Olen tässä läheltä seurannut erään ystäväni parisuhdetta. On naimisissa turkkilaisen miehen kanssa ja suhde on onnellinen.
Enkä puhu nyt mistään ryyppäävien ja irtosuhteita harrastavien naisten suhteista lomakohteiden gigoloihin, kun sanon, että vanhanaikaiselle suomalaisnaiselle turkkilainen hyvä mies voi olla juuri paras mahdollinen kumppani.
Ystäväni mies on huomaavainen, lapsirakas, työteliäs ja raitis vanhanajan herrasmies. Suomalaiset miehet taas käytävät paljon alkoholia eikä heillä ole halua pitää huolta naisestaan. Hyvä turkkilainen mies kantaa vastuuta perheestään ja on oikeasti mies, joka tarjoaa naiselle turvaa. Tuntuu, että minunlaiseni vanhanaikaiset naiset, jotka haluavat perheen ja haluavat avioliiton eikä mitään sekavia suhteita eivät löydä suomalaisista miehistä sopivaa kumppania. Ystäväni mies arvostaa sitä, että ystäväni viihtyy kotona, laittaa ruokaa ja hemmottelee miestään. Suomalainen mies haluaa naisen olevan hyvä jätkä ja kohtelee naista niin kuin miestä.Suomalainen mies haluaa myös avoliiton ennen avioliittoa.
Hyvä turkkilainen mies!
16
347
Vastaukset
- Kunnian mies
Totta toinen puoli.
Suomessa ei ole kovin paljon kunnian naisia, mistä varmasti johtuu suuri avioeron riski suomi-turkki pareissa (jopa suurempi kuin suomi-suomi) - multi kul li
painu monikullttuuripalstalle!!
- ujo erakko
Minä olen myös huomaavainen, lapsirakas ja raitis herrasmies. Työteliäs tosin vain sen verran mitä tarvitsen elääkseni, koskaan en tule työlläni rikastumaan. Mutta eipä käy flaksi naisten kanssa koska en ole turkkilainen. En osaa iskeä naisia kuten etelän miehet, ja arkisen harmaana ei ole sitä eksotiikkaa mistä naiset tykkäävät.
Vanhanajan romantikko joka tulee olemaan lopun ikäänsä yksin jo senkin takia että nykyajan parisuhdemarkkinat ovat liiaksi baaripainotteisia. Ei kiinnosta yhden yön jutut eikä kännääminen.
"Suomalainen mies haluaa naisen olevan hyvä jätkä ja kohtelee naista niin kuin miestä". Paskapuhetta. Suomalaisissa naisissa on juuri se vika etteivät he yleensä uskalla olla naisellisia. Joskus naapurissani oli nainen joka uskalsi ja pitkään luulinkin häntä venäläiseksi. Minustakin on joskus ollut kiinnostunut pari jätkämäistä naista. Harrastivat moottoripyöräilyä, tupakoivat, kiroilivat ja ryyppäsivät kuin miehet. Eipä innostanut minua. En kokenut että minulla olisi ollut mitään yhteistä heidän kanssaan.- vaimoainesta muille
Turkkilaisilla miehillä on tietysti ulkonäköetu puolellaan, mutta ei pelkästään se. Joillan suomalaisilla miehillä voi toki olla halu olla vanhanajan herrasmiehiä, mutta harva kykenee, koska sitä ei arvosteta. Turkkilainen mies ei sano naiselle "paskapuhetta" eikä valittele naisellisuuuden puutetta. Tuo on tapa, jolla mies puhuu miehelle - ei naiselle. Se on vanhanajan herrasmiehen varmuutta, ettei hän ole mies vain naisellisten naisten seurassa, vaan kaikkien naisten.
- htw7w
"Turkkilainen mies ei sano naiselle "paskapuhetta"".
Niin, suomalaiset ovat liiankin suorapuheisia. Naisillehan ei koskaan saa kertoa koko totuutta jos haluaa pitää sovun.
Mutta turkkilaisista ei kyllä tiedä yhtään kuinka tosissaan he ovat sen suhteen mitä sanovat, heiltä kun tuo valehtelu sujuu aivan eri malliin.- vaimoainesta muille
Kyllä hyvän miehen tuntee aina teoista. Ystäväni mies pitää vaimostaan huolta.
- ja turkkilainen
mies panee ihan varmasti paremmin kuin suomi-mies
- Özmarjaana.
Turussa kulkee yksi turkkilainen mies jolla on pitkä musta tukka ja moottoripyörä. Tunteeko häntä kukaan? Oli joskus Zooskissakin. Nyt näin hänet Motonetin edessä mutta en kehdannut mennä juttelemaan. Lyhyehkö mies mutta muuten komea. Itse olen nätti ja hoikka blondi,mutta silti en uskaltanut lähestyä häntä. TUNTEEKO KUKAAN HÄNTÄ sattumalta niin viestiä tänne. Kiitos.
Kyllä turkkilaisten miesten joukkoon mahtuu niin hyviä kuin huonoja. Ongelmia saattaa tulla, ellei nainen pysy kotona ja alistu pelvelemaan miestään. Osaltaan tässä on kyse myös kulttuurieroista eikä vaan yksilöiden hyvyydestä tai huonoudesta, sillä Turkissa tottelemattoman naisen lyöminen ei ole rikos vaan perin suotavaa.
- mies38.
Jos ei ryyppää niin ei saa naisia. Minä olisin hyvä mies mut eipä naisia kiinnosta kun en ole mikään komistus vaan tavis. Kotitöitäkin teen mielelläni ja ruokaakin osaan laittaa. En ole hullu enkä väkivaltainen ollut koskaan. Sen sijaan naiset aina valittaa kun niiden mies juo ja lyö mut sitten kun on tarjolla hyvä mies niin ei katsota päinkään. Turha siis lässyttää mitään et eiole hyviä miehiä.
- <3 kotikulta
Turkkilaisissa miehissä on eroja tietenkin, koska 80 miljoonaan mahtuu monenlaista tyyppiä. Kaverin kokemuksia turkkilaismiehestä:
- ovat romanttisia ja haluavat valloittaa
- perhe ja suku ovat todella tärkeitä. Äidin mielipiteet voivat olla tärkeämmät kuin sinun
- moni omaksunut länsimaisia tapoja, jotka voivat olla vain pintakiiltoa
- vaikka Turkin islamilaisuus on aika maltillista, se on kuitenkin islamilaisuutta
- miehen islamilaisuus voi tulla esille vasta sitten, kun lapsi syntyy. Silloin voi olla, että kohtaakin jääräpäisen ja kivenkovan miehen, joka haluaa noudattaa turkkilaisia vauvanhoitotapoja
- turkkilaismiehet eivät juuri siivoa. Saattavat elää kuin pellossa. Siivous yksinomaan naisen hommaa
- osa turkkilaismiehistä erittäin ahkeria ja kovia yrittämään (esim. Suomessakin pitsayrittäjät)
- osa turkkilaisista valmiit sopeutumaan Suomen oloihin ja opettelemaan kielen jne. - kuole huora
No miten luulet että Turkissa suhtauduttaisiin paikalliseen naiseen joka etsii ulkomaalaista aviomiestä?
- ffffhhg
Kyllä huomaa että hommaforumit ovat jääneet lukenutta näiltä tyhmiltä muslimi miehistä haaveilevilta naisilta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295