Kun on aika tavata face to face

Minulle kävi kaksi vuotta sitten syksyllä ihan ennalta-arvaamaton juttu. Eksyin puolivahingossa, kaverini saattamana avoimelle keskustelu sivustolle, jossa aina yhdellä klikkauksella sinulle arpoutuu uusi keskustelu partneri.

Ei ollut todellakaan mitään ennakko-odotuksia eikä oikeestaan edes mielenkiintoakaan kyseistä sivustoa kohtaan. No, löysin kuitenkin itseni monia tunteja myöhemmin juttelemasta eräälle saksalaiselle miehelle. Mies sanoi eksyneensä sivustolle myös vahingossa, eikä hän kuulma ollut tullut sinne naisten perässä. Ken tietää..

Niin siinä sitten kävi, että mä rakastuin. Enkä oikeen voinut uskoo sitä. Jatkettiin juttelua facebookissa ja messengerissä. Pikkuhiljaa uskaltauduin skypeen kameran eteen. Jalat meinas mennä alta, oli jännää nähdä toinen ensimmäistä kertaa elävänä. Toisesta luulee tietävänsä kaiken jo pelkän juttelun perusteella, mutta kyllä ulkonäöllä on silti iso merkitys.
Sitten n. vuoden jälkeen vaihdettiin puhelinnumeroita. Joo, olin vähän ujo siinä vaiheessa, enkä halunnut mitään liian rajua juttua, enkä todellakaan halunnut pettyä, joten otin aika varovasti.

Sitten kun tämä hetki oli koittanut olin ihan myyty. Miehen ääni jäi soimaan mun päähän, eikä se lähteny sieltä millään pois. Ajatukset harhaili eikä keskittymisestä tullu mitään. Ei koulussa eikä vapaalla. Aina oli vaan kiire koneelle webbikameran eteen hymyilemään ulkomaan kullalle. Kaverit alka jo huolestua, että suahan ei enää nää missään, mitä sä oikeen duunaat siellä kotona kaikki illat......? Mut ei sille voinu oikeen mitään. Kaikki tietää millanen ylivaltaava tunne se voi olla.

Oon aina ollu niin vastaan nettisuhteita. Ei ne voi toimia, ja vaan oikeesti epätoivoset hakee seuraa läppärin ruudun kautta. Mut sit kun se sattuu omalle kohalle, niin tajuaa, et ei voi oikeesti koskaan tietää, mistä se oma kulta löytyy ja millä tavalla.

Elikkäs nyt ois VIHDOIN varattuna lennot hänellä tänne suomeen. Miks mä silti vieläkin oon niin jännittynyt ja peloissani, että kaikki ei menekään niinku on aateltu? tunnen miehen läpikoitaisin ja hän on mun paras kaveri. Jaetaan kaikki ilot ja surut ja ollaan läheisiä. Tottakai paketti on kasassa vasta, kun toisen saa siihen nenän eteen. Kielimuuria meillä ei ole, puhutaan sujuvaa englantia molemmat ja mä oon lukenu saksaa jo monta vuotta.

Kertokaa kaverit, jos vaan mitenkään jaksatte enää viidettäsadatta samanlaista ongelmallista tyttöä auttaa, millä ilveellä mä saisin itseni rauhottumaan tän asian suhteen? Oon innoissani ja rakastunut. Samalla peloissani ja sekoamassa.

9

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • : )

      Tietekki se jännittää ku ei oo viel tavannu kertaakaan. Kun tapaatte, yritä olla mahdollisimman rento ja älä ajattele sitä, että kaukosuhteet ei voi toimia, koska net voi OIKEASTI toimia : ) aina tietekki on se mahollisuus että hän ei oo sitä, mitä ootit, mutta jos olette jo puhuneet niin pitkään facebookis,messengerissä ja puhelimellakin, niin en usko että hän on kauheakaan ihminen (: luotat vaan siihen että teän tapaaminen menee hyvin, niin se menee :) itelläkin on kokemusta kaukosuhteesta (:

    • weya

      Tuttu tilanne meikäläiselle. Tilasin itse lentoliput ja pyrähdin poikaystäväni kotimaahan ja siinä se. Olimme tunteneet toisemme jo monta vuotta netin välityksellä muttei mitenkään romanttisin aikomuksin, kunnes vasta noin vähän yli vuosi sitten. Nyt vuorotellen vierailemme toisillamme. Tälläkin hetkellä 7000 kilometriä kaukana kotoa.
      Rohkeasti vaan! On se sen arvoista.

    • Tptptdaddsdfffgghg

      Itse rakastuin ihan vahingossa netissä tapaamaani tyyppiin ja nyt ollaan oltu yhdessä jo vuosia. Sieltä netistä sen soul maten löytää, jos mistä - kun ihmissuhde alunperin perustuu keskustelulle, sille keitä _oikeasti_ ollaan...

      Tsemppiä! Ja vaikkei kaikki meniskään ihan nappiin (jostain syystä) niin eihän se mitään haittaa, vietät hauskan loman tai jotain.

    • tuttinettavuus

      No ei siinä auta muuta kuin tavata ja edessähän se joku päivä on. Itse tapasin lukemattomia nettituttuja, osaan oli ihastunut rakkaudenkaipuussani. Kun sitten tavattiin niin ei ne aina niin ruusuisia kokemuksia olleetkaan. Liian paljon odotuksia. Vaikka en uskokaan nettirakkauksiin vaan sytyn hitaasti niin useimmat eivät syttyneet minuun tai sitten en itse syttynyt vaikka toinen oli innoissaan.
      No mutta sitten lopulta tapasin sen oikean. Melkoisen mukava yllätys kun kolahti ensitapaamisella ja hänkin piti minusta. Nyt ollaan naimisissa ja hän muuttaa pian luokseni. Molemmilla lapsia ja elämää kokeneita ja yhdessä oltukin vuosia jo.
      Joskus en itsekään uskonut nettituttavuuksiin saati rakkaustarinoihin mutta totta se on ja miksei onnistuisi. Mutta varmaa ei ole ennen tapaamista oikeasti. Onnea matkaan ja rohkeutta !

    • joop

      Joono ite voin kertoo kans saman et tutustuin yhtee kreikkalaistyttöö tossa 4,5 kk sitte. Tyttö halus ehottomasti tulla käymää suomes ekana. Se kaks päivää enne tytön tuloa ni kyllä se jännitti jos en vastaakkaa niitä odotuksia..

      Siinä vaiheessa ku Hki-Vantaan lentokentäl tyttö asteli ovesta ulos ni eka kysymys mikä päähän tuli oli "onko toi kaunotar ihan oikeesti mun???" ja se eka halaus oli maailman ihanin! Olin totaalisesti rakastunu ja myyty, tytön 4 pv reissu sitte venähti kuukauden reissuks suomessa ja pakko se on todeta et maailman ihanin ja kaunein kuukaus takana. Odottelen vaa ku saa itelle rahat kokoo.

      Olen sit tavannu sen oikeen vihdoin ja viimein. Ainaki tuntuu siltä niin kovasti.

      • ekaterina.

        Ihana tarina nimimerkki joop! Hyvä esimerkki siitä, että kyllä se todella voi joskus kolahtaa vaikka netin kautta tapaakin ja toinen vielä toisesta maasta. Itsellä on tässä vähän samanlainen tilanne meneillään, oon tavannu kreikkalaisen miehen netissä tänä keväänä. Jutellaan lähes joka päivä ja täytyy myöntää, että ihastusta on ilmassa varmasti molemmin puolin. Ei olla vielä siis nähty livenä, siitä ollaan kyllä puhuttu. Välillä vaan meinaa tulla epätoivon hetkiä kun ajattelee, olisko tässä hommassa oikesti mitään järkeä ja voisko tää tulla toimimaan. Sit seuraavana päivänä taas elelee jossain pilvilinnoissa ja haluaa uskoa tähän juttuun.

        Mut ei kai se selviä muuta kuin kokeilemalla. Ehdottomasti haluaisin sen ihmisen joskus tavata. On sen verran mielenkiintoinen mies kyseessä. En vain tiedä onko itselläni tarpeeksi rohkeutta lähteä Kreikkaan miestä tapaamaan... Jos jään odottelemaan sitä, että miehellä olisi mahdollisuus tulla Suomeen niin siihen taas voi mennä liian kauan aikaa. Pelkona vähän on sekin, että mitä kauemmin menee ekaan tapaamiseen niin ennemmin tai myöhemmin juttu lässähtää...toivon toki, että niin ei kävisi. Toisaalta mietin, että tulisi luottaa omaan intuitioon ja tunteeseen ja vain rohkeasti tavata oikeasti jokin päivä. Olisiko antaa vinkkejä mitä minun tulisi tehdä? Unohtaa koko juttu vai todella uskoa siihen, että tää vois toimia...?


    • MulleKans!

      Mikä tuollainen palsta on "keltainenmansikka"? Mistä sen löytää?

      • just wondering

        Minäkin haluaisin tietää...


    • gfsahdgsh

      Tuo nettisivu mistä aloittaja puhuu saattaa olla omegle.com, sitä ainakin itse käytän. Tosi paljon horny males looking for horny females mutta on sieltä ihan kunnon jutteluseuraakin löytynyt. Kokeilkaa! Ja tosiaan hauska huomata että eri kellonaikoihin enemmän tietynmaalaisia, huomaatte sen kuvion kyllä kun itse käytätte sitä enemmän :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe