Ihmiset vaelsivat keskiviikkoaamuna Turun keskustan kaduilla neniään pidelleen ja huivit kasvojensa suojana, kertoo Turun Sanomat. Syynä oli kauppatorin ympäristössä leijaillut pistävä katku.
- Sitä ei voi kuvailla sanalla haju. Se oli jotain ihan kuvottavaa, kuvaili paikalla ahkeroinut kalamyyjä Teppo Merisaari lehdelle.
Ihmisiä kummastuttaneen hajun syyksi selvisi nopeasti torin laidassa sijaitsevien ravintoloiden rasvakaivojen tyhjennys. Yleensä toimenpide suoritetaan niin aikaisin, että löyhkä ei pääse haittamaan kaupunkilaisia
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022215238903_uu.shtml
Turun keskustan valtasi "kuvottava" löyhkä
2
99
Vastaukset
- syynä
yybeen ruokapieru
- laardimies
monte on näköjään soitellut Ulla-Maijalle Jäkärlään, joka on kylläkin 10km torilta, mutta Ulla on käynyt Alkossa vissiin ja lähin on torin vieressä, jossa saostuskaivokin sijaitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784295Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4993860- 1523418
- 503056
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.562914- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522221