apua !

apua tarvitseva

hei ! olen siis 13 vuotias tyttö ja olen rakastunut poikaan joka on minua 2 vuotta vanhempi. hän itse sanoi että rakastaa minua neljä kuukautta sitten. tiedän että poika on playeri ja hänellä on monia muitakin naisia ja en ole ainut ja olen nähnyt vierestä kun hän suutelee toista tyttöä... kuitenkin ongelmana tässä on se, että joko me olemme tosi hyvissä kaveriväleissä tai sitten riitelemme ja useimmiten ritely alkaa siitä, että poika keksii jotain mikä ei ole edes totta, haluaako hän tällätavoin päästä minusta eroon ? hän kyll äsanoi että haluaa säilyttää todella hyvät kaverivälit ja meillä synkkaa hyvin. tässä on myös onglemana se, että aina kun näemme, hän on siihen päivään asti ollut riidoissa kanssani, mutta heti kun hän näkee minut, hän haluaa pitää minuun välittömästi yhteyttä ja olla kanssani. meillä on välimatkaa about 100km ja hän käy paikkakunnallani usein. hän myös valehtelee minulle ettei hänellä muka ole muita naisia ja rupeaa aina selittämään jotain, joka ei minulle kuulu ja nyt poika on mustasukkainen, koska en saisi olla muitten poikien kaveri kuin vain hänen. en tiedä yhtään mitä minun pitäisi tehdä, kysyäkkö suoraan vai antaa vain olla, apua mitä minä teen !? en vio vain elää tällaisessa tunnemyllerryksessä kokoajan koska en tiedä mitä hän ajattelee minusta ja itse olen ihan rakastunut vaikka olen varma että en ole ainut tyttö kenestä hän välittää ... miten minun täytyisi toimia ?

1

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä...

      ... kannatais erota, jos se todella pussailee toisia tyttöjä, niin ei se kauheesti sitten välitä susta, kehuskelee vaan, sanon kokemuksesta, että kannattaa erota, muuten sillon huonot seuraukset. Myös sun oma olos helpottas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe