kuinka nopeasti noiden kilojen pitäisi karista pois? Minulla meni ensin yli puoli vuotta aikaa ennenkuin pääsin sopivaan painoon ja nyt en saa noita kiloja millään pois! Jos rasvaa voi kertyä kahdessa viikossa 7 kilon eestä niin kuinka nopeasti rasva voi poistua? Eikö minun sitten pitäisi pystyä laihtumaan samassa aijassa nuo pois, aikaa menny jo kaksi kuukautta eikä vaan tipu paino vaikka liikun, syön säännöllisesti ja terveellisesti jne.
ainako tämän painon kanssa on kamppailtava? Osaako kukaan auttaa kuinka paljon on mahdollista laihtua samassa ajassa? keho on niin epäreilu!
lihoin kahdessa viikossa 7 kiloa
17
5964
Vastaukset
- ...
Ei kahdessa viikossa voi lihoa seitsemää kiloa, tai pitäisi syödä 50 000 kcal yli kulutuksen, eikä ihminen pysty sellaiseen. Tuossa 7 kilossa on nyt suurin osa nestettä, ja sen saa parhaiten pois suolan käyttöä vähentämällä.
Jos tuo paino olisi läskiä, niin turvallinen laihdutusnopeus olisi enintään kilo viikossa. - ettävoiettä
no kuinka monta kaloria pitäs syödä päivittäin että paino putoais kilon viikossa? Kulutukseni on. 1500 kcal/päivä
Ja silloin kun lihoin (joulun aikaan) söin rehellisesti sanottuna varmaan jotain 4000 kcal/päivä- HeviJuures
Et pysty pudottamaan kiloa viikossa järkevällä tavalla. Kannattaa syödä 1200 kcal/päivä, niin 300 grammaa putoaa viikossa (kun et lipsu edes viikonloppuisin). Paino putoaa hitaasti, mutta varmasti.
- ettävoiettä
ei tähän taideta vastata.
tulin tänne palstalle juurikin avun ja tuen vuoksi
laihduttaminen on niin raskasta jos se kaikki hyöty katoaa, täytyy kai asennointua elämänaikaiseen kamppailuun, te joilla on sama ongelma, asennoitukaa laihduttamiseen/kunnossa pysymiseen elämän ajaksi älkääkä hetkeksi, siksi aikaa kun pääse haluamaansa painoon. - -
Nutriletilla saa nopeesti liikakilot pois.
- ----
Joo ja pussikuurin jälkeen saa kilot yhtä nopeesti pois - tuplana!
- -----
---- kirjoitti:
Joo ja pussikuurin jälkeen saa kilot yhtä nopeesti pois - tuplana!
tarkotin siis takas;).
- hitaasti-hyvä-tulee
Ja ne Nutriletit ynnä muut pussikeitot on ihan kamalan makuisia!
Koitin syödä ilta-etreian korvikkeena, en pystynyt. Maku oli niin kamala. Teollinen ja teräksinen ja jälimaku koko ajan. Yrjö oli lähellä.
Normaalilla ruoalla on paljon helpompi pudottaa painoa, kun seuraa määrää ja laatua. - -
ohan ne kamalan makusia mutta ainakin paino tippuu,vaikka ei harrastais liikuntaa ollenkaan.eikä ne kilot tuu takas kun ei syö enempää kuin kuluttaa.
- .................
No joo, mut ongelma ei poistu....eihän sitä ylipainoo edes olisi, jos ei söisi enempää kuin kuluttaa. Kyllä se vanha konsti on paras, eli vähentää vaan sitä normi syömistään ja opettelee siinä samalla uuden tavan syödä! Jos pystyy syömään ällöttäviä nutriletteja, pystyy ihan mihin vaan:).
- -
no joo.mutta kyllähän se motivoi kun saa nopeasti muutaman kilon pois.
- laihapoika lappalain
niin läskilo on noin 7 000 kcal.Jos normaalikulutuksesi on 2000 kcal päivässä,niin tuhat kcalia pitäs päivässä pienentää kulutusta,että tuon läskikilon saat pois viikossa.Mutta kun sinulla on 70 000 kcal ylimääräistä,joten aikaa siinä hupenee....
- jas
nutriletit on kusetusta, jos vertaa esim. nutriletin pussipastaa tavalliseen pussipastaan, vaikka pirkka, niin samanverran on kaloreita molemmissa. tarkistakaa itse jos ette usko.
- Se vaan on fakta
Mitäs kusetusta siinä sitten on? Pasta on laihduttajalle aika kyseenalainen valinta.
- yks laihuttaja
Itse olen myös lihonnut noin paljon takapakkii ja kutakuinkin noin nopeasti. Olen tehnyt sen saman takapakin saamisen ja poiston kaiken huipuksi jo 2 kertaa pian. itsellä 7kg painonnousuun meni aina 2 viikkoa- kuukausi. Nyt menossa se toka takapakkikilojen poisto. Joo, osa siitä takapakista on kyllä aina vaan nestettä ja muuta turvotusta. Joku 2kg kumminkin. Noin kuukaudesssa oon laihtunut tuon pois. Kyllä, se tarkoittaa melkeen 2kg viikkolaihtumista ja helvetillistä treenii ja alikaloreita. Nyt oon kumminkin tekemässä tämän hyvin määrätietoisesti viimeistä kertaa elämässä. Koska tämä tekee ihmisen hulluksi. Jatkan nimittäin loputkin 10kg samaan syssyyn pois. Eli ei voi tulla takapakkii enää, kun jatkaa loput 10kg samaan putkeen sitten terveellisemmällä n. 1kg viikossa laihdutusvauhdilla. Eli saat tuon 7kg pois nopeesti, mut vaatii ihan psykoo kuurii. Itselläni lähtenyt nyt 6kg kolmessa viikossa ja pikkusen ois vielä tiputtavaa.
- BWL
Kyllä sen 7 kiloa saa nopeasti pois, vähennät vaan kaloreita, liikut enemmän ja tehokkaammin (sekä aerobista että lihaskuntoa, unohtamatta palautumista), tarkkailet syömisten laatua. Muista esim. se että yhdessä grammassa proteiinia, kuten myös hiilihydraattigrammassa on 4 kaloria, kun taas yhdessä grammassa rasvaa on 9 kaloria. Ei se rasva silti pahasta ole, kunhan sitä ei syö liikaa, ja hyviä rasvoja saa ainakin pähkinöistä.
Itse oon kuluneen vuoden aikana laihtunut vähän päälle 20 kiloa: 78,6 kg -> 58,4 kg. Aloitin juurikin noilla pahamaineisilla Nutrileteilla. Mulle ei sopinut pelkät pussit ja patukat, vaan söin vähän muutakin. Kymmenessä päivässä putosi 3,5 kg. Jatkoin vielä 11 päivää, mutta paino jumitti. Aloitin uuden työn, joka on todella fyysistä, pidin kuukauden paussin vapaa-ajan liikunnasta - päälle kolme kiloa lähti. Oon syönyt normiruokaa, ja aina välillä korvaan yhden aterian päivässä nutrilla tai muulla ateriankorvikkella.
Syön paljon hedelmiä ja kasviksia (toki käyttöä voisi lisätä reilusti), pähkinöitä, sojajtuotteita, jonkun verran lihaa. Herkuttelen usein, mutta pieniä määriä kerrallaan kiinnittäen huomiota päivän kokonaiskalorimäärään. Viime viikot oon mennyt 1700 kalorilla per päivä, joskus mennyt yli, toisinaan jäänyt alle. Nautin paljon proteiinia: ProFeel-tuotteita, patukoita, jauhetta, uusin ihastus on proteiinihyytekö, josta saa 29 gramman painoisesta napista 15 grammaa proteiinia (ja vain 100 kcal). Liikun töissä tosi paljon, sekä vapaa-ajalla salitreenin, ryhmäliikuntatuntien, juoksun, uinnin ja sulkapallon merkeissä 2-6 tuntia viikossa.
Tässä siis vain mun tyyli, jokaisella omansa. Sanon vaan että mulla toi toimii, ja kysre tosiaan on elämäntapamuutoksesta, koska halusin olla terveempi ja normaalipainoinen, ylipäätään paremmassa kunnossa. Ja nyt oon. :)
- jaboude
No aloittajalle vaikka onkin vanha ketju, mutta ei kannata mennä puntarille mässäilyn jälkeen 2-3 päivään....sitten näet todellisen painon nousun, kun olet kiristellyt vyötä tuon ajan...tottakai jos minäkin syön mahan täyteen ja tankkaan jonain päivänä, menen illalla ähkynä puntarille niin taatusti voi olla 3-4 kiloa enemmän painoa...Eli antakaa turvotuksen laskea ja ruuan poistua kropasta...ennenkuin menette paniikkiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199