Pomon kanssa..

..

Miten edetä?

Kauan jatkunut flirtti johti hyvään panoon. Edelleen haaveilen että vielä kun kerran saisi kunnolla! En tiedä vastapuolen ajatuksista, flirtti jatkunut kuitenkin. Sanonko suoraan, vai odotanko ja sillävälin tyydyn haaveisiin?

14

978

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pomo satulassa.

      Sano suoraan, että haluat panna uudelleen. Eiköhän pomo suostu toisenkin kerran.

    • meinaan panosta

      Vaadi palkankorotusta tai vaihtoehtoisesti revanssia.

    • Joy

      Mulla sama tilanne töissä. Perhosia mahassa joka aamu ja puna nousee poskille kun näen hänet. Tekisi mieli mennä ja istua hajareisin syliin..

      • pomo odottaa.

        Kenties hänkin haaveilee parhaillaan samasta. Ei muuta kuin rohkaiset itsesi ja teet haaveista totta!


      • Yksi parhaista
        pomo odottaa. kirjoitti:

        Kenties hänkin haaveilee parhaillaan samasta. Ei muuta kuin rohkaiset itsesi ja teet haaveista totta!

        Missä vain ja milloin vain ;)


      • Dream

        Tuntuu ihan esileikiltä tämä työaika. Odotan vain hetkeä kun hän taas työntyy minuun kovana..


    • nainen30*

      Voi että mä olen teille kade, mulla pelkät haaveet, katseita kyllä on, mutta siihen se taitaa jäädäkkin, ei taida pomo uskaltaa alaisiaan lähentyä, enkä itse viitsi, vaikka mieli kyllä tekisin. V***taa oikeasti, miten voikin olla niin seksikäs pomo joka saa jo pelkillä kuvitelmilla mut ihan märäksi.

      • pomo odottaa.

        Ei sun kannata kiusata itseäs enempää vaan tee rohkeasti aloite :) Luvassa on nautinnollisia hetkiä ;-D


      • Dream
        pomo odottaa. kirjoitti:

        Ei sun kannata kiusata itseäs enempää vaan tee rohkeasti aloite :) Luvassa on nautinnollisia hetkiä ;-D

        Alotteen tekemisen kanssa ei ongelmaa, vaan ongelma on paikan kanssa. Vinkkejä??


      • pomo odottaa.
        Dream kirjoitti:

        Alotteen tekemisen kanssa ei ongelmaa, vaan ongelma on paikan kanssa. Vinkkejä??

        Siivouskomero on hyvä paikka!


    • sitähän sulla eiole.

      Siis sen työpaikan kanssa.

    • ??

      PANICO se pomo sua silloin kun vielä olit töissä?

      Siksikö sä juoksentelit siellä pomojen huoneessa jatkuvasti-siitäkö sulle palkkaa maksettiinkin?

    • kerrokerro

      miltä maistuu pomon kusinen muna likaisissa limettyneissä alushousuissa päivän muhineena ja monta kertaa kustuna

    • Anonyymi

      Meidän firmassa pomolla on firman isoimmat Munat, hän nussii kaikki firman naiset. Jos meille tulee nuoria tyttöjä työharjoitteluun pomo nussii ne kokeeksi, jos ei anna seksiä pomolle saa lopputilin. Jos jollain on pienet Munat pomo kiusaa häntä ja kusee hänen päälle. Pomo esittelee Isot munansa kusemalla minne vaan. Joka perjantai pitää mennä firman saunaan jossa pomo näyttää isoja muniaan kaikille. Joka päivä klo 15 on Kusi palaveri johon kaikki miehet osallistua, kenen kusi lentää kauemmas, aina pomon kusi lentää kauemmas. Pomo ei siedä jos jollain on isommat Munat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe