Jos ottaisin tatskan..

Roolipellekö?

-Olisinko roolipelle?
-Idiootti?
-Teennäinen?
-Olisinko "katsoka minua, olen erikoinen"- tyyppi ?
-Huomiota tarvitseva pikkulapsi ?
-Huomion kerjäläinen ?
-Riippuvainen toisten katseista ja mielipiteistä ?
-Toisten orja ?
-Eläisinkö tatskan kautta ?
-Ihailisinko itseäni peilistä ?

Vai olisinko syvällinen, viisas, kaikkea turhamaisuutta vieroksuva, aito , hetero, maailmaa ja elämää syvästi ymmärtävä ja kunnioittava, kaikista rooleista vapaa ihminen.

8

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tatboy

No ehkä tuo on niitä syvällisiä kysymyksiä joihin vain itse voi tietää vastauksen...

• pelleroolillakin

Ikäväkyllä et tuosta yhtään viisastu vaikka tatuoinnin ottaisit.

• erwewf

Alotuksen perusteel nää siust löytyy jo nyt

-Huomion kerjäläinen ?
      -Huomiota tarvitseva pikkulapsi ?
      -Idiootti?

Mut eihä siin meitä on monee junaa.

• Näin on

Se koira lälhtää, johon kalikka kalahtaa....
        Peilin edessä asustelevat ovat järjestään itsekkäitä idiootteja.

• lälhtää :)
        Näin on kirjoitti:

Se koira lälhtää, johon kalikka kalahtaa....
        Peilin edessä asustelevat ovat järjestään itsekkäitä idiootteja.

ei kannata suuttua näist nettikirjotuksist, sie selkeesti oot kiivastuksis kirjottanu ton

• Ei idioottipelle.

Samalaisia roolipellejä ovat nää motoristijengiläiset.
      Ihan naurettavan lapsellista joukkoa.
      Sellanen esittäminen on raukkamaista pellepuuhaa.
      Niile pitäis viedä tutteja isot laatikolliset.
      Mistähän se oikein johtuu, että osa ihmisistä ei tajuu mitään oikeesti ???

Lapsen kaikki on syht normaaleja, mutta kun ikää tulee, niin alkaa hölmöily ja idioottimainen käytös.
      Luullaan, että muka ollaan erikoisia !!!!! HEEHHEEEEEEEEEEE !!!!!
      Kannattais edes YRITTÄÄ miettiä syvällisiä.

• _tilda_

Minulla on monia tatuointeja, olen 22vuotias tyttö JA:

- En ole roolipelle, olen ihan täysin oma itseni
      - Mielestäni hyvin tehty/hyvällä idealla toteutettu tatuointi ei tee ihmisestä tyhmää, on sitten oma asia jos jonkun natsa merkin haluaa ym. tyhmää/turhaa
      - Miten tatuointi tekisi teennäiseksi? Jos ihminen teeskentelee olevansa joku muu ja ottaa tatuoinnin niin se on sit ihan omaa tyhmyyttä
      - Minä en hae tatuoinneilla "KATSOKAA MINUA, OLEN ERIKOINEN" - kohtelua, vaan ne ovat minulla omaksi iloksi
      - En ole pikkulapsi joka hakee huomiota vaan nuori nainen joka ilmaisee itseään itselleen sopivin keinoin kuitenkaan hakematta mitään ylimääräistä huomiota
      - Huomion kerjäläinen???? Eiköhän tullut jo selväksi ^
      - En ole riippuvainen toisten katseita ja mielipiteistä, en tatuoinneilla hae sitä fiilistä, että HEI KATTOKAA MUA NY! Jos sellaista haluaisin niin voisin vaikka kävellä alasti keskellä toria!
      - Toisten orja Mistähän tämä tuli?
      - En elä tatskan kautta vaan elän ihan oman kehoni kautta, hengittämällä happea ja niin pois päin.. En elä tatuoinnin mukaan vaan tatuointi elää elämäni mukaan.
      - HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! En tod. ihaile itseäni peilistä, en varsinkaan tatuointien takia.. Toki ihastelen, kun ovat uusia mutta en jää päiviksi tuijottelemaan kuin joku ekat korvikset saanut pikku tyttö..

Sä olet ihan perseestä, kun kyselet tuommoisia täällä? Eikö pitäis itse olla sen verran aikuinen, että päättää ottaako tatuointi vai ei. Ei kukaan järkevä ihminen ota tatuointia jos pelkää tuollaista SONTAA!

Itselläni eka tatuointi oli menehtyneelle sukulaiselleni omistettu joka on mulle tosi tärkeä... Ajattelin häntä siinä, en itseäni.

• misukisu88

JOS OTTAA tatuoinnin, niin riippuu seuraavista seikoista, että millainen sinä (tatuoinnin ottaja) olet:

- otettu huvin vuoksi vai kunnon syyllä (idea?)
      - otettu hetken mielijohteesta vai kauan pohdittuna
      - otettu itseä vai muita varten

en sano mihinkään mitään PAITSI SIIHEN, ETTÄ MINUSTA ON TYHMÄÄ (vaikka olisi kuinka hieno tatuointi) JOS OTTAA TATUOINNIN MUITA VARTEN JA HETKEN MIELIJOHTEESTA.. huvin vuoksi nyt vielä ymmärränkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe