Tietääkö kukaan hävittääkö kyseinen tuote tehokkaasti finnit? Ja tehoaako myös mustapäihin?
Kertokaapa siis kokemuksianne :)
Neo-Medrol Comp
8
2107
Vastaukset
- Sissi
Kokeilin tuotetta aikoinaan akneni alkuvaiheessa. Ei tehnyt juuri muuta kuin haisi pahalle, kuivatti ihoa eikä estänyt näppylöiden tuloa. Suosittelen että haet kunnollisia lääkkeitä ihotautilääkärin reseptillä, niin saat varmasti parempia tuloksia. Nykyisin kukaan ei huomaa että minulla oli aikaisemmin keskivaikea akne. :-)
- Tintti
Kun käytit tuota tuotetta ni laitoitko sitä aamuin illoin? Ja tiedätkö voiko ton päälle laittaa aamulla meikkivoiteen?
Mulla on lievä akne (muutama finni mutta sitäki enemmän mustapäitä ja samalla punoittavia alueita) ni aattelin että jos tässä mun naamassa on pienikin tulehdus ni tää tuote vois parantaa sen. Mutta en sitte tiiä. - Sissi
Tintti kirjoitti:
Kun käytit tuota tuotetta ni laitoitko sitä aamuin illoin? Ja tiedätkö voiko ton päälle laittaa aamulla meikkivoiteen?
Mulla on lievä akne (muutama finni mutta sitäki enemmän mustapäitä ja samalla punoittavia alueita) ni aattelin että jos tässä mun naamassa on pienikin tulehdus ni tää tuote vois parantaa sen. Mutta en sitte tiiä.Laitoin ainetta vain iltaisin, eli en käyttänyt meikkiä sen päällä. Aine on linimenttiä, eli aivan ohutta nestettä jota sivellään iholle. Se tekee ihosta aika kuivaa, joten en usko että meikkiä pystyisi pitämään sen päällä. Itselläni on myös punoittava iho, joka tarkoittaa sitä että se on herkkä. Tuollaisilla aineilla vain pilaat ihoasi yhä enemmän, mutta voit toki kokeilla josko se kävisi sinulle. Muistaakseni tuote ei kuitenkaan ollut ihan *niin* kallis. Mutta suosittelen että käyt ihotautilääkärillä, niin hän määrää sinulle juuri ihollesi sopivat tuotteet. Hän on ihonhoidon ammattilainen, joten häneltä saat varmasti paljon hyviä neuvoja. Itse pelkäsin kauheasti ensimmäistä kertaa ja jätin menemättä noin vuoden verran tilanteen vain pahentuessa.. Lopulta kun menin niin ei se ollutkaan yhtään niin kauheaa kun olin kuvitellut. :-)
- Ellu
Minä puolestani olen käyttänyt sitä silloin tällöin viimeisen 8 vuotta.
Se tehoaa hyvin juuri puhkeamassa oleviin finneihin eli se kuivattaa. Kannattaa laittaa vain ongelmakohtaan. Minä käytin myös iltaisin puhtaalle iholle.
Mustapäihin ei ole niinkään tehonnut. - niinsde
Hinta on apteekissa n. 6-8 euroa.
- fghtjyklö
Myydäänkö tuota vielä? Muistan, että oli tehokas finnintappaja siis täsmähoito.
- Anonyymi
Se on tosi tehokas aine . Mut tietääkö joku , vieläkö sitä valmistetaan . Mistä sitä voi ostaa? Sitä ei ole ainakaan kaikissa apteekeissa
- Anonyymi
Tehokas aine, toimii todellakin. Laitetaan täsmätuotteena vain finnin päälle. Muista pestä kädet ennen kuin kosket vaatteisiin tai pyyheliinoihin, vie värin niistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670