Missäpaskottalviaikaan? Suosikit:

Kasetti jäässä

Käräjäsalin eteiset, Uimahallit, Kunnantalot, Paloasemat, Rautakaupat.......
Omat suosikkisi?

13

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkaa lykkää

      Puliukkojen yömajassa tietysti

    • ei koskaan enään

      Minä ja muija paskotaan 3.0 l Fiatissa ,kun siitä romusta ei muuhun käyttöön ole

    • joopa joo

      Kotona voin valita neljän wc:n väliltä ja matkailuautolla käytämme auton alipaineella toimivaa täysin hajuntonta ja kemikaalitonta posliinipönttöä. Säiliö tyhjennetään kerran kahdessa viikossa suoraan viemäriin. Että tällä tavoin paskomme, en kyllä välttämättä ymmärrä, ketä se mahtaa kiinnostaa.

    • edfvd

      Sinulla onkin kiirettä puhaltaa kaikkiin neljään WChen saman paskan aikana . Missä huusissa sitten paperirulla on ,että voit perseesi ruokota

    • Pese otus kätes

      Joku niuvan hoidokki on päässyt hoitsujen tietsikalle salaa kirjoittelemaan , pissa/kakka leikkiensä lomassa.

      • potan alla

        svi-duilija.


    • Uusi karavaanari.

      Käyn paskomassa Tallinnan laivoilla , siellä paskominenkin on tosi halpaa, niinkuin myös viina.

    • prööt

      Kasettivessaan. Liikkuvat osat öljytty aseöljyllä ja kasetissa -50 lasinpesuainetta loraus pitää jätökset sulina tyhjennystä varten milloin mihinkin kaivoon tai roskiin tilanteen mukaan.

    • 333eee

      Minä käyn Tuurissa Invahuusissa rykäsemässä paskat. On tilaa huseerata siellä

    • Kun autossa on lämmöt päällä ei kasetti mene jäähän ja se on aina tyhjättävä kun auto jää seisomaan ilman lämmitystä pidemmäksi aikaa. Sama koskee sekä tuore että harmaata vettä.

    • Kakka

      Onhan niitä paikkoja. ABC:t riittävän isoja ei herätä huomiota. En ole koskaan kakkonut oman auton pyttyyn. Siitä tulee hajuhaitta.

      • Mies mutkalla......

        ABC:n "kopit" on niin ahtaita että normi mies ei pääse edes pyörähtämään saati takkia riisuttua. Otsansa kun painaa oveen ja yrittää ryhdikkäästi tunkea jöötit pytsiin, valuu ne posliinin peräseinää pitkin ! Varsinkin Vaajakosken ABC:n kopit on kuin rangaistus-siirtoloita, kaikenlisäksi vielä pimeitä! ABC:n vessojen suunnittelija on varsinainen "ränniperce"! Terveiset........


    • Täällä tietysti

      Autokauppojen ja kirkkojen vessat. On hyviä paikkoja paskoa kun ei ole autoa missä olisi vessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe