Tarpeeksi raihnaisena ei tarvitse töitä tehdä.
Mutta ei se mitään herkkua ole roikkua tyhjänpanttina ja yrittää saada aikaansa kulumaan.Kaupungissa tietysti on vaihtoehtoja tyhjyyden täyttämiseen.
Vaan täällä maalla se on homma aivan toisin!
Ei mitään hyviä lähinaapureita,joille ängetä kylään kahville ja maailmaa parantamaan.Vähissä tuppaa olemaan huvitukset.
Ja kun liikkuminen on vaivalloista,niin kellonviisaritkin liikkuvat kuin täi tervassa.
Lukeminen,telkkarin tuijotus ja tietenkin tämä älyvapaa nettisouriminen ovat melkein ainoita ajankulua,ainakin näin talvella.
Siihen on kuitenkin pakko tottua,kun ei muutakaan ole tilalle.
Ainoa huvitus mullakin on ollut viime päivinä,kun olen ikkunasta seuraillut mielenkiinnolla vaimon lumitöitä!
On se sitkeä sissi,mutta kestääköhän sillä pinna sentään ihan loputtomiin?
Mä kuitenkin olen tuudittautunut siihen aviolupaukseen:
Niin myötä kuin vastamäessä.Ja sitä vastamäkeähän meidän pihalla riittää!
Kuitenkin mä allekirjoitan vanhan totuuden eli parempi tossun alla kuin taivasalla.Tai veneen alla...
Keski-äkäisten ihmisten talviset puuhailut
11
125
Vastaukset
Tässä kaikki:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10468456
H.- demeter
Veikkaan, että Hunksi viittaa tuolla linkillä omaan kirjoitukseensa, josta ei tullut aplodeja, vaikka heitti verkot.
Sama se: hunksin kuvaus oli minusta hauska, nauroinkin sille. Hyvä hunksi ! Aurinkoisella tuulella olet tänään...
Aloitukseen en osaa oikein asennoitua, mutta olen kyllä kuullut muidenkin vaimopuolien valittavan miehistä, jotka vain "katselevat ikkunasta ulos", kun vaimot löytävät itselleen liikaakin tekemistä. Onkohan se vaan hormoneista kiinni, kun miesten testosteroni vähenee vanhetessa, naisten lisääntyy ? demeter kirjoitti:
Veikkaan, että Hunksi viittaa tuolla linkillä omaan kirjoitukseensa, josta ei tullut aplodeja, vaikka heitti verkot.
Sama se: hunksin kuvaus oli minusta hauska, nauroinkin sille. Hyvä hunksi ! Aurinkoisella tuulella olet tänään...
Aloitukseen en osaa oikein asennoitua, mutta olen kyllä kuullut muidenkin vaimopuolien valittavan miehistä, jotka vain "katselevat ikkunasta ulos", kun vaimot löytävät itselleen liikaakin tekemistä. Onkohan se vaan hormoneista kiinni, kun miesten testosteroni vähenee vanhetessa, naisten lisääntyy ?"demeter"
Eiköhän se ollut Nittaminaxin aloitus?
H.hunksz kirjoitti:
"demeter"
H.Niin ja tota...
Noonarkki kopioi Nittamixia....
H.- demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
H.Olihan se nitan aloitus, mutta olethan todennut, että kaikki kopioivat sinua niin että
mitä tässä nyt keskusteluun muita sotkemaan. Sinusta kaikki lähtee ja sinuun kaikki palaa. On tässä opittu, meinaan... - nooanarkki evk
Mitä yhteistä noilla kahdella aloituksella on?Täysin erilaisia näkökulmia.
En oikein ymmärrä suhtautumistasi toisiin kirjoittajiin. nooanarkki evk kirjoitti:
Mitä yhteistä noilla kahdella aloituksella on?Täysin erilaisia näkökulmia.
En oikein ymmärrä suhtautumistasi toisiin kirjoittajiin."nooanarkki evk"
Et ole alkuunkaan ainut.
Monet tekevät samaa, ymmärrys ei ole myötäsyntyistä, se pitää oppia.
Ajattele nyt: Korppis ketoo ihastuneensa kalpeisiin Savimatoihin.
No heti on joku kirjoittamassa lapsuutensa ihastuksestaan onkimiseen, punamustiin kompostilieroihin.
Näkökulma on erilainen, vaan ei se oikeuta omaan aloitukseen.
Tai: Mulla on oma auto.
Siihen toinen: Inhoan omia autoja, ajan bussilla/linja-autolla.
Kolmas sitten naureskelee maalaisille, Linja-autoineen.
H.- tahas
hunksz kirjoitti:
"nooanarkki evk"
Et ole alkuunkaan ainut.
Monet tekevät samaa, ymmärrys ei ole myötäsyntyistä, se pitää oppia.
Ajattele nyt: Korppis ketoo ihastuneensa kalpeisiin Savimatoihin.
No heti on joku kirjoittamassa lapsuutensa ihastuksestaan onkimiseen, punamustiin kompostilieroihin.
Näkökulma on erilainen, vaan ei se oikeuta omaan aloitukseen.
Tai: Mulla on oma auto.
Siihen toinen: Inhoan omia autoja, ajan bussilla/linja-autolla.
Kolmas sitten naureskelee maalaisille, Linja-autoineen.
H."Näkökulma on erilainen, vaan ei se oikeuta omaan aloitukseen."
Totta heevetissä jokainen voi aloittaa omalta kantiltaan, molemmissa lumi on mielestäni sivuosassa, tosin tietyllä tavalla alaoitteen antajana. Onhannyt niin että lunta on joka paikassa, joten saa kai siitä muutkin kirjoittaa kuin meijän palstapolliisi. Äyts.
- keski-tyytyväinen
Minusta paikoillaan oleminen on tyydyttävää. Miksi kotoa tarvitsisi lähteä mihinkään?
Minkä ikäisenä ihminen on teidän mielestänne keski-ikäinen?
- äitemuori*
Mä olen nyt kans jotenkin keski-äkäinen, vaik talvihommia ei ittellä ole. Vastapäisen kerrostalon katolla on lumenpudottajia eikä minkäänlaisia turvavaljaita näy.iik!
Mies on menny pilvenreunalle, eli on mentävä itte ikkunasta kattoon.
Eilen oli aurinkonen päivä ja sain aikaseksi rästejä. Jospa tää äkäisyys lauhtuu iltapäiväks, nii sitte vaik kirjakauppaan. olsin vähempi-äkäinen.::)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6942745Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131304- 1131235
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2491226- 1051065
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112963Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761