Innostuuko mies oma-aloitteisesta naisesta?

Veeruska 33

Jos nainen on se joka tekee aina aloitteen soittamalla tai viesteilyllä ja mies kuitenkin on vamis keskustelemaan ja tapailemaan, onko tämä ok? Olen odotellut aloitetta miehen puolelta, mutta ei.. olen sanonutkin hänelle olenko liian innokas, ja hän on sanonut ei haittaa.. eikö mies ole tarpeeksi kiinnostunut..itse en sitten malta olla ottamatta yhteyttä, koska tunnen, että hän on se oikea. Palkitaanko sitkeyteni?

16

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenkans

      Naisen ei kannata olla liia innokas. se tappaa mielenkiinnon. mies ku mies ottaa yhteyksiä, jos on kiinnostunu

    • Minä ainakin innostuisin.

    • M25 Tre

      Itse ainakin kokisin tuon positiivisena ja olisin jossain määrin imarreltu.

    • Kyllä mä ainakin pitäisin siittä ja kiinnostuminen sellaisesta naisesta nousisi välittömästi isommaksi, verrattuna passiiviseen.

    • suomipojista

      Mielestäni suomalainen mies on passiivinen. Itse olen nainen ja ollut sinkku jo 12 vuotta. Olen tehnyt sosiaalista koetta itselläni: Kun en ole antanut itse ns.ymmärtää tänä aikana, yksikään mies ei ole lähestynyt. En ole ruma, ehkä pikemminkin päinvastoin. Suomalainen mies kai tyytyy siihen, että nainen näkee vaivan näissä parisuhdekuvioissa.

      • dcvbdfbhdf

        Naiset on vielä enemmän passiivisia. Suomalainen nainen ei tee aloitetta saatika anna mitään kiinnostuksen merkkiä, että mies saisi tehdä aloitteen. Mutta tokihan Suomessa kaikki on miesten vika.


      • yksinkin hyvä
        dcvbdfbhdf kirjoitti:

        Naiset on vielä enemmän passiivisia. Suomalainen nainen ei tee aloitetta saatika anna mitään kiinnostuksen merkkiä, että mies saisi tehdä aloitteen. Mutta tokihan Suomessa kaikki on miesten vika.

        Niin edellisessä viestissäkin annettiin ymmärtää. Jotkut naiset on passiivisia. Jotenkin mieheltä toivoisi hieman rohkeampaa otetta täällä Suomessakin, vaikka ihan normikohteliaisuutta ja huomaavaisuutta. Siitähän se kiinnostus sitten heräisi jos olisi herätäkseen. Ihan kuin täällä meillä miehet arvostaisivat sellaista justiinaa, joka näyttää kaikin tavoin missä kaappi seisoo...ei millään pahalla. Vakka kantensa valitsee. Mutta kai sitä voisi tutustua ihan normaalisti juttelemalla, ei luulisi olevan vaikeaa harjoittaa ihan luontevaa small talkia toisen sukupuolen edustajan kanssa.


      • dkgjldfkl
        yksinkin hyvä kirjoitti:

        Niin edellisessä viestissäkin annettiin ymmärtää. Jotkut naiset on passiivisia. Jotenkin mieheltä toivoisi hieman rohkeampaa otetta täällä Suomessakin, vaikka ihan normikohteliaisuutta ja huomaavaisuutta. Siitähän se kiinnostus sitten heräisi jos olisi herätäkseen. Ihan kuin täällä meillä miehet arvostaisivat sellaista justiinaa, joka näyttää kaikin tavoin missä kaappi seisoo...ei millään pahalla. Vakka kantensa valitsee. Mutta kai sitä voisi tutustua ihan normaalisti juttelemalla, ei luulisi olevan vaikeaa harjoittaa ihan luontevaa small talkia toisen sukupuolen edustajan kanssa.

        Ei normikohteliaisuudella norminnäköiseltä mieheltä herää naisessa mikään kiinnostus.


      • Ai jaa
        dkgjldfkl kirjoitti:

        Ei normikohteliaisuudella norminnäköiseltä mieheltä herää naisessa mikään kiinnostus.

        ...ei ilmeisesti sillä naistyypillä/ikäryhmällä, josta itse olisit kiinnostunut? Olet ehkä melko nuori vielä, kuvittelisin että ns. aikuisikäryhmissä pelaamisen arvostaminen vähenee.


      • täystakiloitu
        dcvbdfbhdf kirjoitti:

        Naiset on vielä enemmän passiivisia. Suomalainen nainen ei tee aloitetta saatika anna mitään kiinnostuksen merkkiä, että mies saisi tehdä aloitteen. Mutta tokihan Suomessa kaikki on miesten vika.

        aww, onko tässä taas kyse väärinymmärretyistä signaaleista? Että miehet ja naiset ei vaan tajua toisiaan?

        Ite naisena olen saanut miehen kun on suoraan kysynyt asiaa... siis ihan reilusti sanomalla, sä olet kiva tyyppi, tavataaks? eli siis tekee HYVIN selvän aloitteen.
        Mutta se saa epävarmaksi, kun monesti saa kuulla ja täältä lukea, että mies kyllä tekee aloitteen jos oikeasti haluaa.. eli jos nainen on tehnyt aloitteen, mies on vaan lähtenyt följiin huvin vuoksi, kun tilanne sattui vaikka ei olisi naisesta alunperin kiinnostunutkaan :/

        Ja kun antaa edes niitä kiinnostuksen merkkejä, joihin toivoisi miehen tarttuvan ja lähestyvän, niihin ei tartuta? Katseet, hymyt, vitsailu, kosketus, ei ne ole helppoja naisellekaan, mut vaikeeta sitä on ymmärtää miehen olevan kiinnostunut jos hän ei uskalla edes katsoa silmiin.

        Musta tää on ylipäänsä suomalaisten ongelma, sukupuoleen katsomatta.


    • Näin se vaan on

      Jos oikean kunnon parisuhteen ja Rakkaussuhteen haluat, niin vastuksena: ei innostu. Imarreltu ehkä hetkellisesti, mutta miehelle olisi valtava häpeä myöntää suoraan ettei kiinnosta. Ethän siis ahdistele toista turhaan.

    • 17+55

      Riippuu mitä haluat?
      Ite olen aina saanut just tasan sen miehen, mihin olen ihastunut... mutta eipä ne`jutut ole pitkään kestäneet... en sit tiiä, onko se vaan niiin, että miehet on niin helppoja, että lähtee kenen tahansa mukaan, ketkä pyytää. Ja ketkä oikeasti haluaa jotakin naista, alkavat piirittää sitä itsestään?

      • afas

        Pakko se tilanne on katsoa lävitse vaikkei niin paljon aluksi kiinnostaisikaan. Todella harvinaista katsos, että joku selkeästi ilmaisee kiinnostuksensa miestä kohtaan. Sitä ajattelee silloin et tuo on niin hyvä nainen, että on pakko yrittää vaikka ei tahdo.


    • Ei j*malauta
    • sanoista tekoihin

      Niin, ihan varmasti innostuu jos nainen on aloitteellinen. Eihän tästä nyt oo epäilystäkään, itsekin tuon varmaan tiedät. Useimpien miesten mielestä tämä tilanne on varmaan vähintäänkin täydellisyyttä hipova.

      Toki eri asia on se jos nainen vain toistuvasti yrittää ja yrittää saamatta vastakaikua.

      Jos siis olet alkuvaiheessa, niin siitä vain aloitetta peliin; kyllä sinä voit muutaman kerran sellaisen tehdä samallekin kohteelle.

      • 19+4

        Niin eiköhän tossa päde ihan samat jutut kun toisinpäinkin.

        Eipä se nainenkaan innostu kun mies tulee iskemään, JOS mies EI vaikuta tarpeeksi kiinnostavalta. Ja taas toisaalta jos kiinnostava mies tulee iskemään nainen on onnesta sekaisin.


        Ihan yhtälailla miehenä, jos kiinnostava nainen tulisi iskemään, tutustuisin varmasti paremmin. Ja taas toisaalta jonkun "epämiellyttävän" lähestyessä antaisin kyllä pakit.

        Eli siis ei se aloitteen teko tee sinusta sen kiinnostavampaa kuin oikeasti olet ja jos et kertakaikkiaan ole miehen tyyppiä, tuskin hän sinusta kiinnostuu vaikka tekisitkin aloitteen.

        Toisaalta taas jos mies on ujo, epävarma, ei varsinaisesti iskemässä naisia sinä iltana tms, niin tekemällä itse aloitteen saatat hyvinkin päästä jutun alkuun. Ei me miehetkään ihan 24/7 jakseta metsästää naisia ja joskus ajatus saattaa olla ihan muissa maailmoissa kuin potentiaalisissa naisystävä ehdokkaissa ja tälläisessä tilanteessa saattaa joku nainen jäädä huomaamatta, jos nainen ei tuo itse itseään esiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe