Mullon omituinen ongelma, mut haluisin siihen vastauksen. Yleensä aina kun katson itseäni peilistä, olen tyytyväinen itseeni. Pidän kasvoistani, mielestäni ne näyttävät peilistä kauniilta. Mutta sitten kun siirrytään valokuviin, kameroihin, videoihin, yms. niin enpä näytä kauniilta enään. Mun kasvot näyttää ihan epämuodostuneilta ja vinoilta ja nenä näyttää isolta ja epämuodostuneelta. Testailen aina ottamalla kuvia itestäni eri valaistuksissa ym ja se vaikuttaa paljon siihen millanen kuvasta tulee. Olen TODELLA epävarma tämän takia kun en tiedä mihin näistä voin luottaa. Sitten kun monet on vielä sanonu mua kauniiksi, ja sit kun katon valokuvia, niin järkytyn et mistä ne kommentit on tullu... Auttakaa tietämätöntä ja kertokaa mihin pitäisi luottaa...?
APUA!
apuvaaa
2
253
Vastaukset
- ----
Et ole yksin, harva ihminen on kuvauksellinen, löydä paras puoli itsestäsi.
Pyydä apua joltakulta.
Kysy ihan suoraan, miten näytät parhaalta.
Onko vika kävelytyylissä, ryhdissä?
KIrkkaassa valaistuksessa ilman ehostusta ei kukaan näytä hyvältä. - apuvaaa
Eipä oikeestaan vartalossa, vaan kasvoissa. Ne näyttävät ihan ihmeellisiltä aina valokuvissa. Enpä tiedä tekeekö salamavalo sitten kasvoista epänormaalin näköset vai valaistus, mutta näytän niin erilaiselta kuvissa, kuin mitä peilissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens412983Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1302715- 1872620
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1962285Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1251740Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581179- 85959
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll174874- 45827
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15782