Uskottomuus.

Vaemo 1970

Mistä tietää pettääkö miehesi ? Onko se naisen "tunne" vai luulo ? Mieheni tuli kotiin perjantaina huulipunat kauluksessa (klassinen juttu). Oli ollut poikien kanssa ilta viettämässä. Paita oli jopa löytänyt tiensä pyykkikoriin mikä on ihmeellistä toimintaa häneltä. Vein paidan hänelle ja sanoin että varmaankin sitten peset tämän ihan itse. Isäntä siinä istui hölmistyynenä ja tunti meni että pystyi sanomaan että vein sen pesuun kun siihen kaatui siideriä.. ;) ! Jep. Vannoi sitten koko illan ja yön että hän ei tiedä mistä se on siihen tullut.. AAaapuva ! Voiko tämä olla totta ???? Eniten mua tässä häiritsee se että valehdellaan kirkkain silmin ! Miksi ei vain sanoisi että joo taitaa siinä olla huulipunaa, tulikohan se siittä kun tanssin/halasin sitä naista? Vai yrittääkö vieläkin olla niin prkleen kunnollinen perheen isä ja aviomies ??

10

686

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silminnäkijä

voihan sitä törmätä huulipuna hyllyyn kaupassa ja paita tahriintua siihen.

• H.K

Huulipuna paidankauluksessa ei osoita vielä että mies on pettänyt. Joillkain on tapana laittaa poski poskea vasten vaikka se ei todellisuudessa tanssimiseen kuulu. Varmaankin humalan syy kun halutaan muka olla niin viehättäviä. On nimittäin naisten tapa.
      Jos löydät kortsuja miehen povitaskusta niin sitten voit alkaa epäilemään uskottomuudesta.

• vaemo 1970

Joo.. No on tässä muitakin epäilyksiä tullut kuin pelkkä tuo huulipuna. Mutta noita kortsuja saan kyllä etsiä etsimällä.. ;) !

• H.K

Minun ukko kertoi että naiset ovat ihan hulluja kun ukkoporukka liikkeellä. On kuuleman naisa jotka tekevä ehdotuksia yhtä suoraan kuin miehetkin.

Hän ei tietenkään sorru mihinkään tuollaiseen, mutta annappas ollakkaan kun hän moitti että hänen pikkutakki haisee hielle että se pitäsisi pestä. olin juuri silloin tullut sairaalasta enkä jaksanut alkaa sitä pesemään. Enkä siis tiedä koska nuo kortsut ilmaantu hänen povitaskuunsa.
      Hän lähti siis taas ukkoporukassa ulos. Yöllä odotin häntä lämpiemien voileipien kanssa. Otin jopa kuvan siitä kuinka hän onnellisen silitteli koirani päätä ja kehui kuinka hyvä vaimo hänellä onkaan.

No kun meni nukkuun niin jokin sai minut tutkimaan hänen pikkutakin taskut. löytöi sai minut voimaan tosi huonostai mutta en halunnut alkaa riiteleen hänen kanssaan kun oli humalass joten laitoin vain nukkuun vaikka uni ei tullutkaan. Se kipu sydämessä oli jotain aivan kauheaa vaikka leikkaushaava oli ihan tuore niin sekään ei tuntnut niin kipeältä kuin tuon löydön tekeminen.

Aamulla sitten hain pikkutakin ja tyhjensin muka sen tarkuja pesua varten muka löysin kortsut vasta silloin. Olipa ukon naama ihmeellisen näköinen . Ei oikein tiennyt mitä sanoisi väitti kortsuja vanhoiksi johon vastasin että ei voi oll a kovin vanhat koska minä olin ostanut tuon takin hänelle muutamaa kuuktauuta aiemmin.
      Hän tinkasi että ei ole käynyt vieraissa että vanhoja ovat ja ojensi käsivarsiaan pyytäen tulemaan viereensä sänkyyn.
      Meillä oli ollut välirikko ensimmäisen leikkaukseni jälkeen juuri miehen käytöksen vuoksi ja hän sai minut uskomaan että kortust olivat senaikaisia.

Muutaman kuukauden kuluttua tulikin sitten kakkonen kertomaan kuinka hänellä on suhde mieheni kanssa.
      Että silleen. Olisi pitäny tjo tuolloin huomata mikä peli oli menossa mutta ehkä en huonon terveyteni vuoksi huomannu t enkä ymmärtänyt kaikkea mitä ympärilläni tapahtui.

Nyt hymähdänn tuolle, hitsi että miehet osaa.
      Pidä silmät auki ja seuraa tilenneta mutta älä ala syytteleen ilman oikeaa aihetta.

• Mikkokettu ..

HK
        mun mielestä ne ei osaa ollenkaan, ne valehteleekin niin typerästi että ekaluokkalainenkin ne voittaisi siinä.
        Ja se kakkonen sitten , mikä pirun vimma sillä oli kertoa se sulle, oliko mies lopettanut alussa olevan suhteen vai halusiko tömppö miehen itselleen.
        Ällöttäviä nämä kakkosten kertomis vimmat, ensin levitellään jalkoja miehelle ja ollaan muka niin onnellista, ja sitten ilmoitetaan ykköselle että miten on asiat, hulluhan se on tämä kakkonen , mutta vain että se viitsii makailla toisten miesten kanssa , osoittaa jo minkälainen nainen se on, moraaliton kiimainen tyhannen mulkun maija.
        Ja miehet ovat kautta aikojen ajatelleet asioita käyttäen mulkkua aivoina ja eivät näytä muuttavan tapojaan, minä antaisin sinuna miehen mennä tämän emakon luo että saa nähdä miten onnellisen elämän saa valheilla. Ottaa aivoon tuollaiset natu simpukat, kun sukupuolivietti ohjaa elämää niin kovaa että ei ajatella edes mikä on tilanne. Siinä se on naisten maailma ovat susia toisilleen.

• H.K
        Mikkokettu .. kirjoitti:

HK
        mun mielestä ne ei osaa ollenkaan, ne valehteleekin niin typerästi että ekaluokkalainenkin ne voittaisi siinä.
        Ja se kakkonen sitten , mikä pirun vimma sillä oli kertoa se sulle, oliko mies lopettanut alussa olevan suhteen vai halusiko tömppö miehen itselleen.
        Ällöttäviä nämä kakkosten kertomis vimmat, ensin levitellään jalkoja miehelle ja ollaan muka niin onnellista, ja sitten ilmoitetaan ykköselle että miten on asiat, hulluhan se on tämä kakkonen , mutta vain että se viitsii makailla toisten miesten kanssa , osoittaa jo minkälainen nainen se on, moraaliton kiimainen tyhannen mulkun maija.
        Ja miehet ovat kautta aikojen ajatelleet asioita käyttäen mulkkua aivoina ja eivät näytä muuttavan tapojaan, minä antaisin sinuna miehen mennä tämän emakon luo että saa nähdä miten onnellisen elämän saa valheilla. Ottaa aivoon tuollaiset natu simpukat, kun sukupuolivietti ohjaa elämää niin kovaa että ei ajatella edes mikä on tilanne. Siinä se on naisten maailma ovat susia toisilleen.

Kiitos tekstistäsi mikkokettu. Kyllä se kakkonen on saanut sen petturin itselleen ensikesänä viettävät 4 vuotishääpäivää.
        Siihen meni kyllä useampi vuosi.
        Ymmärrän että olet lukenut kaikki kirjoitukseni koska tiesit siitä matkastakin.
        ymmärrät tosiaan että se mies ei toimi täysillä jos sitä ei tee nyt jo ykkösöitynyt kakkonenkaan.
        Tuolla toisessa ketjussa julistaa nytkin kuinka on onnellinen, kuinka jokainen vuosi on toistaan paremi ym.
        Vain ihminen joka on häikäilemätön viitsii kehua saavutuksillaan jotka ovat erittäin kysenalaisia ja joista on riidelty täälläkin.

VAikka kuinka pauhaan tästä niin oikeasti toivon että pysyisivät nyt yhdessä että eivät kumpikaan olisi enää koskaan kenenkään toisen ihmisen tiellä.

• mikkokettu
        H.K kirjoitti:

Kiitos tekstistäsi mikkokettu. Kyllä se kakkonen on saanut sen petturin itselleen ensikesänä viettävät 4 vuotishääpäivää.
        Siihen meni kyllä useampi vuosi.
        Ymmärrän että olet lukenut kaikki kirjoitukseni koska tiesit siitä matkastakin.
        ymmärrät tosiaan että se mies ei toimi täysillä jos sitä ei tee nyt jo ykkösöitynyt kakkonenkaan.
        Tuolla toisessa ketjussa julistaa nytkin kuinka on onnellinen, kuinka jokainen vuosi on toistaan paremi ym.
        Vain ihminen joka on häikäilemätön viitsii kehua saavutuksillaan jotka ovat erittäin kysenalaisia ja joista on riidelty täälläkin.

VAikka kuinka pauhaan tästä niin oikeasti toivon että pysyisivät nyt yhdessä että eivät kumpikaan olisi enää koskaan kenenkään toisen ihmisen tiellä.

Ihan niin, olet ihan oikeassa, jos pysyvät yhdessä niin ehkä ei aiheuta enää kellekkään surua käyttäytymisellään.
        Minä vaan en jaksa sulattaa tuollaisia metkuja , olen nähnyt niitä ihan tarpeeksi ystäväpiirissä, ja jopa yrittänyt kuunnella niitten kakkostenkin mielipiteitä. Heille näyttää olevan hyvin täsrkeää saada mustamaalata entistä ykköstä, ja miten mies on saanut kärsiä sen naisen kanssa. Ottamatta huomioon että kuuntelija tuntee ykkösen oikein hyvin ja on ihan itse huomannut miten kypsymätön ykkösen mies on ollut. Eniten ihmetyttää kun nämä kakkoset kertovat tarinoita ykkösestä vaikka eivän edes pahemmasti tunne häntä, vaan se osoittaa että heillä on huono itsetunto ja heidän on pakko källätä ihmistä johon hänen nyt saamansa mies on ollut kerran hyvinkin rakastunut.Ja sitä rakkautta he eivät koskaan voi pyyhkiä pois miehen elämästä, Ne kauniit muistot ovat aina miehen mielessä ja kaipaus siihen ykköseen myös.

• ihmettelen minäkin
        mikkokettu kirjoitti:

Ihan niin, olet ihan oikeassa, jos pysyvät yhdessä niin ehkä ei aiheuta enää kellekkään surua käyttäytymisellään.
        Minä vaan en jaksa sulattaa tuollaisia metkuja , olen nähnyt niitä ihan tarpeeksi ystäväpiirissä, ja jopa yrittänyt kuunnella niitten kakkostenkin mielipiteitä. Heille näyttää olevan hyvin täsrkeää saada mustamaalata entistä ykköstä, ja miten mies on saanut kärsiä sen naisen kanssa. Ottamatta huomioon että kuuntelija tuntee ykkösen oikein hyvin ja on ihan itse huomannut miten kypsymätön ykkösen mies on ollut. Eniten ihmetyttää kun nämä kakkoset kertovat tarinoita ykkösestä vaikka eivän edes pahemmasti tunne häntä, vaan se osoittaa että heillä on huono itsetunto ja heidän on pakko källätä ihmistä johon hänen nyt saamansa mies on ollut kerran hyvinkin rakastunut.Ja sitä rakkautta he eivät koskaan voi pyyhkiä pois miehen elämästä, Ne kauniit muistot ovat aina miehen mielessä ja kaipaus siihen ykköseen myös.

Kuulostaa siltä, että kakkosnaiset yrittävät jotenkin puolustella sekaantumistaan varattuun. Kun ex-vaimo on kerta ollut niin kamala, että mies on joutunut kärsimään, niin he ovat olleet oikeutettuja aloittamaan suhteen varattuun. Varsinaisia pelastavia enkeleitä. Sitä en vaan tajua, että miksi kakkoset eivät keskity mieheensä ja uuteen elämäänsä, vaan tuhlaavat energiaansa entisen ykkösen haukkumiseen. Eikös se uuden suhteen pitänyt olla niin suurta rakkautta ja ihanuutta, että miten siinä tarvitsee enää vanhoja ajatellakaan. Jotenkin vaan surkuhupaisaa, että kakkonen määrittää itsensä ja itsetuntonsa miehen ex-vaimon perusteella, mollaamalla häntä.

• h.k
        mikkokettu kirjoitti:

kiitti taas, oikein balsamia minulle. Minä ihmettelen myös että milläoikeudella ykköstä haukutaan tyhmäksi jajopa rumaksi. Sinunkaltaisten henkilöiden kannattais ehkä useammin ärähtää

• mitenköhän menee?
        mikkokettu kirjoitti:

Ovatkohan olleet kauniit muistot mielessä silloin kuin petoksen tielle läksi? Jos liitto on ollut tyydyttävä ja täynnä kauniita asioita, rakkautta vaimoon, niin miksi mies petti? Onko miehen aivot rakennettu jotenkin eri tavalla kuin naisen? Musta nuo on jätetyn selityksiä itselleen, että se lähtija kaipaa entistä rakkauttaan.

Mä olin meillä se joka petti. Nainen olen. Ero tuli. Yhtään en kaipaa entistä miestäni. Ihmettelen joskus, olikos niitä hyviä hetkiä meidän liitossa ollenkaan. Ehkäpä miehet ja naiset on rakennettu aivotoiminnaltaan erilaiseksi. Mies huomaa hyvän vaimon ja liiton vasta kun joutuu ulkoruokintaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe