oen rakastunut anoppiini

pera

Mitä tehdä?? Onko muilla samoja kokemuskia?

15

8142

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiska

      paitsi olen rakastunut appeeni. Hän luo minuun himokkaita katseita. Mitä teen.

      • apettaja

        Onkohan hengissä? Annan mennä vaan...


    • Late

      ...kuumaa kamaa... Olen 21 vuotta ja anoppi on 39, onko se liikaa?? Ikäero siis. Anoppi maksoi häät ja kaikki puolestammekin, tekis mieli kiittää...

      • Himo

        Lopettakaa pervoiulut!


      • Ärsyyntynyt

        Kuinka kukaan tuore sulhasmies voisi olla noin tyhmä ja moukka,että kuvittelisi muka "kiittävänsä"tuoretta anoppiaan jonkin asteisella eroottisella lähestymisellään?!...
        Sehän olisi selvä loppu avioliitollesi!Sitä paitsi,et tunne naisia!Ei anoppi varmasti halua riskeerata välejään tyttäreensä ryhtymällä suhteeseen tämän miehen kanssa.Naisia oksettaa jo moinen yhtälö.Miehistä se on kiihottavaa,näköjään.


    • cache-man

      nussi sitä.

    • Tane

      Ehdotan rohkeata ja suoraa toimintaa. Juuri luin jostain vaimon naistenlehdestä (Anna tai joku vastaava) anopeille tehdystä kyselytutkimuksesta. Sen mukaan 82 % anopeista tuntee seksuaalista värinää vävyä kohtaan. Reilusti yli puolet (muistaakseni 68 %) on ajatellut seksiä vävyn kanssa. Tutkimuksessa oli myös mukana anoppeja, joille vävy oli ehdottanut jotain: vain 4 % oli suostunut. Sen sijaan noista, joille oli ehdotettu 76 % kertoi, ettei olisi vastustellut, jos vävy olisi ns. käynyt päälle. (Luvuista käy ilmi, että selvästi vävyt olivat lukeneet anoppia oikein: Ehdotetuista anopeista 80 % olisi suostunut fyysiseen lähentelyyn, mutta vain 68 % kaikista anopeista on ajatellut seksisuhdetta vävyn kanssa.)

      Eli sanalliseen ehdotukseen anoppi tuskin lämpenee, koska hänen moraalinsa pistää vastaan. Sen sijaan, jos hän tuntee vetoa sinuun, hän luultavasti ei pistä hanttiin, jos alat hyväilemään häntä fyysisesti. Hartiahieronta voisi olla hyvä konsti aloittaa. Se on sinällään viatonta, mutta näet nopeasti, miten anoppi reagoi kosketukseesi.

      • KYLLÄ

        Voi kaataa koko suvun naiset selälleen jos siltä tuntuu . On kaverilla huolet kun anoppi himottaa enemmän kuin oma nuorikko,ei taida anoppi olla mikään moraalin vartija tai tiukkapipo jos vävypojan pykälään päästää.Ehkä tulevaisuudessa sinunkin vävy miettii ihan samoja kuin sinä nyt, niin panehan poika luontosi rinnalle miltä se tuntuisi kun vävy jyystäisi vaimoasi, varmaankin vain kehuisit sitä miten on mukava vävy ja niin avulias että ihan taidan sille tyttäreni antaa.


    • mikä ettei

      onko tämä joku salatut elämät???

      onnea vaan.... yrittämään

    • jk

      vai niin

    • pippeli pimppiin

      Itse kävin pälle. Suuttui

      • Öytzil

        Mä sain anopilta ja en kerro enempää.


    • Läpinäkyvää

      Ja höpö höpö taas näitä juttuja, yrittäkää edes olla uskottavia.

    • Unelmavävy1981

      Rohkeasti vaan kiinni ja lihaa tuulensuojaan! Itse hoitelen anoppia aina kun vaan mahdollista. Mukava saada välillä hyvin riippunutta lihaa...

    • Anonyymi

      Rohkeasti vaan nuori mies. Jos kerran naista on tarjolla niin anna mennä vaan. Raamatussakin sanotaan "rakastele tytärtä ja tyttären äitiä kuten Eesau teki erämaassa kamelin kanssa, sillä sinun tekosi annetaan sinulle anteeksi". 24:324 Joh.psalm.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe