Hesarissa on iät ja ajat ollut "Nuorten posti"-palsta. Mieleen on jäänyt uskovaisen nuoren naisen kirjoitus, jossa hän tilitti elämäänsä.
Kokematon tytskä löysi kaltaisensa miehen. Seksitöntä seurustelua pari vuotta ja papin aamenelle. Hääyönä mikään ei kuitenkaan värähtänytkään. Eikä värähtänyt sen jälkeenkään kuin satunnaisesti ja sähäkästi, eli nosto, pisto ja ravistus.
No siitähän seurasi pahaa mieltä, itse- ja kumppanin syytöksiä, riitoja ja lopulta ero. Ikävänä ihmisenä mietin jo silloin, että sai ansionsa mukaan. Pidättyvyys kun takaa oivalliset mahdollisuudet kaappihomoille ja impotenteille päästä yhteisön hyväksymään avioliittoon.
Kunhan vaan kysyn, että sekö sitten onnen tuo ja jos, niin kenelle?
Ps. Terveisiä kaikille neitsyt-friikeille! ;-)
Kokematon tytskä löysi kaltaisensa miehen. Seksitöntä seurustelua pari vuotta ja papin aamenelle. Hääyönä mikään ei kuitenkaan värähtänytkään. Eikä värähtänyt sen jälkeenkään kuin satunnaisesti ja sähäkästi, eli nosto, pisto ja ravistus.
No siitähän seurasi pahaa mieltä, itse- ja kumppanin syytöksiä, riitoja ja lopulta ero. Ikävänä ihmisenä mietin jo silloin, että sai ansionsa mukaan. Pidättyvyys kun takaa oivalliset mahdollisuudet kaappihomoille ja impotenteille päästä yhteisön hyväksymään avioliittoon.
Kunhan vaan kysyn, että sekö sitten onnen tuo ja jos, niin kenelle?
Ps. Terveisiä kaikille neitsyt-friikeille! ;-)
Vastaukset 4
Vanhimmat
Mikä olikaan ritarimiehen pointti?
Typerän yleistyksen pohjalta tehty huono vittuilukirjoitus?
No kerrohan, mikä meni pieleen?
Vähän mua alkoi naurattaa kun huomasin ton nimimerkin Team lahna:)
Oliko mahdollisesti viittaus legendaariseen tv-sarjaan Team Ahmaan? Siinähän sarja perustui kahteen aikamiespoikaan.
Hyvä oivallus. ;-)