Jaffaa on sitä uutta joka ei ole yhtä hyvää kuin alkuperäinen punainen jaffa ja se fazerin kääretorttu ei ole siellä pullahylyssä kun :) täällä paremalla siis sivistynemäällä ja kalimmaalla puolella siis Laatua arkeen...Mä niin en sano tätä useasti mutta nyt sanon kyllä juhlapäivän kunniaksi että ihan oikeasti suomes mediassa ei suomi 24 fi vaan ihan suomen mediassa /politikoissa kuin toimittajissakin on viellä aika tyhmää väkeä.
Mä en millään tahtoisi kenestäkään käyttää sanaa tyhmä lapsia koskaa sano tyhmiksi Mutta kyllä on aikuisissa tyhmää porukkaa siis maltilisemmin ajattelematonta :) kippis
God dag nyt juhlitaa ihan kohta
3
<50
Vastaukset 3
- :)
:) kippis tai sinsin tässä välillä huomautan vain kaikille tarkkaavaisille että punainen on ilon väri jota voi käyttää kastetilaisuudessa mm. kummit kuin muutkin läheiset asusteissaan eikä ole moka jos viellä mekko olisi keväisen kevyt ja punainen tai kuvioissa olisi jotain punaista..mutta nyt on kiire :) stokikseen hej då
- :)
:) hej Nyt niitä keväisiä mekkoja myyntiin kaikille nuorille ja aikuisille ja katsokaa kuinka hinostunutta ja varsinkin nuorilla kun on mekot päällä eikä mitään jätkien :) katu-uskottavia hirveitä jätkämäisiä...tai no pukeutukaa te kovisten ulkokuoreen jos olette niin heikkoja :)
mainostaja toivoisin paljon ihania mekkoja ihania keveitä, suloisia, herttaisia ja sitten balleriina tossuja, tennareita jne...Enkä lainaa omia kullan värisiä yhdelekkään mutta voin antaa lahjaksi jollekin tulevalla miniälle ihan omat ja uudet.... :) onkohan kukaan huomannut että nyt menee ja lujaa..hihihihih......ai niin mun täytyy syödäkin välillä joten hej då
- puliveivari.
...no jos torttua saa niin kyllä mää sitte....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561