-työaikani 8 h päivätyötä ma-pe
-klo 7 - 16 tunnin ruokatunnilla
-ei liukuvaa työaikaa
-pääosin toimistotyötä (päätetyötä)
-välillä kiire (jos paljon tilauksia)
-puhelin soi kohtalaisesti, sähköpostia tulee joskus
-joskus hiljaisia päiviä, voi surffata netissä ja lukea lehtiä
-ruokatunnille ei tarvitse leimata kellokorttia
-koulutus: lukion päästötodistus
-puhelinetu ja lounassetelit
Onko 3300 riittävä bruttopalkka päivätöistä?
17
3536
Vastaukset
- Kyl kyllä
ON ja tuntuu aika uskomattoman hyvältä tai sitten se paikka on sellainen ja sinä siihen kuin nyrkki silmään että kannatti sinulle maksaa !!???
Vaikea ihan hahmottaa kuinka ripeä/pätevä olet eli työsi voi olla haastavaakin ? Ajattelin palkkaasi...
Työkokemustasi en tiedä mutta 3 alkaavaan työhön tolla koulutuksella ehdottomasti .. Koulutus ei tosin paljoa ihmisestä välttämättä kerro.
Helposti voisi olla tonnin vähempikin palkka.- aika kohdallaan
Ei kai kukaan 2300 egellä tekisi tuollaista työtä... tämän hetkinen keskipalkka kun on suomessa noin 3000 euroa vähän yli. Tuo palkka 3300 mielestäni on linjassa aika hyvin.
- fdsafsafdfsda
aika kohdallaan kirjoitti:
Ei kai kukaan 2300 egellä tekisi tuollaista työtä... tämän hetkinen keskipalkka kun on suomessa noin 3000 euroa vähän yli. Tuo palkka 3300 mielestäni on linjassa aika hyvin.
Tuollaisesta työstä maksetaan yleensä 1500-1600 luokkaa ja nuo työt ovat enimmäkseen alle keskipalkan jääviä. Tuntuu, että keskipalkan käsite on aika monella hukassa. Periaatteessa enemmä kuin puolet populasta täytyy saada alle sen, koska keskipalkka on maksettujen palkkojen keskiarvo. Jos porukan palkka alkaa lähennellä tämän hetkistä keskipalkkaa yhä enemmän, eivät he kuitenkaan pääsi keskipalkkaisten luokkaan, koska silloinhan vain keskipalkka nousee ylemmäksi.
Aloitus voi olla tosia vain jos alkuperäinen on isin firmassa, ei muuten tuollaisesta helposta toimistotyöstä makseta suunnitteluinsinöörin palkkaa.
Itse teen laskutusta ja avustavia laskentatöitä insinööritoimistossa, koulutukseni on opisto ja amk. Palkkani on 2500 ja tämä on paras palkkani tähän mennessä. Edellisessä paikassa maksettiin hitusen helpommista, mutta vaativammista kuin aloittajalla, hiukka päälle 1800. - työnantaja pk seudul
fdsafsafdfsda kirjoitti:
Tuollaisesta työstä maksetaan yleensä 1500-1600 luokkaa ja nuo työt ovat enimmäkseen alle keskipalkan jääviä. Tuntuu, että keskipalkan käsite on aika monella hukassa. Periaatteessa enemmä kuin puolet populasta täytyy saada alle sen, koska keskipalkka on maksettujen palkkojen keskiarvo. Jos porukan palkka alkaa lähennellä tämän hetkistä keskipalkkaa yhä enemmän, eivät he kuitenkaan pääsi keskipalkkaisten luokkaan, koska silloinhan vain keskipalkka nousee ylemmäksi.
Aloitus voi olla tosia vain jos alkuperäinen on isin firmassa, ei muuten tuollaisesta helposta toimistotyöstä makseta suunnitteluinsinöörin palkkaa.
Itse teen laskutusta ja avustavia laskentatöitä insinööritoimistossa, koulutukseni on opisto ja amk. Palkkani on 2500 ja tämä on paras palkkani tähän mennessä. Edellisessä paikassa maksettiin hitusen helpommista, mutta vaativammista kuin aloittajalla, hiukka päälle 1800.Kyllä nyt taidat vähän liioitella. Palkkatasosta sinulla ei ole tietoja jos noin kirjoitat. Kyllähän jopa sairaanhoitajatkin saavat 3000 brutto lisät mukaanlukien.
>>Palkkani on 2500
Jos teet 2500 eurolla noin vaativia töitä etkä pyydä lisää, niin minäkin voisin palkata sinut koska tahansa. Koska hinta-laatusuhteesi on todella hyvä! - Se edellinen
työnantaja pk seudul kirjoitti:
Kyllä nyt taidat vähän liioitella. Palkkatasosta sinulla ei ole tietoja jos noin kirjoitat. Kyllähän jopa sairaanhoitajatkin saavat 3000 brutto lisät mukaanlukien.
>>Palkkani on 2500
Jos teet 2500 eurolla noin vaativia töitä etkä pyydä lisää, niin minäkin voisin palkata sinut koska tahansa. Koska hinta-laatusuhteesi on todella hyvä!No liioittelin, sillä oikeasti palkkani on 2480,-. Se luultavasti nousee vähän koeajan jälkeen, kun se, jonka tilalle tulin, lähtee pois ja työnantajan ei tarvitse maksaa kahdelle samasta työstä. Ihan normia täällä, missä on paljon työttömiä kaupallisen ja teknisen koulutuksen saaneita henkilöitä. Normia on sekin, että vaativia oman alan töitä tehdään työharjoitteluna. Mutta vaativia? Ei minusta minun työni mitenkään kovin vaativaa ole, kun olen avustajan roolissa ja vastuu on pomolla. Palkkataso on NAISILLA tuota luokkaa, jos pyytää enemmän, ei töitä tipu. Pyysin vähän enemmän, siinä edellisessä pyysin kahtatonnia ja tässä pyysin 2600. Palkkatoivomukseni on ollut sitä luokkaa, että saisin töitä. Kun on JOUTUNUT olemaan työttömänä, tuo on huippuhyvä palkka.
- se edellinen
Se edellinen kirjoitti:
No liioittelin, sillä oikeasti palkkani on 2480,-. Se luultavasti nousee vähän koeajan jälkeen, kun se, jonka tilalle tulin, lähtee pois ja työnantajan ei tarvitse maksaa kahdelle samasta työstä. Ihan normia täällä, missä on paljon työttömiä kaupallisen ja teknisen koulutuksen saaneita henkilöitä. Normia on sekin, että vaativia oman alan töitä tehdään työharjoitteluna. Mutta vaativia? Ei minusta minun työni mitenkään kovin vaativaa ole, kun olen avustajan roolissa ja vastuu on pomolla. Palkkataso on NAISILLA tuota luokkaa, jos pyytää enemmän, ei töitä tipu. Pyysin vähän enemmän, siinä edellisessä pyysin kahtatonnia ja tässä pyysin 2600. Palkkatoivomukseni on ollut sitä luokkaa, että saisin töitä. Kun on JOUTUNUT olemaan työttömänä, tuo on huippuhyvä palkka.
Lisään vielä, että koulutustaustani on insinööri ja tradenomi. Edellisessä paikassa työskennellyt insinööri, jolle kuului minun perehdyttämiseni, sai 2500, nainen hänkin. Minun palkkani oli suhteutettu siihen, että ko. ihmisellä oli 20! vuoden työkokemus. Miespuolisten palkka oli siellä kolmentonnin luokkaa, ehkä vähän päälle, insinöörejä. Suunnitteluala on insinööripaikoista muuten huonoiten palkattua, se kyllä kerrottiin jo koulutuksessa.
- Se edellinen
Se edellinen kirjoitti:
No liioittelin, sillä oikeasti palkkani on 2480,-. Se luultavasti nousee vähän koeajan jälkeen, kun se, jonka tilalle tulin, lähtee pois ja työnantajan ei tarvitse maksaa kahdelle samasta työstä. Ihan normia täällä, missä on paljon työttömiä kaupallisen ja teknisen koulutuksen saaneita henkilöitä. Normia on sekin, että vaativia oman alan töitä tehdään työharjoitteluna. Mutta vaativia? Ei minusta minun työni mitenkään kovin vaativaa ole, kun olen avustajan roolissa ja vastuu on pomolla. Palkkataso on NAISILLA tuota luokkaa, jos pyytää enemmän, ei töitä tipu. Pyysin vähän enemmän, siinä edellisessä pyysin kahtatonnia ja tässä pyysin 2600. Palkkatoivomukseni on ollut sitä luokkaa, että saisin töitä. Kun on JOUTUNUT olemaan työttömänä, tuo on huippuhyvä palkka.
Sairaanhoitajan työ on mielestäni vaativampaa kuin oma työni. En pystyisi itse siihen. Mulla vaativin homma tähän mennessä on ollut etsiä taulukosta arvoja taulukkolaskennalla laskettujen tulosten mukaan, mutta nekin kaavat on suoraan kirjoista sinne muokattu ja pomo tehnyt sen itse vuosia sitten. Periaatteessa hommaa pystyisi tekemään numerot tunteva yläastekäinen, mutta koulutuksesta on se hyöty, että tajuaa, että millä alueella tulokset pitää olla.
- Jok yo.
Minulla on toimistohomma, päivätyö ja palkka 6800/kk, sillä pärjää mutta ei rikastu, kyse on puolueen järjestämästä paikasta, kun olen aktiivinen porvaripuolueen jäsen, nuoresta asti ollut., koulutus ylioppilas.
- päällikköhenkilö
- työaikani 36h 15min viikossa
- päivätyö, työtä tehtävä kuitenkin niin kauan, kuin se on tarpeen huolimatta virallisesta työajasta.
- työaika liukuu tarvittaessa jatkaen päivää molemmista päistä ilman ylityökorvauksia.
- aina kiire
- sähköpostia tulee niin paljon, että olen kieltänyt lähettämästä vitsi tai mainosposteja. Kaikkea ei ehdi lukea samana päivänä. Useimmat sähköpostit aiheuttavat toimenpiteitä jopa viikoiksi joka tarkoittaa sähköpostiliikennettä.
- joskus on hiljaisia päiviä ja ne menevät kiireellisesti vanhoja sähköposteja purkaessa tai siivotessa työpöytää
- syön kun siihen on aikaa töiltä. Usein 15 minuuttia saa kelvata
- koulutus: oman alan erikoisammattitutkinto sekä johtamistutkinto
- puhelinetu ja bussilippuetu
- työvuosia takana yli 30
- päällikkötyö, jossa alaisina 5 työnjohtajaa, joilla alaisia n 170.
- tulosvastuullinen työ. Tulos tai ulos.
- puhelin oltava auki aina.
- palkka 3500e brutto
- työpaikka Helsingissä
Taidat olla provo? Ei tollaista enää ole missään. Jos on niin luulisin ettei kovin kauaa.- 27
Tuota, sulla on esimiesasemassa suoria ja epäsuoria alaisia > 175 hlöä ja tienaat 3500 e? Vähän vaikea uskoa palkkaa noin pieneksi tai sitten sinua on kyllä ns. pissitty silmään ja tyydyt ihan liian vähään.
- tehoa, tehoa, tehoa!
Lopeta se älytön sähköposti rumba ja soita puhelimella niin ennen vanhaankin tehtiin ja hyvin kerittiin tehdä työt. Asiat selviää paljon nopeammin.
- ei huonosti
Mulla on melko saman tapainen työnkuva, paitsi ei ole puhelinetua eikä lounareita, ja palkkaa saan vain vähän alle 2800 / kk. Käteen jää pari tonnia. Kyllä tuosta palkasta pitäisi olla ihan mielissään, ei ainakaan valittaa. Moni joutuu tekemään enemmän alle tuon rahan.
- Jussikaskassinen
Provo tai suhdetyöpaikka. Ilman ammattikoulutusta, siis lukion käyneellä ihmisellä, palkka yli 3000 brutto vain jos työ todella haasteellista, paljon ylitöitä viikonloppuja tsm lisiä tai hyvä kokemus alalta.
T. Esimies kahdella ammattitutkinnolla, työkokemusta yhteensä 15v, pk-seutu, liksa 3100e/kk. - Miten lasketaan?
Mitä bruttokk-palkalla tarkalleen ottaen tarkoitetaan. Jos siihen lasketaan kaikki mukaan eli minun työnantaja maksaa minulle vuodessa n. 40 000 euroa. Jaanko tämän suoraan 12:lla ja sekö on kk-palkkani? Siten jos lasken niin sitten minäkin saan 3300 / kk. Päivätyöt minullakin, amk -koulutus.
Vai onko kk-palkka se nimelliskuukausipalkka, se minulla on toki alempi kuin 3300. Joillekin kuukausille osuu tulospalkkio ja poonus. Siksi vuosipalkka on tuo mikä on.- Näin se menee
Laskutavat on monet ...
Paperimiehet ja ns. duunarit kertovat 330h vuosiylitöin 3-vuorossa tehdyn vuosiansion/12 johon vielä vähän hyvämiehen lisää. Eli liiotellaan.
Sitten jotkut kertovat sen peruspalkkansa. Eli jos saa tulospalkkiota(yleensä se on kk kohti pieni summa) sekä lomarahat jäävät pois.
Erikoisin ryhmä on hoitajat jotka hankkivat esim. melkein saman kuin paperimies, mutta ovat olevinaan ovelia ja kertovat yleensä nettopalkkansa joka on otettu peruspalkasta "unohtaen" lisät koska ne eivät heidän mielestään ole palkkaa.
Tai voi olla jopa kommentti 2400kk palkka lisät (johon tulevat kaikki lisät ikälisät,vuorolisät, lomarahat, henk.kohtaiset yms.)
- tekun käynyt
Itse olen kansakoulun käynyt mutta lukenut tekussa itseni teknikoksi. Saan palkkaa 3220 euroa brutto, työhöni kuuluu lämmitys- ja ilmastointijärjestelmän valvonta ja huoltotyöt. Työni on helppoa, ja siistiä sisätyötä. Joskus joudun tulemaan vapaa aikana (olen hälytysvalmiudessa ja saan siitä korvauksen erikseen näistä hälyistä).
Lähetystehtävistä tuo 3300 on ihan sopiva palkka, ehkä vähän yläkanttiin, itse joudun maksamaan omat puheluni ja ruokailuni. Vuodessa saan n. 45000 euroa bruttona. - tasan ei käy
Aika hyvä palkka tuo on. Itse olen automaatioteknikko ja työ vaikuttaa paljon kiireisimmältä kuin sinun työsi ja saan vain 2750 euroa / kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576