Minkälainen on pissistyyli ?

rakkaudestalaulu

Omasta mielestäni siihen kuuluu legginssit, jota pidetään liian lyhyen paidan kanssa. Legginssit kuuluu pitkiks kalsareiks tai sitten tunikan/mekon/hameen kanssa. Ja sitten toi oranssiks värjätty naama on jotenkin tositositosi hirveen näkönen. Ei julkkiksekkaan käytä kauheen näkyvää meikkiä. Ja sit sellanen todella avonainen toppi, mistä oikeen pilkottaa toi rintsikoihin tungettu kännykkä.

Ite oon 13 vuotias, tyyli on jotain tällästä: Pillifarkut, tiukka toppi, ja kauluspaita/huppari. En voi käyttää lössöjä paitoja, koska mulla on laihat jalat, ni se näyttää ihan hirveeltä ja korostaa sitä laihuutta. Tai sitten mulla on lökärit, joku paita ja huppari. Enemmän tykkään tosta jälkimmäisestä, koska farkut näyttää mulla aika hassuilta. Enkä meikkaa, kun ei oo aikaa.. enkä harjaa hiuksia, muutenku vasta illalla ennenku meen nukkuu.

Hah, tota mun tyylijuttua ei oo pakko lukee. Mutta siis kun useet on aika paljo erimieltä näistä asioista.. ni minkä perusteella ihmisen ylipäätänsä voi leimata pissikseks?

4

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morkovass

      Ihmisii ei leimata pissikseks. Eikä emoiks. Eikä sceneiks . Vaan tavallisiks ihmisiks. Ne on enemmänki jotai lempinimiii. Ihmisii aletaan arvostella heti tyylin takii. Joku outo on keksinu jotai pissaliisa tyylei ja sit tulee karsee muotivillitys ja pian tulee uus tyyli esim. scene ja kaikki unohtaa pissaliisa-tyylin ja haluu olla "scenejä" . Sitte tulee emot ja sama rumba jatkuu. Pian ollaan taas taviksii ja kaikki valittaa "oot karsee pissaliisaaa!!" Ku joku on valinnu oman tyylins¨ä
      SIllee :D

    • asffdfs

      Toi legginsit lyhyen paidan alla on mielestäni enemmän lissujen tyyliä, kuin pissisten. Pissiksillä voi olla Miss sixty- farkut (eli lantiohousut), joku adidaksen huppari tai muu vastaava ja niken tai adidaksen tennarit. Pissisten syyspuketuminen on tosi simppeli: Musta H&M:n tekonahkatakki ja tuubihuivi. Kesäpukeutuminen: tuubitoppi ja farkut. Talvi: yleensä jälleen sellainen tekonahkatakki ja tuubihuivi. Sitten vaan suoristat hiukset ja pistät niihin pidennykset. Kunhan meet tonne ulos kaupungille, näät ympärilläs vaikka miten paljon pissiksiä omissa laumoissaan. Nykyään ei edes oikeen nää mitään muita ku pissiksiä ja lissuja. Mikähän siinäkin on?

      • Haittaakse?

        En kyl ymmärrä miks Adidaksen huppari tai kengät tarkottaa että on pissis. Itellä ja monella muullakin on Adidaksen huppari ja kengät, eikä ne tai mää oo mitään pissiksiä. Ja noi legginssit. Ei se tarkota että on pissis, jos on legginssit. Se on nyt in, melkein jokaisella koulussani on legginssit esim hupparin, pitkähihasen, pitkän villapaidan tai jonkun muun kanssa. Ei ne oo (ainakaan mun kaverit) pissiksiä.
        En ymmärrä miks pitää arvioida ihmisiä vaatteiden perusteella. Just toikin: talvella pissikset käyttää H&M ostettua nahkatakkia ja tuubihuivia. Ei se tee mitään pissistä. Melkein jokaisellahan on tuubihuivikin! :0
        Mun mielestä pissis on sellanen joka ajattelee vaan ulkonäköö. Ihan kun siinä laulussa. Mutta harva oikeestion semmonen ”pissis”. Se on vaan jku ihme nimitys.. Huoh. Mut on totta, ällöttävää kun jotkut käyttää liian tumma ja liian paljon meikkivoidetta x[
        Ja ihmettelen, miks pitää olla silleen tyyliin ”Toi on pissis!!” Jos oliskin, mitä siitä? Ei se varmaan muita häiritse.. 8C


      • urbaanilegenda__97
        Haittaakse? kirjoitti:

        En kyl ymmärrä miks Adidaksen huppari tai kengät tarkottaa että on pissis. Itellä ja monella muullakin on Adidaksen huppari ja kengät, eikä ne tai mää oo mitään pissiksiä. Ja noi legginssit. Ei se tarkota että on pissis, jos on legginssit. Se on nyt in, melkein jokaisella koulussani on legginssit esim hupparin, pitkähihasen, pitkän villapaidan tai jonkun muun kanssa. Ei ne oo (ainakaan mun kaverit) pissiksiä.
        En ymmärrä miks pitää arvioida ihmisiä vaatteiden perusteella. Just toikin: talvella pissikset käyttää H&M ostettua nahkatakkia ja tuubihuivia. Ei se tee mitään pissistä. Melkein jokaisellahan on tuubihuivikin! :0
        Mun mielestä pissis on sellanen joka ajattelee vaan ulkonäköö. Ihan kun siinä laulussa. Mutta harva oikeestion semmonen ”pissis”. Se on vaan jku ihme nimitys.. Huoh. Mut on totta, ällöttävää kun jotkut käyttää liian tumma ja liian paljon meikkivoidetta x[
        Ja ihmettelen, miks pitää olla silleen tyyliin ”Toi on pissis!!” Jos oliskin, mitä siitä? Ei se varmaan muita häiritse.. 8C

        Uskoisin että aijemmat kirjoittajat ovat tarkoittaneet että pissiksil on usein adidaksen huppareit ja tuubihuivei, muttei sitä että ne joilla on adidaksen huppareit ja tuubihuivei ois suoraan pissiksii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      145
      10494
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3003
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2819
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1398
    Aihe