Naiset, aiotteko kosia 29.2.?

Karkauspäivä tulee..

Aivan kohta vietämme harvinaista karkauspäivää eli helmikuun "ylimääräistä" päivää. Silloin naisilla on lupa kosia miestä eikä se ole mitenkään noloa tai epätoivoista. Sanoisinpa jopa, että se on tasa-arvoista. Miksei mies saisi odottaa kosintaa naiselta?

Aiotteko kosia ketään edes vitsinä?

13

222

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en todella aio.

      Saahan se mies odottaa. Kuka sen kieltäisi? Ja odottakoon vaan jatkossakin, mikäs siinä.

    • Kosinjo

      En muistanut että se piti olla nimenomaan viimenen päivä.
      Kysyin mieheltä, et tuutko vaimokseni. Rukkaset tuli, eikä hamekangasta ole näkynyt. Pitäisi kyllä päivittää toi hamekangas johonkin kätevämpään kuten pulloon hyvää vinkkua.

    • Miksi se olisi sen nolompaa muinakaan päivinä?
      Tai siis onhan hinku mennä naimisiin aika noloa mutta miten se olisi maagisesti riippuvainen päivämäärästä?

    • ijijijij

      vittu että on säälittävä perinne.

    • kyl.

      kyllä.

    • eulaalia k.

      En aio kosia ketään koska olen ruma ja vanha kurppa joka on varannut paikan itselleen Kyöpelinvuorelta. Mukaan otan vain mustakylkisen nokipannun ja mustan katin.

      • hässlich

        entä luuta??? Sen sä joudut ostamaan rumalta ja sokealta mieheltä.


    • mustispeppers

      En aio, sain jo tälle vuodelle rukkaset. Tosin, jos samaa miestä kosis, niin ostaiskohan se mulle hamekankaan :)) Mun harrastuspuoli kaipais lisää kankaita kylläkin :P

    • Toivottavasti eivät kosi. Tekee aina vähän häijyä katsella, kun muita kositaan ja liehitellään.

      • Vähän toivon samaa eräästä naisesta ettei tekis mitään mun suhteen... nimittäin joka ainut kerta kun satutaan samaan paikkaan/näköetäisyydelle niin se vaan tuijottaa ja kattoo mua. Mutta joo antaisin kyllä pakit sille, jos jotain tulis... kun en oo itte kiinnostunu siittä.


      • Tää on kosinta

        Tuletko LordBoredom vaimokseni?


      • Niin.
        Tää on kosinta kirjoitti:

        Tuletko LordBoredom vaimokseni?

        No tuletko?


    • MIkäihmeenjunttila

      Mikä ihmeen hamekangas? Kun kieltäydyn naimasta jotakin kantturaa? Miksi ostaisin hamekankaan jollekin sutturalle?

      Lol.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1658
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1034
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      914
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      30
      809
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      252
      763
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      207
      696
    Aihe