Kuinka saada 12v-tyttö rakastamaan mua?

Onneton kakara

Elikkäs ollaan kummatkin kutosella ja ollaa pari viikkoa sitten ystävystytty ja heti aloin tykkäämään.Ongelman on se et yks toinenkin on siihe kuses.. Kysymykset on siis =

1. Mitä teen kun oon sen tytön kanssa?
2. Mihin meen sen kanssa?
3. Mistä ton ikäset tykkää eniten?
4.Oonko sen kanssa yksin jos suostuu vai jonkun kaverin kanssa?

21

3199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+13

      Ensinnäkin. Ootte 12... Ootte molemmat niitä sun nimimerkin "onnettomia kakaroita"

      1) katso kohta neljä
      2) no vaikka mäkkäriin.
      3) mistä ite tykkäät? Koska tytöt ja pojat ei oo oikeesti niin erilaisia... kysy siltä!
      4) jos ootte molemmat rennompia isossa porukassa, sillon kannattaa olla porukassa. Mut jos ootte enemmän kotona hiljasemmissa piireissä, niin siiten voitte viettää aikaa vaikka kaksin, vaikka kotona pelaten tai leffoja katsellen.

    • täti

      Tyttökin voi tuurillaan kiinnostua kun tytön/tyttöjen kuullen lopetat "kusettelun" ynnämuut muka miehekkäät repliikit. Tytöt voi esittää rääväsuuta itsekin/tai olla rääväsuu, mutta jos haluat mukavan tytön kannattaa ottaa sellainen, joka puhuu nätisti. :) Ihan vinkkinä...

    • Keskity kouluun

      Tykätä saa kaikista kavereista, niin tytöistä ja pojista ja joistakin jopa enemmänkin kuin toisista. Mutta rakastamis- ja rakkausasiat ovat ajankohtaisia vasta sitten, kun sinulla itselläsi on vastaukset omiin kysymyksiisi ja vielä moneen, moneen muuhunkin.

    • foreveralone..

      Itse tyttönä (12v.) olisin ilonen jos joku poika esim pyytäs leffaan tms. ei tarvii mitään erikoista tai tajunnanräjäyttävää, kunhan tyttö saa semmosen käsityksen että siitä välitetään. Ja sille joka väittää etteikö 12v. olisi "valmis" viettämään aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa, miettikööt uudestaan sillä kyllä näitäkin löytyy. Jos kerta jotkut menettävät neitsyytensäkkin jo 13v... Ja hei et sä kuole jos et esim kysy onkos sillä jotain tunteita sua kohtaan. Ei se ole mitenkään noloa kysyä. Meidän luokan pojat on taas niin nössöjä.. Hirveesti täytyy tyttöjen edessä esittää, mutta se antaa vaan lapsellisen kuvan. Joten hei ota härkä sarvista ja puhu sille, koska nopeet syö hitaat. :)

      • Lonelyy

        Foreveralone. Tulisija mun kans leffaan? Oon koht 13v noin 167cm pitkä ja aika yksinäinen 😞


      • Lonelyy kirjoitti:

        Foreveralone. Tulisija mun kans leffaan? Oon koht 13v noin 167cm pitkä ja aika yksinäinen 😞

        Öö tuo sun kommentti on myöhäs se oli vuosi 2013 ja nyt on 2017 ja jos nyt oot 13 niin se on jo 15-17v


    • Kauneimmillaan 9-13v

      En kerro ;)

    • vinkvink1

      1. Kannattaa kertoa sille.
      2. Pyyde johonki leffaa esm. Twilight tai muu rakkaus-juttu.
      3. Siitä et vaik sä halaat sitä ja sanot tykkään sust.
      4. Yksin!

    • sxdf

      1.Juttele ja luo katseitä hymyile
      2. ulos leffaan mäkkärii johonki kysy siltä :)
      3.musasta pojista...
      4.kumpiki käy ehkä eka kamujen kaa sit yksin

    • 12v tyttö

      No jaa-a. Itellä on samoja ongelmia poikien suhteen ...
      Jos nyt iha suoraan sanotaan niin tytöt tykkää romanttisista pojista ;) Esim. Laitat sille jonku kirjeen pulpettiin tai jotain :) Ja se hymy! Ihan oikeesti itekki ihan hurmaannun jos joku poika hymyilee ihanasti ja kattoo silmiin ♥ Siitä se lähtee ;))

      • 12.vpoika

        Miten ois numero


      • 12v.poika

        Miten ois numero


    • Tyttö 12v

      Olen 12v tyttö ja annan vinkin että sinun kannattaa sanoa tunteesi suoraan hänelle. Ei kannata odottaa että tyttö tekee aloitteen koska monet tytöt odotavat että pojat tekisivät sen.

    • juuu3

      Ite rakastui mua vuotta vanhempaa tyttöö se ei puhu mulle ikinä ja just eile pelastin sen poliisilta ku se oli ihan kännissä se ei muista mitää eilesestä

    • Love

      Nohh

      1.Koita olla mahdollisimman oma itsensä. Älä esitä mitään ja käytä huumorintajuasi ;)

      2. Kysy tytöltä mihin hän haluaisi mennä. Jos hän vastaa että ihan sama tai päätä sinä, niin hänta viellä ujostuttaa olla kanssasi. EEhdota silloin itse paria vaihtoehtoa ja kysy mikä olisi paras ;);)

      3. Riippuu tytöstä. Toiset ton ikäset tykkää meikeistä ja toiset barbeista XD Mut sellanen perus tyttö tykkää varmaan jos peelaatte jotain, katotte leffaa yms

      4. Jos sinua jännittää kovasti, niin ole hänen kanssaan kuitenkin kahdestaan. Voin vakuuttaa, että tyttöjä alkaa ärsyttää, jos viettää aikaa "poikaystävän" ja tämän kaverin kanssa. Silloin tuntuu hyvin yksinäiseltä ja ulkopuoliselta. :):)

      JA NYT KUULES!!! Huolehdit liikaa, asiat tapahtuvat, jos niin on tarkoitus. Kun olet oma itsesi, tämä tyttö varmasti kiinnostuu sinusta. Jos ei "poikaystävänä" niin ainakin YSTÄVÄNÄ

    • Älä ainakaa anna lumipesua sille

    • Seittenyksisyntynyt

      Oli ihana kirjoitus alkuperäiseltä, toivottavasti olet tosissasi kaiken suhteen. Kun itse olin 12 v. niin olin ujo jne. ei ollut 80-luvulla tapana paljoa seurustella tuossa iässä. Älä loukkaannu, mutta vanha sanonta: Kasvakaa vielä ja ehditte yhdessä vaikka mitä :-)

    • onkimatojakoukku

      3. Mistä ton ikäset tykkää eniten?

      :(

      ("samanikäisen" kysymys...toivottavasti olen väärässä mutta kuullostaa aikuisen paljon vanhemman ihmisen vinkkien haulta kuin samanikäisen teinin pohdinnalta, ilmoitin jo poliisille tästä joka ei omassa tapauksessa ole kaukana... - viattomille ei haittaa!)

    • Kerkiitkyllä

      Muista yhdestoista käsky.Älä hättäile.

    • Anonyymi

      Haluaisin tyttö ystävän mut kukaa ei ihastu koskaa muhu kun oon kuulemma aik ruma/tyhmän näkönen mut yks mun luokkalaine tyttö on aika kiva hengaa paljon mu kanssa ja must tuntuu et se flirtailee mulle ja en uskolla sanoo sille et oon ihastunut siihe ku viime vuonna sanoin mun luokkalaiselle ja se kerto eteenpäin ja sitten kun se kuuli sen se rupesi nauramaan niin mitä pitäisi tehdä

    • Anonyymi

      Moi olen juuri menossa uuteenkouluuun ja olen adhd ja erityisluokalla ja minustaeisentakia tykätä mitä teen antakaa neuvoja jooko

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe