Pomon kanssa..

..

Miten edetä?

Kauan jatkunut flirtti johti hyvään panoon. Edelleen haaveilen että vielä kun kerran saisi kunnolla! En tiedä vastapuolen ajatuksista, flirtti jatkunut kuitenkin. Sanonko suoraan, vai odotanko ja sillävälin tyydyn haaveisiin?

14

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pomo satulassa.

      Sano suoraan, että haluat panna uudelleen. Eiköhän pomo suostu toisenkin kerran.

    • meinaan panosta

      Vaadi palkankorotusta tai vaihtoehtoisesti revanssia.

    • Joy

      Mulla sama tilanne töissä. Perhosia mahassa joka aamu ja puna nousee poskille kun näen hänet. Tekisi mieli mennä ja istua hajareisin syliin..

      • pomo odottaa.

        Kenties hänkin haaveilee parhaillaan samasta. Ei muuta kuin rohkaiset itsesi ja teet haaveista totta!


      • Yksi parhaista
        pomo odottaa. kirjoitti:

        Kenties hänkin haaveilee parhaillaan samasta. Ei muuta kuin rohkaiset itsesi ja teet haaveista totta!

        Missä vain ja milloin vain ;)


      • Dream

        Tuntuu ihan esileikiltä tämä työaika. Odotan vain hetkeä kun hän taas työntyy minuun kovana..


    • nainen30*

      Voi että mä olen teille kade, mulla pelkät haaveet, katseita kyllä on, mutta siihen se taitaa jäädäkkin, ei taida pomo uskaltaa alaisiaan lähentyä, enkä itse viitsi, vaikka mieli kyllä tekisin. V***taa oikeasti, miten voikin olla niin seksikäs pomo joka saa jo pelkillä kuvitelmilla mut ihan märäksi.

      • pomo odottaa.

        Ei sun kannata kiusata itseäs enempää vaan tee rohkeasti aloite :) Luvassa on nautinnollisia hetkiä ;-D


      • Dream
        pomo odottaa. kirjoitti:

        Ei sun kannata kiusata itseäs enempää vaan tee rohkeasti aloite :) Luvassa on nautinnollisia hetkiä ;-D

        Alotteen tekemisen kanssa ei ongelmaa, vaan ongelma on paikan kanssa. Vinkkejä??


      • pomo odottaa.
        Dream kirjoitti:

        Alotteen tekemisen kanssa ei ongelmaa, vaan ongelma on paikan kanssa. Vinkkejä??

        Siivouskomero on hyvä paikka!


    • sitähän sulla eiole.

      Siis sen työpaikan kanssa.

    • ??

      PANICO se pomo sua silloin kun vielä olit töissä?

      Siksikö sä juoksentelit siellä pomojen huoneessa jatkuvasti-siitäkö sulle palkkaa maksettiinkin?

    • kerrokerro

      miltä maistuu pomon kusinen muna likaisissa limettyneissä alushousuissa päivän muhineena ja monta kertaa kustuna

    • Anonyymi

      Meidän firmassa pomolla on firman isoimmat Munat, hän nussii kaikki firman naiset. Jos meille tulee nuoria tyttöjä työharjoitteluun pomo nussii ne kokeeksi, jos ei anna seksiä pomolle saa lopputilin. Jos jollain on pienet Munat pomo kiusaa häntä ja kusee hänen päälle. Pomo esittelee Isot munansa kusemalla minne vaan. Joka perjantai pitää mennä firman saunaan jossa pomo näyttää isoja muniaan kaikille. Joka päivä klo 15 on Kusi palaveri johon kaikki miehet osallistua, kenen kusi lentää kauemmas, aina pomon kusi lentää kauemmas. Pomo ei siedä jos jollain on isommat Munat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe