Olen 32v sinkku nainen. Laitoin itsestäni kuvallisen ilmoituksen. Sellaisen helposti lähestyttävän, jossa hymyilen. Olen hoikka ja ihan kaunis nainen. (Joskus opiskeluaikana tein mallintöitäkin.) Olen saanut vain muutaman viestin parin viikon aikana. Nekin mua yli 10 vuotta vanhemmilta miehiltä. Miksi miehet ei ota yhteyttä???
Miksi miehet ei laita edes viestiä? Kaunis kuvallinen ilmoitus.
48
2203
Vastaukset
Samasta syystä kun sinäkään et laittele viestejä miehille, ei huvita?
- kjgfqepgkqpgk
siksi koska olet idiootti !
Ehkä siksi, että ajattelevat, että eivät kuitenkaan kelpaa.
Tosin miesnäkökulmasta muutama viesti parin viikon aikana ei ole vähän.
Miehelle ei tule usein ainuttakaan viestiä parin VUODENkaan aikana....- Miäs20
Ite en ota yhteyttä liian viehättäviin naisiin juuri siksi, koska pelkään etten kelpaakaan. Tosin joskus otan riskejä, mutten aina.
Miäs20 kirjoitti:
Ite en ota yhteyttä liian viehättäviin naisiin juuri siksi, koska pelkään etten kelpaakaan. Tosin joskus otan riskejä, mutten aina.
Mää otin kerran yhteen yhteyttä vakavissani kun niin moni asia tuntu natsaavan alussa. En tiedä mones olin hänen jonossa mutta en ainakaan ensimmäinen. Paljastimpa hänelle että mäkin olen sopinut treffit yhen kanssa ja ei tullu enää vastausta.
Yleisin syy miksen laita kauniille naisille viestiä on että luulen niiden saavan 50 viestiä päivässä, toinen että vastailen ilmoituksiin sen perusteella minkä fiiliksen niistä saan. Nyt pidän ihan reippaan tauon nettideittailusta koska jos yrittää ja epäonnistuu putkeen liian monta kertaa siitä voi tulla paha tapa. Parempi vähän hengähtää ja miettiä. Voihan sitä sillä aikaa muualta löytyä.- miksi edes deittaan
Miäs20 kirjoitti:
samoin mäkin otin joskus ennen yhteyttä naisiin jotka oli hieman keskivertoa kauniimpia ja vaikka en osunut vaatimus kriteereihin täydellisesti.Sillon olin vielä naivi ja uskoin että ei kukaan oikeasti pidä nyt noin tiukasti kiinni ihanteesta mutta,kyllähän se pikkuhiljaa kymmenien viestien myötä opetti että väärässä olin!Kiinni pidetään ja tiukasti.
- yksnormimiäs1
Onko sinulla ilmossa vain kuva?
Itse ainakin jätän viestin lähettämättä vaikka olisi kuinka kaunis kuva jos ilmoituksessa ei kerrota mitään luonteesta, harrastuksista yms.
Tulee vaan mieleen pinnallinen nainen jonka elämä pyörii ulkoisten asioiden ympärillä. - totuus
Koska miehet eivät usko ulkonäkönsä riittävän sinulle. Naiset etsii sitä koemaa ja rikasta prinssiä ja niitä ei montaa olen nettitreffeillä. Ruman miehen on turha yritää sulle vastata kun tietää ettet vastaa rumille miehille.
- fakebitches
täällä suoli 24:ssa on paljon myös feikkikuvia joita käytetään sähköpostien kalastukseen.Yleensä feikkiprofiilien ikä on hiukan alle tai hiukan yli 30 vee........
- Sunder
Varsinkin jos olet joskus tehnyt mallintöitä ja kuvasi kenties löytyy jopa jonkin mallitoimiston sivuilta, niin kuvista kyllä huomaa, että sitä ei ole otettu pienellä pokkarikameralla esim. illanistujaisissa. Tällainen kuva haiskahtaa jo kauas pelkästään viestien kalasteluun tehdyltä, joilla yritetään kerätä miehiltä esim. sähköpostiosoitteita yms. roskapostin lähetykseen. Näitä tilejä täällä Suomi24:n treffeillä on jatkuvasti.
Varsinkin, jos ilmoituksesi ei sisällä mitään tekstiä, jossa hiemankaan pidemmälti kerrot, kuka ja millainen olet, mistä pidät, mitä haet, niin tämä on edelleen todennäköisempi vaihtoehto kuin se, että ilmoituksesi olisi aito.
Lisäksi se seikka, mikä on jo useasti mainittukin, normaalin näköiset miehet eivät läheskään aina viitsi alkaa kirjoitella todella upeille naisille, koska pidemmällä tähtäimellä se ei kannata, nettitreffeillä on aina myös muutamia todella komeita miehiä, jotka tässä kilpailussa kiilaavat ohi ja koko viestittely on lopulta ollut sille normaalin näköiselle vain ajan tuhlausta.Eikä ole, sillä kaikki naiset ei valitse pelkästään ulkonäön perusteella ja jos komea mies tuleekin jonoon niin se on silti jonossa siinä paikalla minkä saa, ainakin kunnollisen naisen kanssa. Ja muuten, komea mies ja hyvä kuva eivät ole sama asia.
- lyhyt ja ruma
Lähtisikö aloittaja ruman ja tälläsen 166cm lyheyn miehen kanssa treffeile. En tosiaan usko. Olen paljon kattellut naisten profiileja ja 95% naisista on pituusvaatimus vähintään 170 cm. Turha siis vastailla ilmoituksiin.
- huvittunuteukko
Joo, satuin vilkaisemaan yhtä naisen profiilia, joka tuossa oli tyrkyllä. Pituudekseen mainitsi 157 cm, painoa ei ollut. Tekstissä oli "et ole lyhyempi tai kevyempi kuin minä" mutta siinä listassa sitten miehen pituusvaatimus yli 175 cm ja paino 30-300 kg. Eli tuo nainen painaa 29 kg? Ja kummasti tuli ilmaa sittenkin siihen "kunhan on minua pidempi" kohtaan.
- -
Jos olet kaunis niin olet todennäköisesti nauttinut kauneutesi tuomasta huomiosta. Miehet karttavat usein niitä naisia jotka ovat kauniita koska he nauttivat muiden miesten huomiosta. Usein kauniit naiset käyttävät kauneuttaan hyväksi myös parisuhteessa eli nainen pistää miehen tossun alle. Jos olet 32 vuotias etkä ole löytänyt miestä kenen kanssa vakiintua, voidaan epäillä sitä haluatko vakiintua kenenkään kanssa vai haluatko vain leikkiä miesten kanssa. Jos pidät itseäsi kauniina, on sinussa itsevarmuutta hakea itsellesi mies jonka kanssa vakiintua. Jos uskallat hymyillä kuvassa ja uskallat peräti laittaa kuvallisen ilmoituksen, on sinussa tällöin selkeästi itsevarmuutta.
Oletko tähän mennessä vaan leikkinyt miesten kanssa ilman aikomustakaan lähteä parisuhteeseen miehen kanssa jossa sinä arvostaisit miestä? Vaikuttaa hieman siltä ettet uskalla vakiintua. Helppoja seksikumppaneita löytyy varmasti nuoremmistakin naisista. Miehet harvemmin hakevat itsevarmoista yli 30 v naisista seksikumppania. Yli 30 v naiset uskaltavat pitää puolensa ja sellaiset ovat pelottavia jos ne hakevat "vain seksiä". Yli 30 v naisilla on usein kiire saada mies ja tämän vuoksi naiset harvemmin siinä iässä aidosti hakevat vain seksiä vaikka näin väittäisivät.
Jos itse olet tähän mennessä vain leikkinyt miesten kanssa, kuului siihen sitten seksiä tai pelkkää flirttiä, on melko epätodennäköistä että luopuisit vanhoista tavoistasi.
Oletko rehellisesti kertonut ilmoituksessa miksi miestä ei ole tullut vastaan aiemmin? Rehellisyys on usein se mikä viehättää tässä valheiden täyttämässä maailmassa missä lähes jokainen esittää jotain vetäen tietynlaista roolia. Itsevarmuudella pärjää tässä maailmassa tiettyyn pisteeseen saakka, mutta mikään ei ole tässä maailmassa varmaa joten turha itsevarmuus ei ole viehättävä piirre ihmisessä.
Pinnallisuutta etsivät miehet löytävät kyllä sinuakin pinnallisesti viehättävämmän yksilön nuoremmista naisista. Jos sinulla on jotain muutakin annettavaa kuin kauneutesi, joka on katoavaista, kerro toki siitä ilmoituksessasi. Jos itse otat miehiin yhteyttä, osoittaa tämä ele nöyryyttä, mutta jos sinulla ei ole aikomusta hylätä kauneuden tuomaa valtaa, en suosittele että lähdet esiintymään nöyränä ihmisenä miehille. Saatat kenties löytää miehen jonka saat tossun alle, mutta jos pidät vallasta, himoitset mieluummin miestä jolla on valtaa koska tätä kautta saat entistä enemmän arvostusta ja valtaa. - Kyllästynyt mies
Vielä kysytkin tuollaista. Ihan siitä syystä että ei huvita, jos teille laittaakin jotain viestiä niin mitään vastausta ei tule jos ei naama miellytä, ne on kaikkein parhaita jotka lyö eston päälle jos ei naama miellytä. Että turha ihmetellä miksi ei viestejä tule. Sanonpa vain että katsokaa itseänne peilistä saatana.
- älä puhu pas..kaa
Naiset ei ole helposti lähestyttäviä todellakaan.
Hei
Laita yhteystietosi ja kuvasi, niin kerron miksi et saa yhteydenottoja.
Terveisin
Goody
[email protected]- ?&%/(%¤#¤&)%?
Noh, minkähän takia. Yksi venäläinen lepakkokin on vuosia riippunut samalla
kuvalla ja tekstissäkin kehuu itseään kauniiksi. Ei mene vaan kaupaks.
Tuolla ainakin itsekehu haisee. - ***salli*'*
Miehet ei todellakaan vastaa! Voivat lähettää profiilin perusteella viestin että ovat kiinnostuneita ja sitten kun vastaan ja kirjoitan vähän lisää asioista joista olen kiinnostunut tai kerron itsestäni enemmän (samoista asioista jotka jo oli lyhyesti profiilissa mainittuja) niin ei tule vastausta ei. En ymmärrä miten voi vaihtaa ajatuksia ja tutustua enemmän (jota miehet ehdottavat) jos vain minä kirjoitan?
- *sinkku*
Itse kyllä vastaan viesteihin, jos olen yhteyttä ottanutkin. Kaikilla netissä liikkuvilla miehillä ei välttämättä ole kovin hyviä taitoja kirjoittamiseen. Pätee soveltuvin osin myös naisiin. Toinen vaihtoehto sitten on, ettei kirjoittaja ole ottanut viestiään siinä määrin vakavasti, että odottaisi vastausta.
- ikisinkku mies
*sinkku* kirjoitti:
Itse kyllä vastaan viesteihin, jos olen yhteyttä ottanutkin. Kaikilla netissä liikkuvilla miehillä ei välttämättä ole kovin hyviä taitoja kirjoittamiseen. Pätee soveltuvin osin myös naisiin. Toinen vaihtoehto sitten on, ettei kirjoittaja ole ottanut viestiään siinä määrin vakavasti, että odottaisi vastausta.
Mulla oli äidinkieli, 9 koulus et en usko että en osaa kirjoittaa sen vertaa et se olis siitä kiinni ettei vastata. Oli myös kuva profiilis joten naiset näki heti naaman joten sen takia ne ei vastaa ikinä.
- Vai kaunis????
Jotenkin on jäänyt sellainen kuva, että moni nainen ei ole etsimässä tasavertaista kumppania, vaan jotakin sellaista, joka pitää naisen itsensä pystyssä. Itse menen parisuhteeseen sillä periaatteella, että jos minulle tulee heikkoja hetkiä tai huonoja aikoja, saan itsekin tukea. Kun esitän asian, aika monesti olen kuullut, että tämähän on hyvä asia, mutta he eivät sitä todella tarkoita. He sanovat niin, koska niin kuuluu sanoa, he eivät oikeasti tunne niin. Ja se näkyy.
Toisen huomion tein. Moni ottaa yhteyttä ja sanoo olevansa kiinnostunut, mutta heistä ei kuitenkaan saa mitään irti. He eivät juurikaan kommunikoi ja eivät tunnu kuitenkaan olevan kiinnostuneita minusta. Eivät sillä tavalla, että yrittävät oikeasti tutustua minuun. Tämä on parin tuttua prinsessakompleksia, mutta netissä. Voi olla myös mahdollista, että nämä ihmiset lähettävät viestiä pelkän ulkonäön perusteella, eivätkä oikeasti lue mitä profiilissa lukee. Ei se kuva kerro kaikkee ihmisestä. Ehkä sun tekstissä on liikaa sellaista joka saa toisen ärsyyntymään. En minä ainakaan kiinnostu ihmisestä jos sen tekstissä kehutaa omaa kauneuttaan ja jos vielä tuon sanan mallin olet laittanut.. Onhan minullakin kuva mutta en kehu itteeni :D heh. Ja mä en edes hymyile tossa :D
ja sama pätee miehen kirjoittamaan tekstiin. Itteesä jos kehuu ja omia taitoja niin sellaselle voi sanoa heippa samantien :D ei pidä olla liian itserakas
- ank ea
Mä jatkan kirjoittelua aina niin pitkälle kuin mahdollista. Yleensä keskustelu päättyy siihen, että nainen lakkaa kirjoittamasta. Pyrin olemaan huomaavainen ja keskustelemaan monipuolisesti niin omista kuin vastapuolenkin asioista. Avoimesti kykenen keskustelemaan lähes asiasta kuin asiasta. Mulla on taakkoja, jotka eivät naiselle ilmeisesti kelpaa. En aio siitä asiasta teeskennellä vaikka kaikista asioista ei kannata suoraan puhua. En ole murhaaja, en raiskaaja, en mikään muukaan rikollinen. Ilmeisesti pitäisi olla, jotta olisi riittävästi mediaseksikyyttä, jotta edes joku rikollisiin viehtynyt kiinnostuisi.
Sun pitää kysyä kymmenen viestin jälkeen meseä, skypeä, numeroa tai spostia jos on vähänkään molemminpuolista kiinnostusta ja sovit sitten tapaamisen kun aika tuntuu kypsältä. Suosittelen kyllä siirtymään tuossa vaiheessa tosielämään ja unohtamaan tän homman joksikin aikaa.
- Makuasia.....
Kauneus on katsojan silmässä,kaiken mailman rumiluksetkin väittää täällä
itseään kauniiksi.. - yksin kotona
Sinä päivänä kun joku nainen vastaa mulle mun viestiin tai profiiliin niin juhlin kunnolla ja kuulutan sitä koko maailmalle. Ostan skumppaa ja suihkutan sitä pitkin seiniä sillä se olisi varmaan mun elämäni onnellisin päivä. Toistaiseksi yli 3 vuoden aikana ei ole kukaan vastannut takas, mut mun usko ei horju yhtään. tiedän et on pahempiakin ja rumempiakin luusereita joilla on tyttöystävä. Jopa rikollisilla ja naisten haakkajilla on tyttöystäviä joten odotan et mullakin tuuri käy joskus
- täysin nolla
Kaunis nainen on ronkeli. Jos et löydä miestä niin sulle kelpaa vain todella komea lihaksikas rikas mies. Turha taviksien on sulle vastailla kun taviksia on netissä miljoona ja niitä komeita ja rikkaita on vaan joku viis, ja tavikset tietää et vastaat vain niille komeille. Ei taviksilla ole aikaa ja halua nolata itseään kirjoittamalla kauniille naiselle. tuliko tää nyt sulle selväksi et miksi sulle ei vstatata.?
Tälläinen tavis on katsos oppinut että kauniille naiselle kirjoittelusta
seuraus on aina:
1. Ei minkäänlaista vastausta
2. Torjunta vaikka viesti on ollut asiallinen
Jos laajemmin asiaa mietitään niin syitä voi olla:
- Sijainti, jos olet kaukana, pieneltä paikkakunnalta
- Profiilissa on liian tiukka rajaus, itse en kirjoita jos joku ehto ei täyty, syy: kohdat 1 ja 2.
- Ei mitään muita tietoja sinusta, vain kuva
- Tekstiosiossa vain vaatimuslista, materiaalisia tai pinnallisia vaatimuksia
- Tekstissa itsensä kuvailu vaikeaksi tai muuten haasteelliseksi ihmiseksi voi karkoittaa herkemmät.
Itsensä myyminen netissä vaatii taitoa ja todella isolla vaivalla tehdyn profiilin.
Omakin profiilini on aika hätäisesti tehty, joten treffeille tätä kautta olen peräti kaksi kertaa päässyt.
Omat syyni:
- Huonohko teksti profiilissa, pitäisi laatia uusi ammattilaisen kanssa
- Tavis naama ja kroppa
- Pieni kaupunkiJa lisätään tähän vielä että kun yhteys on saatu, niin sitten vasta alkaakin
se hankala vaihe eli henkilökemia ja ajatusmaailmojen yhteneväisyys.- anz79
"- Tekstissa itsensä kuvailu vaikeaksi tai muuten haasteelliseksi ihmiseksi voi karkoittaa herkemmät."
Mun mieestä pitää nimenomaan kirjoittaa ne huonot puolet myöskin. Mun silmiin sattuu, kun kaikki on olevinaan luotettavia, rehelisiä, huumorintajuisia yms. Ne jotka eniten toitottavat luotettavuutta ja omaa erinomaisuuttaan, ovat yleensä osottautuneet aivan toisenlaiseksi. Itsekehu haisee... anz79 kirjoitti:
"- Tekstissa itsensä kuvailu vaikeaksi tai muuten haasteelliseksi ihmiseksi voi karkoittaa herkemmät."
Mun mieestä pitää nimenomaan kirjoittaa ne huonot puolet myöskin. Mun silmiin sattuu, kun kaikki on olevinaan luotettavia, rehelisiä, huumorintajuisia yms. Ne jotka eniten toitottavat luotettavuutta ja omaa erinomaisuuttaan, ovat yleensä osottautuneet aivan toisenlaiseksi. Itsekehu haisee...Juu, en tarkoittanutkaan että vain aurinkoisia asioita kirjoitellaan.
Lähinnä se sanamuoto on se avainasia.
Vaikea ja v*tt*mainen ja sen tyyliset ilmaukset profiilissa eivät kuitenkaan tuota ehkä ihan
haluttua vastetta.Mack74 kirjoitti:
Juu, en tarkoittanutkaan että vain aurinkoisia asioita kirjoitellaan.
Lähinnä se sanamuoto on se avainasia.
Vaikea ja v*tt*mainen ja sen tyyliset ilmaukset profiilissa eivät kuitenkaan tuota ehkä ihan
haluttua vastetta.Ei mutta ylipositiivinen, isä aurinkoinen, nauraa liikaa tai liian vähän toisten jutuille, ei ole maailman paras vitsien murjoja, on vähän hidas välillä eikä tykkää kiirehtiä, on pirteä ja aina menossa... molemmat on negatiivisia piirteitä joillekin. Tykkää tai ei tykkää niin paljoa läheisyydestä, tykkää matkustella tai on enempi koti-ihminen, on outo, erittäin perhekeskeinen, luimu, yliherkkä ja haavoittuvainen, täydellisyydentavoittelija, perinteinen, äärimmäisyyksiin menijä, todella rauhallinen, päällepäin kylmä (ei varmaan kannata laittaa). Dominoiva tai välillä liikaa toisia myötäilevään tuppaava luonne. Laita kaksi kunnon dominaa yhteen ja saat pelkkää kipinää, eikä hyvää sellaista. Vaikkei oliskaan horoskoopeista kiinnostunu niin niistä saa hyviä adjektiiveja.
ei tälläkään maamalla kaikkea saa....no en edes kaikkea haluakkaan saada ;)
- Boris_12345
Ihmisillä on yksinkertaisesti ennakkoluuloja ja/tai -oletuksia toisiaan kohtaan. Ulkokuorella on monelle ihmiselle toki merktiystä, tässä tapauksessa "helppoa lähestyttävyyttä"- painottavaa kuvaa kannattaisi tasapainottaa yhtä harkitulla ja helposti lähestyttävällä profiilitekstillä. Siinä missä kuva suuntautuu kaikille, profiilin muun sisällön tulisi pyrkiä karsimaan väärät veikkoset pois sekä kannustamaan tavoiteltavalla arvomaailmalla varustetut miehet ottamaan yhteyttä.
- sopuliini
Mulla ei ole profiilissani kuvaa. En kehu itseäni kauniiksi tekstissäni ja olen ruumiinrakenteeltani "pyöreä" . Eli ehkä aloittajan vastakohta;)
Saan silti sopivasti viestejä ja tavannutkin pari tosi mukavaa miestä. Viestien joukkoon mahtuu tietysti monenlaista, mutta sehän kai kuulunee pelin henkeen. Kirjoittajien joukossa kuitenkin olleet myös ne, joiden kanssa ollaan tapailtu.
Perhosia on vatsassa ja iloisella mielin odottelen, mihin suuntaan treffailut kehittyvät.- mulle riitti deitti
onnittelut sinulle "sopuliini", minulla perhoset lentää vain kesällä ja maha on ihan kuralla kun niitä tulee lisää aina, mutta rakastuminen on ihana tunnne, se parantaa myös ihmisen psyykevaivat.
Luulin jo vuosia sitten että en löydä sitä rakastamaani ihmistä koskaan, mutta tosin kävi, muutama viikko sitten, ikäänkuin puskasta, ilmestyi nainen joka aluksi oli vähän ujo, koska oli leskeksi jäätyään elänyt yksin usean vuoden, mutta sitten hänen työkaveri sai hänet lähtemään tansseihin ja se kääntyi tässä tapauksessa minun onnnekseni ja tässä rakkaudenroihussa sitä vain lämmitellään ja mennään hiljaa eteenpäin toivoen että tämä olisi se lottovoittoakin arvokkaampi kokemus.
Lotosta ja deittailusta en ole saanut mitään arvokasta ja nyt keskityn elämään todellisessa maailmassa ilman suuria ja utopistisia haaveita ja luotan että hyviäkin ihmisiä on olemassa vielä.
- 7890
No, mä ainakin etsin tavallisen näköistä naista. Jos olet tehnyt mallintöitä, luultavasti useat miehet pitävät sinua liian kauniina. Varsinkin jos etsivät naista tositarkoituksella.
Eikä millään pahalla, mutta useimmat tavallista kauniimmat naiset ovat luonteeltaan erittäin hankalia. :)
Muutenkin arkielämä on heidän kanssaan vaikeaa, koska neiti viettää peilin edessä puolet elämästään ja koko ajan on stressi miltä näyttää ja mitä muut ajattelevat.
Toinen syy saattaa olla profiilin tekstissä. Monien naisten (ja miestenkin?) profiilitekstit ovat niin tylsiä, että eivät herätä minkäänlaista mielenkiintoa. Monista teksteistä saa käsityksen, että kyseinen henkilö on idiootti, jälkeenjäänyt vajokki.
Ja voihan sun muissa "tiedoissa" olla vikaa. Mm. työttömyys, huonot tulot, tupakointi, alkoholin käyttö.... Itsellä oli kanssa jossakin vaiheessa tylsä profiili teksti ja kiinnostus vähäistä.
