Joo elikkäs nyt kertokaa oikeesti toimivia keinoja selluliitin hoitoon! Oon taistellut tämän vaivan kanssa jo vuosia! (nimen omaan reisien alueen). Toisin kuin monet luulee, niin selluliitti riivaa myös hoikkia ihmisiä. Monilla ruokavalio ja liikunta auttaa tosi paljon, tosin eipä mulla. Syön terveellisesti ja liikun melko paljon. Kuivaharjausta tein tosi ahkerasti varmaan puol vuotta melkein joka ilta mut siihen tympiintyy... myös rasvoja on tullut kokeiltua jos jonkinlaisia:yvesroche(lähes kaikki),loreal,vichy,Garnier, ja roc... Toisista on ollut enemmän apua kuin toisista... Oon kuullut et tällainen formostar-lämpöhoito auttaisi... Oon kokeillut kyseistä hoitoa kerran, kovasti ainakin hikoilutti! Hoito pitäis ottaa sarjana, jos jotain tuloksia haluaa... joten jos joku lukia on testannut tätä hoitoa nimenomaan sarjana, niin kirjoitelkaa kokemuksista et tuliko tuloksia! Kiitos!
APUA!!! selluliittiin! FormoStar?
AmandaT
2
3360
Vastaukset
- Hippa5
On varmasti hyvä lisä muutenkin terveellisiin elämäntapoihisi,lähtee pöhötys pois! Itsellä toinen sarja menossa! Tykkään!
- lymfaa & jotain muut
Formoa tehokkaampi on kyllä lymfahoito/ vartalonmuokkaus, sarjana dermajett hoitoa ja joitan muuta, hyvä tulos! Ainakin turussa tarjolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283567Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142840Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212771Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182594Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162428Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771772Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501688Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261676Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431441- 1441344