Miehen mitat

kertokaas

*Pituus 185 cm
*Paino 83 kg, vartalo jäntevä ja lihakset näkyy
*Penis jäykkänä 14 cm

Mitä mieltä naiset ovat tästä - tiedän että penis on liian pieni ja painoa saisi olla hieman enemmän lihasten muodossa.

Mitkä ovat naisten mielestä sopivat mitat miehelle?

24

2491

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+2+23+4

      Huh,kuulostaa ainakin tosi hyvältä! Painoa enemmän ja peniksen pituutta enemmän? Miksi?
      Vielä kun näkiskin nuo mitat....

      • ap.

        Painoa enemmän koska naisethan tykkäävät lihaksikkaammista HUNKS- tyyppisistä miehistä ja penikseen pituutta lisää koska 14 cm on kuitenkin aika pieni.


      • ....................
        ap. kirjoitti:

        Painoa enemmän koska naisethan tykkäävät lihaksikkaammista HUNKS- tyyppisistä miehistä ja penikseen pituutta lisää koska 14 cm on kuitenkin aika pieni.

        14 cm on kylläkin jopa hieman peniksen keskipituuden yli.


      • miehensana
        .................... kirjoitti:

        14 cm on kylläkin jopa hieman peniksen keskipituuden yli.

        No ei kyllä ole, keskimääräisen lepomitan yli kyllä, mutta 14 senttinen mikään kummoinen ole, mutta kyllä silläkin naisen varmasti tyydyttää jos osaa.


    • 1+2+23+4

      Jos aiot pyrkiä Hunkseihin,niin sitten ymmärrän.
      14 cm lyhyt - verrattuna mihin?
      Ainakin oman kokemukseni mukaan,näppituntumalla,suurin osa osuu tuohon 14-16 cm:iin.
      Kelpaa hyvin,melko monelle.Usko pois.

    • sirkku!

      Muuten kuulostaa hyvältä, mutta kyllä peli on liian pieni aikuiselle naiselle, ei voi mitään sori, jotka muuta väittää eivät ole naisia tai valehtelevat.

      • Markku!

        Korjaus tuohon nimeeni ... Siis olen Markku, enkä Sirkku - Hih ... välillä on ihan kiva esiintyä naisena ja nyt taas äsken ... olin Sirkku .... en vain tiedä mikä minuun menee ....


      • Että.silleen

        Onhan tuo 14cm varmasti löysäpilluisille pieni, mutta onneksi kaikki naiset eivät sellaisia ole.
        Sori vaan Sirkku ja Mirjami, kannattais alkaa treenaamaan sitä omaa toosaa.


    • Meh25

      Jos mä haluaisin lähteä vinoilemaan, niin sanoisin:

      Nainen,
      -Pituus 185cm
      -Paino 56,8kg
      -Lantion leveys 85,6cm
      -Kiinteä takapuoli (täytyy varmistaa ensin katsomalla että kelpaako takapuoli vai ei, ei saa roikkua, täytyy olla pyöreä, muttei missään nimessä liian pyöreä)
      -Huulten on oltava muhkeat ja aidot kuten Angelina Joliella
      - Ei saa olla plastiikkakirurgisia toimenpiteitä tehtynä
      - Ei mitään arpia iholla: sileä ja puhdas iho, eikä yhtään finnejä
      -Neitsyt
      -Paksu ruskea tai vaalea tukka. Ei missään nimessä värjättyä tai ohutta tukkaa.
      -Käsien ja jalkojen täytyy olla naiselliset eikä liian luisevat
      -Ei mitään tatuointeja tai lävistyksiä missään
      -Sopusuhtainen nenä: ei pieni, ei liian iso.
      -Kasvojen täytyy olla myös sopusuhtaiset: ei mitään pallopäätä tai terävää leukaa tai kuoppaa leuassa.

      Ja tuo lista voisi jatkua hamaan helevettiin asti, mutta tosiasiassa mulle ei ole mitään väliä miltä nainen näyttää, kunhan se mun silmissä viehättää. Halusin vaan vinoilla, kun täällä jotkut todennäköisesti seurustelusuhteessa elävät ihmiset tulevat aukomaan päätään. Ja vaikkei kaikki tuollaisia viestejä kirjoittelevat olisikaan jo seurustelusuhteessa, niin ne on kuitenkin niitä, jotka eivät tule koskaan olemaan onnellisia, koska ovat vain niin pinnallisia. Ei pinnallinen ihminen voi löytää aitoa rakkautta aidon ihmisen kanssa. Pinnalliset hakeutuvat vain toistensa seuraan, ja päätyvät pettämään toisiaan, koska ikinä ei kukaan riitä pinnalliselle ihmiselle.

      Että hyvät jatkot vaan. Pysykää meikäläisestä kaukana.

      • Badumtsih!

        Kummista huulista nyt puhutaan ;D?


    • Vaihtoehto2

      Entäs mies:
      - Pituus 191 cm
      - Paino 90 kg
      - "Toinen pituus": 18 cm
      - Käy salilla, suhteellisen leveä selkä, lihakset näkyvissä muttei yliampuvan suuret.
      - Ammatti diplomi-insinööri

      • Nainen 34

        Ammatistasi annoin heti MIIINUKSEN, ennemmin vaikka roskakuski kun joku kuivahko insinööri.
        Lisääkin miinuksia saisit jos vain pystyisin antamaan.


    • ottaisitteko mua :S?

      172cm, 60kg : S ja mies olen..

      • nefernerfernefer

        Ihana että täällä on yksi järkevä kommentti ja tuo ylläoleva!


    • Apina

      Noilla puheilla minun ei kannata ainakaan suomi24 naisista etsiä itselleni morsianta =D Kun mikään kriteereistä ei täyty.
      - Maalaisjuntti (asuin joskus kesksutassa)
      - 33v. se syntämästä tähän pv asti
      - 169cm. Kun oikein hartioita jännittää.
      - 78kg. Ruuan jälkeen
      - 18cm. taisteluvalmiudessa
      - Ammattina 3-vuoro duunari.
      - Autona farkku golffi.

      Järkyttävää luettavaa kun etsitään aina jotain täydellistä, Voin miekin sitten varmaan vaatia kun muutkin vaatii. Noh. Jätän sanomatta, koska tunteita ei ole nykypäivänä. ellei joku sitten lainaa aikakonetta minulle :D

    • sirkku!

      Niin palstahan on "ihannemies", eikä se nyt tarkoita sitä etteikö muukin kelpaa, kun täällä nyt voi niitä ihannemiehen mittoja ja muita ominaisuusia kertoa, eihän niitä kirjaimellisesti tarvitse ottaa.

    • noi mitathan on ihan normaalit,ei minust välttämättä tarvi olla mitää lisää.

    • elladolla

      Peniksen koko just sopiva.

      185 cm liian pitkä mies mulle. 170 - 175 olis sopiva. mutta tämä johtuu siitä että oon ite lyhyt. No ei se oikeasti tuo pituus olis este, jos sattuisin hullaantumaan.

      painosta paha sanua, suhteessa tuohon pituuteen, eiks tuo just ole hyvä?

    • Kolokuukkeli

      Höpö,höpö nyt, minä olen 10 kg ylipainoinen,kalju,188 pitkä,54 vuotias,mulkkua en ole ikinä mittaillut mutta on kyllä aloittaja pituudessa päihitän,ihannemiehistä en tiedä mutta kyllä naisen makuun olen päässyt ihan riittävästi ja tiedän että osaan heitä sängyssä myös hyvin vinguttaa.

    • Pitkä mies kelpaa aina vaikka olisi eunukki.

    • makakinmitoissa

      Kelpaako 159 cm 62 kg mies peenis juhlakunnossa 22,371 cm. Jyystän halukkaasti ja usein kuin makaki kiima-aikana. Kassinikin ovat kuin kaksi oluttölkeillä täytettyä Alepan muovipussia!

    • Bang_me_a_Big_Bang

      Jos minulta kysytään, niin mikään ei ole sen pinnallisempaa, kuin ihminen joka arvioi toisten viehättävyyttä lukuarvoilla ja numeroilla.
      Että älkää herranen aika viitsikö kysellä tuommoisia, koska kukaan mainitsemiinne asioihin takertuva vastaaja tuskin teistä ihmisenä oikeasti edes välittäisi...

    • dgsdgsdg

      Tässä täydelliset mitat:

      Rakkautta 5 dl
      Itsetuntoa 2 dl
      Seikkailunhalua 1,5 dl

      Sekoita keskenään. Nauti.

    • Paskiainenn77

      Voi vittu mitä vinkumista,ole mies äläkä mittamies.Näin lyhyehkönä 174,reilu 90kg lihaksikkaana,parrakkaana,tatskattuna ja ihan tavanpelin(oliko se nyt 15,76,7 cm vai 15,85,7676..) :)) omaavana olen saanut naista vaikka miten.Jostain kumman syystä vielä näitä insinöörien hienostoakkoja,ja jonkun isomunaisen itsestään liikojan luulevan imellyksen naistakin pannut monta kertaa.Kakarat tehty,rahaa ei juuri ole,jonkunlainen auto ja moottoripyörä.Jos ei kelpaa niin sit ei kelpaa.Kemiat ratkaisee eikä se jatkuva ruikutus ainakaan auta,jokainen on omanlainen ja kaikille löytyy se sopiva.ps:Jos väljä pillu niin pane perseeseen.Piste. ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe