Onko tietoa,lääkkeestä joka helpottaisi,diabeettistä neuropatiaa sairastavan miehen orgasmin helpotukseen.
diabeettinen neuropatia
6
3746
Vastaukset
- tohtorisetä auttaa
No hoitomuotojahan on useitakin, ei muuta kuin lääkäriin vaan. Ihan diabeteslääkäristä voi aloittaa, sieltä sitten tulee (jos tarve) lähetettä eteenpäin.
Ja ihan yleisellä tasolla kaikenlaisten diabeettisen neuropatian aiheuttamien ongelmien hoito on mahdollisimman hyvä Hba1c-taso. Eli jos se ei ole kunnossa, niin siinä olisi ensimmäinen sarka hoidon alueella.
Et tosin pahemmin kerro olisiko sillä osa-alueella petrattavaa.
Diabeteksen käypä hoito tarjoaa erektiohäiriöihin apuna esim:
erektiohäiriöt: fosfodiesteraasi 5:n estäjät (PDE5) ja alprostadiili
Mutta onko siis jo lääkärin kanssa ongelmaa käyty läpi?- ei laukea.
Ei ollut kysymys erektio lääkkeestä,vaan laukeamisesta.
Onhan noita lääkkeitä erektion hoitoon pilvin pimein,mutta en ole nähnyt diabeteksen hermovauriosta johtuvaa lääkitystä missään.
Pitkään sairastanut diabetestä,hermovauriot tulee hyvästä tasapainosta huolimatta. - tohtorisetä auttaa
ei laukea. kirjoitti:
Onhan noita lääkkeitä erektion hoitoon pilvin pimein,mutta en ole nähnyt diabeteksen hermovauriosta johtuvaa lääkitystä missään.
Pitkään sairastanut diabetestä,hermovauriot tulee hyvästä tasapainosta huolimatta.No kyllä se lääkäri varmaan kaikissa tapauksissa on se oikea kohde...
Sorry vaan, että luin vähän huonosti sun tekstin.
Neuropatiaanhan on paljonkin lääkkeitä, jotka auttavat mikä mihinkin neuropatian oireeseen. Esim. neuriopaattisiin kipuihin. Mutta edelleen lääkäri on se kohde, jonne mennä ja selittää tilanne. Ei täältä voi odottaa vastauksia, koska vain se oma d-lääkäri tietää kokonaistilanteen, sairastetut vuodet, tasapainon, muut pitkän sairastamisen aiheuttamat ongelmat ym.ym.ym.
Kait se hermovaurio on tutkittu hyvin? - Itsekin kärsinyt
ei laukea. kirjoitti:
Pitkään sairastanut diabetestä,hermovauriot tulee hyvästä tasapainosta huolimatta.Olen ymmärtänyt että neuropatian aiheuttamat hermovauriot ovat peruuttamattomia ja vain oireita voidaan hoitaa rajoitetusti.
- tohtorisetä auttaa
Itsekin kärsinyt kirjoitti:
Olen ymmärtänyt että neuropatian aiheuttamat hermovauriot ovat peruuttamattomia ja vain oireita voidaan hoitaa rajoitetusti.
No etenkin autonomisen neuropatian häiriöihin (joihin taitavat nuo aloittajan kysymät ongelmatkin auttaa) ei tosiaan ole parantavaa hoitoa, ainoastaan oireita voidaan helpottaa.
Itselläni on sekä motorinen neuropatia että autonominen neuropatia, siis diabeteksen aiheuttamina. Autonimisen neuropatian puolella minulla on ongelmia useitakin ja oikeastaan vain gastropareesi-oireisiin on selvää apua Imodiumista (ripuliin) ja ruokiavaliolla sitten itse vatsalaukun hidastunutta toimintaa voi helpottaa. Niitä lääkityksiäkin toki on, mutta niillä valitettavasti on aika usin myös sitten negatiivisia sivuvaikutuksia.
Usein puhutaan vain siitä kivuliaasta neuropatiasta (neuropatiasäryistä) tai sitten tunnon huononemisesta (esim. jalkaterät), mutta tosiaan neuropatia voi oireilla todella monin tavoin. Ja neuropatia pysyy, oireita (esim. siis särkyjä) voidaan hoitaa.
- cccc
Minulla auttoi cymbalta-niminen masennuslääke.itselläni ei neuropatiaa (tyyppi-1).Käyttöaiheena mm.diabeettinen neuropatia,masennus ja ahdistuneisuus.Aikaa saattaa kulua 1kk ennen kun alkaa vaikuttaa.Mutta sain selvästi paremmin orgasmin kuin aikasemmin ja orgasmi jopa tuntui erittäin hyvältä.lopetin kuitenkin melko rajujen sivuoireiden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864