La Roche Posay

-nuka-

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisen merkin ihonhoitotuotteista? Kiinnostaisi kokeilla mutta ovat aika hintavia niin ajattelin täältä ensin kysellä mielipiteitä. Kiitos jos joku viitsii vastata :-)

7

9247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä merkki

Tutustuin aikoinaan heidän tuotteisiin, kun lääkärini suositteli erästä voidetta.

Kyseessä on luotettava, hyvä ja laadukas merkki, mm ihotautilääkärien suosima.

Nykyään teini tyttäreni käyttää heidän puhdistusainetta, kasvovettä ja kosteusvoidetta.

Suosittelen, sopii hyvin herkälle iholle.

• Miss D

Olen käyttänyt heidän silmäkyniään monta vuotta (ostin ulkomailta), se oli edullisempaa mutta laadukkaampaa kuin Cliniquen vastaavat tuotteet.

Nyt olen viikon käyttänyt Micellar putsaria, ostin koska se on halvempaa kuin mun normaalisti käyttämä Avenen vastaava putsari. Kyllä tuo LRP:kin toimii, mutta näistä Avene on parempi.

Olen kokeillut myös LPR:n kuorintaa, josta pidin paljon.

Mistä tuotteista ja mille ihotyypille olet kiinnostunut?

• -nuka-

Kiitos teille vastauksista :) Ihan kaikenlaisista tuotteista olen kiinnostunut ja ihoni on normaali mutta herkkä sellainen. Talvisin kuivuuteen taipuvainen.. Osaatko esim. sinä Miss D vertailla LRP:n ja Avenen voiteita keskenään, kummat on parempia? Olen käyttänyt nyt sitä Avenen Optimale Hydrance Lightiä ja mietin, että josko seuraavaksi kokeilisi LRP:ltä jotain voidetta.. Ne kun taitaa olla muutaman euron halvempiakin niin säästäisi edes vähäsen, kun hinnat on Suomessa kuitenkin aika korkeita ja loppupeleissä taitaa olla ihan saman tasoisia tuotteita.

• Miss D

Mulla on enemmän kokemusta Avenesta, joten kallistun enemmän sinne päin. Nyt vain menivät uusimaan pari tuotetta, ja niihinpä uusin en ollut enää yhtä tyytyväinen kuin entisiin.

Käytän itse tuota Hydrancea, pidän paljon, ainoa ongelma todella on se ettei se ole riittoisa kun sitä haluaa laittaa niin paljon :-) Ostan yleensä ulkomailta varastoon noita tuotteita, koska Ranskassa merkki on hintatasoltaan kuin joku meidän Lumene tai jopa halvempi.

LRP:llä on ihan hyvä maine, ja hyvin samanlaisia tuotteet ovat. Avenella on ehkä Ranskassa enemmän käyttäjiä ja arvostusta koska sen valmistaa tunnettu lääkefirma ja heille todella onkin LRP:tä enemmän ongelmaihon tuotteita.

Jos lääketieteellisiä ongelmia ei ihossa ole, sitten ei ole niin väliä.

Tärkeintä on valita omalle iholle sopiva voide. Jos sulla on nyt pintakuiva iho, niin sen mukaan valitse. Esim. sulle vois talvella sopia se Avenen Hydrance RIche, joka on täyteläisempi. Tai LRP:ltä se Nutritic voide (kuiva iho), vaikka yövoiteeksi.

• talvi korppu

Iitse käytän LRP:n Lipikar Lait ja Baume AB vartolovoiteita eli paksumpi ja ohkasempi versio.

Lisäksi on käytössä toleriene ultra hoitovode. Aivan huippu -TON tuote. -TON tuote on siis säilöntäaineeton, parabeeniton, hajusteeton, alkoholiton, väriaineeton ja lanoliiniton.

Lisäksi on nuo silmämeikin poistoampulit aivan vertaansa vailla. Ja kätevät matkalla.

Lipikar-suihkuvode on kaapissa odottamassa että avenen pullo tyhjenee ensin.

I love LRP

• talvi korppu

Unohdin mainita tärkeimmän eli Lähdeveden. Onko muut LRP käyttäjät rakastuneet veteen tai edes Avenen veteen. käytän lähdevettä suihkunjälkeen kasvoille. Ja myös ennen kasvovettä.

• talvi korppu
        talvi korppu kirjoitti:

Unohdin mainita tärkeimmän eli Lähdeveden. Onko muut LRP käyttäjät rakastuneet veteen tai edes Avenen veteen. käytän lähdevettä suihkunjälkeen kasvoille. Ja myös ennen kasvovettä.

Nyt jo alkaa suututtaa.... muistin vielä että onhan minulla vielä

cicaplast hoitovoide. Minulla aina aukeaa nenän alunen niistäessä flunssan aikana. sierainten reunat oli aivan auki ja samoin alus ja ylähuuli. Levitn voidetta puolentunnin välein ja neljäntunninpäästä näytin jo ihan ihmiseltä enkä Petteri-punakuonolta

Tämä sai nyt luvan olla viimeinen vaikka muistaisnkin vielä jonkun LRP:n tuotteen kaapistani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe