Nyvoryn?

Kannattaako

Onko kukaan kokeillut näilläkin sivuilla mainostettua Nyvoryn-laihdutuspillereitä?
Hyvä mainos, houkuttaa tilaamaan, mutta meneekö rahat hukkaan?
En oikein usko, että pillerit voisi laihduttaa, mutta onko joku kokeillut näitä?

10

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha Jojo

      Jos sellainen ihmepilleri olisi keksitty, joka laihduttaa ilman elämäntapamuutoksia, miksi luulet, että maailmassa olisi enää yhtään ainoaa lihavaa ihmistä.

      Aivan, pillerit ovat humpuukia eivätkä toimi. Kuten Lihavuustutkijoiden ohjeissa laihdutushuuhaan tunnistamisessa sanotaan: "Jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta."

      Tässä ohjeet kokonaisuudessaan:

      http://www.skepsisoulu.com/kuvat/Laihdutusbisnes_huijaa.pdf

      • Kannattaako

        Kyllä tiedän tuon, mutta kiinnostaa kuitenkin onko joku kokeillut ko tuotetta?


      • Mini-Sirkka
        Kannattaako kirjoitti:

        Kyllä tiedän tuon, mutta kiinnostaa kuitenkin onko joku kokeillut ko tuotetta?

        Ostin ihan piruuttani yhdn purkin ja humpuukia ovat !!! Heillä on myös takuu, että 180 pv kuluessa voi palauttaa pullon mitään syytä selittämättä ja palauttavat rahat. No, totuus on se, että rahat palautetaan (ehkä..?) VAIN avaamattomista purkeista. Kuinka ihmeessä ihminen voi tietää toimiiko tuote, ellei ole ensin avannut purkkia ja testannut ?? Joten, se siitä tuotteesta ja takuusta.... Älkää ihmeessä kukaan erehtykö tilaamaan. Ja sitä purkkiakin sai odottaa monta viikkoa, ennekuin vihdoin suvaitsi tulla.


      • kannattaako
        Mini-Sirkka kirjoitti:

        Ostin ihan piruuttani yhdn purkin ja humpuukia ovat !!! Heillä on myös takuu, että 180 pv kuluessa voi palauttaa pullon mitään syytä selittämättä ja palauttavat rahat. No, totuus on se, että rahat palautetaan (ehkä..?) VAIN avaamattomista purkeista. Kuinka ihmeessä ihminen voi tietää toimiiko tuote, ellei ole ensin avannut purkkia ja testannut ?? Joten, se siitä tuotteesta ja takuusta.... Älkää ihmeessä kukaan erehtykö tilaamaan. Ja sitä purkkiakin sai odottaa monta viikkoa, ennekuin vihdoin suvaitsi tulla.

        Kiitos Mini-Sirkka, enpä siis sorru tähän!


      • boikotoikaa jenkkejä
        Kannattaako kirjoitti:

        Kyllä tiedän tuon, mutta kiinnostaa kuitenkin onko joku kokeillut ko tuotetta?

        olen 181cm. ja painoni n.88kg. haluson kuitenkin keventää hieman, ja koitin Nuvorunia, ei pienintäkään tehoa.Teen koirani kanssa joka päivä 6-15 km:n lenkkejä, se on ainoa mikä on alentanut painoani, ja hiilarit pois!


      • älä usko !!!!!
        Kannattaako kirjoitti:

        Kyllä tiedän tuon, mutta kiinnostaa kuitenkin onko joku kokeillut ko tuotetta?

        olemme vaimoni kanssa kokeilleet, ko tuote on täyttä valhetta!


    • tajuatteko

      Vain idiootti luulee et joku pilleri laihduttaa. Ainoo tapa laihduttaa on liikunta ja kunnon hiki liikunta siis. Älkää uskoko mihinkään pillereihin vaan menkää ulos lenkille tai salille. Paljon helpompaa on laihtua salilla tai lenkkeilemällä ulkona.

    • Huijattu

      Nyvorun on täyttä fuulaa, on ihmeellistä että kaikki uskovat kamaan ,jos se on made in usa se eitodellakaan toimi . Vaimoni on kokeillut niitä, samoin minä. Täyttä petosta ,laihduttajie nimi on vaihdettu, ja kuvia onn muokattu. Et saa rahojasi takaisin ikinä, mutta koita jos halust tulla huijatuksi?

    • Anonyymi

      Hukkaan menee, täyttä huiputusta!

      • Anonyymi

        Ai jaa, arvaatko, vai olitko riittävän tyhmä ostaaksesi? Ettei vain olisi ollut naapurin tyttären kummin kaima, joka osti ja pettyi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe