Miltä kuulostaa? Onko hyvä vai paha miesten mielestä? Ärsyttää kun muut "isommat" naiset haukkuu lapseksi tai miksi milloinkin.. huoh!!
160cm / 48kg?
17
795
Vastaukset
- pitkä ja iso mies
Olet varmasti useimpien miesten mielestä paremman kokoinen, kuin nämä isot ja läkit naiset. Olen itsekin ihmetellyt näiden tarvetta kommentoida pienempiä ja hoikempia naisia, kateudesta se johtuu ja kateus on rumaa.
- Ihan ok
Olet normaalipainon alarajoilla. Älä ainakaan missään nimessä laihuta, pari kiloa lisää ei olisi pahitteeksi.
- TAAAAAAAAAAAAAAAA...
.......AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!! Näitä! Lopettakaa jo ämmät. Ei ketään kiinnosta teidän sentit ja kilot. Ne ei kerro teidän ulkonäöstä yhtään mitään.
- hoaihd
Jos se on sinulle luonnollinen paino, eli sellainen mihin kehosi pyrkii ilman että syöt liikaa tai liian vähän niin se on varmasti just passeli sulle.
Saan varmaan kiviä tästä hyvästä, mutta uskon että näytät noin paremmalta kuin normaalipainon ylärajalla. Todella harvalla naisella ne kilot kertyvät suoraan rintoihin ja lantiolle/takamukselle. Käytä hoikkuutta vahvuutena, siinä missä monet käyttävät kurvejaan! Makuja vastakkaisen sukupuolen suhteen on niin monia kuin ihmisiäkin. Monet tykkäävät rehevämmistä ja monet siroista, ole ylpeä siitä mitä olet :) - mies 172 cm
Olet vähän pätkä. Mutta ei se mitään, niin olen minäkin.
- nukkenainen
Minä 156cm, 46kg ja kohta 30v. tunnen itseni ihan tytöksi vielä ja alkossakin usein papereita kysellään. Ei ole kukaan mies tullut haukkumaan pituutta, paitsi oman mielestä voisin olla pidempi.
- ...
Täällä on 145cm ja 28v. Papereita kysytään todella harvoin.Kai ne ajattelee,että pakko tuolla on ikää olla,ei se muuten kehtaisi yrittää.
- stefan mark.....d
Pieni nainen on aina tosi söpö, ja hellyyttä herättävä . Toista on isot naiset pitkine kinttuineen, muistuttavat mistä kropaltaan ja mitään seksuaalisia halja he eivät herätä Mutta pikkuinen söpö nainen taas on ihana ja kodikkaan tuntuinen ja mukava kellahtaa hänen viereensä iltaisin ja saada hänen kätensä kaulaansa. pidän pienist naisista suuret eivät ole koskaan minua viehättäneet, vain kengän numero saa ajatukset kanoottiin.
- Ämmänainen
Toisaalta painon voi määrittää monella tavalla...
Lihas painaa enemmän kuin läski, näinhän tämä on.
Itse olen myös lyhyt (160cm), mutta muuten painoltani hyvin sopusoint. enkä näytä lihavalta. Ei sitä painoa SAA katsoa tarkkaa, tulee anoreksia ja kaikki taudit samassa rytäkässä kun alkaa miettiä, miten paljon painoin eilen? Olinko kevyempi?
Pituus on minusta huonointa, jos et voi töissä olla korkkarit jalassa kokoaikaa etkä ylety hyllyltä ottamaan mitään... Suututtaa!!!
... ja miehet kettuilee silti...
Joten älä huoli!! Muista vaan pitää päiviä, joilloin saat hemmotella itseäsi :) - xcvxcbv
"Ei ketään kiinnosta teidän sentit ja kilot. Ne ei kerro teidän ulkonäöstä yhtään mitään."
Komppaan tätä.
Toisaalta 160 cm tuntuu vähän liian lyhyeltä mulle, koska olen itse pitkä. - dgfghhghg
Vaikutat aika pulleelta ku ite oon 168/48 ja oon aika muhkun oloinen.
Mutta kakaraksi haukkuminen ei kivaa varmaan kenestäkään.- normipainoinen
Ja sää vaikutat anorektikolta. Aloittajan kokoinen on normaalipainon alarajoilla, tiedän kun olen samankokoinen. Eli meneppäs jutteleen jollekin noista muhkuistas, kun et ole muuta kuin luuta ja nahkaa.
- Gladiator-1
Ei koko tee naista.Ja olet oikein hyvissä mitoissa.Kuulostat nuorelta 16-20v, ulkonäkö on yksi tärkeä juttu ja toinen tärkeämpi on luonne on myös ihanne.
- k-84-
En minä ainakaan pienempiä naisia hauku vaikka itse olen povekas ja 178/73, ihan normipainoinen nainen. Olen erittäin tyytyväinen itseeni vaikka olen " isokokoinen ". En haluaisi olla ns pieni :)
- meduusamae
Olen itse 177 cm ja 64 kg eli siis " iso " naiseksi. Olen ihan sinut itseni kanssa vaikka joskus toivonkin olevani pieni ja siro kuten sinä. Tosin en koskaan hauku ketään sillä kaikki me olemme hyviä sellaisina kuin olemme.
- D.S.
Vaikutat lähes ihanteelliselta mirriltä. Ihan alkoi mielikuvitus lentämään. Riisua sinunkokoisesi, helliä, hoivata, tuottaa ihanaa nautintoa ja pitää huolta - auuuuuu!
- ödlflögölfh
Mikset vain voi vastata kysymykseen? Aina kaikki vastauksesi sisältävät tuota imelää ja oksettavaa seksististä lässytystä. Sairas äijä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855969Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321987Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191678- 361559
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398