Sinkkuutapaaminen;)

ideaa.

Tuli tuossa mieleen ajatus että miksei paikkakunnilla voisi järjestää sinkkutapaamisia, onhan niitä jo sinkkuristeilyjäkin.
Paikkana voisi olla esim vanhat työväentalot tai muu vastaava tila, tanssiakin olisi vaikka kaikki ei tanssimisesta tykkää, ehkä buffettikin niin ujoimmat saisi rohkaisua.
Monet on jo nähneet nettideittimiehet/-naiset ja sen 'tarjonnan', kaikki ei käy kapakoissa, ja tiedän että sinkkuja on paljon, varmaan naapurissakin ;)
Paikalle ei olisi tervetulleita muut kuin sinkut (no miten senkin todistaa) ja vain seuranhakumielessä olevat.
Tarkoitan nyt lähinnä vähän vanhempia (40v - ) toki nuoremmatkin..
Muistui mieleen lapsuusajoilta rusettiluistelu, siinä sai tai pääsi luisteleen ihailemansa(?) pojan kanssa, no tanssitkin on keksitty, saman asian ajaa mutta kaikki ei tansseissakaan käy.
T. Nimim. Nettideitteihin kyllästynyt ;)

20

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhdfghd

monenko limanuljaskan puhkinussittu munahaukka siellä sekoilee?

• pekka kaukalo

Sua ei ole kutsuttu joten ole hiljaa.

• Jos siellä on tanssia, buffet ja sinkkuja, niin miten se poikkeaa kapakasta? Silläkö, ettei siellä olisi sinkkuna esiintyviä varattuja?

• 26

Ehkä sillä lailla että tapaamisessa olisi nimenomaan tarkoitus tutustua toisiin ihmisiin.
        Se ei ole yleensä kapakassa kovinkaan helppoa. Ehkä myös sinkkuna esiintyvät olisivat hieman vähäisemmässä määrin mukana kuin kapakassa yleensä.

• 26

En mä ole nainen. Mistä trolli sellaista kuvittelit?

• mustispeppers

En tahtois... Jos tää palstan mieshenkilöiden taso on tätä ja jos tämä on siis sinkkujen ajatusmaailma livenäkin, niin huh, huh... Mulle ei vieläkään ole kukaan selittänyt, mistä erotan nämä luokitukset, joita nää täällä viljelee. Mistä mä voin tietää, etten lähde iskemään väärää miestä, kun en erota ks. juttuja.

• Ottamatta kantaa muuhun, niin parinvalinnassa sinun ei tarvitse erottaa yhtään mitään. Valitse kenet valitset äläkä murehdi. Alempitasoinen on joka tapauksessa se, johon muiden - luultavasti myös sinun - sydämien valinnat eivät tunnu osuvan koskaan.

• mustispeppers
        LordBoredom kirjoitti:

Ottamatta kantaa muuhun, niin parinvalinnassa sinun ei tarvitse erottaa yhtään mitään. Valitse kenet valitset äläkä murehdi. Alempitasoinen on joka tapauksessa se, johon muiden - luultavasti myös sinun - sydämien valinnat eivät tunnu osuvan koskaan.

Tarviihan erottaa, jos mä saan jokaisesta aloitteesta rukkaset, niin jokuhan mättää. Miksen kelpaa? Oletetaan, että minä en tunnista tasoistani miestä, niin millainen mies sitten minuun voisi jopa ihastua. Tähän asti olen yrittänyt sellaisia, jotka todella ovat luonteeltaan, kiltteja, rauhallisia, sellaisia ns. tavallisia. Heille en näemmä kelpaa, en edes yritä mitään sellaista, mitä mm. työpaikan akat pitää komeena ja loistoyksilönä. Vaan ihan normi-miehiä.

• mustispeppers kirjoitti:

Tarviihan erottaa, jos mä saan jokaisesta aloitteesta rukkaset, niin jokuhan mättää. Miksen kelpaa? Oletetaan, että minä en tunnista tasoistani miestä, niin millainen mies sitten minuun voisi jopa ihastua. Tähän asti olen yrittänyt sellaisia, jotka todella ovat luonteeltaan, kiltteja, rauhallisia, sellaisia ns. tavallisia. Heille en näemmä kelpaa, en edes yritä mitään sellaista, mitä mm. työpaikan akat pitää komeena ja loistoyksilönä. Vaan ihan normi-miehiä.

Minun on vaikea kuvitella, että sinä - tai oikeastaan kukaan mukaan - voisi valita keneen rakastuu. Tämä on tietysti meille alempitasoisille kova paikka, kun jonkun pitäisi meidän kohdalla tehdä tietoinen valinta. Vaikka onhan sitä järkiavioliittojakin... tuntuu kuitenkin, että nykyisin ollaan mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Minä ainakin olen (kyseessä ei tietysti ole minun kohdallani valinta).

Jos nyt kuitenkin olet tosissasi, etkä vain periaatteen vuoksi väitä vastaan rumiluksille, niin voithan koittaa tutustua (en tarkoita "tehdä aloitteita") hieman erityyppisiin ihmisiin kuin mihin olet tähän saakka keskittynyt ja katsot, millaiset ihmiset sinusta kiinnostuvat.

• mustispeppers
        LordBoredom kirjoitti:

Minun on vaikea kuvitella, että sinä - tai oikeastaan kukaan mukaan - voisi valita keneen rakastuu. Tämä on tietysti meille alempitasoisille kova paikka, kun jonkun pitäisi meidän kohdalla tehdä tietoinen valinta. Vaikka onhan sitä järkiavioliittojakin... tuntuu kuitenkin, että nykyisin ollaan mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Minä ainakin olen (kyseessä ei tietysti ole minun kohdallani valinta).

Jos nyt kuitenkin olet tosissasi, etkä vain periaatteen vuoksi väitä vastaan rumiluksille, niin voithan koittaa tutustua (en tarkoita "tehdä aloitteita") hieman erityyppisiin ihmisiin kuin mihin olet tähän saakka keskittynyt ja katsot, millaiset ihmiset sinusta kiinnostuvat.

Tiedän kyllä, milallaiset tekevät mulle aloitteita, mutta koska olen joutunut paljon lapsuudessa olemaan alkon kanssa tekemisissä, niin tämänlaiset miehet eivät todella kiinnosta. Onko turhaa vaadittu, kun haluaa kohtuukäyttäjän alkon suhteen? Minulle kyllä on miespuolisia ystäviä ja he ihmettelevät sitä, etten "löydä" kumppania. Minä kuulema olen liian nirso, kukkua. Joitakin vaatimuksia mulla kyllä on, mutta en koe olevani mitenkään nirso. Jos sopiva mies osuu kohdalle, niin kyllä mä olen aloitteita tehnyt, kiville ne vaan aina menee.

• vaikene vanha huora
        mustispeppers kirjoitti:

Nytkö ne rauhalliset ATM:t alkaa kelpaamaan kun olet revitellyt paikkajasi ensin 15 vuotta YTM:n seurassa.

• Muuten hyvä idea

Mutta kun Naiset eivät tule niihin tapaamisiin. Jos Nainen on sinkku niin ei se edes halua sitoutua. Kapakat on tehty sitä varten, että siellä voi tutustua ihmisiin jos niin haluaa. Kun teitä ei näy edes kapakoissa niin miksi te tulisitte sitten niihin sinkku tapaamisiin?

• ,....,

Millaisissa kapakoissa käyt jos siellä ei ole naisia?? En mäkään pahemmin kyllä missään käy koska koen olevani aina liian vanha tai liian nuori jos eksyn väärään paikkaan.

• Mies45.

Tossa olis ideaa, mutta tulee niitä naisia noihin tilaisuuksiin? Tämän palsta saastuttaja miehet tulee karkoittamaan kaikki naiset.

• zurkein idea ikinä

Ei naiset tule kyseiseen tapahtumaaan elleivät nää miehen naama ensin et minkä näköinen on. sama jossain suomi24 treffeissä kun mies vastaa naiselle ja nainen näkee miehen kuvan profiilissa et jos mies ei ole hyvännäköinen niin nainen ei vastaa miehelle. Joten turha siis mitään sinkkutapaamisia järjestää koska naisia ei kiinnosta tutustua jos mies on vähänkin ruma

• ruma mies

Ja miehetkö sitten vastaa rumille naisille?

• ap.

Tarkoitus olisikin että nämä kotona nyhväävät sinkut jotka ei ole koskaan deittailleet netissä tulisivat näihin tapaamisiin. siellä ainakin näkisi heti naaman ja kehenkään ei olisi pakko tutustua seurustelumielessä.
        En ole puhkinussittu vaikka muutama on housuihinkin saakka päässyt. nämä ikideittailijat (suomi24 ym) kun on niin nähty. kaikkien naamaa ei ole tarvinnut edes nähdä kun tietää mikä limanuljaska on. ja joidenkin herrojen korkean vaatimustason naisen suhteen.

• mikä on arvosi
        ap. kirjoitti:

Tarkoitus olisikin että nämä kotona nyhväävät sinkut jotka ei ole koskaan deittailleet netissä tulisivat näihin tapaamisiin. siellä ainakin näkisi heti naaman ja kehenkään ei olisi pakko tutustua seurustelumielessä.
        En ole puhkinussittu vaikka muutama on housuihinkin saakka päässyt. nämä ikideittailijat (suomi24 ym) kun on niin nähty. kaikkien naamaa ei ole tarvinnut edes nähdä kun tietää mikä limanuljaska on. ja joidenkin herrojen korkean vaatimustason naisen suhteen.

Monenko miehen nussima sitten olet? ikä ja paino? oletko hyvännäköinen?

Tuntuu nyt vähän siltä, että kun se oma arvosi on romahtanut ja sinusta ovat kiinnostuneet enää juopot ja kurppapillua yrittävät nuoret ATM:t niin nyt yritetään taktiikan muutosta?

Muistele vaan niitä nuoruutesi YTM panoja joiden kanssa "seurustelit".

Olet enää vanha ja käytetty huora.

• "nämä ikideittailijat (suomi24 ym) kun on niin nähty. kaikkien naamaa ei ole tarvinnut edes nähdä kun tietää mikä limanuljaska on. " no millaisi nämä on. olisin oikeasti kiinostunut. köyhiä, alkkiksia vai mt tapauksia? kerro kokeneena tollasesta ikideittailiasta

• YTM panomies

ATM=ATM

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      164
      3014
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      33
      2834
    3. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      39
      1846
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      28
      1829
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      190
      1731
    6. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      206
      1536
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      325
      1493
    8. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      103
      1466
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      17
      1279
    10. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      71
      1235
    Aihe