Joo elikkäs nyt kertokaa oikeesti toimivia keinoja selluliitin hoitoon! Oon taistellut tämän vaivan kanssa jo vuosia! (nimen omaan reisien alueen). Toisin kuin monet luulee, niin selluliitti riivaa myös hoikkia ihmisiä. Monilla ruokavalio ja liikunta auttaa tosi paljon, tosin eipä mulla. Syön terveellisesti ja liikun melko paljon. Kuivaharjausta tein tosi ahkerasti varmaan puol vuotta melkein joka ilta mut siihen tympiintyy... myös rasvoja on tullut kokeiltua jos jonkinlaisia:yvesroche(lähes kaikki),loreal,vichy,Garnier, ja roc... Toisista on ollut enemmän apua kuin toisista... Oon kuullut et tällainen formostar-lämpöhoito auttaisi... Oon kokeillut kyseistä hoitoa kerran, kovasti ainakin hikoilutti! Hoito pitäis ottaa sarjana, jos jotain tuloksia haluaa... joten jos joku lukia on testannut tätä hoitoa nimenomaan sarjana, niin kirjoitelkaa kokemuksista et tuliko tuloksia! Kiitos!
APUA!!! selluliittiin! FormoStar?
AmandaT
2
2761
Vastaukset
- Hippa5
On varmasti hyvä lisä muutenkin terveellisiin elämäntapoihisi,lähtee pöhötys pois! Itsellä toinen sarja menossa! Tykkään!
- lymfaa & jotain muut
Formoa tehokkaampi on kyllä lymfahoito/ vartalonmuokkaus, sarjana dermajett hoitoa ja joitan muuta, hyvä tulos! Ainakin turussa tarjolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2122788
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1101993Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171671Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141565Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2821420Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471227- 471166
- 1061011
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan55937- 85895