Koska täällä kritisoidaan naisia liian harvoin, ajattelin avata ketjun fiksulle naiskritiikille. Mikä naisten (siis joidenkin) käytöksessä ärsyttää?
Anna risuja tai...risuja.
Mikä ärsyttää naisissa?
68
1142
Vastaukset
Niin no eihän haukkuminen ole kritisoimista, olet oikeassa :)
Lapsihulluus ärsyttää monissa naisissa. Samoin kaikenlaiseen huuhaahan uskominen (horoskoopit, feng shui, yms.).
Toki miehissäkin näitä löytyy.- irish coffee
Lapsihulluus ts. mammamaisuus on kyllä todella ärsyttävää!
Hienoa että on jaksanut lapsen pukata maailmaan ja tästä haluaa myös tuttaville kertoa, mutta jossain se raja menee. Varsinkin kun tuntuu että lapsen syntymän jälkeen ne aivot jätetään sinne sairaalaan ja kotiin saapuu tällainen "koska olen ÄITI" -ihminen. Kaikille ei onneksi näin käy, mutta tuttavapiirissäni valitettavasti muutama löytyy..
Toinen mikä ärsyttää on päättämättömyys, joka tosin koskee miehiäkin. Turhauttaa liikkua henkilön kanssa joka aina hokee "emmätiiä", "päätäsä" etc.
Juoruilu & seläntakana puhuminen.
Kovaäänisyys, kiljuminen ja hihittävä nauru. Argh.
- Tiivistettynä
Eläimellisyys.
- Jotakin listaa
-pinnallisuus (koskaa myös hetkellisiä tunne-elämyksiä joita haetaan ei siis pelkkää materialismia)
-turhamaisuus
-kaksinaamaisuus
-manipulointi
-narsismi
-mämämämämä ja mun kaverit maailmankuva (ollaan olevinaan niin "maailmannaisia" mutta todellisuudessa maailma on pieni kuin päässä oleva nuppi ja likinäkö vaivaa että näkee juuri ja juuri oman nenän pään missä tahansa asiassa)
-helpon elämän etsintä, naisellisissa päiväunissa eläminen ja uusavuttomuus (yllättävän yleistä vaikka miehiä väitetään nykyään uusavuttomiksi, mutta nähtävästi naisten ei tarvitsekaan luonnostaan osata mitään "miesten hommia" tai vastaavaa, mutta miehen tulee osata sekä miesten että naisten hommat ettei vain olisi uusavuton)
-kyvyttömyys ottaa vastuu sanoistaan ja teoistaan (johon liityy omituinen omien tekojen selittely parhain päin vaikka itsessä olisi jotain vikaa)
-itsehillinnän puute, mutta toisaalta myös kyvyttömyys osoittaa tunteitaan ja hellyttään (odottaa vain olevan se vastaanottava puoli)
- passiivisuus (erityisesti heittäytyminen naisen rooliin tai naaraaksi aivan kuin se olisi kiveen hakattu fakta vaikka miehen tulee samalla muuttaa omaa käytöstään naista miellyttäväksi => eli roolileikit)
-tahdon puute
-orjamaisuus omiin tunteisiin nähden sekä kyvyttömyys ja haluttomuus hallita, muokata tai ohjata niitä millään tavalla
-ylensyönti, alkoholismi, liikunnan puute ja erilaiset tekosyyt miksi itsestä ei pidetä huolta (on normaalia kuulemma olla pyöreä ja jotkut ovat vain sen mallisia luonnostaan = ihan puhdasta roskaa)
-Ajatusten epäloogisuus tavalla joka muistuttaa aivojen jonkinlaista kemiallista häiriötä tai ajatusmaailman sekavuutta tyyliin kun väitellään yhdestä aiheesta niin se siirtyy yhtäkkiä koskemaan jotain toista aihetta tai nainen sanoo kahdessa perättäisessä lauseessa kahta täysin ristiriitaista asiaa eikä huomaa näitä mitenkään
-Miehillä pelailu ja leikkiminen sekä huomion hakeminen uroilta yhtä aikaa
-Statuskulissien etsintä ja halu olla sosiaalisesti sopivan sovinnainen ettei vain kukaan loukkaannu ja sovitaan osaksi ihanaa naisten yhteiseloa ja heidän määrittelemää sosiaalista kivaa pikkutodellisuutta
Nuo tuli mieleen näin äkkiseltään...- Älyn haamu
Miten joku jaksaa vääntää tuollaista paskaa...? No, urhea mies tietysti. Pikkuruinen ATM. Aikaa on ja rannetta pakottaa... miksi siis ei purkaisi turhautumistaan.
- Jotakin listaa
Älyn haamu kirjoitti:
Miten joku jaksaa vääntää tuollaista paskaa...? No, urhea mies tietysti. Pikkuruinen ATM. Aikaa on ja rannetta pakottaa... miksi siis ei purkaisi turhautumistaan.
"Miten joku jaksaa vääntää tuollaista ******...?"
Siis mikä osa on paskaa?
"No, urhea mies tietysti"
urhea ja mies, kyllä.
"Pikkuruinen ATM."
180 cm 85 kiloa ja aikalailla lihasta on pikkuruinen?
"Aikaa on ja rannetta pakottaa..."
Tuohon kului joku 3 minuuttia, olen suht nopea kirjoittaja ja ajatukset ovat muodostuneet aika selviksi naisista vuosien kuluessa, kokemuksen myötä jota sinulta ehkä puuttuneen?....
"miksi siis ei purkaisi turhautumistaan. "
Turhautumista kyllä, mutta ei missään nimessä katkeruutta koska kun huomaa noita seikkoja naisissa niin tuntee tietynlaista vapautta silloin kun on sinkku. Huom. silloin "kun" on sinkku eli aina niin asia ei ole therefore not an ATM. ;) - Mistä näitä vajukkej
Jotakin listaa kirjoitti:
"Miten joku jaksaa vääntää tuollaista ******...?"
Siis mikä osa on paskaa?
"No, urhea mies tietysti"
urhea ja mies, kyllä.
"Pikkuruinen ATM."
180 cm 85 kiloa ja aikalailla lihasta on pikkuruinen?
"Aikaa on ja rannetta pakottaa..."
Tuohon kului joku 3 minuuttia, olen suht nopea kirjoittaja ja ajatukset ovat muodostuneet aika selviksi naisista vuosien kuluessa, kokemuksen myötä jota sinulta ehkä puuttuneen?....
"miksi siis ei purkaisi turhautumistaan. "
Turhautumista kyllä, mutta ei missään nimessä katkeruutta koska kun huomaa noita seikkoja naisissa niin tuntee tietynlaista vapautta silloin kun on sinkku. Huom. silloin "kun" on sinkku eli aina niin asia ei ole therefore not an ATM. ;)Niinhän se kalikka kopsahti kipeästi kun pitää kiireen vilkkaa tulla selittelemään. Minä mies ugh isooo mies ugh.
- Juu...
Onkohan tullut mieleen että terve ihminen ei ylensyömistä harrasta?
Itsensä lihottaminen on eri juttu kuin ylensyöminen. Itse sain ahmimiskohtauksia ja ylensyömisiä paljon, kun sairastin masennusta.. Enkä kyennytkään oksentamaan. Noiden lisäksi viiltelin. Silti olen ollut laiha aina ja pitänyt kunnosta huolta, paitsi pahoina masennuskausina.
Toki sen ymmärrän jos et entisiä tai nykyisiä mt-ongelmaisia kumppaniksesi halua. Mutta sitten voisit ilmaista asian niin, olisi paljon selkeämpää kuin pelkkä "ylensyönti". - Jotakin listaa
Mistä näitä vajukkej kirjoitti:
Niinhän se kalikka kopsahti kipeästi kun pitää kiireen vilkkaa tulla selittelemään. Minä mies ugh isooo mies ugh.
Mikä kalikka ja missä?
Ethän sä ole kuin joku vajukkitrolli. - Jotakin listaa
Juu... kirjoitti:
Onkohan tullut mieleen että terve ihminen ei ylensyömistä harrasta?
Itsensä lihottaminen on eri juttu kuin ylensyöminen. Itse sain ahmimiskohtauksia ja ylensyömisiä paljon, kun sairastin masennusta.. Enkä kyennytkään oksentamaan. Noiden lisäksi viiltelin. Silti olen ollut laiha aina ja pitänyt kunnosta huolta, paitsi pahoina masennuskausina.
Toki sen ymmärrän jos et entisiä tai nykyisiä mt-ongelmaisia kumppaniksesi halua. Mutta sitten voisit ilmaista asian niin, olisi paljon selkeämpää kuin pelkkä "ylensyönti"."Onkohan tullut mieleen että terve ihminen ei ylensyömistä harrasta?
Itsensä lihottaminen on eri juttu kuin ylensyöminen"
Tarkoitin lihottavaa syömistä.
Mässytetään ja mössytetään tajuamatta että samalla lihotaan.
Minulla ei ole itseasiassa tuon kuvailemasi ylensyönnin kanssa eli varsinkaan mt-ongelman kanssa mitään väliä koska se on sairaus.
Lihavuus ei ole sairaus vaan puhdasta laiskuutta. En tahdo pullavaa kumppania.
"Mutta sitten voisit ilmaista asian niin, olisi paljon selkeämpää kuin pelkkä "ylensyönti". "
Pahoittelen termien sekavuutta.
Mieluummin masennuksesta kärsivä laiha nainen kuin ilopilleri nainen joka on lihava tai pyöreä. - asdsasda
Siinähän nuo kaikki taisivatkin tulla.
juoruilu, sit on nää huuhaa jutut horoskooppeineen..
- 234234234
kaikki
- Hahmotelman haamu
Kaksinaamaisuus(kiltit ja ujotkin miehet kelpaavat, parittelen kuitenkin öyhöttäjien ja alistajien kanssa hurr durr), gloriana_demeter, katkeruus- ja reppanuuskorttien alituinen käyttö, kaverien mielipiteiden tärkeys.
- Kuvottavaa
Ärsyttää, että naiset kertoo omasta miehestä/poikaystävästä kaikki jutut jokaista yksityiskohtaa myöten naisystävilleen.
No ei kyllä kukaan ole minulle miesystävistään kaikkea kertonut...olenko nyt jäänyt jonkin klikin ulkopuolelle? :(
gloriana_demeter kirjoitti:
No ei kyllä kukaan ole minulle miesystävistään kaikkea kertonut...olenko nyt jäänyt jonkin klikin ulkopuolelle? :(
Olet. Naiste kertovat ystävilleen yleensä kaiken. Tosin voi olla että asioita aletaan setviä vasta suhteen päätyttyä. Yhden yön jutuista kerrotaan KAIKKI.
sagiac kirjoitti:
Olet. Naiste kertovat ystävilleen yleensä kaiken. Tosin voi olla että asioita aletaan setviä vasta suhteen päätyttyä. Yhden yön jutuista kerrotaan KAIKKI.
Joo ei todellakaan. Näistä jutuista kerrotaan ainoastaan hauskat kommellukset. Ketä kiinnostaa joku suhdeanalyysi?
- nollatoleranssi
Joo ei todellakaan. Näistä jutuista kerrotaan ainoastaan hauskat kommellukset. Ketä kiinnostaa joku suhdeanalyysi?
Tämä viimeinen lauseesi viimeistään paljastaa sen, että et kuulu naisten ydinjoukkoon. Eikä siinä mitään vikaa sinänsä, mutta sun kommenttisi naisista voidaan tulkita ikäänkuin poikkeuksena joka vahvistaa säännön.
nollatoleranssi kirjoitti:
Tämä viimeinen lauseesi viimeistään paljastaa sen, että et kuulu naisten ydinjoukkoon. Eikä siinä mitään vikaa sinänsä, mutta sun kommenttisi naisista voidaan tulkita ikäänkuin poikkeuksena joka vahvistaa säännön.
Niin no toki suurinosa ihmisistä on ihan outoja. Iso vähemmistö ei kuitenkaan ole.
Minä en esimerkiksi tunne yhtäkään tuollaista naista, lukuunottamatta keski-ikäinen tätini.- sillitrooli
Niin no toki suurinosa ihmisistä on ihan outoja. Iso vähemmistö ei kuitenkaan ole.
Minä en esimerkiksi tunne yhtäkään tuollaista naista, lukuunottamatta keski-ikäinen tätini.Millainen teidän kaveriporukka on, ja millaisissa paikoissa liikutte? Luulen, että rakastuin juuri kaikkiin naisiin kaveriporukassanne, olettaen että ette oikeasti puhu miehistä selän takana ja pilkkaa miehiä. Todella harvinaista, jos oikeasti noin.
sillitrooli kirjoitti:
Millainen teidän kaveriporukka on, ja millaisissa paikoissa liikutte? Luulen, että rakastuin juuri kaikkiin naisiin kaveriporukassanne, olettaen että ette oikeasti puhu miehistä selän takana ja pilkkaa miehiä. Todella harvinaista, jos oikeasti noin.
Pilkkaaminenko on suhdeanalyysiä?
Kyllä minä ainakin pilkkaan miehiä (kuin naisiakin) jos siihen on syytä mutta en levittele yksityisasioita.- mustispeppers
sagiac kirjoitti:
Mua ei todellakaan kiinnosta ihan kaikki, enkä mäkään kerro ihan kaikkea kaikille frendeille. Töissä saatetaan naureskella kylläkin miehille, ihan silleen positiivisesti. Se kyllä ärsyttää, kun yhdellä on tapana haukkua miehiä, ei niinkään omaa ukkoaan, mutta työkavereiden ukkoja. Mä en viittis.
- sillitrooli
Pilkkaaminenko on suhdeanalyysiä?
Kyllä minä ainakin pilkkaan miehiä (kuin naisiakin) jos siihen on syytä mutta en levittele yksityisasioita.Olen joskus maininnut täällä kosmetologinaisesta, joka on ainoa nainen, jonka kanssa olen ollut hetken aikaa kaiketi jonkunlaisessa avoliitossa.
Hänellä ja hänen kavereillaan oli tapana analysoida omia ja muiden suhteita. Tähän suhdeanalyysiin kuului mm. miesten munanpituuksista puhuminen.
Näin naiset analysoivat toisten suhteita :( - suomihuora=15nussima
sagiac kirjoitti:
Monenko miehen nussima huora sinä saatanan vanhus oikein olet.
- Tyttönen_82
sillitrooli kirjoitti:
Olen joskus maininnut täällä kosmetologinaisesta, joka on ainoa nainen, jonka kanssa olen ollut hetken aikaa kaiketi jonkunlaisessa avoliitossa.
Hänellä ja hänen kavereillaan oli tapana analysoida omia ja muiden suhteita. Tähän suhdeanalyysiin kuului mm. miesten munanpituuksista puhuminen.
Näin naiset analysoivat toisten suhteita :(Munanpituuksista puhuivat? No aika...perusteellista pohdintaa sitten. Ihan näin perusteellisia pohdintoja en ole kavereiden kanssa tehnyt. Nyt kun tätä asiaa oikein mietin, niin huomaan, että miehistä ja suhteista puhuttiin enemmän nuorempana. En osaa selittää että miksi, enkä tiedä oliko pohdinta samanlaista mitä sun tyttöystävä harjoitti kavereidensa kanssa. Olisiko ollut syynä se, että seurustelukuviot ja suhteiden kiemurat olivat kaikille uusia juttuja ja niitä kiinnosti siksi miettiä enemmän. Siitä se jäi sitten hiljalleen pois, enkä muista että mitään pikkuriitoja tai muitakaan "miesten puutteita" olisi ruodittu enää muutamiin vuosiin. 2 ystävää on ollut lähellä erota tässä puolen vuoden sisällä. Näistä tilanteista on kyllä puhuttu.
- kjnjhvf
Epäavoimuus. Mikä siinä on että nainen antaa ensiksi kuvan että on kiinnostunut, mutta sitten kuitenkin keksii kaikenlaisia tekosyitä ettei voi koskaan sopia tapaamista. Jättää vastaamatta viesteihin jne... Kuitenkin edelleenkin esittää olevansa kiinnostunut. Miksei voi vain sanoa suoraan ettei ole kiinnostunut tai sitten sopia tapaamisen. Miksi pitää esittää kiinnostunutta mutta kuitenkin valehdella koko ajan kaikesta.
Niin monta kertaa joku on aluksi vaikuttanut kiinnostuneelta, mutta sitten yhtäkkiä menettänyt kiinnostuksensa kuin seinään. Eikä se mitään haittaa, jos nainen kertoisi syyn mielenmuutokselle. Kerrankin kysyin ihan suoraan kasvotusten syytä sille ja nainen piti vain suunsa supussa kuin mikäkin idiootti. Miksei näistä asioista voi puhua? Miksei?
Miksi ylipäänsä naiset tekevät deittailusta niin vaikeaa? On puhtaasti naisten vika että hyvän kumppanin löytäminen on kaikille niin vaikeaa. Jos naisen luo voisi tulla vaikka ihan kadulla ja pyytää suoraan saman tien treffeille eikä sitä pidettäisi outona, niin kaikki toimisi paremmin. Miehet ja naiset tutustuisivat toisiinsa ja olisi helppoa löytää kumppani. Mutta kun ei.
Naiset vaativat aina kaikenmaailman smalltalk showta ennen kuin voivat hyväksyä miehen treffipyynnön. Se nostaa huomattavasti kynnystä lähestyä naista ja sen seurauksena hyvän kumppanin löytämisestä tulee kaikille vaikeaa, koska treffeillä käydään aivan liian harvoin. - öhjäåwjpw
Olen nainen mutta tuo "jotakin listaa" oli aika osuvaa tekstiä.
Nuorilla naisilla jotka hoksaavat ulkonäkönsä olevan kunnossa on erityisen paljon tätä huomionhakua ja temppuilua kunnes elämä kenties opettaa.
Romanttisen rakkauden kaipuu on kova ja sitten paljastuu se tosiasia että miehille se on oikeasti pelkkää höpönlöpöä.- 889898645689032
Romanttisen rakkauden kaipuu? Naisilla? Ei pidä paikkaansa, naisillehan mies on vain maksaja ja siiittäjä, joka valitaan varallisuuden/statuksen mukaan.
- bsbfa
"Romanttisen rakkauden kaipuu on kova ja sitten paljastuu se tosiasia että miehille se on oikeasti pelkkää höpönlöpöä."
Paskat se mitään höpönlöpöä on. Monella nuorella naisella on jonoksi asti lähes kaikin tavoin täydellisiä miehiä tarjolla, mutta naiset itse päättävät valita ne jännittävät pahismiehet, jotka eivät tajua mitään romantiikasta. Sitten ne jännittävät pahismiehet tuhoavat naisen elämän ja nainen katkeroituu loppu elämäkseen. Turha syyttää miehiä siitä että naiset itse valitsevat ne väärät miehet. - niihin rakastutaan
bsbfa kirjoitti:
"Romanttisen rakkauden kaipuu on kova ja sitten paljastuu se tosiasia että miehille se on oikeasti pelkkää höpönlöpöä."
Paskat se mitään höpönlöpöä on. Monella nuorella naisella on jonoksi asti lähes kaikin tavoin täydellisiä miehiä tarjolla, mutta naiset itse päättävät valita ne jännittävät pahismiehet, jotka eivät tajua mitään romantiikasta. Sitten ne jännittävät pahismiehet tuhoavat naisen elämän ja nainen katkeroituu loppu elämäkseen. Turha syyttää miehiä siitä että naiset itse valitsevat ne väärät miehet.Kaikin tavoin täydelliset miehet eivät ole ikinä yksin, paitsi omasta tahdostaan.
- bsbfa
niihin rakastutaan kirjoitti:
Kaikin tavoin täydelliset miehet eivät ole ikinä yksin, paitsi omasta tahdostaan.
Minä puhuinkin kaikin tavoin LÄHES täydellisistä miehistä. Kyllä melkein kaikilla miehillä joku pikku puute löytyy. Joku voi olla muuten täydellinen mutta ei yli 180cm pitkä, joku voi olla muuten täydellinen muttei tarpeeksi hauska, joku voi olla muuten täydellinen mutta ei tarpeeksi lihaksikas jne...
Sitten on myös monia miehiä jotka ovat ehkä muuten täydellisiä, mutta heillä on paskamainen luonne. Tämän tyyppiset luonneviat eivät kuitenkaan naisia yleensä haittaa. Mies saa siitä jopa pluspisteitä ja moni rumempikin mies alkaa vaikuttaa seksikkäältä kunhan hän on tarpeeksi röyhkeä pahismies. - Man on the Moon
niihin rakastutaan kirjoitti:
Kaikin tavoin täydelliset miehet eivät ole ikinä yksin, paitsi omasta tahdostaan.
"Kaikin tavoin täydelliset miehet" asuu siellä missä "kaikin tavoin täydelliset naisetkin".
KUUSSA. - Jotakin listaa
"Nuorilla naisilla jotka hoksaavat ulkonäkönsä olevan kunnossa on erityisen paljon tätä huomionhakua ja temppuilua kunnes elämä kenties opettaa."
Näin on, mutta erityisesti huomaavat suosionsa olevan kunnossa.
"Romanttisen rakkauden kaipuu on kova ja sitten paljastuu se tosiasia että miehille se on oikeasti pelkkää höpönlöpöä. "
Ei se höpönlöpöä ole, mutta jos se sisältää temppuilua, leikkiä, ihmissuhdepelailua, miesten manipulaatiota yms. pikkukivaa joka tarkoittaa jotain Jane Austenia kautta kauniit ja rohkeat jakosa että "kuka saakaan lopulta kenet" niin kyllähän se miehenä ärsyttää.
Ei se tarkoita että mies olisi epäromanttinen tai mies haluaisi vain seksiä. Miehet ovat PALJON aikuisempia ja tosiasiassa haluavat usein seeisteisempää suhdetta kuin naiset joilla pitää olla sitä romanttista kutinaa ja vipinää eli romanssia.
Sitähän sinä tuolla "romanttisella rakkaudella" haet etkä todellista parisuhdetta ja kumppanuuta.
Tosiasiassa ne miehet jotka tykkää seksistä lähtee juuri noihin leikkeihin mukaan ja sitten nainen joutuu pettymään kun mies hakikin vain seksiä. Toisaalta ne miehet jotka ettii vakavampaa suhdetta joutuu pettymään taas puoletaan naisiin kun naiset ettivät vain romanssia.
Sama asia eri paketissa.
- Terrific My Ass
Kavereiden kanssa keskustellessa seuraavat ovat aika vahvasti esiintyneet. Saattaa sisältää turhaa nipotusta, päättäkää itse. Ei sitten todellakaan koske kaikkia (tai pelkästään) naisia.
-Tiuhaan muuttuva mieli. Ensin ollaan vaikka niin helvetin rakastuneita ettei rauhaan jätetä. Sitten ei kuulu mitään. Jos soitat niin ollaan kuin ei tunnettaisi. Kohta ollaankin ystäviä. Sitten taas halutaan seksiä. Ai, se olikin vain heikko hetki, no vittu. "Ystävyyttä" kunnes taas soitellaan joka helvetin päivä ja ollaan niin rakastuneita. Tähän härdelliin voi liittyä jatkuva miesten kierrätys ja sitten taas halutaan nähdä. Eli tehdään niinkuin juuri sillä hetkellä tuntuu, mitään ei pohdita sekunttia pidempään. Huom! Tästä _EI_ saa suuttua koska kyllä sydän tietää mikä on OIKEIN.
-Mindfuckery. Outojen kysymyksien esittäminen. Suoraan edessä miehille tekstaaminen/soittaminen ja muut mustasukkaisuudella leikittelyt. Täysin puskan takaa tulevat rakkauden tunnustukset ja parittomina päivinä taas kylmä etäisyys ja hiljaisuus. Oudot vaatimukset ja elämään puuttuminen. Omistamisen halu. Listaa voi jatkaa loputtomiin.
-Turhiin yksityiskohtiin tarttuminen ja vatvominen. Itse esimerkiksi menin tapailun alussa möläyttämään etten tiedä mitä (työ)elämältä haluan koska alkuperäinen uravalintani ei koskaan puhjennut kukkaan. Nainen otti asian niin (kertoi kuukausia myöhemmin) että minun kanssa ei voi mitään vakavampaa koska en halua tehdä mitään työtä (opiskelin sillä hetkellä). Itse unohdan melkein kaiken mitä on tullut yli viikko sitten sanottua mutta tälläisiä pieniä tiedonmuruja haudotaan ja sitten yhtäkkiä heitellään silmille eikä puhuta pois silloin kuin aika on (oli) oikea.- kokkelström
"Tiuhaan muuttuva mieli"
Tämä ärsyttää itseänikin. Menee turhaan aikaa ja energiaa siihen, kun pitää "suhtautua" naisen uusimpaan näkemykseen asioista. Asioita on joskus vaikea suunnitella, tyttöystävänkin kanssa, koska napit saattavat uutena päivänä osoittaa kaakkoon, tai johonkin muuhun suuntaan.
Ärsyttää myös naisten väärintulkinnat miehen sanomisista. Yleensä on tuntunut siltä, että asioita tulkitaan mieluummin negatiiviseen suuntaan kuin positiiviseen. Tulkintaa kypsytellään hetken aikaa, ja voi olla että se vain näkyy kireänä käytöksenä, kunnes saattaa pulpahtaa ulos jossain vaiheessa.
- 16
-> ap
akkapeli, aikansa sitä on ihan kiva seurata mutta pitkään jatkuessaan kyllästyttää.
Ei vain jaksa ymmärtää miksi nippu akkoja pilaa elämänsä jatkuvalla riitelyllä keskenään. - Rottweil
- kontrollifriikkeys
- nalkuttaminen
- ailahtelevaisuus
- pakonomainen tarve hakea kaikkeen negatiiviseen syyllinen - 56j76r7k6kl
Ketju olisi paremmin ehkä nimetty "mikä kumppanissa ärsyttää", koska harva asia on sukupuolisidonnainen, mutta tässä muutama asia joka mahdollisesti ärsyttää naisessa:
-nalkuttaminen
-nopea suuttuminen ja pitkäaikainen mököttäminen, yhdistettynä siis
-valehtelu
-kaamea/kova ääninen käkätys nauraessa
-täysin tyylitajuton pukeutuminen (liian pienet vaatteet tai hutsu-look)
-ylimeikkaaminen
-alkoholismi
-tupakointi (ei sinänsä haittaa mutta jos on pakko käydä esim keskustelun lomassa sauhuilla, tai automatkan aikana yms neurotismi)- niinkuniinkuniinku
osuit naulankantaan kirjoituksessasi, just noin.
- Naisen vaatimukset sitten, pitää olla vähintäin 180 cm pitkä, ei lihava ( vaik on itse pullea), rahhaa, komian näköinen, huumorintajuinen, rehellinen, miehen pitää kehua jatkuvasti vaik kuinka vituttaisi koko naisen käyttäytyminen.
HYVÄ NEUVO : vie nainen etelän lämpöön ja älä itse ryyppää, kun olet ollut kaks viikkoa siellä, niin luultavasti kotiin tullessasi et halua nähdä koko otusta.
On totta, että nainen on oikea käärme ja aina tyytymätön nalkuttaja.
Tiedän kokemuksesta kun on kolmas vaimo kulutuksessa ! - Sarjavirheitä?
niinkuniinkuniinku kirjoitti:
osuit naulankantaan kirjoituksessasi, just noin.
- Naisen vaatimukset sitten, pitää olla vähintäin 180 cm pitkä, ei lihava ( vaik on itse pullea), rahhaa, komian näköinen, huumorintajuinen, rehellinen, miehen pitää kehua jatkuvasti vaik kuinka vituttaisi koko naisen käyttäytyminen.
HYVÄ NEUVO : vie nainen etelän lämpöön ja älä itse ryyppää, kun olet ollut kaks viikkoa siellä, niin luultavasti kotiin tullessasi et halua nähdä koko otusta.
On totta, että nainen on oikea käärme ja aina tyytymätön nalkuttaja.
Tiedän kokemuksesta kun on kolmas vaimo kulutuksessa !Miksi olet ihan kolmannenkin kerran mennyt naimisiin käärmeen kanssa? Onko oppimiskyvyssäsi jotakin diagnosoitua vikaa?
En nyt tähän hätään keksi naisista mitään sellaista piirrettä, jota en olisi löytänyt joistakin myös miehistä. Sori.
- enkun opiskelija
Lainaus eräästä keskiaikaisesta englanninkielisestä teoksesta:
"The children of Mercurye and Venus
"Ben in hir werkes ful contrarious:
"Mercurye loveth wisdom and science,
"and Venus loveth riot and dispence".
Päällisin puolin melko typerä yleistys, jonka mukaan miehen ja naisen omat taipumukset itselleen mielekkääseen käyttäytymiseen ovat pitkälti toisensa vastakohtia. Mies on on luonteeltaan rationaalinen ja tiedonhaluinen, kun taas nainen suosii materialismia ja hauskanpitoa.
Osaan ton pätkän ulkoa -.-
Karkea yleistys tuo mielestäni on... heitinpä huvikseen kehiin.- Tyttönen_82
Mikä ärsyttää naisissa?
Hurmosmammat ärsyttää.
Toinen on kummiuden ylikorostaminen. En ole koskaan kuullut kenenkään miehen tekevän numeroa lapsen kummeista, mutta joillekin naisille tämä kummiasia on henki ja elämä. Tyttönen_82 kirjoitti:
Mikä ärsyttää naisissa?
Hurmosmammat ärsyttää.
Toinen on kummiuden ylikorostaminen. En ole koskaan kuullut kenenkään miehen tekevän numeroa lapsen kummeista, mutta joillekin naisille tämä kummiasia on henki ja elämä.Mä tiedän myös miehiä, jotka ylikorostaa kummiuttaan.
- Tyttönen_82
sagiac kirjoitti:
Mä tiedän myös miehiä, jotka ylikorostaa kummiuttaan.
Oho, aika yllättävää. :o) Miten tuo korostus sitten ilmenee?
Tyttönen_82 kirjoitti:
Oho, aika yllättävää. :o) Miten tuo korostus sitten ilmenee?
No se jatkuva selostaminen: "Minä tein kummipojan kanssa sitä ja tein tätä... vein sen sinne ja tonne..." ei kiinnosta. Ja sitten kaikki lapsiin perustuva tieto pohjataan lauseeseen: "Olen sentään kummi!" Ja kaikki joululahjaostokset ja syntymäpäivälahjat kailotetaan kovaan ääneen. Harvinaisen ärsyttävää.
- Heke.
Naisissa ärsyttää eiku vituttaa:
-juoruilu
-kapea-alaisuus eli kiinnostuksen kohteina on lähinnä ruoka, miehet ja ulkonäkö
-tunteilla "ajatellaan" liikaa
-ei sanota mikä ärsyttää ja sitä pitää sitten arvailla mitä päässä liikkuu
-pikkuasioista tehdään elämää suurempia
-piikittely
-varsinkin nuoremmille ei saa olla liian kiltti, koska muuten lähtee kunnioitus ja paskaa sataa niskaan
Kyllä, minulla on kapea naiskäsitys - Jotakin listaa
Yks juttu unohtui edellisestä
-pumpulissa eläminen tai hopealusikka takapuolessa ilman että nainen itse huomaa sitä (muunmuassa kun nainen ei tajua omaa asemaansa parisuhdemarkkinoilla tai huomaa sen, mutta kuvittelee että kyse on hänen omasta "ansaitusta" erinomaisuudestaan eikä vain siitä että hän yleensä on nuori ihan siedettävän näköinen nainen eikä mistään muusta)
-killuminen höyhenpilvissä elämässä tajuamatta koskaan mitään muuta kuin sen helpon elämäntavan jossa itse elää (esimerkkinä: minusta on kiinnostunut moni mies mutten tiedä ihan vielä tarkkaan mitä elämältäni haluan ja miten pääsen parhaiten tavoitteisiini = sinkkuelämää tyyppinen hahhulointi ja elämän rakentelu mm. miehiä hyväksikäyttäen ilman oikeaa välittämistä kenestäkään muusta kuin itsestä)
-Yksinkertaisen aviovaimon hahmon omaksunta jossa hänen ei tarvitse tietää maailman murheista mitään (kiinalaisten vanhan viisauden mukaan vaimo katselee maailmaa oven raosta jossa hänen näkökykynsä on rajallinen kun taas mies on tietoinen että aktiivinen sen ulkopuolella = osa naisista toteuttaa sitä ihan vapaaehtoisesti edelleen vaikka muuta väittää :D) vaan olla vain miehensä rinnalla rakentamassa kivaa pikku onnelaa toisten kivojen pikku onneloiden viereen
-Sama kuin edellinen mutta käänteisenä versiona siten että punaviherpiiperpätäjä nainen on maailmanparantajan mutta ei tajua kenenkään muun ongelmista mitään paitsi tummaihoisten Afrikassa (tai mamujen) ja kaikki varsinkin miehet mm. Suomessa ovat ansainneet ahdinkonsa jollakin syvällä perverssillä tavalla pelkästään koska ovat syntyneet valkoihoisiksi miehiksi, joiden esi-isät ovat ajatelleet väärin naisten mielestä (sisältää suurimman osan femakoista)- Jotakin listaa
Oli tosiaan tarkoitus kirjoittaa vain yks juttu, mutta pääsin innostumaan :D
- Jotakin listaa
Tuosta viimeisestä kohdasta puuttuu tämä..
...kaikki varsinkin miehet mm. Suomessa ovat ansainneet ahdinkonsa jollakin syvällä perverssillä tavalla pelkästään koska ovat syntyneet valkoihoisiksi miehiksi, joiden esi-isät ovat ajatelleet väärin naisten mielestä (sisältää suurimman osan femakoista) unohtaen että nuo kulttuurit noissa muissa maissa joita nainen ihailee voivat olla hyvin machoja, sovinisistia sekä naista alentavia joka olisi näistä nykyisistä valkoihoisista miehistäkin hyvin kuvottavaa. - ............
Tuosta viimeisestä kohdasta puuttuu tämä..
...kaikki varsinkin miehet mm. Suomessa ovat ansainneet ahdinkonsa jollakin syvällä perverssillä tavalla pelkästään koska ovat syntyneet valkoihoisiksi miehiksi, joiden esi-isät ovat ajatelleet väärin naisten mielestä (sisältää suurimman osan femakoista) unohtaen että nuo kulttuurit noissa muissa maissa joita nainen ihailee voivat olla hyvin machoja, sovinisistia sekä naista alentavia joka olisi näistä nykyisistä valkoihoisista miehistäkin hyvin kuvottavaa.Älä anna rasistisen ideologiasi sumentaa ajatteluasi. Ei vaalea ihonväri ole Suomessa ketään estänyt pariutumasta tai menestymästä elämässä. Maskuliinisuus viehättää naisia siinä missä feminiinisyys miehiä. Vai onko naisetkin jonkun perverssin kohtalon uhreja kun ei ronskista puhuva miehekäs pullukka kelpaa miehille?
- sillitrooli
"Sama kuin edellinen mutta käänteisenä versiona siten että punaviherpiiperpätäjä nainen on maailmanparantajan mutta ei tajua kenenkään muun ongelmista mitään paitsi tummaihoisten Afrikassa (tai mamujen) ja kaikki varsinkin miehet mm. Suomessa ovat ansainneet ahdinkonsa jollakin syvällä perverssillä tavalla pelkästään koska ovat syntyneet valkoihoisiksi miehiksi, joiden esi-isät ovat ajatelleet väärin naisten mielestä (sisältää suurimman osan femakoista)"
Tämä on erittäin yleinen syndrooma. Olen tuntenut useita punavihreitä puunhalaajia ja feministejä, ja yhä edelleen minua hämmästyttää, kuinka nainen voi puhua hyvin älykkäästi kehitysmaiden tai ympäristön ongelmista, mutta taantua täysin 12-vuotiaan kokoomusnuoren tasolle, kun puhutaan suomalaisia miehiä koskettavista asioista. - Jotakin listaa
............ kirjoitti:
Älä anna rasistisen ideologiasi sumentaa ajatteluasi. Ei vaalea ihonväri ole Suomessa ketään estänyt pariutumasta tai menestymästä elämässä. Maskuliinisuus viehättää naisia siinä missä feminiinisyys miehiä. Vai onko naisetkin jonkun perverssin kohtalon uhreja kun ei ronskista puhuva miehekäs pullukka kelpaa miehille?
"Älä anna rasistisen ideologiasi sumentaa ajatteluasi. "
Onpa sinulla yksinkertainen ajattelutyyli.
Lisätäänpä tämä listaan
-Naiset kuvittelevat että heidän yksinkertaiset päätelmänsä ja vaistonsa kertovat tosiasioita jostain heidän kohtaamastaan asiasta.
Olen tuntenut lukuisia mamuja ja he varmasti nauraisivat itsensä valkoisiksi jos kertoisin että minun ideologiani on rasistinen.
"Ei vaalea ihonväri ole Suomessa ketään estänyt pariutumasta tai menestymästä elämässä. "
Itseasiasa kyllä se estää pariutumasta sen verran että ulkomaalaisuus ja mamumaisuus on miehelle selkeä etu.
Tiesitkö että mamut itse ovat samaa mieltä kanssani :D
"Maskuliinisuus viehättää naisia siinä missä feminiinisyys miehiä. Vai onko naisetkin jonkun perverssin kohtalon uhreja kun ei ronskista puhuva miehekäs pullukka kelpaa miehille? "
Eli siis machoilu ja sovinismi ovat "viehättävää maskuliinisuutta".
Okei, tämä selvä. ;D - Jotakin listaa
sillitrooli kirjoitti:
"Sama kuin edellinen mutta käänteisenä versiona siten että punaviherpiiperpätäjä nainen on maailmanparantajan mutta ei tajua kenenkään muun ongelmista mitään paitsi tummaihoisten Afrikassa (tai mamujen) ja kaikki varsinkin miehet mm. Suomessa ovat ansainneet ahdinkonsa jollakin syvällä perverssillä tavalla pelkästään koska ovat syntyneet valkoihoisiksi miehiksi, joiden esi-isät ovat ajatelleet väärin naisten mielestä (sisältää suurimman osan femakoista)"
Tämä on erittäin yleinen syndrooma. Olen tuntenut useita punavihreitä puunhalaajia ja feministejä, ja yhä edelleen minua hämmästyttää, kuinka nainen voi puhua hyvin älykkäästi kehitysmaiden tai ympäristön ongelmista, mutta taantua täysin 12-vuotiaan kokoomusnuoren tasolle, kun puhutaan suomalaisia miehiä koskettavista asioista.Samaa olen huomannut minäkin.
Kyse on siitä että naiset kaipaavat erotiikkaa ja eksotiikkaa jota kautta heille syntyy se ideologia eikä toisinpäin.
Aivan uskomattoman teinimäistä ajattelua joka on niin läpeensä huvittavaa että mamutkin nauravat sille. Tietysti ei naisten itsensä kuulleen. :D - ........
"Älä anna rasistisen ideologiasi sumentaa ajatteluasi. "
Onpa sinulla yksinkertainen ajattelutyyli.
Lisätäänpä tämä listaan
-Naiset kuvittelevat että heidän yksinkertaiset päätelmänsä ja vaistonsa kertovat tosiasioita jostain heidän kohtaamastaan asiasta.
Olen tuntenut lukuisia mamuja ja he varmasti nauraisivat itsensä valkoisiksi jos kertoisin että minun ideologiani on rasistinen.
"Ei vaalea ihonväri ole Suomessa ketään estänyt pariutumasta tai menestymästä elämässä. "
Itseasiasa kyllä se estää pariutumasta sen verran että ulkomaalaisuus ja mamumaisuus on miehelle selkeä etu.
Tiesitkö että mamut itse ovat samaa mieltä kanssani :D
"Maskuliinisuus viehättää naisia siinä missä feminiinisyys miehiä. Vai onko naisetkin jonkun perverssin kohtalon uhreja kun ei ronskista puhuva miehekäs pullukka kelpaa miehille? "
Eli siis machoilu ja sovinismi ovat "viehättävää maskuliinisuutta".
Okei, tämä selvä. ;DJokaisen ideologisin silmälasein maailma tarkastelevan tapaan sinäkin vääristät kaiken näkemäsi ja lukemasi omaa ideologiaasi vastaavaksi.
Sovinismi ja machoilu viehättää varmasti joitain kaikkein bimboimpia naisia. Siinä olet varmasti oikeassa että etelän machomies vetää pitemmän korren jos alat näistä bimboista tappelemaan. Tämä kuitenkin kertoo enemmän sinun naismaustasi kuin mistään kaikkien Suomen naisten mausta tai asenteista.
Se että sinä et osaa naisille jutella tai pelkäät tehdä aloitteita tms. Ei vielä tarkoita että kyse on sinun ihonväristäsi.
"Naiset kuvittelevat että heidän yksinkertaiset päätelmänsä ja vaistonsa kertovat tosiasioita jostain heidän kohtaamastaan asiasta."
Luin tämän kohdan kolmeen kertaan enkä vieläkään ymmärrä mitä yrität sanoa. Johtuu ehkä siitä että en ole nainen enkä AT/persu-ideologi. - Jotakin listaa
........ kirjoitti:
Jokaisen ideologisin silmälasein maailma tarkastelevan tapaan sinäkin vääristät kaiken näkemäsi ja lukemasi omaa ideologiaasi vastaavaksi.
Sovinismi ja machoilu viehättää varmasti joitain kaikkein bimboimpia naisia. Siinä olet varmasti oikeassa että etelän machomies vetää pitemmän korren jos alat näistä bimboista tappelemaan. Tämä kuitenkin kertoo enemmän sinun naismaustasi kuin mistään kaikkien Suomen naisten mausta tai asenteista.
Se että sinä et osaa naisille jutella tai pelkäät tehdä aloitteita tms. Ei vielä tarkoita että kyse on sinun ihonväristäsi.
"Naiset kuvittelevat että heidän yksinkertaiset päätelmänsä ja vaistonsa kertovat tosiasioita jostain heidän kohtaamastaan asiasta."
Luin tämän kohdan kolmeen kertaan enkä vieläkään ymmärrä mitä yrität sanoa. Johtuu ehkä siitä että en ole nainen enkä AT/persu-ideologi."Jokaisen ideologisin silmälasein maailma tarkastelevan tapaan sinäkin vääristät kaiken näkemäsi ja lukemasi omaa ideologiaasi vastaavaksi."
Olen tunnettu siitä että minulla ei ole ideologioita.
"Sovinismi ja machoilu viehättää varmasti joitain kaikkein bimboimpia naisia. Siinä olet varmasti oikeassa että etelän machomies vetää pitemmän korren jos alat näistä bimboista tappelemaan. Tämä kuitenkin kertoo enemmän sinun naismaustasi kuin mistään kaikkien Suomen naisten mausta tai asenteista."
Tästä voidaan olla montaa mieltä.
Nämä joista puhuin eivät ole olleet mitään bimboja vaan nimenomaan punavihermäisiä "älykköjä".
"Se että sinä et osaa naisille jutella tai pelkäät tehdä aloitteita tms. Ei vielä tarkoita että kyse on sinun ihonväristäsi."
Olipas surkea läppä.
En mahda sille mitään että sinulla pieni kikkeli, mutta ei se auta jos yrität käydä sillä keskusteluja jos aivosi ovat vielä pienemmät.
Puhuin yleisellä tasolla, en itsestäni.
Mutta kykenemättömyys keskusteluun yleensä ilmenee tällaisina vihjauksina että henkilö jonka kanssa keskustelua käydään ei pärjäisi naisten kanssa.
Joka on väärä oletus.
"Luin tämän kohdan kolmeen kertaan enkä vieläkään ymmärrä mitä yrität sanoa. Johtuu ehkä siitä että en ole nainen enkä AT/persu-ideologi. "
Ajattelet kuin nainen.
Kerron yhden asian ja kun koet sen jotenkin negatiivisesti liittyvän ulkomaalaisiin: olen rasisti.
Tai kun keskustelen miten osa miehistä Suomessa ei saa naista koska naiset suosivat ulkomaalaisia ja suorastaan sairaalloista machoilua niin se kertoo minusta henkilökohtaisesti jotain.
- Tällä kertaa näin
Minua ärsyttää monissa naisissa sellainen tekopyhä seksikielteisyys, että mollataan miehiä siitä että he ovat kiinnostuneita seksistä tai pitävät seksikkäistä naisista, johon usein liittyy suoranainen halveksunta miesten halua kohtaan. Jos mies ilmaisee että hänellä on seksuaalisia haluja niin nainen pitää sellaista lapsellisena tai "tyypillisenä ukkojen putkinäköisyytenä" tms.
Ja toisaalta kuvitelma siitä että naisen halu ja himo on jotenkin "puhtaampaa" kun siitä käytetään kauniimpia kiertoilmauksia kuten "kemia", "kipinä", tai puhutaan siitä miten mies "vei jalat alta" ja kuinka vaan päädyttiin yhdessä sänkyyn ilman että siinä olisi ollut mitään tietoista päätöksentekoa mukana.
Ja tähän jälkimmäiseen liittyy siis useiden naisten lähes luontainen tarve vältellä kaikkea omaa vastuuta kaikesta pariutumiseen ja seksiin liittyvästä. Kaikki on aina miesten vika vaikka sinne sänkyyn yhdessä päädyttiin kumpikin omien himojensa riivaamana, mutta kun se naisten himo on muka jotenkin puhtaampaa ja parempaa.- virtakäyttöinenkettu
Pannaanko menemään?
- Tällä kertaa näin
virtakäyttöinenkettu kirjoitti:
Pannaanko menemään?
Mennään vaan. Kai olet edes välttävästi hyvännäköinen? Olen sillä tavalla pinnallinen.
- Jotakin listaa
Sulle pisteitä tuosta.
Unohdin tuon jutun aivan tolkkunaan.
Siinä missä mies ehkä etsii seksiä niin nainen etsii romanssia.
Ero on siinä että miehelle se suoritus on ehkä teknisempi kuin naiselle ja tunteet hieman erilaisia, mutta naisten "pyhät" tunteet ovat niitä joita tulisi miehenkin seurata.
Vaikka siis liittyvät samaan asiaan eli himoon.
Naiset eivät kestä omaa sisäistä ristiriitaansa miten voivat mennä hurmion mukana ja taantua eläimen tasolle, mutta jos tästä asiasta mainitsee niin se on joku luonnon "mystinen voima" eikä siis sitä itteään eli panemista. - Jotakin listaa
Tällä kertaa näin kirjoitti:
Mennään vaan. Kai olet edes välttävästi hyvännäköinen? Olen sillä tavalla pinnallinen.
Ei vaan...käytä naisten tyyliä:
"En ole pinnallinen, mutta toivottavasti sun ulkonäkö miellyttää minua että meidän kemiat kohtaisi, kyllähän nyt toisesta pitää viehättyä!" - ,....,
Tällä kertaa näin kirjoitti:
Olen ihan söpö mutta lihava. Haittaakse?
- Yks vaan
Muijat mitkä soittelee kännissä ja puhuvat vaikka mitä ja kun pyydät että soittaa selvinpäin ja sanoo samat asiat niin suututaan.
- nalkutus=suorapyyntö
Toi nalkutus on kyllä väärä syytös.
jos nainen ei sano suoraan vaan vihjailee, vaikka sukkien laittamisesta pyykkikoriin tai maidon jättämisestä lämpenemään, mis ei ymmärrä.
kun sanoo nämä asiat suoraan, ja joutuu ikävä kyllä toistamaan niitä yhä uudestaan koska ne eivät saavuta miehen tajuntaa, pidetään tätä nalkutuksena.
nainen ei voi ymmärtää että joku itsestään selvä asia vaatii muistuttamista, mies taas kohtelee naista kuin palvelijaa jos ei välitä omien jälkiensä korjaamisesta ja se saa naisen tuntemaan asemansa huonoksi perheessä. - totuuslöytyykaurapur
Muutoin hyvä aihe,mutt eiks se oo löllien-lasikirjassa kiellettyä arvostella naikkosia? KYLLÄ ON! Ne loukkaantuu sitte,eivätkä anna-------juhannuksena.....kedon kukkasia.
Ei AINA kande sanoa ääneen mitä ajattelee, i m with stupid-t-paidat kuuluvat VAIN naisille,ettäs swen tiiät!- Häränsilmä
Täällä voi kato arvostella ihan vapaasti, anonyyminä vaan avautuu ihan totaalisesti, hehe! Tosielämässä voi sitten esittää, että kyllä sä työkaverityttö ja kaverin tyttöystävä oot ihan looginen myös työpaikan ulkopuolella...(not).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1492816Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.272744- 1801587
- 2051465
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101381- 971353
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,591154Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151138Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja711108Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111029