pitäislö liivittömät ja vailla prosentti tunnuksia olevat kieltä

adolf hitlerillä ei ollu liivejä, eikä stalinillakaan, monella muullakaan hullulla teurajastajalla ei ole ollut liivejä, joten väitän et liivittömyys tekee ihmiset väkivaltaisiksi paskiaiksiksi.
hommatkkaa hyvät ihmiset prätkä ja hyvin äkkiä enne ku teistäkin tulee liivitön hirviöpaskiainen.

27

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli niillä

värit, hakaristit ja punaiset liput.

Tunnuksien kumartaminen ja laumassa eläminen voi usein olla pahasta.

• siitähän ne sodatkin syttyy ku ei toisten tunnuksia kumarreta

• Niin, kellään
        monte24 kirjoitti:

siitähän ne sodatkin syttyy ku ei toisten tunnuksia kumarreta

ei siis pitäisi olla niitä tunnuksia. Jengeillä viimeksi, sillä se sitoo ja henkilöä enemmän tekemään jengin puolesta jotain, kuten esimerkiksi rikoksia, mitä nyt prosenttijengit ilman muuta tekee koko ajan.

• Niin, kellään kirjoitti:

ei siis pitäisi olla niitä tunnuksia. Jengeillä viimeksi, sillä se sitoo ja henkilöä enemmän tekemään jengin puolesta jotain, kuten esimerkiksi rikoksia, mitä nyt prosenttijengit ilman muuta tekee koko ajan.

vittu aattele niitä rikoksia mitä noi valkokaulusmulkut tekee liivittä esim jyrki katainen tekee jatkuvasti rikoksia omaa kansaansa vastaan ja vielä liivittömänä kehtaa valehdella niistä.

• Ei se sentään
        monte24 kirjoitti:

vittu aattele niitä rikoksia mitä noi valkokaulusmulkut tekee liivittä esim jyrki katainen tekee jatkuvasti rikoksia omaa kansaansa vastaan ja vielä liivittömänä kehtaa valehdella niistä.

paloittele raiskaa tai ammu singolla ketään.

Ja mitäs herra Katainen on nyt tehnyt. Pistä listaa, linkkiä. Mä voin pistää sitten noiden pyöräjengien tekosia.

• Ei se sentään kirjoitti:

paloittele raiskaa tai ammu singolla ketään.

Ja mitäs herra Katainen on nyt tehnyt. Pistä listaa, linkkiä. Mä voin pistää sitten noiden pyöräjengien tekosia.

eikö, mitä se bush vittu irakissa ja afganistanissa teetättikään, se saatana liivitön.
        atomipomminkin nagasagiin puotatti liivitön

• Se oli niille
        monte24 kirjoitti:

eikö, mitä se bush vittu irakissa ja afganistanissa teetättikään, se saatana liivitön.

hulluille oikein.

• Se oli niille kirjoitti:

hulluille oikein.

ai siun mielestä liivittömät saa hillua miten haluaa, sit se 1 prosentti mikä ei laula teikäläisten lauluja onkin ongelma, taidat olla vajaamielinen.

• Japani toisessa
        monte24 kirjoitti:

ai siun mielestä liivittömät saa hillua miten haluaa, sit se 1 prosentti mikä ei laula teikäläisten lauluja onkin ongelma, taidat olla vajaamielinen.

maailmansodassa oli rikollisvaltio minun moraalikäsitykseni mukaan. Moottoripyöräjengit eivät pelkästään ole muiden silmissä rikollisia, vaan itse jopa julistautuneet sellaisiksi. Kaiken hillunnan rikollisia vastaan suvaitsen siis. Kuulun niihin prosentteihin, jotka eivät kannata rikollista toimintaa.

• Japani toisessa kirjoitti:

maailmansodassa oli rikollisvaltio minun moraalikäsitykseni mukaan. Moottoripyöräjengit eivät pelkästään ole muiden silmissä rikollisia, vaan itse jopa julistautuneet sellaisiksi. Kaiken hillunnan rikollisia vastaan suvaitsen siis. Kuulun niihin prosentteihin, jotka eivät kannata rikollista toimintaa.

kasvakaa
        16.2.2012 09:00
        2
        Vai aikuiset?

Kuvitelkaa esim. ratikkakuskia kasvattajana. Perheen 20v nuori kirkuu, että hänellä on tylsää, niin ratikka ryntää ohjeistamaan, että laita televisio päälle?!

Muut "aikuiset" viihdytyskeskusta pitävät tunkevat musiikkia perään, että saadaan nuori pysymään tyytyväisenä.

Oletteko te aikuisia vai viihdytyskeskuksia? Tarvitseeko ongelmanuorille asettaa rajoja?

VASTAA

• monte24 kirjoitti:

Asia ei ole noin yksinkertainen, sillä noiden moottoripyöräjengien perustajat olivat usein sotaveteraaneja ja osa heistä myös lentäjiä.

• monte24
        buddy-love kirjoitti:

Asia ei ole noin yksinkertainen, sillä noiden moottoripyöräjengien perustajat olivat usein sotaveteraaneja ja osa heistä myös lentäjiä.

pitikö toikin mennä paljastamaan

• Niin,
        buddy-love kirjoitti:

vissiin sitten löytyy aina se yhden prosentin paskasakki.

• Japani toisessa kirjoitti:

Heitäppä jotain faktaa väitteesi tueksi arvon IIIIKAAAAK, jotta saadaan aiheesta keskustelua, vai vedätkö herneet, kuten älykkyys-ketjussa heti, kun sinulta vaaditaan perustelua?

• monte24 kirjoitti:

Monte meseen.

• monte24 kirjoitti:

Paljastelu on ilomme.

• :(

jaaha, johan sytty.

tää olikin tässä

• Sytyttikö aviomiehesi talonne palamaan?

• sivusta mutta

• Eivät suostuneet
        monte24 kirjoitti:

mitä noi liivittömät teki et saivat rauhaa rakastavat bandidokset suuttumaan?

ottamaan pojilta poskeen.

• rapiskarpalo

MItä tohon prosenttitunnuksiin tulee niin toi touhu mennyt niin päättömäksi mitä se on joskus ollut niissä piireissä, että hyvinkin vois kieltää lailla koko touhun tai sitten alkaisivat pikkusen tarkemmin miettimään ketä kelpuuttavat, että en kyllä yhtään löydä puolusteltavaa noissa piireissä...toista oli ennen vanhaan kun siellä todellakin jätettiin lapset/sivulliset rauhaan...nykyään ei tunnu sielläkään olevan millään mitään väliä...mut sama se monissa muissakin piireissä...millään ei ole mitään väliä...ei edes omalla lapsella viime kädessä...

Onko millään mitään väliä? Missä kulkee raja?

• Kyllä Hitlerillä vasta liivejä olikin, kaappi oli kuulemma täynnä rintaliivejä.

Osta sinäkin omat liivit!

• Minulle jäi nyt epäselväksi kumpi piti olla: moottoripyörä vai liivit? Vai molemmat?

Pelastusliivit ja polkupyörä löytyy, joten en ehkä olekaan nk. "hirviöpaskiainen" ainakaan läpikotaisin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4703
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3808
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      3241
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3061
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2894
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2558
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2216
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      248
      2003
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1872
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36