penkki ei liiku

vectra 2005

penkin säätö ei toimi. se on jumittunut vai miksi ei liiku? huoltoonko veisin ja jos penkin alla on vaikka laudanpätkä liikkumista estämässä niin ottavat ison hinnan. Koskaan en ole halvalla saanut mitään opel-huollossa. Huokkot ovat kalliitta ja huoltotarvetta riittää. Viime vuonna olin työmatkalla 8kk ja autolla ajoin n. 2000 km. Viedessäni auton huoltoon laskua laitettiin reilut 1000 euroa.

Eikä ollut ensimäinen kerta. Aiemmat asutoni olleet kaikki japanilaisia, nissaneita 3 kpl. Niissä on pätenyt sääntö: aja vaan, normihuollot kohtuumaksuineen ja hyvin menee katsastuksesta läpi.

Vain yksi asia on, miksi en ole täysin tyytymätön mutta eihän se täysin ärsytystä poista auton vikapaljoudesta. Kyllä se syy on siinä, että vectra on parempi ajattava kuin yksikään ajamani nissan.

Miten selvitän onko penkin alla jokin esine estämässä penkin liikkumista? Taskulamppu olisi hyvä keskellä päivääkin. Enkä minä talvella autolla aja kun kylmään autoon pitäisi mennä.

Onko olemassa autoa, jossa nissanin tekninen laatu ja opelin ajomukavuus? Nissanit, joilla ajelin: micra, sunny, primera.

4

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo pieni kolikko istuinliukuosan kourun ja pyörien välillä, ota ylimääräinen osa pois joha liikkuu penkki minne haluat.

    • Voemoo...ei

      Penkki ei liiku mullakaan kahden vuoden tauon ja rajun laihtumisen jälkeen. Pari vuotta sitten oli sarjapaini 120 kiloa, eilen kun kävin penkkiä koittamassa oli se vaan 80 kiloa siis 40 kiloa vähemmän. Ei liiku penkki ei:D

      • Anonyymi

        Nuppi sulla heiluu.


    • laardimies

      Woi Vectra!!!
      Tutustuin Tunisiassa Opeltehtaan työläisiä, olivat tulleet just Vectralla, funtsivat mennä kotiin lennolla ja olisivat myyneet
      Vectran pois pilkkahinnalla minulle. Eivät voineet ymmärtääkään, että voisin sen rahtinakin lähettää Suomeen, kun lentolippu oli jo maksettuna ja silti olisi hyvät kaupat, paitsi TULLI JA AUTOVERO!
      Ihmettelivät, kun kerroin omistavani -72 mallin Kadetin--sehän on museoauto jo saksalaiselle. Toisaalta yllätyivät Nokian kännykästäni, kun annoin heidän soitella kotiinsa terveisiä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe