Onko kukaan kokeillut näilläkin sivuilla mainostettua Nyvoryn-laihdutuspillereitä?
Hyvä mainos, houkuttaa tilaamaan, mutta meneekö rahat hukkaan?
En oikein usko, että pillerit voisi laihduttaa, mutta onko joku kokeillut näitä?
Nyvoryn?
10
451
Vastaukset
- Vanha Jojo
Jos sellainen ihmepilleri olisi keksitty, joka laihduttaa ilman elämäntapamuutoksia, miksi luulet, että maailmassa olisi enää yhtään ainoaa lihavaa ihmistä.
Aivan, pillerit ovat humpuukia eivätkä toimi. Kuten Lihavuustutkijoiden ohjeissa laihdutushuuhaan tunnistamisessa sanotaan: "Jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta."
Tässä ohjeet kokonaisuudessaan:
http://www.skepsisoulu.com/kuvat/Laihdutusbisnes_huijaa.pdf- Kannattaako
Kyllä tiedän tuon, mutta kiinnostaa kuitenkin onko joku kokeillut ko tuotetta?
- Mini-Sirkka
Kannattaako kirjoitti:
Kyllä tiedän tuon, mutta kiinnostaa kuitenkin onko joku kokeillut ko tuotetta?
Ostin ihan piruuttani yhdn purkin ja humpuukia ovat !!! Heillä on myös takuu, että 180 pv kuluessa voi palauttaa pullon mitään syytä selittämättä ja palauttavat rahat. No, totuus on se, että rahat palautetaan (ehkä..?) VAIN avaamattomista purkeista. Kuinka ihmeessä ihminen voi tietää toimiiko tuote, ellei ole ensin avannut purkkia ja testannut ?? Joten, se siitä tuotteesta ja takuusta.... Älkää ihmeessä kukaan erehtykö tilaamaan. Ja sitä purkkiakin sai odottaa monta viikkoa, ennekuin vihdoin suvaitsi tulla.
- kannattaako
Mini-Sirkka kirjoitti:
Ostin ihan piruuttani yhdn purkin ja humpuukia ovat !!! Heillä on myös takuu, että 180 pv kuluessa voi palauttaa pullon mitään syytä selittämättä ja palauttavat rahat. No, totuus on se, että rahat palautetaan (ehkä..?) VAIN avaamattomista purkeista. Kuinka ihmeessä ihminen voi tietää toimiiko tuote, ellei ole ensin avannut purkkia ja testannut ?? Joten, se siitä tuotteesta ja takuusta.... Älkää ihmeessä kukaan erehtykö tilaamaan. Ja sitä purkkiakin sai odottaa monta viikkoa, ennekuin vihdoin suvaitsi tulla.
Kiitos Mini-Sirkka, enpä siis sorru tähän!
- boikotoikaa jenkkejä
Kannattaako kirjoitti:
Kyllä tiedän tuon, mutta kiinnostaa kuitenkin onko joku kokeillut ko tuotetta?
olen 181cm. ja painoni n.88kg. haluson kuitenkin keventää hieman, ja koitin Nuvorunia, ei pienintäkään tehoa.Teen koirani kanssa joka päivä 6-15 km:n lenkkejä, se on ainoa mikä on alentanut painoani, ja hiilarit pois!
- älä usko !!!!!
Kannattaako kirjoitti:
Kyllä tiedän tuon, mutta kiinnostaa kuitenkin onko joku kokeillut ko tuotetta?
olemme vaimoni kanssa kokeilleet, ko tuote on täyttä valhetta!
- tajuatteko
Vain idiootti luulee et joku pilleri laihduttaa. Ainoo tapa laihduttaa on liikunta ja kunnon hiki liikunta siis. Älkää uskoko mihinkään pillereihin vaan menkää ulos lenkille tai salille. Paljon helpompaa on laihtua salilla tai lenkkeilemällä ulkona.
- Huijattu
Nyvorun on täyttä fuulaa, on ihmeellistä että kaikki uskovat kamaan ,jos se on made in usa se eitodellakaan toimi . Vaimoni on kokeillut niitä, samoin minä. Täyttä petosta ,laihduttajie nimi on vaihdettu, ja kuvia onn muokattu. Et saa rahojasi takaisin ikinä, mutta koita jos halust tulla huijatuksi?
- Anonyymi
Hukkaan menee, täyttä huiputusta!
- Anonyymi
Ai jaa, arvaatko, vai olitko riittävän tyhmä ostaaksesi? Ettei vain olisi ollut naapurin tyttären kummin kaima, joka osti ja pettyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466