perusnättejä, pikkusieviä. Rosa on niitä harvoja joita voi todellakin sanoa kauniiksi, vai tuleeko tuollaisia vastaan kadulla useinkin? Enpä usko. Rosa on kasvoiltaan juuri sitä kaunotartasoa.
- vanha pervo
Ihan tavallisen naapurintytön näköinen. Itse asiassa tuossa naapuritalossakin asuu paremman näköisiä nuoria tyttöjä. En ymmärrä tätä hehkutusta.
- Nekku80
Miten voi sanoa että joku "näyttää sen ja sen ikäiseltä"? Kuka sen määrittelee minkänäköinen esim. 15-vuotiaan tai 18-vuotiaan pitäisi olla? Ihmiset ovat yksilöitä! Rosa ei näytä "13-vuotiaalta", vaan ihan omalta itseltään.
- mooomienhous
Mielipiteitä on erilaisia. Jonkun mielestä näyttää 13-vuotiaalta. Kuten minun.
- No..
mooomienhous kirjoitti:
Mielipiteitä on erilaisia. Jonkun mielestä näyttää 13-vuotiaalta. Kuten minun.
Kuvissa ehkä, mutta ei sarjassa.
- Rosa on kaunotar
Näyttäköön, se ei taas tarkoita sitä etteikö Rosa olisi kaunis, mitä hän todellakin on!! Huh huh, keskivertoa paremmannäköinen aivan ehdottomasti.
- Huh huh
puh huh, älä hajoo housuihis
- Naisen mielipide
Todella kaunis nuori nainen. Upeat hampaat, hiukset, iho ja silmät. Mielestäni kauniit mittasuhteet, enkelimäinen tosiaan. Ei mikään kuivakka kuikelo, vaan terveen näköinen.
- MINUN MIELIPITEENI!!
Ei sillä niin hyvä iho ole. Ku kattoo sarjassa nii sen ihosta näkee, et se on ihan normaali iho mitä muillaki sen ikäsillä. Toisinaan Rosalle saatetaan laittaa aika paljon meikkiäkin, kun iho minusta näyttää huonontuneen sarjan aikana. Alussa Rosan iho oli aika hyvä mutta nyt näyttää siltä, että on stressin myötä huonontunut. Mutta kaunis on edelleen! Ja niin, noi hampaat on varmaa ihan hammaslääkärin tekemät eli en usko että Rosalla on noin hyvät hampaat. Mutta todella kaunis. Ihosta vain näkee sen, että Rosa on ihan normaali nuori nainen, jolla on normaali iho ja ihanat hiukset :)
- Makunsa kullakin.
Söpö on, mutta ei kaunotartasoa.
- Kaunis on kaunis.
Rosa on niitä harvoja joita voi kaunottareksi sanoa, joten todellakin on juuri sitä kaunotartasoa.
- Kyllä kyllä!!!
Kyllä tuo Rosa on todella kaunis ja tyttömäinen. Kirsi Ståhlberg taas todella kaunis ja naisellinen. Siinä Salkkareiden parhaimmisto! ;) Ehkä silti Salkkarihahmoina he aiheuttavat negatiivisuutta, mutta ei kyllä muuten! Miltähän tuo Rosa näyttää 10 vuoden päästä..? Näyttääkö edelleen yhtä hyvältä kuin Kirsi Ståhlberg? Sitä ei voi sanoa, sillä tyttö kehittyy vielä paljon.
- Kaksi kauneinta
Rosa on 100 kertaa kauniimpi kuin, Kirsi
Ståhlberg on toki ihan nätti mutta ei läheskään niin kaunis kuin Rosa ja salkkareissa cindyä näyttelevä naikkonen Mia Ehnrooth!! - CÖKSY
JEPS MÖI
- Ei ole kaikki kotona
Oliko sulla jotain asiaakin vai miksi postailet näitä omituisia kommentteja tänne?
- kelpais
rosasta ei sais kyllä rumaa tekemälläkään :D
3 kauneinta Rosa, Mia ja kirsi....ja kyllä siihen voi vielä Piripepin ja Heidin laskea :)
on siinä Isabellassaki ne omat puolensa kuten boobsia ja pepaa..:D - Njääh!
Pieni pää, harmaat silmät (ei mikään paras väri...) ja liian ruskettunut (mitä todennäköisemmin tuhlaa rahoja kalliisiin ulkomaanmatkoihin, solariumiin tai tekorusketukseen - suomalaiset eivät ole tuon värisiä). En tykkää mutta makuja on tosiaan monia. Muuten ok! :) Liian perusmissin näköinen.
- Kurpitsa päät
Jokaisella on toki oikeus olla pitämättä jos niin haluaa mutta ei Rosan pää mikään pieni ole. Ei sellainen jätti iso pääkään mikään silmiää hivelevä näky ole.
- Märkä-pal-li
Pinnallista kauneutta katsojan silmiissä vain. Aito ruman ja kauniin sekamelskapissis se siinä tekohymyilee.
- Tanann
Huarra
- dany
Rosa on kuvankaunis. Voisin lainata Markku Aron sanoja tähän, "Kun luotiin tyttö tuo pinnalle maan, niin seisoi enkeli mallina kai."
Itse olen naisihminen ja täsmälleen samanikäinen kuin Rosa, ja voin rehellisesti sanoa että hän on yksi kauneimmista ellei kaunein tyttö, jota olen koskaan nähnyt televisiossa.
Suomalaiseksi harvinaisen näyttävännäköinen :-) - vb,fj,.fj,.
No jaa, pidän enemmän Anna-Sofian kasvoista: http://suosikki.fi/s/f/editor/images/Viihde/Uutiset/anna-sofia_ali-sisto.jpg
- Täällä vaan
Ok on ihan kaunis nuori nainen,mutta sen voin sanoa että kyllä oon nähnyt tääl suomen valtiossa kauniimpiakin naisia.hei.ja kannattaisi eka tsekata miltä se Rosa näyttää ihan livenäkäkuömasta eikä katsella muokattuja terävä/hienosäädettyjä kuvia rosasta netissä.
- Eipä ole ihmeellinen
Tuollaisia blondeja löytyy Suomesta ja skandinaaviasta pilvin pimein. Mene Irc-galleriaan niin eiltä jo löytyy samantasoisia.
- Eipä ole ihmeellinen
Eipä ole ihmeellinen kirjoitti:
Tuollaisia blondeja löytyy Suomesta ja skandinaaviasta pilvin pimein. Mene Irc-galleriaan niin eiltä jo löytyy samantasoisia.
*sieltä PS. tarkoitin tuota Anna-Sofiaa.
- lol
Ihmettelen aina, kun ihmiset ei tunnista häkellyttävää kauneutta. Jotenkin haetaan aina niitä "peruspiirteitä", hyvät hampaat, silmät, nenä ja poskipäät - hevosiako tässä ollaan? Kyllä suomesta varmasti Anna-Sofian tasoisia tyttöjä muitakin löytyy, mutta ei hän ihan suotta voittanut huippumalli haussa -kilpailua ja tee töitä nykyään mm. Voguelle. Kauneus on usein myös olemuksessa, Anna-Sofian herkkyys ihan huokuu kuvista.
- Oma näkemykseni
Etkö ymmärrä että se häkellyttävä kauneus on katsojan silmissä, mielestäsi Anna-Sofia on huikea kaunotar, jonkun muun mielestä vain kaunis joita löytyy samantaosisia ja tuota kauniimpia vaikka kuinka paljon. Se, että on malli ei tarkoita sitä että olisi ulkonäöltään erityinen, malleilta vain vaaditaan mahdollisimman miellyttäviä piirteitä.
- kerrompas vaan
ei varmasti kuulu suomen kauneimpiin naisiin (rusanen) olen ollut julkisella paikalla samaan aikaan,eli voin sanoa että näytti huomattavan erillaiselta ominsilmin katsottuna mitä nuista muokatuista kuvist näkee ,on tuolla stadin yö-elämässä tullu kauniimpiakin nähtyä
- perus nätti
ei tuossa ulkonäössä ole mitään mieleenpistävää ihan perus nuoren kauniin naisen näkönen,toisaalta salkkarit cindyssä on jotain ainutlaatuista ulkonäössä ym
- ioda
On se nyt kauniimpi kuin sinä.
- Gasellisääri
Totta, salkkareissa Cindyä näyttelevä Mia Ehrnrooth on todella kaunis ja näyttävännäköinen, onkohan kokonaan suomalainen?
- Hyvä ihminen
On kyllä oikein nätti tyttö tuo Cindy, mutta ne jalat ovat lievästi ilmaistuna: "ohuehkot".
Roosalla taasen paljon matkaa ja kasvunvaraa aikuisen naisen mittoihin. Ei kyllä iskisi itselleni kuitenkaan sittenkään. En vain pidä niistä kasvoista jotenkin.
Noo, makunsa sitä kullakin.
- sdfsdf2
Rosa on mun unelmien prinsessa.
-M21 - Rosaitsetaidatolla
EI todellakaan. Mitähän seksikästä tavallisessa hiirulaisessa on?
- on
aika hassua et joku tuol aiemmin oikein yleistää tämän rusasen suomen kauneimmaksi naiseksi! voin sanoa että ei todellakaan voita suomen kauneimman naisen titteliä, eikä kuulu suomen kauneimpiin naisiin, kyllä se vaan täytyy myöntää et tuon tason naisia löytyy loppujenlopuksi aika paljonki,ei tuossa naamassa ole mitään ainutlaatuista,
plus en nyt väitä rumaksikkaan kyl rusanen kuuluu enemmän kauneus kategoriaan ku rumuus, - Nätti on
Ei ole Suomen kaunein mutta hieman keskivertoa kauniimpi kylläkin. Suomen kauneintahan ei voi valita, makuja kun on monia.
- molopää mansesta
Ei tosiaan ole toi pikkutytsä kaunis, aikuset naiset mun mieleen. suomen kauneimat on jasmin mäntylä, jenni vartiainen ja anna abreu. Eikä oo mielipide kysymys vaan fakta.
- ihme hyypiö
molopää mansesta kirjoitti:
Ei tosiaan ole toi pikkutytsä kaunis, aikuset naiset mun mieleen. suomen kauneimat on jasmin mäntylä, jenni vartiainen ja anna abreu. Eikä oo mielipide kysymys vaan fakta.
Siis ei kai Anna Äbröö ole sun mielestä "aikuinen nainen"?????? Oot tainut vähän jäädä jälkeen...
- en tykkää
Ruma kuin mikä mun mielest
- alfahda
mun unelmien nainen!!!!
- kaunein..........
kyllä Rosa niihin kauneimpiin kuuluu..
jos saisin valita en ottas ketään muuta..:D - Pidän
Kyllä hän on kaunis ja hän on vain näyttelijä ei hän oikeasti ole sellainen kuin näyttelee haloo?
- giveyourheartabreak
Kaunis Rosa kyllä on, mutta siis ihan uskomattoman huono näyttelijä. Upee ulkonäkö on syy miks se on siihen rooliin päässyt... koska hän ei ole näyttelijäntaitoja nähnytkään.
- DIII .....
Kun katsoo tarkempaan niin jaloista huomaa että on ollut pentuna läski. Ei mikään säihkysääri vieläkään.
- Taskuvenus
Niin tai sitten Rosalla vain on tuollaiset jalat luonnostaan. Vaikuttaa aika lyhyeltä, onko kukaan muu huomannut samaa? Ei taatusti ole yli 165 cm.
- ei mikään läski.
olen huomannut. ei rosa mikään läski ole tai ole ollu.
- raw
Iida nyt vaan tossa sarjassa on anorektikko ja kuvittelee olevansa läski. Olishan se kamalaa jos Rosa ajattelis ite itsestään silleen... Miten hoikat tytöt edes voi kuvitella olevansa läskejä? Mut esimerkiks vois mieltää laihaks, mut en tajuu miks jotkut tämmöseltä haluaa näyttää.
- piip2
ja Rosa on kyllä syntynyt 1992, eli 20v, EI 18vee.
- marttiini2
On ihana, mutta pikkasen liian paksut posket ;D
- Ammujuuuwwww ;)
Eihän rosalla oo poskia melkein ollenkaan tai ainakaan mitkään paksut posket.
- Kaunis on
Just, no ei ole :D
- M090113
Ihan tavallinen tyttö mielestäni. Ei kuitenkaan näyttävä tai muutenkaan erityinen.
- kaunis muttei kaunei
kaunis on muttei kaunein, maailmassa on joka kolkassa kauniita naisia josta ei tiedetä vielä, ja näitä kauniita naisia tuleekin vielä ja niin edes päin mutta kyllä silti on kaunis, tietenkin vaikee sanoo kun hänellä niin paljon meikkiä on mutta kauniit silmät. :)
- Joo..
Ei maailman kauneinta voi edes valita ja onhan se aika paljon katsojastakin kiinni mutta kyllä Rosa on mielestäni kaunis.
- ----Siidujuuj----
Rosa on yhtä nätti kuin kaikki muutkin, mieluummin näytän omalta itseltäni kuin joltakin toiselta. Ihailen itse myös rosaa mutten palvo sitä kuten jotkut muut jotka sanoo"olisin mieluummin rosan näköinen toisinkun itteni" säälittävää suoraan sanoen ihailla jotain aivan liikaa. En ryhdy siihen, että kehuilisin sitä koko aika tai siihen että olisin rosan vihamies, kuten haukkuisin sitä koko ajan ja muutenkin jos ette sattunut tietämään niin rosa ei oikeasti ole kokonaan suomalainen vaan hän on puoliksi venäjäläinen, joten itse jos saisin päättää niin en pistäisi häntä "suomen kauneimpien naisten" listaan koska hän ei ole kokonaan suomalainen. Sanoin oman mielipiteeni ja kiitos siitä.
- Rihanna fani
Samaa mieltä !
- Haistan palaneen käryä
Rihanna fani kirjoitti:
Samaa mieltä !
Olen itsekin vahvasti epäilly Rosan omaavan venäläisiä sukujuuria,sillä työskenneltyäni venäjällä 8 vuotta tapasin useaseen otteeseen naisilla just tollasia kirkkaan vihreitä silmiä,ja rosalla on just sellaset, plus samanlaiset hiukset oli monella venäläis naisella
- kaveriani
Minäpä olen pannut tota.
- CÖKSY
niin oot.. myt töi ön ihän vityn tylinen!!!!
- tyttö-97
Rosa Rusanen on totta viekööt tavallisen näköistä naapurintyttöä kauniimpi. En oo mikää lepakko mut: valkoiset,suorat hampaat,silmät, ihana rusketus,joka ei ole överi vaan just sopiva. Se on niin SÖPÖ tyttö,ainakin mun mielestä. :)
- setä-seppo
Kaunis on kuin kukka.
Terv . Seppo-Setä - Moiiii
Rosa on kaunis. Kateelliset pissikset ja muut voitte olla hiljaa. :) omia mielipiteitä saa olla mutta ei toista koiran paskan näköiseksi voi sanoa varsinkaan Rosaa.
- geijo1
katariinakin kans on aika kiva :P
mutt tässä listaa käykää rosa fanit nostamassa rosa kärkee ja haters laskemassa alas - parikymmenkesäinen
Ei hän mikään ruma ole todellakaan, joku voi jopa tykätä. Omasta mielestäni Rusanen ei kuitenkaan erotu mitenkään erityisen kauniina. Kärjistetysti voisin sanoa, että samanlaisia löytyy 13 tusinasta. Ainakin vähän liian meikattu ja ruskettunut minun makuuni.
Esimerkiksi hänen etunimikaimansa Uuden Päivän Rosa Hautala sen sijaan on paljon enemmän omaa silmää miellyttävämpi.
http://i3.ytimg.com/vi/n1XL4Voae3Q/maxresdefault.jpg
Vaikka en häntäkään lähtisi suorilta käsin Suomen kauneimmaksi väittämään. Itseasiassa tuollainen kauneimpien naisten rankkaaminen on mielestäni turhaa, jopa typerää. - Kaunis kyllä on
Mitä hittoa? Onko täällä jengi ihan sokeita vai!? Rosa on ilmiselvästi keskivertotyttöä kauniimpi. Sellainen suloisen ja kauniin näköinen, ei missään nimessä tavallinen. Tuo Rosa Hautala on ihan objektiivisesti arvioituna paljon paljon rumempi kuin tämä Salkkareissa näyttelevä Rosa. Ei voi noita kahta edes verrata toisiinsa. Kauneinta ei voi edes valita, sellainen typerä jaottelu kannattaa unohtaa kokonaan. Mutta se että onko Rosa kaunis vai ei, on mielestäni turha miettiä. Viehättävä hän selvästi on. Kannattaa muista että kaikkia ei voi miellyttää mutta rumaksi haukkuminen on liioittelua Rosan ulkonäöstä puhuttaessa.
- Penguin
Rosa Rusanen is lovely and beautiful;)
- nvnvn
Liian leveät leukaperät, eli kasvot ovat aika leveän malliset ainakin edestä päin ja otsa melko korkea aivan kuin jollain ministerimiehellä, mutta muuten sievä.
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/salatut_elamat/henkilokuvat_2012/1536728.jpg - 9 + 18
Näyttää kyllä pahasti siltä, että kulmakarvat ovat yli kahden senttimetrin päässä toisistaan. Muistaakseni joku kirjoitti joskus tälle palstalle, että tämä on ehdoton turn off naisessa.
- vebbyh
Hahah tuo ei todellakaan näytä 13-vuotiaalta hahahah tiedän monia 13-vuotiaita tyttöjä mm, pikkusiskoni ja tuo ei todellakaan näytä 13-vuotiaalta vaan ihan ikäiseltä tytöl'ä joka on vain tajuttoman kaunis!
haukutte sitä vain siksi että itse ulkonäkö ei ole niin hyvä :D:D ja se on aika säälittävä syy. - tyttö-97
Hän on 20-vuotias, hän näyttää kyllä 15-vuotiaalta. Miksi Rosa Rusanen ei osallistuisi Miss Suomi 2014-kisaan? Siihen voi osallistua 18-24-vuotiaat!
- tyttö-97
Siis 21-v!
- Unelmatyttö!
Kyllä. Ehdottomasti olisi unelma tyttöystävä ja elämänkumppani :3 Kadehdin kyllä NIIIIIN paljon häntä, joka on Rosan poikakaveri.. :] Täydellinen paketti!!
- Söpöliini
On kyllä suloinen nainen eli ajelisin kyllä vaikka viikon yhtämittaa jos pääsis selkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468