Ekaa kertaa aloittelen Konadeilla, ja kattonut tutoriaaleja ja lukenut juttuja, ja innoissani sitten aloitin luonnonkynsieni leimailun.
Mutta ikäväkseni tulos oli suttuinen, leimasimeen siis tarttui lakkaa laatalta kuvan ympäriltä, koska "scraper" tai "pyyhin" ei pyyhkäissyt kaikkea lakkaa siististi pois kuvan ympäriltä. Missä vika?
Tutoriaaleissa KAIKKI lakka lähtee aina siististi pois kuvan ympäriltä, mutta mulla jää sellainen pyyhkäisyjälki/vauhtiraidat, ja leimasimeen tarttuu sitten kuva ja noi "pyyhkäisyjäljet". Oon kokeillut eri lakoilla, ja aina sama tulos. ='(
Onko vika lakassa, pyyhkimessä, väärässä pyyhkäisykulmassa, voimankäytössä vai missä?
Neuvokaa ihmiset! Haluan oppia pian ton leimailun, niillä saa ihanaa vaihtelua muuhun kynsienkoristeluun! Kiitos. =)
Suttuinen leimaus!!!
4
243
Vastaukset
- Nälkäpeli <3
Ei kannata vetää scraperilla "suoraan". Vedä scraperia kaarevasti laatan reunaa kohti. Ja vedä lakkaa scraperilla kunnolla laatan yli, kannattaa pitää jotain paperia alla. Saatat myös käyttää scraperia liian kevyesti, kokeile painaa enemmän. Toivottavasti auttoi :)
Kiitos neuvoista! Vika oli ilmeisesti voimankäytössä ja tekniikassa, koska kun kokeilin pyyhkäistä tuollain kaarevasti ja ihan kunnolla painaen, niin johan auttoi! Eikä tosiaan tarvitse olla Konadin lakkoja, ihan yhtä hyviä saa muillakin. Vielä harjoittelen koko kynnen leimaamista, yksittäiset kuvat onnistuu jo hyvin. =)
Sulla pitää olla oikeanlaiset lakat! Jos sulla on siis Konadin laatat nii pitää olla Konadin lakat, koska se lakka on paksumpaa kuin normilakka niin se käyttäytyy paremmin siinä.
- Nälkäpeli <3
Jos ei viitsi hankkia Konadin omia lakkoja, niin myös muut hyväpigmenttiset toimivat. Myös jo paksuuntuneet lakat ovat hyviä leimaamisessa :) Konadin hopeaa tai kultaista ei kannataa ostaa, molemmat ovat ihan luiruja! Hopeana voi käyttää vaikka China Glazen Milleniumia tai Dependin 223
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
