Olen 16-vuotias tyttö ja hankin e-pillerit noin vuosi sitten oon aina ottanu pillerit normaalisti mutta nyt ajattelin siirtää niitä tein niinkuin ohjeessa sanottiin jätin valkoiset pillerit ottamatta ja jatkoin uudesta paketista MUTTA MITÄ IHMETTÄ 8 tabletin jälkeen huomasin eettä menkat ovat taas alkaneet ONKO MULLA NYT MENKAT VAI MIKÄ MULLA ON ? selosteessa puhutaan läpivuodoista onks tää nyt sellanen vai ?
nyt tarvitaan APUA!
helphelp
4108
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Pillerimerkki? Pakkauksen ohjeen info? Siirto ei sovi kaikille, tulee sitä vuotoa....
Ihan selvää läpivuotoa. Kaikki eivät pysty siirtämään vuotoa pillereillä, eivät ainakaan pitkää aikaa.
Toimi pakkauksen ohjeen mukaan.
merkki on YAZ-pillerit ja pitäisikö soittaa lääkärille vai meneekö tämä ohi ?kauan se kestäää
No ei pidä soittaa lääkärille, miksi pitäisikään. Se miten kauan se kestää on ihan yksilöllistä.