intracel kokemuksia?

4 ever young

Hei

Onko kukaan ehtinyt kokeilla em toimenpidettä? Kuvissa tulokset ovat huikeita mutta onko kenelläkään omakohtaista kokemusta?

51

6398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • not young anymore

      Olen käynyt jo kaksi kertaa hoidossa.
      En osaa sanoa mitään huimaa eroa, ainakaan vielä. Viimeisestä n. kuukauden verran. Tuloksenhan pitäisi vielä parantua ainakin tässä vaiheessa.
      Muutokset ovat niin hienovaraisia, että vaikea suuresti havaita.
      Aion kyllä käydä vielä kevään mittaan kolmannenkin kerran.
      Ehkä tähän voisi yhdistää vielä esim,mesoterapiaa, eli vitamiinihoitoa (?) ihoon. Tai ehkäpä botoxia. Silloin tietysti muutosta saisi selvemmin esiin. Tahtoo vaan tuo budjetti olla niin rajallinen.

      Mihin tilanteeseen sinä itse, vanhenevaan ihoon vai arpisuuteenko ottaisit hoitoa?

    • mikä hoito

      Mikä on intracel hoito?

    • rerri

      Olen ottanut Intracelia myös kaksi kertaa kuoppaisiin aknearpiin. En ole huomannut eroa arvissa. Intracel on siitä hyvä, ettei se vaadi pitkää toipumisaikaa.

      • ex-scarfae

        Intracel mun mielstä tällä hetkellä paras kuoppaisiin aknearpiin; oon kokeillu kaikkea muutakin; fraxelia, co2:ta, mekaanista huontaa...intracelissa toipumisaika, erinomaine hinta-laatusuhde ja turvallinen.
        Aknearpiin joutuu ottamaan useamman kerran ennenkuin tulokset näkyvät; itse olen käynyt 6 kertaa ja ero kasvoissa huomattava! Yleisilme freshimpi, arvet eivät enää hallitse kasvoja niinkuin ennen näitä hoitoja ( päivänvalossa arvet ovat täysin kadonneet, ylhäältä tuleva keinovalo paljastaa määrätystä suunnasta kaiken, mutta eron huomaa siinäkin arpien reunojen madaltumisena) ja hoitona suosittelen lämpimästi! Ihoakatemia Helsingissä tekee Intracel-hoitoja.


      • hupsista taas
        ex-scarfae kirjoitti:

        Intracel mun mielstä tällä hetkellä paras kuoppaisiin aknearpiin; oon kokeillu kaikkea muutakin; fraxelia, co2:ta, mekaanista huontaa...intracelissa toipumisaika, erinomaine hinta-laatusuhde ja turvallinen.
        Aknearpiin joutuu ottamaan useamman kerran ennenkuin tulokset näkyvät; itse olen käynyt 6 kertaa ja ero kasvoissa huomattava! Yleisilme freshimpi, arvet eivät enää hallitse kasvoja niinkuin ennen näitä hoitoja ( päivänvalossa arvet ovat täysin kadonneet, ylhäältä tuleva keinovalo paljastaa määrätystä suunnasta kaiken, mutta eron huomaa siinäkin arpien reunojen madaltumisena) ja hoitona suosittelen lämpimästi! Ihoakatemia Helsingissä tekee Intracel-hoitoja.

        TÄÄ SITTEN MENI TÄMÄKIN KETJU TAAS MAINOSTAMISEKSI!
        Hieman huonolla suomella kirjoitettu.....hieman ihmettelen kuka tämän on loppujen lopuksi kirjoittanut !!!
        KUKAAN, EI KUKAAN ketjussa edes kysynyt missä tai kuka hoitoa antaa.
        Mutta mainostajat osaavat kyllä omaansa mainostaa.

        Jos joku on todella kiinnostunut kyseisestä hoidosta, niin paikka ja hoitaja löytynevät varmasti tässä näin helposti netin ääreltä.
        EI MAINOSTAMISTA , KIITOS!!


      • Anonyymi
        hupsista taas kirjoitti:

        TÄÄ SITTEN MENI TÄMÄKIN KETJU TAAS MAINOSTAMISEKSI!
        Hieman huonolla suomella kirjoitettu.....hieman ihmettelen kuka tämän on loppujen lopuksi kirjoittanut !!!
        KUKAAN, EI KUKAAN ketjussa edes kysynyt missä tai kuka hoitoa antaa.
        Mutta mainostajat osaavat kyllä omaansa mainostaa.

        Jos joku on todella kiinnostunut kyseisestä hoidosta, niin paikka ja hoitaja löytynevät varmasti tässä näin helposti netin ääreltä.
        EI MAINOSTAMISTA , KIITOS!!

        Tämä ei ollut mainos


    • Handsome-77

      Minuakin OTTAA PÄÄHÄN TUO MAINOSTAMINEN !! Ihan takuulla en mene Ihoakatemiaan ottamaan Intracellia sitten kun sen aika tulee!!

      • suolakone

        Joo ei kannata uskoa kenenkään suosituksia tai kokemuksia vaan nähdä neki mainostamisena joka on fuulaa!
        Kun on ihonhoidon tarvetta ym, kannattaa mennä esim. asfalttifirmaan kysymään ohjeita mutta ei missään tapauksessa alan ammattilaisille.
        Totta kai ihmiset kirjottelee tänne huijatakseen muita tai saadakseen rahaa....

        MUTTA NYT TULEE PÄIVÄN UUTISPOMMI JA IHONHOITOVINKKI VAILLA VERTAA:
        Mun eräs tuttu on hoitanu ihoa luonnonmukaisesti ja ilmatteeksi ihan vaan kotona: kuumalla merisuolalla oon kuorinu naaman ihan sileeks ja lumella ja jäällä muotoillu muotoillu kasvot ihan uusix ja HOMMA TOIMII!
        Ja mikä parasta ei maksa yhtään mitään ja tulokset on NIIN HYVIÄ ettei edes viitsi suositella eikä kannustaa ketään kokeilemaan kun kukaan ei suko sitä.
        Ja tällä mun kaverilla on varaa olla kertomatta siitä; arvatkaa ottaax pannuun?
        Se vois osaamisellaan ja tolla salasella reseptillään mullistaa koko maailman plastiikkakirurgian ja kaikki esteetiikan markkinat, mutta se ei tee sitä; kun se on SUOMALAINEN ja se ei haluu auttaa ketään, ei edes itteensä ja se tykkää tästä ajatuksesta niin paljon kun sen ei tarvitse hyötyy itse eikä AINAKAAN MAINOSTAA MITÄÄN....
        On se niin reilu!!!!


      • jamzzzzzzzzzz
        suolakone kirjoitti:

        Joo ei kannata uskoa kenenkään suosituksia tai kokemuksia vaan nähdä neki mainostamisena joka on fuulaa!
        Kun on ihonhoidon tarvetta ym, kannattaa mennä esim. asfalttifirmaan kysymään ohjeita mutta ei missään tapauksessa alan ammattilaisille.
        Totta kai ihmiset kirjottelee tänne huijatakseen muita tai saadakseen rahaa....

        MUTTA NYT TULEE PÄIVÄN UUTISPOMMI JA IHONHOITOVINKKI VAILLA VERTAA:
        Mun eräs tuttu on hoitanu ihoa luonnonmukaisesti ja ilmatteeksi ihan vaan kotona: kuumalla merisuolalla oon kuorinu naaman ihan sileeks ja lumella ja jäällä muotoillu muotoillu kasvot ihan uusix ja HOMMA TOIMII!
        Ja mikä parasta ei maksa yhtään mitään ja tulokset on NIIN HYVIÄ ettei edes viitsi suositella eikä kannustaa ketään kokeilemaan kun kukaan ei suko sitä.
        Ja tällä mun kaverilla on varaa olla kertomatta siitä; arvatkaa ottaax pannuun?
        Se vois osaamisellaan ja tolla salasella reseptillään mullistaa koko maailman plastiikkakirurgian ja kaikki esteetiikan markkinat, mutta se ei tee sitä; kun se on SUOMALAINEN ja se ei haluu auttaa ketään, ei edes itteensä ja se tykkää tästä ajatuksesta niin paljon kun sen ei tarvitse hyötyy itse eikä AINAKAAN MAINOSTAA MITÄÄN....
        On se niin reilu!!!!

        siis iten kuumalla suolalla .nyt en ymmärä oliko hänellä akne arvet vai ihan normali aknea.


    • paula

      Olen käynyt Intracel- hoidoissa 3 kertaa nuorentaakseni jo veltostumaan alkanutta ihoani. Yli 3000 euroa meni kuin kankkulan kaivoon!
      En tiedä sitten miten vaikuttaa aknearpiin, mutta nuorennushoitona tulos oli kyllä MINIMAALINEN! Arvoin ja epäröin jo toisen kerran jälkeen mutta lääkäri sanoi että kannattaa ottaa vielä kolmas kerta niin tulokset pikkuhiljaa alkavat näkymään. Ihan oma moka , mutta kyllä harmittaa!

      • kokeilu tämäkin

        Hei!
        Sama täällä, ihan oli turhaa vaikka useasti kävin.
        Päinvastoin minusta tuntuu, että iho silmien alla on ohentunut entisestään ja kutistuu rypyille nauraessa. Tummat silmän alusetkin paistavat entistä selvemmin. Siis ainakaan ihon tukevoitumista ei ole havaittavissa. Hienon hienosta rypyistä en osaa sanoa mitään. Kallista kokeilua tälläinen on. Tai siis oli.
        Joku kirurgi onkin sanonut viisaasti, ettei näihin superuusiin kannata sortua heti. Aika näyttää, mehän ollaan vai koekaniineja tässä alkuvaiheessa.


      • hyvin fiiliksin
        kokeilu tämäkin kirjoitti:

        Hei!
        Sama täällä, ihan oli turhaa vaikka useasti kävin.
        Päinvastoin minusta tuntuu, että iho silmien alla on ohentunut entisestään ja kutistuu rypyille nauraessa. Tummat silmän alusetkin paistavat entistä selvemmin. Siis ainakaan ihon tukevoitumista ei ole havaittavissa. Hienon hienosta rypyistä en osaa sanoa mitään. Kallista kokeilua tälläinen on. Tai siis oli.
        Joku kirurgi onkin sanonut viisaasti, ettei näihin superuusiin kannata sortua heti. Aika näyttää, mehän ollaan vai koekaniineja tässä alkuvaiheessa.

        Moi!

        Mulle tehtiin kolme kuukautta sitten Intracel hoito (3. kerta) ja voin sanoa että olen tosi tyytyväinen tulokseen! Naama ei ole kiristeyn näköinen vaan kasvot näyttää luonnollisesti kohotetuilta ja jännä kyllä, hoitotulokset näyttää vaan paranevan vaikka hoidot ovat päättyneet. Vinkkinä vaan, että kannattaa käydä tsekkaamassa ennen ja jälkeen kuvat 1-2 kk hoidon jälkeen, niin näkee saavutetut tulokset. Aion kyl ottaa toisen hoitosarjan setin vuoden kuluttua. Ja kylmä totuushan on, että ylläpitohoitoja tarvitaan koska ikääkin tulee lisää...


    • ap...

      Kiitos vastauksista, lähinnä ajattelin ylläpitohoitona therage-hoidon jälkeen, jonka otin n 6 v sitten. Se kyllä tasoitti kivasti ihon, tosin ehkä vei hieman rasvaa mutta esim. luomet ja silmänaluset ovat erittäin siistit vieläkin. Intracelista on niin paljon ristiriitaisia kokemuksia, että ajattelin kysellä kokemuksia. Tosin eräs julkisuuden henkilö on paljon kehunut ja hän tosin kyllä näyttikin aika hehkeältä ja rypyttömältä. Näin kalliisiin investointeihin vain toivoo saavansa ihan kokemusperäistä tietoa. Täytyy vielä miettiä asiaa..

      • getting older

        Tämän "julkisuuden henkilön" hehkeyden salaisuus on ehkä paremminkin tuo mesoterapia, vitamiinihoito kasvoille. Se saa hieman turvotusta aikaan.

        Hieman huvittavaa, että tuokin julkisuuden henkilö käytti eräässä haastattelussa ihan vääriä termejä hoidoistaan, ts. suorastaan johti harhaan. Asianomaisen hoitolan kautta on korjattu noita vääristelyjä ja kerrottu julkisesti mitä ne hoidot on nimeltään. Ei siis tietenkään kerrottu ilman kyseisen asiakkaan lupaa.

        Tuo jonkun verran mesoterapian tyyppinen hoito, dermarollaus manuaalisesti, mutta käyttäen omia kantasoluja, saattaisi olla minulle hyvä vaihtoehto.


    • Kikka+++

      Ei kai pelkällä rullauksella ihon kimmoisuutta sentään lisätä ja eikös omien kantasolujen käyttö ole kallista ja hankala menetelmä??? Mesoterapialla saadaan silotettua pintaryppyjä ja kosteutettua ihoa, kaipa se tehoaa myös aknearpiin (niin olen lukenut kun hoito tehdään sillä ompelukonemaisella laitteella). Mutta jos haluaa että iho napakoituu niin silloin kannattaa yhdistellä eri hoitoja, kuten tuo Intracel ja mesoterapia. Ainakin mun ystäväni hipiä näytti sen verran hyvältä mesoterapiahoitojen (otti 4 hoitoa) Intracelin jälkeen, että varasin itsellenikin jo ekan ajan konsultaatioon.

    • -10v

      Intracel hoitoja 5 takana ja tulokset TODELLA HYVIÄ! Hoidon tuloshan ei näy heti vaan 6 - 12 kk jälkeen / aikana hoidosta! Ihmettelenpä näitä kommentteja että Intracel olisi nuoruushoitona huono; itse nimenomaan otin tätä tarkoitusta varten hoitoja, ikää mittarissa 40v ja joka viikko saan kuulla nuorekkuudestani ja siitä, kuinka OIKEESTI NUOREMMALTA NÄYTÄN!; kasvojen iho näyttää kimmoisalta, freesiltä ja elinvoimiaselta eli Intracel on luonnollisen lopputuloksen antava hoitomuoto...tiedoksi vaan vilpittömille tiedon etsijöille, että kannattaa itse ottaa asioista selvää! Vaikea käsittää, mikä Intracelissa on muka ristiriitaista ( Ihmetyttää myös miksei saisi edes suositella eli keneltä se on pois - no, eipä tässä tarvitse enempää mainita...)

      • ex-scarface

        Jee! Hienoa että löytyy näitä, jotka uskaltaa kirjoittaa tällä palstalla kokemuksistaan! Meidän suvusta hoitoja ottanut moni muukin ja kaikki ovat tuloksiin enemmän kuin tyytyväisiä! Kesälahjaksi annan vaimollekin Intracel hoidon! Onhan tää parempi suositella Intraa kuin suolahoitoa ( ? )...


      • todella uskottavaa !
        ex-scarface kirjoitti:

        Jee! Hienoa että löytyy näitä, jotka uskaltaa kirjoittaa tällä palstalla kokemuksistaan! Meidän suvusta hoitoja ottanut moni muukin ja kaikki ovat tuloksiin enemmän kuin tyytyväisiä! Kesälahjaksi annan vaimollekin Intracel hoidon! Onhan tää parempi suositella Intraa kuin suolahoitoa ( ? )...

        Joo, todella uskottavaa tämä, " -10v alias ex-scarface. "
        Mainostaja taitaa olla vaan vähän aloittelija näissä.
        VIIDEN minuutin välein kirjoitetuissa mainoksissa keskellä yötä siis kaikki, jopa sukulaiset ovat käyneet harvinaisessa hoidossa. Todenneet oikein hyväksi, suorastaan mullistavaksi.
        Tää on aivan yhtä uskottavaa kuin tänne tulisi keskellä yötä kymmenen lestadiolaista kirjoittamaan yhtä aikaa toisistaan tietämättä esiaviollisista suhteistaan.
        REVI SIITÄ!!
        Hoito on rahan haaskausta parhaimmillaan. ei mitään muuta.


      • Katri -65
        ex-scarface kirjoitti:

        Jee! Hienoa että löytyy näitä, jotka uskaltaa kirjoittaa tällä palstalla kokemuksistaan! Meidän suvusta hoitoja ottanut moni muukin ja kaikki ovat tuloksiin enemmän kuin tyytyväisiä! Kesälahjaksi annan vaimollekin Intracel hoidon! Onhan tää parempi suositella Intraa kuin suolahoitoa ( ? )...

        Intracel on paras! Meidänki töistä kaksi rouvaa menossa uusintahoitoihin!


      • ex-scarface
        todella uskottavaa ! kirjoitti:

        Joo, todella uskottavaa tämä, " -10v alias ex-scarface. "
        Mainostaja taitaa olla vaan vähän aloittelija näissä.
        VIIDEN minuutin välein kirjoitetuissa mainoksissa keskellä yötä siis kaikki, jopa sukulaiset ovat käyneet harvinaisessa hoidossa. Todenneet oikein hyväksi, suorastaan mullistavaksi.
        Tää on aivan yhtä uskottavaa kuin tänne tulisi keskellä yötä kymmenen lestadiolaista kirjoittamaan yhtä aikaa toisistaan tietämättä esiaviollisista suhteistaan.
        REVI SIITÄ!!
        Hoito on rahan haaskausta parhaimmillaan. ei mitään muuta.

        Taidetaanpa olla alottelijoita ainaki suhun ( todella uskottavaa alias hupsista taas ) verrattuna! Meidän meininkiähän et täällä pilaa etkä kenenkään niiden tyytyväisen Intracelin käyttäjien, joita tämä upea hoitomuoto auttaa niin hienolla tavalla!


      • Hannele
        Katri -65 kirjoitti:

        Intracel on paras! Meidänki töistä kaksi rouvaa menossa uusintahoitoihin!

        Aiemmin mainitussa salaisessa paikassa, missä näitä em Intracel-hoitoja tehdään on erittäin hyvä ja ystävällinen palvelu, toimenpide on verrattain nopea ja toipumisaika lyhyt; hinta on tietysti kohtuullisen kova, mutta eihän sitä mersuakaan saa ladan hinnalla... Kyse on sentään kasvojen ihosta...Maksaahan hyvä ja nopea hampaiden hoitokin enemmän jos siltä haluaa enemmän ( Intran lisäksi teettänyt täydellisen hammasremontin; implantit eli kuoret molempiin riveihin, parit kruunut ja kaikkien amalgaamien vaihto; hintaa tälle lystille kertyi 3500e). Mutta onko joku 5000e tai enemmän paljon siitä, että näyttää ikäistään nuoremmalta ja freshimmältä? Jos johonkin tässä elämässä kannattaa satsata niin tottakai omaan ulkonäköön ja hyvinvointiin!!! Moni voi saman rahan käyttää koruihin ja vaatteisiin saamatta samaa helpotusta! On niin ihanaa näyttää hyvältä ja hymyillä vapautuneesti!


      • Ei Intracell
        Hannele kirjoitti:

        Aiemmin mainitussa salaisessa paikassa, missä näitä em Intracel-hoitoja tehdään on erittäin hyvä ja ystävällinen palvelu, toimenpide on verrattain nopea ja toipumisaika lyhyt; hinta on tietysti kohtuullisen kova, mutta eihän sitä mersuakaan saa ladan hinnalla... Kyse on sentään kasvojen ihosta...Maksaahan hyvä ja nopea hampaiden hoitokin enemmän jos siltä haluaa enemmän ( Intran lisäksi teettänyt täydellisen hammasremontin; implantit eli kuoret molempiin riveihin, parit kruunut ja kaikkien amalgaamien vaihto; hintaa tälle lystille kertyi 3500e). Mutta onko joku 5000e tai enemmän paljon siitä, että näyttää ikäistään nuoremmalta ja freshimmältä? Jos johonkin tässä elämässä kannattaa satsata niin tottakai omaan ulkonäköön ja hyvinvointiin!!! Moni voi saman rahan käyttää koruihin ja vaatteisiin saamatta samaa helpotusta! On niin ihanaa näyttää hyvältä ja hymyillä vapautuneesti!

        Hyvä Hannele.
        Mitä mahdat tarkoittaa "implantit eli kuoret"
        Se ei ole lainkaan sama asia. Ottaisit edes selvää mistä kirjoitat.
        Jos tarkoitat hammasimplanttia, niin jo yhden hinnaksi saattaa tulla tuo kolme ja puoli tuhatta. Tuohan olisi todella edullinen hammasremontti jos sillä saisi useampia hoidettua.

        Olen täysin samaa mieltä, itseensä kannattaa ja pitääkin satsata. Tuo kolmen kerran ( kolmen tonnin) intracell hoito ei vaan kannattanut minunkaan kohdallani yhtään mitään. Hinta/laatu suhde todella surkea. Toipumisaika, no sitähän ei siinä ole lainkaan, ainut plussa siinä.Tosiaan, kannataa katsoa mihin rahansa sijoittaa. Ei ainakaan intracelliin.


      • SKIN TURISMO
        Ei Intracell kirjoitti:

        Hyvä Hannele.
        Mitä mahdat tarkoittaa "implantit eli kuoret"
        Se ei ole lainkaan sama asia. Ottaisit edes selvää mistä kirjoitat.
        Jos tarkoitat hammasimplanttia, niin jo yhden hinnaksi saattaa tulla tuo kolme ja puoli tuhatta. Tuohan olisi todella edullinen hammasremontti jos sillä saisi useampia hoidettua.

        Olen täysin samaa mieltä, itseensä kannattaa ja pitääkin satsata. Tuo kolmen kerran ( kolmen tonnin) intracell hoito ei vaan kannattanut minunkaan kohdallani yhtään mitään. Hinta/laatu suhde todella surkea. Toipumisaika, no sitähän ei siinä ole lainkaan, ainut plussa siinä.Tosiaan, kannataa katsoa mihin rahansa sijoittaa. Ei ainakaan intracelliin.

        MIELENKIINTOISTA!
        IKÄÄNKUIN JOLLAKULLLA TAI JOLLAKUILLA ( ? ) OLIS JOTAIN INTRACEL-HOITOJA VASTAAN!
        TUSKINPA OIKEASTI KÄVIT KOLMEA KERTAA ITSE OTTAMASSA KO. HOITOA JA SITTEN VÄITÄT, ETTEI YHTÄÄN AUTTANUT - EIKÖHÄN TUO OLISI JO EKASTA KERRASTA SELVINNY ONKO SIITÄ HYÖTYÄ!
        VAI KERROITKO SAMAN KAVEREILLESIKIN, ETTÄ PISTINPÄ "TOSSA KOLME TONNII TÄLLASEEN HOITOON, JOKA EI AUTA MITÄÄN NIINKU NÄÄTTE ?"
        HEI MENNÄÄN LOHDUTUKSEKSI VÄHÄN NETTIIN KIRJOTTAAN SIITÄ?
        ETPÄ TAIDA NIM. "EI INTRACELL" ITSE TIETÄÄ MISTÄ PUHUT, KUN SE VAAN ON TASAN TARKKAAN NIIN, ETTÄ HYVIIN HOITOHIN MENNÄÄN UUDESTAAN SEN TAKIA, KUN TULOKSET OVAT NIIN HYVIÄ JA NIITÄ HALUTAAN LISÄÄ!


    • niinpäniin

      Vaan kun näitä hoitoja markkinoidaan juuri sarjahoitoina: "Tuloksen näkee vasta n. kolmen kerran jälkeen." Kiitän kokemuksien jakamisesta hoitoon pettyneitäkin. Itse olin ko. hoitoa harkinnut, mutta säästänpä rahani johonkin oikeasti vaikuttavaan toimenpiteeseen.

      • SKIN TURISMO

        TOTTA, EI VÄLTTÄMÄTTÄ YKSI TAI KAKSI KERTAA RIITÄ, MUTTA SILTI...OIKEASTI VAIKUTTAVAAN TOIMENPITEESEEN...? SIINÄ TAPAUKSESSA SUOSITTELEN VAIKKAPA MEKAANISTA HIONTAA JA / TAI KASVOJEN KOHOTUSTA! SITTEN VAAN REHELLISESTI VERTAAMAAN HINTAA, TOIPUMISAIKAA JA LOPPUTULOSTA. VARMAAN NOIN TIETÄVÄINEN KUIN TÄLLÄKIN PALSTALLA OLEVA INTRACEL-HOITOJEN VASTUSTAJA KEKSII / TIETÄÄ PAREMMASTAKIN HOIDOSTA JA HEITTÄÄ SEN ESILLE TÄNNE SEURAAVAAN VIESTIINSÄ...

        INTRACEL ON PARAS!
        INTRACEL ON PARAS!
        INTRACEL ON PARAS!

        YES INTRACEL!
        YES INTRACEL!
        YES INTRACEL!


      • :::::::::
        SKIN TURISMO kirjoitti:

        TOTTA, EI VÄLTTÄMÄTTÄ YKSI TAI KAKSI KERTAA RIITÄ, MUTTA SILTI...OIKEASTI VAIKUTTAVAAN TOIMENPITEESEEN...? SIINÄ TAPAUKSESSA SUOSITTELEN VAIKKAPA MEKAANISTA HIONTAA JA / TAI KASVOJEN KOHOTUSTA! SITTEN VAAN REHELLISESTI VERTAAMAAN HINTAA, TOIPUMISAIKAA JA LOPPUTULOSTA. VARMAAN NOIN TIETÄVÄINEN KUIN TÄLLÄKIN PALSTALLA OLEVA INTRACEL-HOITOJEN VASTUSTAJA KEKSII / TIETÄÄ PAREMMASTAKIN HOIDOSTA JA HEITTÄÄ SEN ESILLE TÄNNE SEURAAVAAN VIESTIINSÄ...

        INTRACEL ON PARAS!
        INTRACEL ON PARAS!
        INTRACEL ON PARAS!

        YES INTRACEL!
        YES INTRACEL!
        YES INTRACEL!

        Mikäs Hullu tuo on joka huutaa? Mielipuoli tuntuu tulevan "lankoja pitkin".


      • Hyvä,hyvä
        ::::::::: kirjoitti:

        Mikäs Hullu tuo on joka huutaa? Mielipuoli tuntuu tulevan "lankoja pitkin".

        Oikein hyvä! Kyllä toi karjunta käännyttää viimeisenkin asiakkaan. Hi,hi !!


      • outi broux
        Hyvä,hyvä kirjoitti:

        Oikein hyvä! Kyllä toi karjunta käännyttää viimeisenkin asiakkaan. Hi,hi !!

        hmmm. onpas täällä keskustelupalstalla hurja meininki.... mutta mennään itse asiaan eli Intracelliin. Alalla tolkuttoman pitkään toimineena ja kaikkea kokeilleena voin sanoa että Itracell on ainoa kirurgiton vaihtoehto ihon nuorennukseen joka toimii. Ongelma näyttää olevän odotusten epärealistisuus. Hoito kiinteyttää ihoa ei lihaksia eikä rasvakudosta kasvoissa. kiinteytyminen on ollut omalta osaltani tyodella huomattavaa jo kolmannen hoitokerran jälkeen ja varsinkin silmäluomet ovat kohonneet useita millejä ja jatkan hoitroja varmast. Säännöllisyys on tässäkin hoitomuodossa tärkeää eli alussa hoidot pitää suorittaa 6 viikon sisään edellisestä hoidosta ja tämä on tietoa ihan valmistajan sivuilta joita netistä kyllä löytyy . Jenkeissä Intracell on Hollywoodin tähtien nuoruuden lähde . Mainostamisesta kun tuossa niin kiihkeästi puhuttiin niin tietääkseni suomessa ei ole kuin yksi paikka jossa Intracel hoidon voi saada eli Ihoakatemia. Hoito on toki hintavaa ja tulokset näkyvät pikkuhiljaa pienentyneinä huokosina, hehkuvampana ihona ja kiinteytyneempinä kasvonpiirteinä. Mutta jokainen tietysti päättää itse kukkarostaan ja prioriteeteistaan elämässä. Minulle se on hyvä fiilis omissa nahoissani varsinkin näin jo 50 kynnyksen ylittäneenä. Ei se määrä vaan laatu :)


      • ryppynaama
        outi broux kirjoitti:

        hmmm. onpas täällä keskustelupalstalla hurja meininki.... mutta mennään itse asiaan eli Intracelliin. Alalla tolkuttoman pitkään toimineena ja kaikkea kokeilleena voin sanoa että Itracell on ainoa kirurgiton vaihtoehto ihon nuorennukseen joka toimii. Ongelma näyttää olevän odotusten epärealistisuus. Hoito kiinteyttää ihoa ei lihaksia eikä rasvakudosta kasvoissa. kiinteytyminen on ollut omalta osaltani tyodella huomattavaa jo kolmannen hoitokerran jälkeen ja varsinkin silmäluomet ovat kohonneet useita millejä ja jatkan hoitroja varmast. Säännöllisyys on tässäkin hoitomuodossa tärkeää eli alussa hoidot pitää suorittaa 6 viikon sisään edellisestä hoidosta ja tämä on tietoa ihan valmistajan sivuilta joita netistä kyllä löytyy . Jenkeissä Intracell on Hollywoodin tähtien nuoruuden lähde . Mainostamisesta kun tuossa niin kiihkeästi puhuttiin niin tietääkseni suomessa ei ole kuin yksi paikka jossa Intracel hoidon voi saada eli Ihoakatemia. Hoito on toki hintavaa ja tulokset näkyvät pikkuhiljaa pienentyneinä huokosina, hehkuvampana ihona ja kiinteytyneempinä kasvonpiirteinä. Mutta jokainen tietysti päättää itse kukkarostaan ja prioriteeteistaan elämässä. Minulle se on hyvä fiilis omissa nahoissani varsinkin näin jo 50 kynnyksen ylittäneenä. Ei se määrä vaan laatu :)

        Saisiko näitä hoitoja Tallinnasta?


      • Outoa menoa
        ryppynaama kirjoitti:

        Saisiko näitä hoitoja Tallinnasta?

        Omakehu totisesti haisee. Kun sitten joku koko rahalla maksanut ilmaisee pettymyksen hoidon tuloksesta, tulee suunnilleen vedetyksi leukakiikkuun. Inhottaa tuollainen toiminta - mainostetaan ja haalitaan asiakkaita pikkujulkimoiden avulla. Kertoisivat, kuinka paljon "ystavat" hoidoistaan maksavat, vai maksavatko ollenkaan.


      • Katri -65
        Outoa menoa kirjoitti:

        Omakehu totisesti haisee. Kun sitten joku koko rahalla maksanut ilmaisee pettymyksen hoidon tuloksesta, tulee suunnilleen vedetyksi leukakiikkuun. Inhottaa tuollainen toiminta - mainostetaan ja haalitaan asiakkaita pikkujulkimoiden avulla. Kertoisivat, kuinka paljon "ystavat" hoidoistaan maksavat, vai maksavatko ollenkaan.

        Outoa on toi sun kateutes "outoa menoa"-nimimerkki - antaisit ihmisten rauhassa suositella hyviä hoitoja hyvissä paikoissa! Mitä sulla mahtaa olla Ihoakatemiaa ja sen palveluita käyttäviä vastaan?
        Taidat itse olla noiden em. parjauskommenttien takana monine nimimerkkeines!
        Meitä tyytyväisiä Intracelin käyttäjiä et lannista!
        Meidän kolmivuorotöistä muuten jo neljä rouvaa ja yksi mies ovat käyneet hoidoissa ja aivan kuten nimi ( merkki ? ) outi broux kertoi, tulokset näkyvät viiveellä!
        Mukavaa näin kypsemmälläkin iällä kuulla kommentteja nuoremmilta "fresimmästä ihosta ja ulkonäöstä"!


      • Peppiina52
        outi broux kirjoitti:

        hmmm. onpas täällä keskustelupalstalla hurja meininki.... mutta mennään itse asiaan eli Intracelliin. Alalla tolkuttoman pitkään toimineena ja kaikkea kokeilleena voin sanoa että Itracell on ainoa kirurgiton vaihtoehto ihon nuorennukseen joka toimii. Ongelma näyttää olevän odotusten epärealistisuus. Hoito kiinteyttää ihoa ei lihaksia eikä rasvakudosta kasvoissa. kiinteytyminen on ollut omalta osaltani tyodella huomattavaa jo kolmannen hoitokerran jälkeen ja varsinkin silmäluomet ovat kohonneet useita millejä ja jatkan hoitroja varmast. Säännöllisyys on tässäkin hoitomuodossa tärkeää eli alussa hoidot pitää suorittaa 6 viikon sisään edellisestä hoidosta ja tämä on tietoa ihan valmistajan sivuilta joita netistä kyllä löytyy . Jenkeissä Intracell on Hollywoodin tähtien nuoruuden lähde . Mainostamisesta kun tuossa niin kiihkeästi puhuttiin niin tietääkseni suomessa ei ole kuin yksi paikka jossa Intracel hoidon voi saada eli Ihoakatemia. Hoito on toki hintavaa ja tulokset näkyvät pikkuhiljaa pienentyneinä huokosina, hehkuvampana ihona ja kiinteytyneempinä kasvonpiirteinä. Mutta jokainen tietysti päättää itse kukkarostaan ja prioriteeteistaan elämässä. Minulle se on hyvä fiilis omissa nahoissani varsinkin näin jo 50 kynnyksen ylittäneenä. Ei se määrä vaan laatu :)

        Outi hei,
        nyt kun olen katsonut Tuhkimotarinoita: kasvosi ovat kyllä kauniit ja kiinteät...mutta, mutta...kaikki se löysä iho roikkuu sinulla leukaperissä laskoksilla.
        Sen huomaa tässä ohjelmassa selvästi. Näinkö se Intracell toimii?
        Oikeasti.
        Enpä tiedä, onko tuo nyt hyvännäköistä tuolla laillakaan. Oletko itse huomannut laisinkaan?


      • valitettavatotuustuo
        Peppiina52 kirjoitti:

        Outi hei,
        nyt kun olen katsonut Tuhkimotarinoita: kasvosi ovat kyllä kauniit ja kiinteät...mutta, mutta...kaikki se löysä iho roikkuu sinulla leukaperissä laskoksilla.
        Sen huomaa tässä ohjelmassa selvästi. Näinkö se Intracell toimii?
        Oikeasti.
        Enpä tiedä, onko tuo nyt hyvännäköistä tuolla laillakaan. Oletko itse huomannut laisinkaan?

        Moi Peppiina52.

        Mutta tuohan on niin totta. Itse olen katsonut ihan samaa ja ihmetellyt tuon Outin kasvoja. Nahka roikkuu laskoksilla leukaperissä.
        Aivan samaa seurasin viikko sitten alkaneessa SYKE sarjassa. Vanhahkon näyttelijättären iho roikkui samalla tavoin leukaperissä laskoksilla. Ja mikä tärkeintä tiedostaa, yllätys yllätys,: Molemmat ovat ottaneet akatemian samoja hoitoja.


      • epäilevä
        outi broux kirjoitti:

        hmmm. onpas täällä keskustelupalstalla hurja meininki.... mutta mennään itse asiaan eli Intracelliin. Alalla tolkuttoman pitkään toimineena ja kaikkea kokeilleena voin sanoa että Itracell on ainoa kirurgiton vaihtoehto ihon nuorennukseen joka toimii. Ongelma näyttää olevän odotusten epärealistisuus. Hoito kiinteyttää ihoa ei lihaksia eikä rasvakudosta kasvoissa. kiinteytyminen on ollut omalta osaltani tyodella huomattavaa jo kolmannen hoitokerran jälkeen ja varsinkin silmäluomet ovat kohonneet useita millejä ja jatkan hoitroja varmast. Säännöllisyys on tässäkin hoitomuodossa tärkeää eli alussa hoidot pitää suorittaa 6 viikon sisään edellisestä hoidosta ja tämä on tietoa ihan valmistajan sivuilta joita netistä kyllä löytyy . Jenkeissä Intracell on Hollywoodin tähtien nuoruuden lähde . Mainostamisesta kun tuossa niin kiihkeästi puhuttiin niin tietääkseni suomessa ei ole kuin yksi paikka jossa Intracel hoidon voi saada eli Ihoakatemia. Hoito on toki hintavaa ja tulokset näkyvät pikkuhiljaa pienentyneinä huokosina, hehkuvampana ihona ja kiinteytyneempinä kasvonpiirteinä. Mutta jokainen tietysti päättää itse kukkarostaan ja prioriteeteistaan elämässä. Minulle se on hyvä fiilis omissa nahoissani varsinkin näin jo 50 kynnyksen ylittäneenä. Ei se määrä vaan laatu :)

        30.10. 2014 päivätty teksti USA:n plasticsurgery-sivuilta, joten epäilen tuota Hollywood-tähtien nuoruuden lähdettä......... ei vielä hyväksytty jenkeissä, mutta ehkä tulevaisuudessa....

        So, while the INTRAcel has not been approved for sale in the U.S. (the FDA considers it an "investigational" device), perhaps it will only be a matter of time before it is. I have a feeling it will be very popular.


    • Bulldog

      2 kertaa tehty intracell combi.Rahaa kulunut noin pari tuhatta euroa. Tulokset minimaaliset., ehkä hivenen ihon väri on vaaleampi kuin hoitoja ennen. Aiemmmin olen käynyt dermaroller-sarjahoidossa Tampereen Kauneusateljeessa ja sanoisinpa, että nämä hoidot eivät intracellille häviä.
      Olen viisikymppinen ja hain apua lähinnä leuan ja kaulan alueen roikkumiseen. Ryppyjä minula on vähän, koska niitä on Botoxilla korjailtu jo kymmenen vuotta.
      Ihoakatemian sairaanhoitaja Annelle on tehty myös intracell-hoitoja, joten häntä katsomalla saa realistisen kuvan lopputuloksesta.
      Julkisuudessa näkyvät intracell-mannekiinit lienevät kohentaneen ulkonäköään myös järeämmin konstein.
      Sinänsä palvelu oli ok, mutta omalla kohdallani hinta-lopputulos-suhde oli heikko. En voi tätä hoitoa suositella.

    • ....................

      Tuo vähäinen ihon vaaleneminenkin ja kuoriutuminen perustuu mietoon TCA-kuorintaan, minkä tekevät aina ennen puudutteen laittoa. Minulle asia tuli yllättäen ilmi kun hoitaja kertoi tivatessani, mitä tehdään. Täysin asiatonta, että asiakasta ei informoida kuorinnasta rutiinisti. Moni ei välttämättä halua mitään happoja iholleen, ja ihoakatemiassa niitä laitetaan potilaan tietämättä.

      • ei puoskareille

        Kannattaisi mennä vakavasti otettaville ihotautilääkäreille tai sitten asiaan perehtyneille plastiikkakirurgeille hoitoon.
        Terveyttä ei kannata uhrata kokeilumielessä.
        Valitkaa oikeat sairaalat ja klinikat, joilla ei ole varaa puoskaroida.


      • selvännäkijä
        ei puoskareille kirjoitti:

        Kannattaisi mennä vakavasti otettaville ihotautilääkäreille tai sitten asiaan perehtyneille plastiikkakirurgeille hoitoon.
        Terveyttä ei kannata uhrata kokeilumielessä.
        Valitkaa oikeat sairaalat ja klinikat, joilla ei ole varaa puoskaroida.

        Nämä viestit kyllä haiskahtavat kostoretkeltä. Joltakin taitavat olla asiakkaat loppu. Inhottavaa panettelua!!!!


      • utelias1

        Olet selvästi itse alalla, missä pidät vastaanottoa?


      • selvännäkijä kirjoitti:

        Nämä viestit kyllä haiskahtavat kostoretkeltä. Joltakin taitavat olla asiakkaat loppu. Inhottavaa panettelua!!!!

        Eikös tämä suomi 24 keskustelupalsta ole tehty sitä varten että täällä voi kommentoida ja kertoa omia kokemuksia ja mielipiteitä..?
        Kävin itse alkusyksystä Ihoakatemian konsultaatiossa ja jäin miettimään että onko Intracel oikeasti turvallinen? Eihän sitä hoitoa ole tehty kun muutaman vuoden ajan. AIka vähän hoidosta löytyy tietoa löytyy googlettamalla, pääasiassa Ihoakatemian sivuilta, ei englanninkielisitlä sivuilta. Itse Uibu kertoi että on tehnyt Intracel hoitoa eniten Euroopassa, no joo, on ehkä tehnyt mutta mitä sitten? Vaikuttaa aika rankalta hoidolta puudutteineen sekä rauhoittavin lääkityksin. Ja että hoito aloitetaan ns. "sarjahoitona" 2-3krt/4-6vkon välein ja sen jälkeen hoitoa tulee ottaa 6kk välein. Hoidon hinta on aika kova, 1300-1500e/hoito. Ja tämän hoitosarjan päälle vielä laaja täyteainehoito. Kevyempiäkin hoitoja otetaan muutama kerta ns. sarjana ja sen jälkeen puolen vuoden välein ylläpitohoitona..ja huomattavasti halvemmilla hinnoillta.


    • neljänolla+

      Huono käsitys jäi tuosta Uibusta. Kuin mikäkin helppoheikki

      • tereest

        Heh, tuo helppoheikkiys on luettavissa keskustelusivujen "mainoksissakin"


    • multa

      Luuletko olevasi anonyymi? Palsta pilalla.

      • sulta

        En ole anonyymi. Olen yksi kaikista Ihoakatemiaan pottuuntuneista ex kosmetologeista, hoitsuista ja lekureista. Tai sitten olen yksi lukuisista huonoista asiakkaista. Kuka itse mahdat olla :) Soittele niin tutustutaan ja jutellaan mukavia!


    • luksusta tämä

      Huh minkalaista loanheittoa. Itse en valitsisi muuta lääkäriä kuin Uibun. Olen itse hyvinvointialallaja luotan häneen 100%:sti. Todella hyvä hoidon taso. Hinnat ovat korkeat, mutta ei siellä ehkä pelkällä palkkatyöllä toimeen tulevia käykään. Muuta varallisuutta monilla asiakkailla ja hyvä niin. Meillä on perheessä erillinen pikkurahasto hoidoilleni - nelikymppinen kun olen jo:) Arviolta 5000/vuosi kulutan näihin hoitoihin ja loistava tulos näkyy.

      Ihanaa joulun odotusta!

      • No voi Hyvää Päivää

        ja ihanaa joulun odotusta sinullekin nimim "luksusta tämä". Kun et kerran muuta valitsisi niin kuinka voisit paremmasta tietääkään. Mihin tarvitset 5000 euron pikkurahastoa. Kaivelisit vain taskujen pohjalle jääneet ylimääräiset sadat tai tuhannet eurot. Olipa oikea joulunalussatu.


    • Fridane

      Itse kävin Ihoakatemiassa kolmen kertaa Intracelissa. Olisi pitänyt uskoa miestäni, kun hän jo yhden kerran jälkeen totesi,että hoidolla ei ole mitää vaikutusta. Ajattelin, että tulokset näkyisivät ajan kanssa, mutta parin kuukauden kuluttua kolmannesta hoidosta ihoni näytti huonommalta kuin koskaan.
      Ensimmäisellä kerralla hoidon teki lääkäri, kahdella muulla kerralla sairaanhoitaja.

    • mirama

      Sama kokemus, ei vaikutusta, ainoastaan rahan hukkaan heittoa. Kai suomalaiset alan yritykset hankkisivat saman laitteen, jos se olisi oikeasti tehokas. Uibu huiputtaa kalliilla mukamas ihmehoidoillaan.

    • INTRACEL

      Hyvää ja kaunista kuuluu mun elämääni .
      INTRACEL ON PARAS!
      INTRACEL ON PARAS!
      Rakastan nyt itseäni enemmän.
      INTRACEL ON PARAS!
      INTRACEL ON PARAS!
      Ensiviikolla uudet hoidot ja uudet kujeet.
      INTRACEL ON PARAS!
      INTRACEL ON PARAS!

    • Anonyymi

      Huijausta koko hoito!! Kävin kahdesti eikä minkäänlaista vaikutusta arpiini. Uibun huijaushoito, todellakin. Käyttäkää rahanne mieluummin mihin tahansa muuhun..

    • Anonyymi

      Kävin Intracel- hoidossa 5-6 kertaa 50-60 v välillä, olen myös ottanut botoxia ja kerran tehty kohotus täyteaineilla samassa paikassa. Olen näyttänyt ikäistäni nuoremmalta, iho on sileä, ei ole esim huulten ympärillä rypyn ryppyä. Kaulaan hoidoista ei ollut suurta apua eikä myöskään pieniin hamsteripusseihin. Niinpä jouduin turvautumaan kasvojen kirurgiseen kohotukseen kuusikymppisenä. Se on nähtävästi ainoa toimenpide, jolla saa kaulan sileäksi ja leukakulmat paremmaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe