Ihmettelin tässä syksyllä, kun näin entisen luokanvalvojan 10 vuoden takaa kaupassa ja hän ei moikannut mua mitenkään, kun aiemmin oltiin juteltu mun mm. mun työpaikalla. Hän oli akkansa kanssa silloin liikkeellä, joten eihän sitä silloin tietenkään uskalla ketään vieraita naisia moikkailla. Tänään hän taas moikkasi, oli yksin ruokakaupassa. Mitä pahaa siinä on, jos vähän moikkailee??
Naimisissa olevat miehet sitten ovat outoja
24
254
Vastaukset
- mm
Jos on kerran kärynyt tai miehen vaimo on erittäin mustasukkainen. Vaikea on vastata. Ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä jos moikkailee. Me ihmiset ollaa monesti aika omituisia.
- mustispeppers
Niin ja kun ei todellakaan paneta ks. mies, ettei sen puoleen ole pelkoa :D Sitä paitsi, olis parempi sanoa eukolleen, jos moikkauksen jälkeen eukko kysyy, että kukas tuo oli, että joo, "toi oli silloin vuonna 2001 mun luokalla, kun opetin xxx ainetta, nykyään se on sillä ja sillä duunissa."
- mustispeppers
Jos sä ihan tosissaan haluat tietää, niin olen 2 kertaa elämäni aikana seurustellut.
- mm
mustispeppers kirjoitti:
Jos sä ihan tosissaan haluat tietää, niin olen 2 kertaa elämäni aikana seurustellut.
multinikille alias naisasialooerille ei kannata vastailla.
- ........
Tämä on totta.
- Niitähän löytyy
Eikä myöskään mitä kaikkia reikiä.
itse tein joskus samoin kuin tämä entinen luokanvalvojasi. no jaa en tiedä onko kyseessä sit uskallus. itse toimin tollein kun ei vaan yksinkertasesti jaksanu kuunnella kotona sit sitä tenttiä: kuka se oli kuka se oli? tai sit jotain mustis kohtauksia. et ei sen mielestäkään varmaan oo kiva antaa itsestään töykeää vaikutelmaa..
- mustispeppers
Mä ajattelin syksyllä, että jaah, ei se sitten enää tunnekaan mua :DD Nyt olin vissiin vähän varautunut.
- Väärin meni taas
Onpas taas oiva kysymys.
Vikahan toki on tuossa miehessä.
Satavarmasti se oikea vika on tuossa naisessa joka todennäköisesti kyselee jälkikäteen että kukas tuo nuori nainen oli jne. ja saa mustiskohtauksia tai vastaavaa.
Eli se outo ei ole se aviomies vaan se avionainen. - Reipas Mies
Kyse on tässä lähinnä meidän suomalaisesta luonteesta, miehen olisi pitänyt esitellä sinut vaimolleen joka on vähän arka tilanne jos ette entuudestaan ole tuttuja.
Ei mikään rohkein mies tämä luokan valvoja. Tulevaisuudessa tulee olemaan vaikeaa kohdata kun vaimonsa kanssa sinut näkevät JOS mies ei täysin käännä selkäänsä lopullisesti ap:lle.
Fiksuinta olisi ollut moikata.- mustispeppers
No, kun tuntuu olevan aika tossukka, niin parempi ettei moikkaile vieraita naisia, siis sellaisia, mitä eukko ei tunne :)) Mä en kyllä tiedä, kuka sen vaimo on, en niin ole nähnyt, että tunnistaisin sen ilman ukkoa. Mä olen vain tälläinen erilainen nainen, jota ei haittaa, vaikka miehellä olis moikkaus-tuttunaisia.
Tunnen muutaman sellaisen naisen jotka ei moikkaa jos heidän miesystävät ovat mukana - se ei minua haittaa yhtään jos ei silloin morjesteta.
- no
jos sen vaimo on vähän, tai siis paojon mustispepperi.
- mustispeppers
Ai, mustapippuri? :P
- mustispeppers
Nyt tää outo tempun teki... Tarjos mulle duunia O_O En tiedä, toisaalta kiinnostaisikin, toisaalta ei :P
- chilipeppers red hot
Se haluu teitin
- mustispeppers
chilipeppers red hot kirjoitti:
Se haluu teitin
XD Mua ei ookaan ainakaan 15 vuoteen pyydetty töihin, palkasta emme jutelleet ja lupasin harkita asiaa :P
- e5yjtyj6
No mitä ihmettä siinä on jos joku ei tervehdi. Voi olla ettei huomaa/ajatukset pyörii muualla juuri silloin yms.
Jos kovalla äänellä huusit tervehdyksen eikä hän reagoinut mitenkään sinua katsoessaan niin sitten on asia eri.
ja työpaikan tarjoaminen on varmaan työttömälle ihan normaali asia :)- mustispeppers
Mä olen kyllä ihan vakkarina eräässä paikassa, ollut tässä duunissa 5 vuotta ja minulla on ihan hyvät asemat siinä suhteessa, jos työnantajani joutuisi irtisanomaan väkeä, niin mä olisin toiseksi vika. Turvattu asema siis. Toisaalta hiveleehän se itsetuntoa, jos pomon kilpailija soittaa ja pyytää töihin. Näin kyllä lehdestä, että sinne olisi paikka auki, näyttää hieman siltä, ettei halukakita ole, jos pitää alkaa kilpailijalta havittelemaan työntekijöitä. Lupasin harkita asiaa :P
- Hyvä ihminen
No tota, suomalainen perusjuntti on vähän mustaan sukkaan taipuvainen. Ehkä siksi.
Olen huomannut sen niin omista kuin toisten kavereiden vanhemmista. Sairaalloista mustasukkaisuutta jo paljon moikkaamista pienemmistäkin asioista. - reinotus
Siinä on taas yks mies naisen tossun alla. Voi voi. Jos parisuhde tekee elämästä tuollaista lusmuilua, niin on se kurjaa.
Olen nainen ja minua ei mies kyllä noin alistaisi. Muistan yhdenkin kerran, kun lähdin miesystäväni luota ja kerroin ovensuussa, että käyn kotimatkalla moikkaamassa yhtä miestuttuani kahvilassa. Mielestäni minulla voi olla muitakin miespuolisia ystäviä kuin mieheni. Tiedän kyllä rajat ja olen 100 % uskollinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1312727Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262724- 1531450
- 2051445
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101351- 941311
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,551133Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141084Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 68988