Kuinka moni on kokeillut Maybellinen uuden sarjan "FIT ME" tuotteita?
Meikkivoide:
http://www.maybelline.fi/TUOTTEET/Kasvot/MEIKKIVOITEET/Fit_Me_Meikkivoide.aspx
Puuteri:
http://www.maybelline.fi/TUOTTEET/Kasvot/PUUTERIT/Fit_Me_Puuteri.aspx
Poskipuna:
http://www.maybelline.fi/TUOTTEET/Kasvot/POSKIPUNAT/Fit_Me_Poskipuna.aspx
Peiteväri:
http://www.maybelline.fi/TUOTTEET/Kasvot/PEITEVARIT_JA_VALOKYNAT/Fit_Me_Peitevari.aspx
Sarjassa on siis meikkivoide, puuteri, poskipuna ja peiteväri. =)
Olisi kiva kuulla kaikista kokemuksia!
Kyseessä melko uusi tuote.
Maybelline FIT ME asiaa
27
8155
Vastaukset
- senih
Mulla on Fit Me peitepuikko. Ihan ok se on. Ainakin melko huomaamattomasti levittyy ja pysyykin hyvin. Ei nyt mikään elämää mullistava tuote.
- heippam
Mulla on se kasn, siis koko sarja.
Ite on tykänny kovasti, nuori iho 17v ei oikein mitään epätasauksia( löytyy tietty vähän, ei yhtään finniä)
Mun mielest älyttömän kiva, oon jostain jekkiläisistä sivuistoista lukenu ku jotkut on haukkunu sitä, muka jättää kiiltävän ihon. EI ainakaan mun osalta, mun iho on normaali.
Mielestäni hinta/laatusuhde kohdallaan . - ewaaa
Mun ihossa on joku kolme finniä mut ei sen ihmeepää ostin tohon sarjaan sen meikkivoiteen sävyn 110 koska kaikki meikkivoiteet on liian tummia tai oransseja.Joudun pohjustus väriä vähän kyllä laittaa,mutta muuten peittää hyvin ne parit finnit mut ihan huippu tuote koska mun iho on niin vaalee.
- Nanna^^
Onko Fit me meikkivoiteen pullossa sellanen pumppusysteemi?
- on pumppusysteemi
On !
- Vierass`
Kyllä on pumppu!
Alussa en voinut sietää, mutta kyllähän se menee. Parempiakin olen nähnyt ja ehkä, en osta uudestaan. Itsellä ollut käytössä meikkivoide ja puuteri. Mielestäni myös iho jää kiiltäväksi ja saa laittaa paljon puuteria, jotta kiilto peittyy --> pakkelinaama. Muut tuotteet ei oo tällasta koskaan tehnyt..- 23939
riippuu myös ihostasi, sinulla saattaa olla rasvainen iho.. :/
Minulla ei ole tätä kiiltoa näkynyt, mielestäni hyvä meikkivoide minun lumikki iholleni, sävy 110
- 1+5=6
EI ole hyvä sarja RASVASELLE iholle, meikkivoiteessa on nimittäin jotain öljyä joten se rasvottaa jo rasvasen ihon... ei hyvä! Puuteri voi olla ihan jees ja noi muut; poskipuna ja peiteväri. ((:
- ghsrtyhrt46yqa34fg
Itse taas suosittelen nimenomaan öljypohjaista meikkivoidetta rasvoittuvalle iholle. Rasvoittuva iho tarvitsee yhtälailla kosteutusta kuin normaali tai kuiva ihokin ja öljypohjainen meikkivoide hillitsee ihon omaa talineritystä.
Itselläni on sekaiho, mutta t-alue on se, joka helposti alkaa kiiltelemään vaikkei muuten epäpuhtauksia olekaan.
Rasvoittuvalle iholle kannattaa öljypohjaisen meikkivoiteen lisäksi käyttää meikinpohjustusvoidetta sekä talineritystä hillitseviä ja ihon pinnan mattapintaiseksi jättäviä kasvovoiteita jne.
Sarjan poskipuna ja puuteri on omasta mielestäni olleet hyviä. Pysyy hyvin eikä puutrikaan tee pakkelimaista naamaa. Plussaa isosta värivalikoimasta, oikea sävy löytyy varmasti jokaiselle.- 13+9=22
Ei sovi öjyt meikeissä tai ihonpuhdistuksessa epäpuhtaalle ja jo öljyselle iholle.
Meikki ei pysy jos käyttää rasvaista meikkivoidetta. Meikin alla pitää aina olla kevyt geelimäinen rasva että iho ei vuoda rasvaa päivän aikana.
Öljyt ymmärrän kuivalla tai pintakuivalla iholla, mutta en rasvaisella ja epäpuhtaalla!
Öljyt tukkii ihon ja iho ei hengitä ja siihen tulee epäpuhtauksia.
- jaaaaaanaaaaa
kumpi 220 ja 225 sävyistä on teidän mielestä punasävyisempi?
- 1717
225 on punasävyisempi.
Voit tarkistaa maybellinen omien sivujen väreistä, ja jos haluaa ihan oikeasta tuotteesta kuvaa niin etsi swatch, maybelline fit me swatches/shades tms. =)
Minusta 225 näyttää punaisemmalle.
- fuckfuckfuck
eli toi ei siis käy rasvaiselle iholle? hitto :D oisin käyny sen tänää ostamas mut turhaa ostan jos se rasvottaa entistä enemmän...
osaatteko sanoo et mikä sit kävis rasvaselle iholle? siis meikkivoide JA puuteri? - ukgkcukcu
no ostin peitevärin, tyytyväinen olen ollut siihen, että pysyy naamassa koko päivän ja levittyy hyvin, mutta ei peitä nii tajunnanräjäyttävästi.
- ----
Ihan hirveä tuote tuo meikkivoide!! Ihosta tulee paitsi kiiltävä, myös oudon... jollakin tavalla tahmea? En oikein osaa kuvailla, mutta inhottava! Itselläni on todella vaalea iho ja olin innoissani että 110 olisi tarpeeksi vaalea mutta petyin muilla tavoin niin paljon että hyi, en ikinä ostaisi uudestaan. Rahat vaan menivät hukkaan. Murr.
- axaxaxaxaxaxaxaxaxax
toi puuteri on aivan ihana. Oli hyvä ostos;) itse käytän Cliniquen meikkivoidetta ja nyt tuota puuteria hyvä yhdistelmä, sopii mulle.
- TOIMII!
Fit me-meikkivoide on minun kasvojeni pelastus!! Olen nuori ja itselläni on aknearpia ja todella kalpea iho, jolle on mahdoton löytää saman sävyistä meikkivoidetta, joka peittää hyvin ja ei tuki ihohuokosia. Tämä tuote mullisti elämäni ja nyt ei ole enään hirvittäviä pakkelirajoja, eikä naama näytä muutenkaan pakkeloidulta vaan luonnolliselta ja uskallan liikkua päivänvalossakin! Fit me-meikkivoide on myös riittoisaa ja KESTÄVÄÄ! Olin juuri juhlimassa ja usein herätessäni naamani kukkii ja on aivan kamala, kun ihohuokoset tukkeutuvat valtavasta pakkelimäärästä, mutta tämä tuote kestää naamalla ja ei näytä aivan hirveältä aamulla! Ainakin minulla on toiminut todella hyvin! Ainoa miinus on se, että meikkivoide saa ihon kiiltämään, jos sitä lotraa paljon yhteen paikkaan, mutta sekin hoituu näppärästi puuterilla!
- askasaswee
Puuteri on hyvä
- +20
Tosi kevyt meikkivoide, ei tunkkanen,eikä tuki ihohuokosia. Iho on ihanan luonnollinen,mutta tasainen.
- Meikkivoideaddikti
Itselläni on pintakuiva sekaiho ja tämä tuote on ihollani ihan kelpo! T-alueelle laitan rasvoittumista hillitsevää primeria ja muualle kasvoille vähemmän styrkimpää vastaavaa. Sen jälkeen laitoin tämän meikkivoiteen ja ihan hyvin on pysynyt! Tykkään myös siitä, ettei tämä tee pakkelimaista fiilistä! Tietty vaatii puuteroinnin, jotta pysyy paikoillaan, mutta se nyt ei yllättänyt. En ole vielä käyttänyt Fit Me -puuteria, mutta kokeilen varmasti sitäkin jossain vaiheessa. Käytin viimeistelyyn irtopuuteria, jonka jälkeen iho näytti hyvälle! Meikkivoide on nyt ollut kasvoillani n. 8 h ja otsasta puskee jonkin verran kiiltoa, mutta ei häiritsevästi! Tämä on oivallinen meikkivoide normaalille ja kuivalle iholle! Sekaiholle/rasvaiselle ei se ykkösvaihtoehto.
- olenkomyöhäs
meelko huonoo toi meikkivoide, jättää ihon kiiltäväks. peiteväri on kuivattanu ainakin mun ihoo... :/
- boo23
OLIN ALUKSI NIIN ONNESSANI KERRANKIN MEIKKIVOIDE TUMMALLE NAISELLE VÄRISÄVYT KESÄLLE JA TALVELLE (olen puoliksi pohj.-afrikkalainen)! VALITETTAVASTI JOUDUIN PETTYMÄÄN PAHEMMAN KERRAN MEIKKIVOIDE TEKEE IHOSTANI SUTTUISEN JA ÄLLÖTTÄVÄN EPÄPUHTAAN RASVAISEN NÄKÖISEN. Itse en omaa ihotyyppiäni ole käyny tunnistamassa kosmetologilla, mutta ihoni on hyvin kuiva,kiiltää/rasvoittuva ja finnejä silloin tällöin. Ota tästä nyt selvää onko sekaiho vai kuiva/herkkä. ANWAYS ENNEN MERKKASI VAIN KUHAN OLI TUMMA MEIKKIVOIDE MUTTA NIIN JÄRKYTTÄVÄ LOPPUTULOS, ETTÄ ALKOI HERÄTYSKELLOT SOIMAAN ei taida olla mun ihotyypille ;)
- notapakkelinaama
itelläni on tuon sarjan meikkivoide (120) ja puuteri (125?) ja vaikka mulla on jotenkin rasvane iho niin silti toi meikkivoide on ollu tosi hyvää koska sitä ei tuu hirveen paksulti. myös toi puuteri on ollu tosi hyvää ! itelleni toi sävy on just täydellinen ja ostan varmasti uudestaan ! mut en usko et toi meikkivoide enää mun meikkipussiin päätyy. (:(:
- Blueberrypie
Ite ostin vähä aika sitte Fit Me meikkivoiteen (sävy 120), tykkäsin kovasti mutta on kuitenki vähä liian tumma sävy vaikka sitä kaupassa testasin. Jännä vaikka niitä sävyjä on nii paljo silti vaikee löytää sopivaa sävyy itelle, ainaki tuntuu siltä :P Joten miulla ois ylimääräsenä tuo sävy 120 Classic Ivory jos joku tarvii, vink vink :D Käytetty se pari pumppausta vaan.
- sinisilmäinen neiti
Itsellä Fit Me meikkivoiteen sävy 110, ja toimii ihan älyttömän hyvin! Ihoni on suomalaisille tyypillinen vaalea ja nenän varressa ja poskipäillä on haaleita pisamia, ja silmät on vaalean siniset, hiukset luonnostaan harmaaseen taittavat blondit. Eli minulla on hyvin suomalaistyyppinen kasvokuva. Kalpean ihoni takia olin pitkään etsinyt meikkivoidetta joka ei tuo "oranssihtavaa" jälkeä kasvoille, ja sitä hirveää meikkivoiderajaa leuan alle, mitä melkein kaikki edelliset meikkivoiteeni tekivät. Tosin meikkivoide ei peitä kovin hyvin jos on vaikka punoitusta tai kovin paljon näppyjä mitä haluaa peittää, mutta hyvin muuten ainakin itselläni tasoittaa ihonsävyjä. :) Eikä pakkeloidu hymykuoppiin! Eli ainakin minulle oli tosi toimiva ostos, ja Fit Me meikkivoide on minulle nyt jo ihan luottotuote! SUOSITTELEN.
- girlie45
peiteväri muuten hyvä, mutta alkaa kiillellä pikkasen varsinkin nenässä häiritsevää... peittää hyvin finnit, itsellä vaalein sävy ja supertummille silmänalusilleni vähän liian vaalea, muuten aika hyvä
- petyiiiiiin
muute ois ollu ihana voide; sopivan värinen ei liian pakkelimainen, mutta ei pysy naamassa ollenkaa, jos vaik hipaseeki naamaa ni lähtee meikkivoide livokkaan:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894