miesten mielipide yt miehistä.

sdgfsdg

kirjoittikohan naisasialooseri joskus siitä että yt miehet ovat yleensä myös samaa sukupuolta kohtaan reiluja ja ystävällisä. toiset taas mieltävät nämä kusipäisiksi alistajisi. näin miehenä aloin kaipaamaan vanhan yt kaverini seuraa. kuvailenpa tähän kaksi hyvin tuntemaani yt miestä.

yt mies1) tämän kanssa ystävystyin teini iässä. ystävällinen ja aika takertuva kaveri. hän muuten kiusasi minua ennenkuin tutustuimme. jälkeenpäin taisimme olla pitkänkin ajanjakson parhaat kaverit. teimme ulkomaan matkoja ja laiva matkoja. tällä miehellä oli joka reissulla aina nainen(löytyi siis paikan päältä) ei koskaan avautunut heikosta naismenestyksestäni tai ei ainakaan jankuttanut sitä. hän avautui monesti suhteistaan naisiin ja puhuimme syvällisiä kaikenlaisista asioista. joskus ryyppäsimme monta päivää putkeen ja haaveiltiinpa myös yhteisestä yritystoimistakin. tämä kaveri asui eripaikkakunnalla ja viipyi luonani usein monta päivää silloin kun tuli vierailulle. samoin minä hänen luonaan. hänen kanssaan tehdyt matkat oli järjettömän hauskoja vaikka monesti sai seurata hänen menestystä naisten iskemisestä ihan vierestä. kun hän tuli luokseni niin paikkakuntani naisista oli aina joku hänen kimpussaan ja aina hän sitten tiedusteli minulta naisen parisuhdetilanteesta ja maineesta. jos sanoin naisen olevan varattu ja tunnettu huora niin kaveri kataisi välit tälläiseen naiseen välittömästi.

yt mies 2) tämän kaverin suustaa kuuluu sana pillu noin 3000 kertaa päivässä. hyvin vähän aivotoimintaa. heikko koulumenestys ja aika tyhmänä yleisesti tunnettu. minun mielestä aika kaks jakonen luonne. välillä niin reilu un olla ja voi mutta nussipa aika monen kaverinsa naista.

23

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi kun ihanaa

Siis tällaisia suosittuja naisia kiinnostavia miehiä on tietysti ainakin kahta lajia.

Toinen on sellainen Mikko Koivu tyyppinen reilu jätkä ja menestyjä. Itseasiassa moni mies ajattelee että sellainen mies ansaitseekin naisonnensa kun on niin ystävällinen muita miehiä kohtaan.

Sitten on sellaiset kusipäät jotka kohtelevat sekä naisia että toisia miehiä huonosti. Kukkoilevat, vittuilevat, ovat aggressiiviisia tai sitten ovat sitä inhoa tyypiä jotka ovat täysiä luusereita noin muuten sekä itsevarmuutta heillä noin muuten on tasan nolla...paitsi naisten kanssa. Pelkureita, elvistelijöitä tai yliaggreja tapauksia jotka tekevät jostain kumman syystä naisiin vaiktuuksen.
      "kun se on nii jännä ja joku siinä miehessä on..."

Se mitä moni mies jolla ei ole naisonnea ei ymmärrä että miten naiset antaa tuolla kakkostyypille mieluummin kuin "kunnolliselle keskiarvomiehelle". Mikko Koivun tyyppisiin jne. he ymmärtävät koska sehän on selviö.

Kakkostyypistä malliesimerkkinä on muuten Levottomat elokuvan päähenkilö. Täys kusipää mutta naiset rakastavat.

• sillitrooli

Kyllä hyvin suuri osa naisten kanssa menestyvistä miehistä on tuota kakkostyyppiä. Osa on niitä, jotka ovat vain luonnostaan isokokoisia ja riittävän aggreja, että sekä miehet että naiset vähän kuin pelonsekaisin fiiliksin tottelevat. Toinen kakkostyypin edustaja on sitten panoeino, joka manipuloi ihmiset pikkurillinsä ympärille paremmin kuin useimmat naisetkaan osaavat.

Ei minullakaan ole mitään rehtejä menestyjiä vastaan, mutta olen tuttavia seuraamalla huomannut, että harvoin palkitaan elämässä rehtiys, vaivannäkö ja osaaminen. Sellaisille mielelläni soisinkin enemmän gloriaa ja menestystä, ja suosiota naisten keskuudessakin.

• Voi kun ihanaa
        sillitrooli kirjoitti:

Kyllä hyvin suuri osa naisten kanssa menestyvistä miehistä on tuota kakkostyyppiä. Osa on niitä, jotka ovat vain luonnostaan isokokoisia ja riittävän aggreja, että sekä miehet että naiset vähän kuin pelonsekaisin fiiliksin tottelevat. Toinen kakkostyypin edustaja on sitten panoeino, joka manipuloi ihmiset pikkurillinsä ympärille paremmin kuin useimmat naisetkaan osaavat.

Ei minullakaan ole mitään rehtejä menestyjiä vastaan, mutta olen tuttavia seuraamalla huomannut, että harvoin palkitaan elämässä rehtiys, vaivannäkö ja osaaminen. Sellaisille mielelläni soisinkin enemmän gloriaa ja menestystä, ja suosiota naisten keskuudessakin.

Minä taas veikkaan että tuo on harhaa että suurin osa naisten kanssa menestyvistä olisi kakkostyyppiä ja tosiasiassa se johtunee siitä että tuo ykköstyyppi sitoutuu mieluummin siihen yhteen naiseen lopulta joten hänen naismenestyksensä sijoittuu ehkä tiettyyn elämänvaiheeseen jonka jälkeen hän tietysti ei toimi enää naisia metsästäen.

Nuo kakkostyypit tuskin osaavat koskaan asettua aloilleen ainakaan pitkäksi aikaa.

"Ei minullakaan ole mitään rehtejä menestyjiä vastaan, mutta olen tuttavia seuraamalla huomannut, että harvoin palkitaan elämässä rehtiys, vaivannäkö ja osaaminen. Sellaisille mielelläni soisinkin enemmän gloriaa ja menestystä, ja suosiota naisten keskuudessakin. "

Aamen tuolle.

Mutta eihän naiset sellaista arvosta vaan tunteitaan joita pimppa heille kuiskii.

• sillitrooli
        Voi kun ihanaa kirjoitti:

Minä taas veikkaan että tuo on harhaa että suurin osa naisten kanssa menestyvistä olisi kakkostyyppiä ja tosiasiassa se johtunee siitä että tuo ykköstyyppi sitoutuu mieluummin siihen yhteen naiseen lopulta joten hänen naismenestyksensä sijoittuu ehkä tiettyyn elämänvaiheeseen jonka jälkeen hän tietysti ei toimi enää naisia metsästäen.

Nuo kakkostyypit tuskin osaavat koskaan asettua aloilleen ainakaan pitkäksi aikaa.

"Ei minullakaan ole mitään rehtejä menestyjiä vastaan, mutta olen tuttavia seuraamalla huomannut, että harvoin palkitaan elämässä rehtiys, vaivannäkö ja osaaminen. Sellaisille mielelläni soisinkin enemmän gloriaa ja menestystä, ja suosiota naisten keskuudessakin. "

Aamen tuolle.

Mutta eihän naiset sellaista arvosta vaan tunteitaan joita pimppa heille kuiskii.

Niin tokihan useimmat naiset jossain vaiheessa vaihtavat tavalliseen kaveriin. Se vain tapahtuu vasta sitten, kun kakkostyypin miehistä on saatu tarpeekseen. Riippuu vähän naisesta, kuinka nopeasti mitta tulee täyteen.

• Voi kun ihanaa
        sillitrooli kirjoitti:

Niin tokihan useimmat naiset jossain vaiheessa vaihtavat tavalliseen kaveriin. Se vain tapahtuu vasta sitten, kun kakkostyypin miehistä on saatu tarpeekseen. Riippuu vähän naisesta, kuinka nopeasti mitta tulee täyteen.

Minun väitteeni on että tuo ykköstyyppi on se mitä naiset haluavat mutta sekoittavat sen tuohon kakkostyyppiin koska eivät mahda mitään tunteilleen (pimpalleen).

• sillitrooli

Mun kokemuksen mukaan useimmilla pelimiehillä se pelaaminen siirtyy muuhunkin elämään kuin vain naisjuttuihin. Ja itse en ainakaan pidä pelaamisen kohteena olemisesta. Monet naiset siitä kai pitävät, kun se heihin vetoaa.

• Voi kun ihanaa

"Ja itse en ainakaan pidä pelaamisen kohteena olemisesta. Monet naiset siitä kai pitävät, kun se heihin vetoaa. "

Naisille se on romanttista leikkiä tai sitten sellaista "parisuhteilua" tai kutsu soitimelle.

Sitä naiset halajavat yleisesti.

Eivät he etsi parisuhteita ja osaisivat tehdä fiksuja päätelmiä miten saavuttaa se lopputulos sekä millainen mies on siihen kykeneväinen vaan se mitä he etsivät on aina ensin romanssi, seikkailu tai vastaava kokemus jonka kautta he toivovat rakentuvat parisuhteen.

Jos tuosta huomauttaa niin he sanovat "no en mä mitään järkisuhdetta haluu tai pakkoavioliittoo!"
        Ymmärtämättä siis lainkaan mistä he puhuvat.

Sen takia pelimiehillä homma usein toimii.
        He osaavat sytyttää naisen ja nainen tunteiden myötä menee sinne minne pimppa käskee.

• Nuotiolla kuultua
        Voi kun ihanaa kirjoitti:

"Ja itse en ainakaan pidä pelaamisen kohteena olemisesta. Monet naiset siitä kai pitävät, kun se heihin vetoaa. "

Naisille se on romanttista leikkiä tai sitten sellaista "parisuhteilua" tai kutsu soitimelle.

Sitä naiset halajavat yleisesti.

Eivät he etsi parisuhteita ja osaisivat tehdä fiksuja päätelmiä miten saavuttaa se lopputulos sekä millainen mies on siihen kykeneväinen vaan se mitä he etsivät on aina ensin romanssi, seikkailu tai vastaava kokemus jonka kautta he toivovat rakentuvat parisuhteen.

Jos tuosta huomauttaa niin he sanovat "no en mä mitään järkisuhdetta haluu tai pakkoavioliittoo!"
        Ymmärtämättä siis lainkaan mistä he puhuvat.

Sen takia pelimiehillä homma usein toimii.
        He osaavat sytyttää naisen ja nainen tunteiden myötä menee sinne minne pimppa käskee.

Seurasin kerran erästä kaverini vaimon naisporukkaa heidän keskustellessaan grillinuotiolla entisistä miehistään - sanoivat, ettei heitä kiinnostaneet ne liian kiltit, helpot tapaukset vaan miehen piti nimenomaan tarjottava haastetta; seikkailua ja vähän epäluotettavaa luonnetta jonka kesyttäminen vaatisi työtä...

• apapap

tämä kakkostyypin yt mies "kaverini" hoksasi jossain vaiheessa että sai kt ja at miehet hyvin vaivautuneiksi kyselemällä heidän pillun saannistaan ison yleisö kuullen. yleensä jossain kotibileissä. tätä hän sitten jaksoi kysellä aina tilaisuuden tullen ja itsekkin aloin muiden tavoin välttelemään paikkoja missä tämä kaveri liikkui. kahden keskenin hän joskus tuollaisia kyseli muttei niin vittuilevaan sävyyn. muisti usein myös mainita nussineensa niin monia ettei edes muista kaikkia.

tää ykkös tyypin mies sitten keskusteli aiheesta rakentavaan sävyyn et miten mahiksia vois parantaa ja hän monesti ennen baariin menoa tsemppas ja laati jotain"isu suunnitelmia" haha, josus tarttuiin joku nainen matkaan tämän kaverin auttamana. tän kaverin huumorintaju varsinkin krapulassa oli sitä luokkaa et aamulla sai posket kipeinä nauraa. joskus teini iässä hän teki kahdesta koulukiusaamis tapauksestani lopun. toisen hän sai sanallisesti kiusattua kimpustani ja toisen fyysisellä väkivallalla nuorten suosimassa puistossa perjantai iltana. tää kaveri on pako saada kylään kohta ja kysellä kuulumisia. vaikkei vuosiin olla yhteyttä pidetty niin tähän se äy silti helposti ja luontevasti.

• .........

Voi kun ihana tuo sun toinen yt-kaveri. jos olisin nainen niin rakastuisin välittömästi ja antaisin pimpulaa.

• oletko homostellut tätä yt averiasi?

• tetewqta3g3qwag

Näitähän on aina kahta lajia:

ATMissä on niitä lutkittelevia naisia pelkääviä Älynhaamuja ja muita luusereita
      Sitten on niitä kilttejä kaveripoikia jotka kunnioittaa naisia mutta pelkää niitä silti

YTMissä on myös nämä reilut jätkät ja aggressiiviset kusipäät

• kaunis akateeminen n

Hassua, että tätä keskustelua käydään kokonaan irrallaan siitä, mitä nainen on.

Veikkaanpa, että jos nainen on fiksu, korkeasti koulutettu, luonnonkaunis ja omaa myös muita arvoja elämässä kuin ulkonäön palvonnan, ihastuu hän hyväoloisiin YT-miehiin. En nyt sano, että se on tuo ykköstyyppi välttämättä, koska joku korkeasti koulutettu superluokan YT-nainen tuskin ihastuu mieheen, joka on hänelle vain "pelkkä urheilija".

Sen sijaan tuosta kakkostyypistä varmaan kiinnostuvat ne hieman yksinkertaisemmat naiset. Ne, joilla on ehkä ulkonäköä jonkin verran, mutta muuten ovat hyvin pinnallisia ja tyylillisesti vähän tyrkkyjä ja keinotekoisia ja joilla ei ole oikein mitään annettavaa yhteiskunnalle, eikä muillekaan ihmisille.

Veikkaiisin, että koska noita jälkimmäisessä tapauksessa kuvattuja naisia on paljon enemmän kuin noita ykköstyyppisiä, niin syntyy vaikutelma, että nainen ihastuu aina kakkostyyppiin. Suomessa on siis oikeasti myös korkeasti koulutettuja, hyvin menestyneitä ja huippukauniita YT-naisia, jotka pelaavat vähän eri sarjassa kuin siinä, kuka saa sen ihkun lätkänpelaajan. Anteeksi, että sanon tämän suoraan, mutta mun mielestä mies ei mitenkään voi olla YT-mies ellei hänellä ole korkeaa sosioekonomista statusta ja korkeaa koulutusta.

• "Anteeksi, että sanon tämän suoraan, mutta mun mielestä mies ei mitenkään voi olla YT-mies ellei hänellä ole korkeaa sosioekonomista statusta ja korkeaa koulutusta."

Näin taitanee olla, ja sitä olen itsekin ehdottanut. INTJ-tyypit, kuten minä, jäänevät korkeintaan KTM:ksi, koska tuo sosioekonominen status ei todellakaan hirveästi kiinnosta. Ja oma ulkonäkökään ei ole meille useinkaan kovin tärkeä. Korkea koulutus (oikealta alalta) nyt on ihan OK INTJ:n mielestä, mutta lopulta on kuitenkin demonstroitava kykynsä, sillä titteleillä on itsessään hyvin vähän merkitystä INTJ-tyypeille. Hienolla pukeutumisella ja titteleillä usein koetetaan peittää omaa osaamattomuuttaan, ja epärehellisyyttään - ei tule toimimaan myöskään INTJ-tyyppien huijaamisessa. Alla esimerkki.

INTJ-kaverini (joka on tosiaan melko samanlainen kuin minä) sai kerran kutsun yhteen pankkiin, jossa esiteltiin pankin sijoituskohteita, mihin hän voisi sijoittaa (siis hänestä haluttiin potentiaalinen asiakas). Sijoitusneuvoja oli kuulemma jokin kaunis nainen, jolla oli hienot vaatteet, ja tietenkin oli jotakin kahvitarjoilua ja muuta hyvää saatavilla.

No, kaverini ollessa kyseessä, hän rupesi kritisoimaan sitä mitä nainen sanoi sijoituksista, ja kysyi hankalia kysymyksiä sijoitukseen liittyen, johon nainen ei osannut vastata. Lopulta kaverini totesi että eikö olisi paljon parempaa sijoittaa fyysiseen kultaan ja hopeaan, jota pankilla ei ollut tarjottavana sijoituskohteena, ja luetteli ne edut. Nainen totesi lopulta, että keskustelua ei kannata jatkaa =)

• Haarat levälleen

Höpö höpö. Miehen tasoa mitataan pelkästään nussitun pillun määrällä. On samantekevää pääseekö panemaan rahojaan ja tohtorin pahvejaan vilauttelemalla vai piilohärskiä naiseniskentäpaskaa jauhamalla, pääasia että haarat leviää.

• gfdhghdfg
        Haarat levälleen kirjoitti:

Höpö höpö. Miehen tasoa mitataan pelkästään nussitun pillun määrällä. On samantekevää pääseekö panemaan rahojaan ja tohtorin pahvejaan vilauttelemalla vai piilohärskiä naiseniskentäpaskaa jauhamalla, pääasia että haarat leviää.

Aina löytyy omia käsityksiä keksitylle termille, mutta selvää on, että ne vaihtelevat tulkitsijan mukaan.

Munkaan mielestä mies ei aidosti voi olla YT-mies ellei sillä ole korkeaa sosioekonomista statusta tai korkeaa koulutusta tai muita huippuominaisuuksia.
        Miksi? Koska pillu ei ole samanarvoista. Se kakkostyypin "YTM" kaataa monia AT-naisia, mutta lasketaanko se samanarvoiseksi kuin 1-YTM:n saavutukset? Ykkös-YTM:hän voi melkein kaataa naisen kun naisen ja myös siis YT-naisia, jotka ovat vaikeammin vieteltävissä. Tähän kakkostyypin "ytm" ei pysty.

Yksinkertaistettuna: ei se määrä, vaan se laatu.

• joku vaan

"Ne, joilla on ehkä ulkonäköä jonkin verran, mutta muuten ovat hyvin pinnallisia ja tyylillisesti vähän tyrkkyjä ja keinotekoisia ja joilla ei ole oikein mitään annettavaa yhteiskunnalle, eikä muillekaan ihmisille.
        [...]
        Anteeksi, että sanon tämän suoraan, mutta mun mielestä mies ei mitenkään voi olla YT-mies ellei hänellä ole korkeaa sosioekonomista statusta ja korkeaa koulutusta. "

Anteeksi kun sanon myös suoraan, mutta kyllähän tuo jälkimmäinen virke nyt edustaa itsessään aikamoista pinnallisuutta suhtautumisessa miehiin ja ihmisiin ylipäätään. Jos nainen (tai ihminen ylipäätään) luokittelee tuohon tyyliin muita, niin lähinnä siitä itselleni ainakin syntyy vaikutelma pinnallisesta ja keinotekoisesta ihmisestä, jolla tuskin on paljoa annettavaa toisille ihmisille. Olivatpa koulutustasonsa ja varallisuutensa nyt sitten mitä tahansa.

Mutta itsehän nyt en kaiketi olekaan se etsitty "YT-mies"... Ei kyllä sinänsä kiinnostakaan, koko luokittelut. Eksyin tänne, kun yritin selvittää, mitä tuollainen termi tarkoittaa. :-)

• slobo horo
        gfdhghdfg kirjoitti:

Aina löytyy omia käsityksiä keksitylle termille, mutta selvää on, että ne vaihtelevat tulkitsijan mukaan.

Munkaan mielestä mies ei aidosti voi olla YT-mies ellei sillä ole korkeaa sosioekonomista statusta tai korkeaa koulutusta tai muita huippuominaisuuksia.
        Miksi? Koska pillu ei ole samanarvoista. Se kakkostyypin "YTM" kaataa monia AT-naisia, mutta lasketaanko se samanarvoiseksi kuin 1-YTM:n saavutukset? Ykkös-YTM:hän voi melkein kaataa naisen kun naisen ja myös siis YT-naisia, jotka ovat vaikeammin vieteltävissä. Tähän kakkostyypin "ytm" ei pysty.

Yksinkertaistettuna: ei se määrä, vaan se laatu.

Kova, aggre ja röyhkeä mies saa tietynlaisia naisia, ja on siksi YTM. Mun mielestä tuo reilumpi ja koulutetumpi YTM -versio ei välttämättä saa kaikkia naisia hänkään, joillekin naisille hän voi olla liian pehmeä tai eivät ymmärrä hänen juttujaan.

• joku tyyppi
        m36-intj kirjoitti:

"Anteeksi, että sanon tämän suoraan, mutta mun mielestä mies ei mitenkään voi olla YT-mies ellei hänellä ole korkeaa sosioekonomista statusta ja korkeaa koulutusta."

Näin taitanee olla, ja sitä olen itsekin ehdottanut. INTJ-tyypit, kuten minä, jäänevät korkeintaan KTM:ksi, koska tuo sosioekonominen status ei todellakaan hirveästi kiinnosta. Ja oma ulkonäkökään ei ole meille useinkaan kovin tärkeä. Korkea koulutus (oikealta alalta) nyt on ihan OK INTJ:n mielestä, mutta lopulta on kuitenkin demonstroitava kykynsä, sillä titteleillä on itsessään hyvin vähän merkitystä INTJ-tyypeille. Hienolla pukeutumisella ja titteleillä usein koetetaan peittää omaa osaamattomuuttaan, ja epärehellisyyttään - ei tule toimimaan myöskään INTJ-tyyppien huijaamisessa. Alla esimerkki.

INTJ-kaverini (joka on tosiaan melko samanlainen kuin minä) sai kerran kutsun yhteen pankkiin, jossa esiteltiin pankin sijoituskohteita, mihin hän voisi sijoittaa (siis hänestä haluttiin potentiaalinen asiakas). Sijoitusneuvoja oli kuulemma jokin kaunis nainen, jolla oli hienot vaatteet, ja tietenkin oli jotakin kahvitarjoilua ja muuta hyvää saatavilla.

No, kaverini ollessa kyseessä, hän rupesi kritisoimaan sitä mitä nainen sanoi sijoituksista, ja kysyi hankalia kysymyksiä sijoitukseen liittyen, johon nainen ei osannut vastata. Lopulta kaverini totesi että eikö olisi paljon parempaa sijoittaa fyysiseen kultaan ja hopeaan, jota pankilla ei ollut tarjottavana sijoituskohteena, ja luetteli ne edut. Nainen totesi lopulta, että keskustelua ei kannata jatkaa =)

En ole ihan samaa mieltä INTJ:iden sosioekonomisesta statuksesta. Tunnen ainakin pari (oman kertomansa mukaan, ja uskottavasti) INTJ:tä, joista toinen on ollut suurehkon yhtiön johtoryhmässä ja toinen on hyvinpalkattu ja päällikköasemassa.
        Muutenkin uskoisin, että suunnittelukykyisenä ja itsevarmana hyvänlaatuiset INTJ:t pääsevät usein johtoasemiin.

• joku tyyppi kirjoitti:

En ole ihan samaa mieltä INTJ:iden sosioekonomisesta statuksesta. Tunnen ainakin pari (oman kertomansa mukaan, ja uskottavasti) INTJ:tä, joista toinen on ollut suurehkon yhtiön johtoryhmässä ja toinen on hyvinpalkattu ja päällikköasemassa.
        Muutenkin uskoisin, että suunnittelukykyisenä ja itsevarmana hyvänlaatuiset INTJ:t pääsevät usein johtoasemiin.

"Tunnen ainakin pari (oman kertomansa mukaan, ja uskottavasti) INTJ:tä, joista toinen on ollut suurehkon yhtiön johtoryhmässä ja toinen on hyvinpalkattu ja päällikköasemassa."

Niin, voihan olla, mutta tuollaiset INTJ:t ovat varmaankin enemmän ENTJ:tä, toisin sanoen I ei ole niin vahva. Tyypillisestihän ENTJ:t toimivat yritysjohtajina. Muuten tietysti kaikki INTJ:t eivät ole samanlaisia. On tunnettua että INTJ:t ovat myös päteviä johtajia, mutta eivät tyyppillisesti ole innokkaita johtamaan.

"hyvänlaatuiset INTJ:t"
        Vai hyvänlaatuinen, mikähän sitten on pahanlaatuinen INTJ? En tunnusta ainakaan itse olevani pahanlaatuinen.

On olemassa myös syitä siihen, minkä vuoksi ainakaan rehelliset INTJ:t eivät viihdy tuollaisessa asemassa: liikaa byrokratiaa, ja tietysti johtotason huijaustehtävät yrityksissä. Huijaus taas sotii INTJ:n perusdirektiiviä vastaan: toimiiko jokin asia? No ei toimi, siksi täytyy huijata. Yritykset ovat nimittäin aika tiukoilla nykyään voittojen suhteen, verotus ja kilpailu on kovaa, joten kaikki keinot otetaan yleensä käyttöön. Tämä taas johtuu perustavanlaatuisista ongelmista yhteiskunnassamme. Toisin sanoen tällaiset ongelmat ovat tehtyjä. Ken haluaa käyttää aikaansa tuollaiseen, on makuasia, mutta tyhmäähän tuo on, voisi käyttää aikaansa kehittävämpiin asioihin.

• ..................

Hienoa että markkina-arvoteoria saa kannatusta teidän akateemisten naistenkin piirissä.

• 12+5

No nehän sen ovat juuri äärimmilleen vieneetkin...

• Kaikkikäykunontarve
        12+5 kirjoitti:

No nehän sen ovat juuri äärimmilleen vieneetkin...

Onpa monella ihmisellä kova hyväksynnän tarve, kun pitäisi ihan kaikille kelvata periaatteessa ja vaikka käytännössäkin. Näkyy myös siinä, että ilmeisesti jo lapsuudestaan saakka tunnetasolla laiminlyödyt miehet ja naiset ovat imarreltuja jopa homoseksualistien flirttailevasta huomiosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      62
      4794
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      251
      3615
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      261
      3321
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      112
      3263
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      33
      2316
    6. 101
      1558
    7. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      120
      1362
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      170
      1203
    9. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      76
      1096
    10. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      34
      981
    Aihe