sanokaas miten pääsee ongelmasta, että juoksee yhtenään nuorten parikymppisten opiskelijatyttöjen makuuhuoneissa? Aina päättää, että antaa tän touhun olla, mut kohta huomaa, että taas on sänkyssä jonkun nuoren säihkysäären kanssa. miks nuoret naiset aina änkee nelikymppisen miehen kylkeen? eivätkö nuoret kollit pane niitä tarpeeks?
opiskelijatytöt
94
11543
Vastaukset
- pimu23v.
Teidän ikäsillä on rahaa enemmän ja ootte sellasii ihanii isähahmoja, jonka kainaloon on kiva käpertyy. Annatte lahjoja ja teette ruokaa. Siksi tykkään nelikymppisistä mun ikäsii poitsuja enemmän.
- 26v
niii,toi vastaus tekee susta anteeksi vain h*oran ja miehestä hölmön,yksinkertaisen kun kuvittelee että oikeasti 23v neitokainen kiinostuisi nelikymppisestä ikä lopusta.
- fggffg
26v kirjoitti:
niii,toi vastaus tekee susta anteeksi vain h*oran ja miehestä hölmön,yksinkertaisen kun kuvittelee että oikeasti 23v neitokainen kiinostuisi nelikymppisestä ikä lopusta.
Ei nelikymppinen ole vielä ikäloppu. Alle keski-ikäinen. 100-vuotiaaksi elää monet.
Sitäpaitsi jos oot nyt 26 niin ei mene kuin kymmenen vuotta niin pääset siihen ikäloppusarjaan itsekin. 26v kirjoitti:
Mielestäni vastauksesi vain sai sinut näyttämään ääliöltä...
- Mallia37M
26v kirjoitti:
Kyllä se täysin mahdollista.
- matti63
26v kirjoitti:
Voi voi lapsukainen, ei ole pitkä matka sullakaan kun olet ikä loppu.
Mutta lohdutan sinua, kun pääset siihen ikään huomaat, voi hitsi en olekkaan ikä loppu vaan alan lähestyä aikuis ikää. Elämä ei ole loppu vielä yli kuuskymppisenäkään. Seksi maistuu elämä ihan kivaa, kun ei ole enää noita nuoruuden ongelmia. - Nuori on nam
26v kirjoitti:
Sitä on erilaisia tapauksia. Olen päälle viiskymppinen ja minulla oli vuoden kakskymppinen tyttöystävä. Hän ei koskaan pyytänyt multa mitään. Toki syötin häntä ja ostin lahjoja, mutta niillä tarina ei alkanut, eivätkä ne pitäneet suhdetta yllä. Seksi oli mahtavaa, vaikka siinä minusta välillä tuntui, että hän käytti minua hyväkseen. Hän sai orgasmin toisensa perään ja kun oli ns. valmis, niin ei kauheasti kiinnostanut minun orgasmini.
Minäkin olin ihmeissäni, että miksi nuori, kaunis (huh, sitä hän oli/on) nainen on tällaisen ikälopun kanssa. Hän ei koskaan vastannut. Antoi kyllä ymmärtää minun kyselevän tyhmiä :) - 1+1 on kax
26v kirjoitti:
älä sinä varaton HUO-RA hauku taas kerran miestä!!! tee töitä elämäsi eteen!!!!!
- Vanhassa vara paremp
26v kirjoitti:
Kyllä moni todella kiinnostuu vanhemmasta...meilläkin yli 30 vuotta ikäeroa ...tuo on vain kateellisen katkeroitunutta vaikerrusta. Vanhempi mies kunnioittaa paaaljon enemmän ja arvostaa nuorta naista. Vanhemmat naiset ovat kovin urautuneita ja useimmiten vailla seksuaalista vetovoimaa.
- x-actly
Nuori on nam kirjoitti:
Sitä on erilaisia tapauksia. Olen päälle viiskymppinen ja minulla oli vuoden kakskymppinen tyttöystävä. Hän ei koskaan pyytänyt multa mitään. Toki syötin häntä ja ostin lahjoja, mutta niillä tarina ei alkanut, eivätkä ne pitäneet suhdetta yllä. Seksi oli mahtavaa, vaikka siinä minusta välillä tuntui, että hän käytti minua hyväkseen. Hän sai orgasmin toisensa perään ja kun oli ns. valmis, niin ei kauheasti kiinnostanut minun orgasmini.
Minäkin olin ihmeissäni, että miksi nuori, kaunis (huh, sitä hän oli/on) nainen on tällaisen ikälopun kanssa. Hän ei koskaan vastannut. Antoi kyllä ymmärtää minun kyselevän tyhmiä :)No mahtavaa!
Sun seksikokemus kuulostaa samalta kuin millaista seksi aika usein miesten kanssa on - kun ollaan valmiita, ei enää kiinnosta. Poikkeuksiakin toki on. Onko nainenkin siinä tilanteessa hyväksikäytetty? 26v kirjoitti:
hei, pikku lahjat on vain kohteliaisuutta...
juuri näin ovat kertoneet minulle ikäiseni naiset. Monia ei kiinnosta ikäisensä lapselliset kundit. Itsekkin olin sellainen aikanaan mutten tajunnut sitä.
- Ei maksullinen
Eli nuoret opiskelijatytöt ovat maksullisia.?!!?
- sanna32
Ei maksullinen kirjoitti:
Eli nuoret opiskelijatytöt ovat maksullisia.?!!?
en mä ainakaan ota rahaa jos annan pimppaa jollekin kundille. t.sanna
- mitä?
Jos saat nuoremmilta niin mikä se ongelma on? Kunhan ei alle parikymppisiin mene.
- ???
No, mitäs vikaa alle parikymppisissä on?
- kolli - 84
Enemmän rahaa? ai sekö on miehessä tärkeintä? Juokse rauhassa vanhempien äijien perässä, ei kiinnostaiskikaan!
- Herr Lederhose
Mikä oikein olikaan ongelmasi? Morkkis vaiko se, että haluaisit parisuhteeseen?
- Wenlu
Mun mielestä nelikymppiset miehet on RAJUJA ;D
- parikymppinen tytsy
Vanhempi mies on sit ok, jos se on ollut kauan sinkkuna eikä sillä ole lapsia. Lapset ja rikkinäiset suhteet ex:iin saa näkemään punaista ja aattelemaan, että siinä miehessä saattaa olla jotain vikaa ku ei ole edellisissäkään suhteissa onnistunut, vaikka on lapset hankkinut. Monella nelikymppisellä on lapsia ja avioerojakin voi olla jo pari. Sinkuissa ja lapsettomissa nelikymppisissä on viel toivoa, koska ne eivät ole menneet suhteisiin samantien ja tehneet naisia heti kättelyssä paksuis pamahtaen isäksi. Ja niillä ei ole mitään avioriitoja ja oikeusjuttuja exiinsä. Miehiä joilla on lapsia tai jotain ihme hässäkkää ja riitelyä exiinsä en ota. Ja sellasii miehii tuolla baareissa tulee iskemään, koska ne on tossa ikäluokassa enemmistönä, valitettavasti. Ei ne tajuu, että ei kiinnosta mikään ex-perheenisä ja sen lapsilauma!! En mä mitään yksinhuoltajamiestä jaksa katella! Mut jos ei oo noita ongelmia ja mies on hyvin säilynyt, ni mikä ettei.
- Julius-HKI
Jos on nelikymppinen sinkku, eikä vakavaa suhdetta takana, niin sellainen on todellinen luuseri :D :D
- matti63
Niin huo,maa , että olen aika nuori, eli elämän kokemuksia ei ole vielä paljoa kertynyt. Mutta ei hätiä mitiä sitä kertyy iän myötä.
Jos on 40 kymmpinenn eronnut, ei syy yksin hänen ja toiseksi jos 40 kymmpinen vielä sinkku, mitähän vikaa hänessä kun ei vielä aviossa.
No ei kummassakaan mitään vikaa, elämä vain kuljettaa meitä se kuuluu el'ämiseen. - zxz.
parikymppinen tyt. puhuu järkeä.
- Lapsi hyvä
Ikä avartaa.
Olitko ihan tosissasi, että monella nelikymppisellä on lapsia?? Ohhoh, melkoinen sattuma. Luuleeko lapsi, että viiskymppinen nainen tulee pelkällä katsella raskaaksi? Nou mitä sinä koet ongelmiksi ovat elämää, mitä sinä et vielä ole edes nähnyt,,lapsi hyvä.
- julius-HKI
Minulla sama "ongelma". Ei auta sormukset/ilman sormusta oleminen. Nykyään tosin en katso asiaa enää noin, vaan nautin ja jaan nautintoa. Lähes kaikki kertoneet syyksi sen, etteivät 20-vuotiaat osaa vielä mitään, kolmikymppiset jotain pientä, mutta naisten mukaan vasta siinä 40-kymppisenä mies jaksaa/osaa/malttaa tyydyttää myös naisen kunnolla :)
- helvetinryöstäjä
Mielestäni yksi ongelma on siinä että jotkin nuoret tytöt odottavat jotain aivan erikoista miehiltä, joten ne 18-29v miehet ei kelpaa kun ne eivät ole kokeneita.
No annappa kun kerron jotain; ehkäpä ne nuoret mietekin jotain osaisi jos nainen ei hätiköisi niin perkeleesti. Suhteissani olen huomannut ettei sitä naista niin vain tyydytetä jos mennään sen idean mukaan että heti hän saa mahtavan orgasmin kun alatte rakastelemaa. Kyllä jotkut miehet on "panokoneita" mutta ei ruveta yleistämään. Molempien pitää pitää mielessä toisen heikkoudet ja vahvuudet, ja kuinka molemmat olisi tyytyväisiä..
Kuten on monille koulunsa käyneille jo ainakin PITÄNYT käydä selväksi, niin saisen ei ole mikään ihan helppo saada yhdynnästä orgasmia, etenkään lyhyessä ajassa.
Seksiin kuuluu paljon muutakin kuin vain se sisään-ulos -temppu.
Jospa nyt kaikki nuoret naiset ja miehet ottaisivat jo sen neuvon että tutkikaa toisianne ja neuvokaa toisianne niin siellä pedissä on huomattavasti nautinnollisempaa.
Omista kokemuksistani voin sanoa ettei mikään ole enempää sapettavaa kuin nainen joka ei suostu kertomaan mitä tehdä, tai joka ei itse halua tehdä oman nautintonsa eteen mitään ja sitten olettaa miehen olevan se jokin maaginen orgasmitaikuri. Joutuu sitä meinaan ihan itsekin toisinaan runkkaamaan jotta saa sen orgasmin sen jälkeen kun tyttö on jo saanut ja paikat on arat panemisen jatkamiseen.
Kysykää toisiltanne niistä seksiasioista ja kertokaa omista tavoistanne. Ketään ei auta se että kumppanin oletetaan olevan luonnonlahjakkuus seksissä, kuin ei sekään että rinta rottingilla rehvastellaan kuinka itsellä käy flaksi.
Hoh-hoijaa...
- Herr Lederhose
Itse en kokenut sitä ongelmaksi, tosin en ole useita tyttöjä pyörittänyt, ei ole mun juttu. Olen ollut vuosi sitten 19v naisen seksiopena muutaman kuukauden. Ihan hauskaa se oli, kun kumpikaan ei ota sitä liian vakavasti. Mitään yhteistä tulevaisuutta on turha noilla ikäeroilla haaveilla, kun toinen on kotileikkinsä jo leikkinyt ja toinen ei vielä edes haaveile niistä.
Varteenotettava kumppani löytyy kuitenkin lähempää omaa ikäluokkaa. Mutta uskon, että nelikymppinen mies on nuorelle naiselle parempi rakastaja kuin parikymppinen mies. Sama pätee myös toisin päin. Parikymppisen miehen on olisi hyvä opetella rakastajan taidot nelikymppisen naisen kanssa. Kolmikymppisenä he ovat setten valmiita pariutumaan keskenään :D - :)
Ratkaisu: pallit veks.
- Charmantti mies
Kaikkein paras on noin 40 vee sinkku joka ei oo vielä kertaakaan saanu.
On puhdas kun pulmunen.
Kun sitten vihdoin saa, niin se on oikein räjähtävä kokemus.
Patoutunut vuosikymmenten ajan ja sitten purkautuu.
Vähän alta 40 v. ikäisenä olin viikon lomamatkalla jolla oli 18-28v. ikäisiä naisia omanikäisten poikakavereittensa kanssa ja myös tyttöparina.
Yllättävää oli kun nuo tytöt tekivät kovin tuttavuutta meikäläiseen.Jättivät oman poika-tai tyttökaverinsa oman onnensa nojaan ja liittyivät kukin vuorollaan minun seuraani.Erittäin kauniita ja fiksun oloisia.
Kuljettiin vierekkäin ja juteltiin katsellen nähtävyyksiä.
Olin ihmeissäni, että mikä ilmiö tuo oli.
Vasta jälkeenpäin olen tajunnut että se oli tarkoitus tutustua. Mun olis ilmeisesti pitänyt kysyä voitaisiinko tavata jossain myöhemmin.
Mutta eihän se tullut ees mieleeni kun pidin itseäni liian vanhana nuorelle kauniille tytölle. Mutta ei se niin ehkä ollutkaan? - 18vtytsi
Olen itsekin opiskeliatyttö ja kyl ne vanhemat miehet on parempia :)
- 5-kymppinen äijä.
Kymmenisen vuotta sitten, eroni jälkeen, tapailin monia 20-40v naisia seksin merkeissä parin vuoden ajan.
En hakenut mitään vakavampaa suhdetta, kuten eivät nuo tapaamani ihanat naisetkaan, käsittääkseni. Opettelin vain elämään sinkkuna noihin aikoihin ja tulemaan toimeen yksin arjessani. Moneen heistä minulla on vieläkin kaverisuhde, johon ei sisälly seksi, vaihdetaan vain kuulumiset silloin tällöin ja lähetellään onnittelut synttäreinä, yms.
Erään kanssa tuolloin kuitenkin syntyi pikkuhiljaa tiiviimpi suhde. Hän oli siihen aikaan 23v, todella kaunis nuori nainen, luonteeltaan jalat maanpinnalla pitävä realisti, johon en voinut olla rakastumatta.
Noin 6v sitten muutimme yhteen ja nyt asumme ja elämme omassa kodissamme yhdessä onnellisina. Elämä hymyilee meille molemmille, seksi sujuu hyvin ja kaikki muukin.
Huomattava ikäero (meillä 18v) ei siis välttämättä ole este saavuttaa pitkäaikainen, kestävä ja onnellinen parisuhde Onko sinulla tehtävä? Tyydyttää kaikki nuoret naiset, joita sinua nuoremmat eivät ole ehtineet/halunneet tyydyttää? Pidätkö huolta everafter vai vaan kerran?
- jennuska92
muhun ainakin vetoo vanhemmissa miehissä se että ne tietysti osaa hommansa paremmin kokemuksesta ja charmi tietty ;)
- 5-kymppinen äijä.
Minunkin nuoret muijakamut kertoivat sikkuuteni aikaan, minuun 4-kymppisenä eronneena, ihastuneensa minuun monien juttujen takia.
Eikä se tärkein pointti ollut se, että olin paljon vanhempi.
Tärkeimmäksi pointiksi havaitsin turvallisuuden tunteen kanssani...jos lupasin jotain, pidin sen rakastajani vuoksi.
Olen yhä kaveri rakastajieni kanssa, ja arvotan tosi korkealle naisihmisiä, kuin muitakin immeisiä, jotka ovat jollain tapaa olleet elämässäni mukana.
Suukkoja teille elämääni vaikuttaneille naisille ja kundikamuille rystyhalit :D
Itse aloin 17-vuotiaana seurustella 33-vuotiaan miehen kanssa. Tavattiin kun olin toissa ja siita se juttu lahti. tuostakin on vuosi kulunut ja yha onnellisesti yhdessa.
Enaa en edes kuvittelisi olevani oman ikaisteni kanssa, ero on niin suuri henkisesti kuin fyysisestikin.
Mielestani ika on vain numero - mita valia silla loppupeleissa on jos kaikki sujuu muuten loistavasti?- asgagdsga
Jos haluat päästä tästä ongelmasta, lopeta se ja hanki oman ikäisesi nainen. Kukaan ei pakota sinua panemaan nuoria likkoja.
- Kysymys kuuluukin..
Miten ihmeessä keski-ikäinen mies viitsii olla alta parikymppisten tyttöjen kanssa? Oikeesti on aika sairasta.
- Over 50 but still...
Ne on vaa nii seksyi. Kroppa vielä kondiksessa, mikään ei roiku ja pipari on tiukka :P Sakkolihaan en koske, mutta suojarajan juuri ylittänyttä on tullut hoideltua. Kivaa on ollut ;)
- ..................
Ei siinä mitään sairasta ole, ainoastaan ahdasmielisten ihmisten ihme säännöt paistaa tässä joillain.
- aapeli
elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
- AMI- 62
Mikä tarve on todistella , että saa "nuoria friiduja". Ei taida olla itsetunto kohdallaan, kun ei uskalleta "kohdata"omaa ikäluokkaa olevia. Samaten näillä "friiduilla",kun viellä pelkkä nuoruus riittää, mutta aikansa kutakin.
- Exxon Valdez
Taas vanhat kottaraiset yrittää tätä.
Vanha kurpitsa on vanha,viimenen käyttöpäivä umpeutunut jo vuoskymmenet aiemmin
.
Hyvä juttu,että nuoret viriilit naiset etsivät jo hieman parempaa seuraa vanhemmista miehistä.
Näillä on yleensä jo kaikki asiat hallussaan ja ovat paljon laadukkaampia kaikilta ominaisuuksiltaan.
Useimmin ne lerppakullit ovat näitä parikymppisiä egoaan kasvattavia pikku poikia.
Tähänkin viestiin vastanneet miinustajat lukeutuvat kategoriaan.
Lerppakullinen teinipoju tai katkera "vkp" akka.- 44v nainen
Mun mielestä kuka pankoon ketäkin ja minkäkin ikäistä, mut miksi aina pitää alentaa omanikäisiä naisia rumilla puheilla. Ei tunnu kivalta. Luulis, että tuntuu kuitenkin olo pedarilta, kun nai omien lastensa ikäisiä tyttöjä.
- Kurppa...
44v nainen kirjoitti:
Mun mielestä kuka pankoon ketäkin ja minkäkin ikäistä, mut miksi aina pitää alentaa omanikäisiä naisia rumilla puheilla. Ei tunnu kivalta. Luulis, että tuntuu kuitenkin olo pedarilta, kun nai omien lastensa ikäisiä tyttöjä.
Parasta ennen..
- Jussi-Pekka
44v nainen kirjoitti:
Niin, no... kun nyt niitä omia lapsia olisikin, tai olisi voinut ylipäätään saada.
Mielestäni on sairasta jos nuorta miestä panee vanhempi nainen. Sehän on kuin insestiä? Aikuiset tehköön keskenään mitä haluavat, kunhan se tosissaan on yhteinen tahto. - Viriili mies
Nuoret "viriilit" eli siis miesmäiset tai mieskuntoiset naiset? Mitä oikein yrität selittää käyttämällä sivistyssanaa, jonka merkitystä et edes tiedä? Kiinnostavatko sinua siis nuoret naiset, joilla on miesmäinen karvoitus ja suurentunut klitoris jonkin hormonihäiriön seurauksena?
- Aamuli_
Itsekin olen opiskelijatyttö, parikymppinen.
En voi sille mitään, mutta ihastun aina itseäni vanhempiin miehiin, yleensä kyllä itseäni kymmenen vuotta vanhempiin.
Eniten heissä viehättää luonne: He ovat kohteliaita, jo elämää jonkin verran nähneitä. Heidän kanssaan on rentoa olla, kun taas nuoret kollit tuntuvat olevan enemmän koko ajan liikkeessä. Sen lisäksi en usko olevani viehättävä nuorten, todella muotitietoisten miesten keskuudessa. Uskon, että itseäni vähän vanhempi mies hyväksyy minut paremmin. Myös jostakin oudosta syystä luotan enemmän itseäni vanhempaan mieheen kuin nuoreen mieheen, monessakin asiassa. - ei kiitos..
Alkuperäinen kirjoittaja on nähnyt vain unia nuorista tytöistä.
- Aku Ankka
40 miehet on hyviä sängyssä. Kondominkäyttö on vaan jääny joiltain opettelematta. Nuoret pojat osaa ne taidot paremmin. Varo ettet pane paksuksi säihkysääriä, kun hypit sängystä toiseen. Se voi olla vähän hankalampaa sen jälkeen, kun lapsia alkaa olla joka toisen kanssa, eikä nuoretkaan naiset enää anna.
- jndshfoödsifbovfb o
Mielestäni 40-50 vuoden iässä mies on komeimmillaan...Nuori likka olen vielä, 23-vuotias ja opiskelen korkeakoulututkintoa työn ohessa. Tällä hetkellä kouluttajana aivan pirun seksikäs nelikymppinen mies. Eikä ole rahasta tällä alalla kiinni, tuskin tienaa yli 1000e enempää kuin minä.
- JomppaLove
Tähän on aivan selvä ja luonnollinen selitys: Eli alle 30v miehistä noin 10:llä prosentilla ainoastaan on käsitys, mistä nainen/tyttö tykkää oikeesti. Vanhempi mies tietää kuinka helliä ja kuinka ottaa huomioon myös toisen tunteet ilman, et menettää miehisen karismansa.
- Arto E.
jaa? ja millos ne naiset alkaa kertoo et mistä ne tykkää? vaiks ihan itteeni vanhemmillakin naisilla on jonkuverran kyvyttömyyttä neuvoa sitä kumppania jos ei ole tuttu, ni noi hiukkan alle kolmekymppiset tytöt ei oikeen tunnu tajuavan mitään seksistä. joo, kyllä ne sen osaa et lantio liikkuu, mut vois olla hyvä kokeilla niitä muita asentoja jos se sama heikko lähetyssaarnaaja ei sitä nautintoa tuo.
älkää ny perkele vieköön viittikö selittää ettei toinen osaa, jos te ette ittekään niitä petikumppaneitanne neuvo. aika montaa tyttöö tullu vastaa jokka on ihan lahnoina sängys ja sit ku sanot että kokeillaanko jotain toista asentoa ni jo rupee tulee "mutkun mutkun" vastauksia ja ihmetellää et enks mä oo hyvännäkönen tai et sä haluu antaa mulle orkkuu...
jos kerra miehiä pitää nii kauheesti opettaa, ni on kuulkaa aika paljon opettelemistä niillä tytöilläkin. ja sit vasta alkaa pännii ku tulee vastaan se 50v tyttönen joka makaa ku märkä sukka liikkumatta patjalla ja sä joudut neuvomaan sille asioita.
oon kuulkaa sitä mieltä et kouluissa ei taideta kertoa yhtään sen enempää seksistä kun mitä 42 vuotta sitte, ja tässä on itte pitäny kaikki opetella ni voin sanoa et olis aika niitä nuoria jannuja ja likkoja opettaa kouluissa jo mitä se aikuisten ihmisten seksuaalinen kanssakäyminen oikeen on, eikä jättää sitä joksikin tabooksi että kuinka rakastellaan. on se maailma muuttunu omasta nuoruudesta aika paljonki mut suomen kaltasessa maassa ei edelleenkään ihmiset tiedä kuinka sitä seksiä harrastetaa, et joutuu nuoret likat ettii vanhempaa äijää opettamaan mitä se seksi oikeen onkaa.
on se nykypäivä näköjää aikas muuttumatonta vieläkin siihen 70-lukuun verraten.
- Joenpiksi
Nuorena ja epävarmana ihminen hakee itselleen joskus hyväksyntää tai on ihastunut omaan idolliinsa esim. harrastustensa parissa. Näinhän tämä on pyörinyt mm ratsastuspiireissä. Nytkin on ollut paljon esillä se ratsastuksen valmentaja ylä-savosta. Kaverilla oli vaimo ja samaan aikaan sit vielä 3-4 tyttöä. Nuorin oli oikeuden mukaan alaikäinen ja muutkin alle 18. Herääkin kysymys siitä mikä saa noin nuoret tytöt lähtemään keski-ikäisten miesten matkaan? Onko tälläsessa perusteena juuri tuo esittämäni epävarmuus ja hyväksynnän tarve?
kaikenhan kruunaa se että tv:n juttujen mukaan valmennustoiminta vaan jatkuu!- ...................
Voisikohan kyseessä olla vain yksinkertaisesti lystinpito? Kyllä minuakin panetti alaikäisenä ja kovasti mieli teki muutenkin, eikä sillä ollut mitään tekemistä epävarmuuden, tai hyväksynnän saannin kanssa. En olisi todellakaan pistänyt pahakseni, jos joku itseäni reilusti vanhempi täti olisi tullut tekemään hivenen gutaa. Niin ei koskaan tapahtunut, ja se itse asiassa haittasi vahvasti.
- suhnav
Julkkikset kelpaavat typyille. Itseä ällötti vanhat ukot nuorena, vaan eivätpä olleetkaan niitä menestyneitä. Hillitse itsesi ja mieti mitä haluat oikeasti.
- mies unelmissaan
Näitä lukiessani tuli mieleen Parviainen ja se Saana tai mitkä heidän nimensä ovatkaan. Ohjaajalla on googlen mukaan 150000€ ulosotossa velkoja, enkä nyt tiedä että onko Parviainen messias-lookissaan kovin viehättäväkään, pikemminkin pelottava?
Saana puolestaan on hyvännäköinen ja fiksunoloinen,häntä sen kummemmin tuntematta, ansioitui myös erotiikkamessujen puuhalavalla, mikä ehkä pikemminkin päinvastoin herättää ihmetystä, että vientiä olis kyllä varmaan lähes joka junaan. että miksi Jussì?
Jos ajatuksen antaa vaeltaa, ni kokonaisuutta hämmentää myös se että parviaisen perheessä on älykkyyttäkin, varmaan ex-vaimo ihan tavallinen fiksu ihminen, koska heidän yhteinen lapsi Emmi Parviainen vaikuttaa fiksulta naiselta, joka on saanut hyvän kasvatuksen, koulutuksen ja on ihan normaalin oloinen, häntä sen paremmin tuntematta. Jos kotiolot olisivat olleet kovin sekavat ni tuskin sieltä tupsahtaisi noin fiksua, hyvää näyttelijätytärtä?
Ihmismielen kummallisuutta lisää se että mielestäni Parviaisen tytär on tosi seksyn oloinen, reipas, kiltti tyttö, jolla on tarvittaessa flirttiä, kiva käheä ääni ja mukavasti sellainen hämmentävä olemus,jonka sisällä kasvaa varmaan ihan ihastuttava mukava ihminen.
Ihmettelyn ja äimistelyn päätän toteamukseenm että kun Jussi polkee Saanaa makkarissa, ni minä voisin polkea Emmiä vierashuoneessa ja toivoisin että Emmin tulpat on hukassa ja saisin polkea pitkään. Luullaakseni hän tykkäisi siitä. Harrastaa seksiä.
Ehkäpä eräs vastaus kysymykseen on seksuaaliset halut. Seksi, rakkaus, tunteet saa ihmisen tekemään hassuja, sopimattomia tai jopa ihmeitä. Jokainen ollaan vaan ihmisiä ollaanpa kuka tahansa ja kenellä tahansa voi olla outoja haluja, kuten myös joku outo voi olla tosi hyvä tyyppi. Ihmissuhteita luodaan harvoin järkiperäisesti, se on aina tunnetta ja paloa, kohtaloa.
Kuka vain voi retkahtaa keneen tahansa kun se oikea sattuu kohdalle ja voi tehdä tämän kanssa asioita joihin ei muutoin suostuisi, eikä tulisi edes ajatelleeksi. Näin syntyy myös maailman julmimmat pahuudet kuin suurimmat rakkausteotkin. Se on vain ihmisistä itsestään kiinni....- abmuz
Ihmisestä itsestä kiinni, niin ja siitä toisesta. Nainen haluaa olla ihana ja nuori on vanhan mielestä ihana. Yksinkertaista.
- nelikybäisen nainen
Aihe on mielenkiintoinen ja kerronpa oman näkemyksenikin muiden jatkoksi.. Nuorena hain ikäistäni vanhempaa seuraa, koska samanikäiset kollit nyt vaan olivat ihan pikkupoikia mun mielestäni! Ja uskon, että niin on vielä tänäkin päivänä, naiset kehittyvät miehiä nopeammin... myös tunnetasolla! Sitten tähän päivään... 14 vuotta vanhemman miehen kanssa olin rapiat 15 vuotta kimpassa, seksi sujui, väsättiin pari muksuakin. Aiemmin mainiosti toiminut seksi ei enää toiminutkaan samalla tavoin, syytä varmaan minussakin, mutta kumppanissa kyllä enemmän. Eli tässä vaiheessa ikäero sitten kuitenkin tuli vastaan! Ja nyt siis erottu! Enää ei ole mitään hinkua yli viiskymppisiin! Eli nyt kyllä hakusessa (ja jo kokeilussa) kutakuinkin oman ikäinen tai mieluummin ehkä vähän nuorempikin.
- Näin
Jos on hyvännäkönen vanhempi mies niin miksi ei tekisi lähempää tuttavuutta :)
- ampiaisukko
Me ei kiusata huomenna koulussa, emmekä levittele juttuja, maksetaan viulut
ihan mielellään ja onhan se mukava tunne, kun saa nuoren kainaloonsa jne, oman
ikäiset naiset jo vähän kurttuja kaikki,,, - Pekka__
Kuka sanoo Parviaisen Saanaa fiksuksi? Neitiä on tullut seurattua tv:n kautta ja en löydä tuosta neidosta mitään fiksua. Tyhmä se on kuin saapas ja todella naivi. Tyttö vaikuttaa olevan melko hukassa itsensä kanssa ja Parviainen osaa varmaan ohjailla tyttörukkaa tarpeen vaatiessa. Kaunis tyttö, mutta vaikuttaa henkisesti kypsymättömältä. En huolisi, vaikka ulkonäköä löytyy. Eikä muutenkaan parikymppiset tytöt kiinnosta. Parviaiselle tyttö kelpaa, koska tyttö antaa tavaraansa sekä Parviaiselle että muille miehille, kuten Lotherille. Vanhemmat ja fiksummat naiset ei Parviaista varmaankaan edes huolisi. Vaikuttaa sen verran epätasapainoiselta ja itsekkäältä. Saanan kaltaiselle tytölle voi puhella mukavia ja antaa pari lahjaa, niin homma hoituu sillä. Vanhempia naisia ei sillä lailla voi kusettaa enää hienoilla lahjoilla ja tyhjillä lupauksilla jos sattuu muuten olemaan miehen käytös ei-hyväksyttävää. Ja onhan Parviainen kuuluisa. Saanakin nousi pinnalle hänen ansiostaan. Kuuluisan miehen kainaloon on nuorilla tytöillä aina hinkua, koska niillä on statusta ja usein paksu lompakko. Pääsee loistamaan siinä sitten.
- Rotten meat
Itse olen 19-vuotias tyttö/nainen ja en ole koskaan ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä. Muutama vuosi saa ikäeroa olla mutta ei enempää kiitos. Kyllähän noita rumia, likasia ja säälittäviä miehiä näkee ihan tämän Suomi24:sen Sex Chat :issä. Ja nää miehet on aina ollut niitä ensimmäisiä jotka suhdetta/seksiä ehdottaa... kertoo vähän tilanteesta; naiset HARVOIN hakee seksiä/suhdetta vanhalta mieheltä. Ainut positiivinen juttu näissä vanhemmissa miehissä on se että pääsee ilmaseksi vaikka lomalle ulkomaille ja saa ilmaista tavaraa - eikä tarvi ku pari kertaa viikossa harrastaa seksiä ja feikata orgasmi. :'D Kyllä, mullakin on ollut hakua vaikka en ole erityisen kaunis.
- uusi presidentti
Uusi virkaansa pian astuva presidenttimme on 60 ja hänen puolisonsa 30 , että silleen...
- Tyttö22
Kavereiden kanssa pannaan välillä vanhoja setiä koska niillä on rahaa ja ne on niin hullun intona kun saavat nuorta. Ei tartte tehdä itse mitään. Jollakin tavalla on vastenmielistä panna isänsä ikäistä mutta ei kuitenkaan niin vastenmielistä ettei siitä orkkuja voisi saada ;)
- PinkOrkidea
Tähän astiset kokemukset itseäni reilusti vanhemmista miehistä ovat ollet aika kammottavia. Ylipainoisia huohottavia eivätkä osaa sängyssä mitään. Eikä niillä enää seiso kun se säikähtää kiihkeää 30 naista. Lahjoja ja kukkiahan näiltä saa mut ei kiitos enää ikinä! Eniten ärsyttää niiden itsevarmuus että ollaan sängyssä vitun hyviä ja nuoret pojat eivät osaa mitään.
Minulta kysytään monesti onko kiva opettaa 20 vuotiaita poikia, mutta yhtäkään ei ole tarvinnut opettaa vaan seksi on ollut jumalaista :)
Eikä tässä sitten päde sekään, että 20v etsivät kokemutta 30v naista, kun näytän 10v nuoremmalle eikä pojat yleensä tiedä mun ikää :)
20v on vaan niin hauskoja, eloisia ja hyviä panee !! - 31v mies
Tämä sama ilmiö on etelänaapurissa lahden takana, mutta vielä voimakkaampana. Asustelen itse jonkin verran Tallinnassa, koska ostin täältä asunnon. Täällä jos missä raha ratkaisee, eli kun naiset näkee että tällä kaverillahan on rahaa, kun ei ole töissäkään ja täällä aikaansa tappaa uudessa talossa asuen, niin johan alkoi vienti.
Eilen kävin sataman Rimissä, siellä muut Suomalaiset osteli kaljalaatikoitaan, minä etsin lähinnä viinejä hieman halvemmalla esim. Solariksen hintoihin. Ja mitenkä kassatyttö innostuikaan, kun näki ostokset ja platinum visan. Juttua riitti yhtäkkiä hirveästi (vain Viroksi, puhuin itsekkin sitä ja vissiin luuli minua aluksi maanmiehekseen). Pelästyin jo, kun tunki hihnalle kassa suljettu kylttiä minun mentyäni, mutta tyttelillä alkoi kyllä ihan oikea tauko eikä onneksi perään juossut :)
Eli jos ei parikymppiset tytöt vielä innostu Suomessa 30 miehistä vaan vaativat 40 miehiä, Virossa on toivoa jo kymmenen vuotta nuoremmalla kunhan hieman statusta riittää. Auto myös eduksi (MB Coupe).
Maa mikä tahansa, vanhemman miehen perässä juokseva nainen = h****tava - Manna_
Mielestäni kukaan nainen ei "juokse" vanhemman miehen perässä, vaan sitä sattuu tykkäämään vanhemmasta, jos tykkää. Suhde vanhempaan mieheen voi antaa paljon, enkä itse ole koskaan ollut yhdessäkään suhteessa rahan takia.
Samoin tavoin sinäkin saatat tykätä nuoremmasta naisesta, minkäslainen sitten itse olet?
Toivoisin, ettet yleistäisi nuoria naisia huoriksi omien huonojen kokemuksiesi perusteella. Ne eivät kelpaa yleistettäväksi materiaaliksi. - faktat selviksi
Ei ikä takaa hyviä seksitaitoja. Jotkut eivät halua opetella hyväksi rakastajaksi. Moni mies luulee olevansa hyvä rakastaja, kun mies itse saa orgasmin joka kerta. Minäkin luulin, että pitkään parisuhteessa ollut mies olisi hyvä valinta ja takuuvarman hyvän seksin antaja niin se on ihan bullshittiä.
Moni nuori opiskelijatyttö hyväksikäyttää vanhempia miehiä. Tai tarkemmin ottaen se on molemminpuolista hyväksikäyttöä, sillä mies saa nuorta naista ja nainen saa pitkästä aikaa kunnon ruokaa, taksikyydin kotiin ja mahdollisesti vakipanojutun kautta muutakin rahallista etua. Kyse on h*oraamisesta, vaikka rahaa ei vaihdettaisikaan. - ;)
Voi tätä provoilun määrää ...
voi tätä fantasian ja todellisuuden sekoittamisen ja itsetunnon valheellisen kohottamisen määrää .... *lausutaan Paavo Lipposen äänellä*- Mies 31
Itse en ainakaan provonnut :) En kehunut olevani parisuhteessa 20-kymppisen kanssa, itse asiassa en ole ollut koskaan, edes itse sen ikäisenä. Se on taas toinen juttu ettenkö ole saanut sen ikäiseltä, vaikka tänä iltana. Se järjestyy vaikka tunnissa, tosin maksaa myös, tavalla tai toisella. Tosin ei paljon kiinnosta, enpä edes muista äkkiä tarkalleen milloin viimeksi. Se hohto menee kuitenkin äkkiä, jos elämä on vain naisia, viinaa ja autoja. Tuo on kokeiltu ja kyllä siihen tympääntyy jos aloittaa 24/7/31 pohjalta tuon touhun.
Nopeita naisia ja kauniita autoja!
- N20v
Kyse on ainakin minun kohdallani arvostuksesta. Olen 2kymppinen, seksiä olen harrastanut 20-43 väliltä olevien miesten kanssa. Ensinnäkin, vanhempi mies arvostaa nuoren naisen kauneutta ja elämän iloa, on kokeneempi, hän tietää mistä nainen pitää tai ainakin yrittää parhaansa mukaan sitä selvittää. Vanhemmat miehet kehuvat ja puhuvat asiaa. Minua ei ainakan kiinnosta kuulla kuinka paljon joku jätkä veti kaljaa viikonloppuna jne. Mieluummin puhun ihan oikeista asioista ja otan kauniita sanoja vastaan. Omalla kohdalla ei ainakaan ole ollut kyse rahoista tai lahjoista, koska rahaa on ihan itsellänikin, enkä myöskään ole ikinä heti hypännyt sänkyyn. Olen viihtynyt niiden miesten kanssa, he ovat saaneet minut nauramaan ja meillä on ollut hauskaa ihan muutenkin. En ole myöskään ikinä seurustellut oman ikäisteni kanssa, tälläkin hetkellä poikaystäväni on minua 11 vuotta vanhempi ja hyvä niin. Loppujen lopuksi se ikähän on vain numero =)
Elämme merkillisiä aikoja.. Naiset voivat tehdä oikeastaan mitä haluavat. Jos avioliitto ei monen vuoden jälkeen kiinnosta lapsista huolimatta, niin heidän on helppo kerätä tavarat ja muuttaa muualle yhteisestä kodista. Naisten ja varmasti nuorten miesten sitoutuminen mihinkään on joillakin aika heikkoa. Lasten jälkeen osa naisista unohtaa parisuhteen ja se tie ei pitkälle kanna. Näitä esimerkkejä tiedän aika monta. Tällaiset miehet jotka ovat kokeneet pettymyksiä, mutta ovat pysyneet optimistisina, on elämä koulututtanut ja hionut ehkä parempaan suuntaan. Baarista opiskelijanaiset poimivat miehet jos ovat sillä mielellä, mutta jatko ei kauheasti kiinnosta.. Heillä on omat arkirutiininsa ja kiire tuntuu olevan jokaisella. No tällaista se elämä on. Kunnon naisen, kun vaan löytäisi jostain..
- kolmekymppinenNainen
Joku täällä haukkui parikymppisiä miehiä lerppakulleiksi. Eivät kohdalleni osuneet ole mitään lerppakulleja olleet vaan paljon seksinhimoisimpia ja kestävämpiä kuin yli nelikymppiset miehet. Olen innostunut itseäni nuoremmista, vaikka moni yli 40v. yrittää usein myös iskeä. Mielummin otan itseäni nuoremman. Ei vanhemmissakaan vikaa ole, jos satun rakastumaan. Ainoa "vika" nuoremmissa on liiallinen itsekkyys ja vanhemmissa lapset. Lapsettomana en halua myöskään muun naisen lapsia kontolleni ja se tulee aina väkisinkin vanhemman miehen mukana. Tosin pk-seudun sinkkukulttuurissa on varaa valita ja siellä kulkee paljon hyvännäköisiä nelikymppisiä miehiä, joilla ei ole lapsia. Sitä vastoin he ovat matkustelleet ja luoneet uraa ja eläneet itsenäistä elämää vapaaehtoisesti. Sellainen mies sopii lapsettomalle samantyyliselle sinkkunaiselle paremmin. Pienillä paikkakunnilla suurin osa nelikymppisistä onkin varmaan eronneita ja lapsia on edellisistä avioliitoista ja saman kanssa ollaan eletty koko elämä. Sellaiset sopivat paremmin muiden yksinhuoltajien kanssa yhteen, koska molemmilla on samanlainen tausta. Ihan hyvä se on, jos nuoret tytöt tykkäävät vanhemmista miehistä ja vanhemmat naiset nuoremmista miehistä. Kaikki saavat haluamansa. Ei nuorempia miehiä kannata kuitenkaan vanhempien miesten täällä haukkua. Ihan hyviä kokemuksia on ollut muutamista. Lerppakullista ei ollut tietoakaan heidän kohdallaan. Kovaa oli ja kauan kovana pysyivätkin.
- 30v. nainen myös
Mulla on samankaltaisia kokemuksia. Parikymppinen panee lujaa ja monta kertaa yön aikana, kun on vielä niin halukas. Nelikymppiset miehet sitten pussailee ja halailee, kun ei enää pysty panemaan koko yötä.
- Yksinäinen_neiti7
Ahh niin... Itse olen toistaiseksi vain joutunut haaveilemaan vanhemmista miehistä.. En tiedä miten lähestyä heitä, ja jos joku tekee aloitteen en osaa jatkaa vaan menen hämilleni ja hipsin pois. :( Olen parikymppinen mutta näytän ehkä ikäistäni nuoremmalta pienen kokoni vuoksi. Netistä en uskalla seuraa hakea, ja ikäiseni pojat joihin törmään koulussa ym. eivät sytytä pätkääkään. Mikä avuksi??
- Nelly20
Rohkeasti vaan!! Pojat on poikia aina, ei ne vanhemmat miehet sen kummallisempia jutuiltaan loppujen lopuksi ole:) Itseäni helpottaa ehkä se kun urheilu on niin lähellä sydäntä, joten aina löytyy jutun juurta jalkapallosta tai jääkiekosta jne. Ja kun tulevat juttelemaan niin puhut vaan niitä näitä niin, ei sitten hävetä lähteä pois jos tyyppi ei ollutkaan sinun makuusi:)
- jammu 89
"Teidän ikäsillä on rahaa enemmän ja ootte sellasii ihanii isähahmoja, jonka kainaloon on kiva käpertyy. Annatte lahjoja ja teette ruokaa. Siksi tykkään nelikymppisistä mun ikäsii poitsuja enemmän. "
Kylläpäs vanhemmat äijät on tyhmiä, jos peukuttavat tälle ihan onnessaan. Parikymppinen tyttö kertoo suoraan, että hakee miehestä rahaa ja lahjoja ja silti peukku nousee. Taitaa olla niin, että keski-ikäiset äijät ja parikymppiset naiset tosiaan sopivat toisilleen. Tyhmyys tiivistyy sopivasti.- Nelly20
Ei tuota voi yleistää.. Itse en ainakaan ole lahjoja tai rahaa saanut. Joskus ruokani on maksettu ravintolassa, muttei ikinä ole ollut kyse siitä, etteikö minulla olisi ollut rahaa. Olen aina tarjoutunut maksamaan oman osani.
- Sartsahi
No nuoret jätkät sikailee, örveltää nurkissa kännissä, syö sun jääkaapin tyhjäksi jne. Onhan siinä pientä "taso" eroa kieltämättä.
Sitten vielä likaset harkkakamat jätetään pestäväksi. Mahtavaa.
Yksikin jätkä pummas rahaa safkaan ja sitten vielä sanoi että mun pitäs ostaa sen auto, kun sillä on niin paljon siihen liittyviä maksuja maksamatta. Dooh.
- fobbs
Ei se raha voi olla aina syynä. Itse (44 v mies) en ole koskaan maksanut seksistä, enkä anna ikinä yhtään mitään muitakaan "lahjuksia". Mutta silti riittää, niin nuoria kuin vanhempiakin naisia, enemmän kuin ehtisi "rakastaa". Mieluusti haluaisin vakavan suhteen, mutta sopivaa siihen ei ole tullut vielä vastaan.
- t35hki @ rcpt.at
Hih! Ite olen vasta 33, mutta kyllä nuo ~20v neitoset aina vaan kelpaa ja tuntuvat viihtyväkin seurassa.
Onhan se kiva kun voi tuoda omakotitalolle, viettää saunan. Saavat hengailla kämpillä koko viikonlopun ja nautiskellaan siinä sitten samalla hyvästä safkasta, skumpasta jne. Romanttista ja mukavaa.
Sposti nimimerkissä. Terkut PK-seudulta. - kerava_mika
Ehkä nuoremmat tytöt arvostavat meissä kokeneemmissa miehissä myös tietynlaista rauhallisuutta, turvallisuutta ja kokemusta. Kokemusta yleensäkin kaikesta, ei vaan seksistä. Jutunaihetta saattaa löytyä muustakin kuin viikonloppukänneistä tai auton tuunaamisesta. Ainakin itse hyvin viihtyy nuoremman neidon kanssa ja juttuun tulee hyvin. Välillä vaan tuntuu, että nuoremmat tytöt on aika ujoja juttelemaan ja olemaan kokeneemman kanssa vaikka halujakin olisi; rohkeasti vaan juttukaveriksi :)
Jos tytöllä ei halua sitoutua, niin silloin ehkä on "helpompaa" olla tyydyttävässä seksisuhteessa vanhemman kanssa, jolloin sitoumisen "riski" voi olla pienempi. Toki sitten on tämä "ope-oppilas" -näkökulma, eli vanhemmalla miehellä on malttia ja kokemusta ottaa toisen tuntemuksia ja haluja huomioon. Sitä kautta esim. seksi voi saada hyvinkin muita ulottuvuuksia kuin pelkkää sisään-ulos jumputusta.
No motivaationsa ja halunsa kaikilla, eikä kaikkea voi aina yleistää. Annetaan kaikkien toteuttaa itseään mieltymystensä mukaan, toivottavasti kaikille sopiva kumppani löytyy :)- Damia-84
Joskus nainen kyllä haluaa nimenomaan vain sitä jumputusta! :-)
- kerava_mika
Damia-84 kirjoitti:
Joskus nainen kyllä haluaa nimenomaan vain sitä jumputusta! :-)
Luonnollisesti, siitä olen samaa mieltä. Monipuolisesti fiiliksen mukaan, mutta ei siis vain -pelkkää- ;)
- 20v nainen
kerava_mika kirjoitti:
Luonnollisesti, siitä olen samaa mieltä. Monipuolisesti fiiliksen mukaan, mutta ei siis vain -pelkkää- ;)
Tosiaan, kaikki ei missään nimessä mene yks yhteen. Tapauksia on yhtä monta kuin ihmistäkin. Joku tämän ikäinen hakee vanhemmasta miehestä isähahmoa, toinen toivoo saavansa rahaa (hyväksikäyttää miestä), kolmas yksinkertaisesti sattuu rakastumaan vanhempaan mieheen, neljäs inhoaa vanhempia miehiä eikä voisi kuvitellakaan seurustelevansa muun kuin omanikäisen kanssa jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Yhtä ainoaa, absoluuttista totuutta ei ole olemassakaan. Itse olen sitä mieltä, että on niitä tärkeämpiäkin asioita kuin se ikä. Voisin ihan hyvin kuvitella seurustelevani esim. 30 vuotiaan miehen kanssa. Missään nimessä en kuitenkaan hyväksy minkäänlaista hyväksikäyttöä kummankaan puolelta, vaan kannatan aitoa rakkautta. Niin, ja totuus kuitenkin on, että ei voida sanoa kaikkien 20v naisten olevan samanlaisia tai kaikkien keski-ikäisten miesten olevan samanlaisia. Jokainen on yksilö.
- Anonyymi
Löytyykö noin 20 neitoa .
?- Anonyymi
Ei nyt tähän hätään löydy
- Anonyymi
Pidätkö miehistä paras paikka homoille ----> https://bit.ly/suommi24 <---- Rekisteröidy nyt ilmaiseksi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803659
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302434Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201597- 281441
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531095