Ei Sabbathia

Pettynyt perc

Eli nyt tuli tietoon ettei Black Sabbathia alkuperäisessä kokoonpanossa nähdä Suomessa laisinkaan. Itse elättelin toiveita vaikka olihan se epätodennäköistä kun jo rumpalin kanssa tuli kinaa. Sen sijaan tilalle tulee "Ozzy ja kumppanit". Miten menee lippujen suhteen, onko Lippupalvelulta mahdollisuus saada rahat takaisin? Maksoin nähdäkseni alkuperäisen Black Sabbathin, en Ozzya. Tokihan se on ymmärrettävää, ettei se Lippupalvelun vika ole, mutta bisnes on bisnestä. Itsestäni tuntuu, että mua olis kusetettu, vaikka asia ei niin ole.

En löydä tästä mitään muuta positiivista kuin, että troikkarit saattaa ottaa kärsäänsä jos oikein optimisteja nyt ollaan.

2

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumppi Varonen

      Noon.Ozzy olisi ollut kivä kuulla. Ja koko Sabbath porukkaa. Viimeeksi kuulin keikan 2005.

    • Tony toipunee

      Harmi että Tony Iommi on sairastunut mutta sillehän ei voi mitään. Olen käynyt säännöllisesti katsomassa Tonyn kotisivut, mutta sinne ei hetkeen päivitetty mitään - ajattelinkin että näinköhän mies on kunnossa toukokuussa, kun hoidot kenties aloitettu tammikuussa. Puolisoni toipuminen saman sairauden hoidosta kesti sädehoitoineen 5 kuukautta ja hän oli tuolloin monta kymmentä vuotta nuorempi kuin Iommi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7701
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      74
      3713
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      1005
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      823
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      708
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe