Missäpaskottalviaikaan? Suosikit:

Kasetti jäässä

Käräjäsalin eteiset, Uimahallit, Kunnantalot, Paloasemat, Rautakaupat.......
Omat suosikkisi?

13

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkaa lykkää

Puliukkojen yömajassa tietysti

• ei koskaan enään

Minä ja muija paskotaan 3.0 l Fiatissa ,kun siitä romusta ei muuhun käyttöön ole

• joopa joo

Kotona voin valita neljän wc:n väliltä ja matkailuautolla käytämme auton alipaineella toimivaa täysin hajuntonta ja kemikaalitonta posliinipönttöä. Säiliö tyhjennetään kerran kahdessa viikossa suoraan viemäriin. Että tällä tavoin paskomme, en kyllä välttämättä ymmärrä, ketä se mahtaa kiinnostaa.

• edfvd

Sinulla onkin kiirettä puhaltaa kaikkiin neljään WChen saman paskan aikana . Missä huusissa sitten paperirulla on ,että voit perseesi ruokota

• Pese otus kätes

Joku niuvan hoidokki on päässyt hoitsujen tietsikalle salaa kirjoittelemaan , pissa/kakka leikkiensä lomassa.

• potan alla

svi-duilija.

• Uusi karavaanari.

Käyn paskomassa Tallinnan laivoilla , siellä paskominenkin on tosi halpaa, niinkuin myös viina.

• prööt

Kasettivessaan. Liikkuvat osat öljytty aseöljyllä ja kasetissa -50 lasinpesuainetta loraus pitää jätökset sulina tyhjennystä varten milloin mihinkin kaivoon tai roskiin tilanteen mukaan.

• 333eee

Minä käyn Tuurissa Invahuusissa rykäsemässä paskat. On tilaa huseerata siellä

• Kun autossa on lämmöt päällä ei kasetti mene jäähän ja se on aina tyhjättävä kun auto jää seisomaan ilman lämmitystä pidemmäksi aikaa. Sama koskee sekä tuore että harmaata vettä.

• Kakka

Onhan niitä paikkoja. ABC:t riittävän isoja ei herätä huomiota. En ole koskaan kakkonut oman auton pyttyyn. Siitä tulee hajuhaitta.

• Mies mutkalla......

ABC:n "kopit" on niin ahtaita että normi mies ei pääse edes pyörähtämään saati takkia riisuttua. Otsansa kun painaa oveen ja yrittää ryhdikkäästi tunkea jöötit pytsiin, valuu ne posliinin peräseinää pitkin ! Varsinkin Vaajakosken ABC:n kopit on kuin rangaistus-siirtoloita, kaikenlisäksi vielä pimeitä! ABC:n vessojen suunnittelija on varsinainen "ränniperce"! Terveiset........

• Täällä tietysti

Autokauppojen ja kirkkojen vessat. On hyviä paikkoja paskoa kun ei ole autoa missä olisi vessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1653
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      425
      1057
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      972
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      699
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe