Kiitos sille ketä oli laittanut kiloklubin linkin tänne. on ollut todella hyvä systeemi. lisäksi se on ilmainen. siihen merkkaan ruoat ja liikunnat.
Painoa tippunut nyt 5 viikossa 5kg ja nyt ystävät sai myös palamaan minut kuntosalille. Tosi hyvä olo kun ei ole tarvinnut kärsiä nälästä, kunhan muistaa syödä 3-4 tunnin välein ettei tule nälkää ja mielitekoja sen takia ( juhlissa olen ottanut herkkuja mitä on ollut tarjolla ja sit palannut seuraavana päivänä takaisin terveelliseen ruokavalioon) , proteeini patukat oiva apu kiireisinä päivinä ( proteiinia väh. 40 %) lisäksi pirkan rasvaton proteiini rahka ananaksen kanssa aivan ihanaa makeanhimoon. syönyt olen aivan normaalia ruokaa töissä ja tarkoituksena pudottaakin painoa vain muuttamalla elintapoja ei laihduttamalla. Liikuntaa lisäsin kolmeen kertaan viikossa salilla. Veden juonnin olen myös lisännyt. kiitoksia vielä linkin antajalle,
kiloklubi
nainen 45v.
0
256
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3742675Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632120Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401166