Otan vielä esille verikysymyksen. Norjalainen synnytyksessä suuren verenhukan saanut nainen ja äiti pelastettiin antamalla vastentahtoisesti verta. Tämä tietenkin on moraalisesti oikein.
Millainen Jumala voi olla samaan aikaan hyvä ja rakastava ja pitää sitä tärkeämpänä että vanhempi kuolee veren symbolin palvonnan takia?
Ajatteleeko näin toimiva Jumala kaikkein heikoimpien eli lapsien etua? Ei todellakaan ajattele. Tälläinen Jumala joka asettaa tälläisiä vaatimuksia asettaa sen tärkeämmäksi että saa kokea palvontaa kaikkein suurimpana ja vahvimpana eikä ajattele lainkaan niitä heikoimpia eli lapsia.
Jehovan todistajat voisivat joskus pysähtyä miettimään tätä kysymystä syvällisemmin eikä vain uskoa kaikkea mitä seura heille syöttää. Ihmettelen suuresti miten kukaan moraalinen ihminen joka rakastaa lähimmäisiään voi palvoa palvontaa kerjäävää Jumalaa joka ei välitä kaikkein heikoimmista.
Jehovalle on vt-seuran mukaan tärkeämpää saada palvontaa kuin suojella kaikkein pienimpiä. Kaiken kukkuraksi vt-seuran verioppi on sen itsensä kehittämä ja raamatun vastainen. Jehovan todistajalle taas raamattu ei ole ylin auktoriteetti vaan vt-seuran johtajat eli ihmiset jotka todistetusti ovat olleet väärässä erittäin monta kertaa seuran historian aikana.
Sanon teille jehovan todistajat lyhyesti: Herätkää!
Millainen Jumala haluaa antaa lapselle kärsimystä?
herätkää jo
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124454- 43445
- 51429