Mullon omituinen ongelma, mut haluisin siihen vastauksen. Yleensä aina kun katson itseäni peilistä, olen tyytyväinen itseeni. Pidän kasvoistani, mielestäni ne näyttävät peilistä kauniilta. Mutta sitten kun siirrytään valokuviin, kameroihin, videoihin, yms. niin enpä näytä kauniilta enään. Mun kasvot näyttää ihan epämuodostuneilta ja vinoilta ja nenä näyttää isolta ja epämuodostuneelta. Testailen aina ottamalla kuvia itestäni eri valaistuksissa ym ja se vaikuttaa paljon siihen millanen kuvasta tulee. Olen TODELLA epävarma tämän takia kun en tiedä mihin näistä voin luottaa. Sitten kun monet on vielä sanonu mua kauniiksi, ja sit kun katon valokuvia, niin järkytyn et mistä ne kommentit on tullu... Auttakaa tietämätöntä ja kertokaa mihin pitäisi luottaa...?
APUA!
apuvaaa
2
255
Vastaukset
- ----
Et ole yksin, harva ihminen on kuvauksellinen, löydä paras puoli itsestäsi.
Pyydä apua joltakulta.
Kysy ihan suoraan, miten näytät parhaalta.
Onko vika kävelytyylissä, ryhdissä?
KIrkkaassa valaistuksessa ilman ehostusta ei kukaan näytä hyvältä. - apuvaaa
Eipä oikeestaan vartalossa, vaan kasvoissa. Ne näyttävät ihan ihmeellisiltä aina valokuvissa. Enpä tiedä tekeekö salamavalo sitten kasvoista epänormaalin näköset vai valaistus, mutta näytän niin erilaiselta kuvissa, kuin mitä peilissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis471478Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999