Siihen kun lisää vielä että on allerginen, ei kiinnosta tupakoitsijat, ylipainoinen ja juo harvoin niin karkottaa monet henkilöt. Nykyään epäillen että teksti pelästyttää osan vaikka olenkin jalat maassa oleva tyyppi ja teksti taas jotain aivan muuta. Se ei kuitenkaan tarkoita että olisin tuon tekstin tekaissut, juuri niin ajattelen ja haaveilen.
Itse olen kuullut naisilta että saavat viestejä todella paljon joten siksi kirjoitan harvoin naiselle jollei ole saannut jotain viestiä että voisin kiinnostaa.
Viestien määrä on kyllä nyt lisääntynyt, mutta niistäkin suurin osa kertoo että piti tekstistä ja sitten harmittelee että olen allerginen kun hänellä on koira tai kissa.
Vastaan heille kylläkin, kun minusta on kohteliasta vastata viestiin jonka on saannut, mutta siihen se yleensä jääkin. Ymmärrän kyllä että lemmikeistä ei luovuta...en itsekään sitä tekisi kun tykkään eläimistä, mutta kohtalo päättänyt sitten toisin.
Tämä nyt poikkesi vähän tuosta alkuperäisestä otsikosta kun kerroin oman kokemuksen mutta tehkää siitä profilista mielenkiintoinen. Helppoa se ei ole, ei ollut minullekaan mutta kun panostaa enempi saa enempi.
Sen verran vielä että jotkut ottaa ton ihannekumppani osan aika vakavasti, minulle se taas on suuntaa antavaa, eli ehkä kannattaisi mainita sen osion merkityksen profilissa.- Näin se menee.......
Itse olen mies, kuva profiilissa, pitkä, sopusuhtainen/raamikas (ei pallomahaa), koulutus hyvä.
Vastasin parin kuukauden aikana noin 40:lle naiselle ja lähetin 7 flirttiä. Flirtit hylättiin kaikki. Kirjallisiin vastauksiin tuli kaksi vastausta takaisin, jotka nekin aika väkinäisiä. Saldo siis puhdas 0.
Eipä tässä kovin paljon innosta enää vastailla. - Kökkk
Ota itse yhteyttä.
Vaikka kirjoittelen kunnollisia ja asiallisia viestejä, niin eipä niihin tule vastauksia kuin ani harvoin.
Jos näen kuvallisen profiilin jossa on kaunis nainen, niin ajattelen että tämä varmasti hukkuu posteihin jo muutenkin, miksi nähdä vaivaa, jotta voi tulla taas vain hiljaisesti torjutuksi.
Tämän takia vedin vähän aikaa sitten profiilin pois, tämä ei ole minua varten, vaikka kauan jaksoinkin. - Ehdotusta
Olen huomannut saman asian kuin aloittaja. Teoriani on, että netti tekee ihmisistä vääränlailla valikoivia, sillä koneen välityksellä käsittelemme vain ihmistä hyvin pinnalliselta taholta, ja mm. luonteenpiirteet jäävät vain lukijan uskottaviksi. Tarkoitan tällä sitä, että moni tavis rohkaistuu netissä kokeilemaan rajojaan, mitä ei livenä ikinä uskaltaisi tehdä. Esim. ulkonäköasiasta saattaa tulla jollekin sellainen tunne, että saa pyytää mitä vain. Uskotellaan, että on olemassa vieläkin parempia jne. Kun tarjontaa on niin valtavasti, ei kukaan sitten tartu oikeasti juttuun, kun kaikki vain etsivät kuumeisesti "sitä jotain". Sinun profiilin kohdalla saatetaan ajatella, että hyvännäköinen, mutta ehkä löytyy vieläkin parempi tms.
- ...
Näh.. Ehkä et oikeasti ole kaunis, vaikka luuletkin niin.
- åäåäåäåäå
Eihän se kauneus yksin riitä seuraa hakiessa. Ellei ole mitään yhteistä muuten,
niin kuka jaksaa vain naaman tähden kovinkaan pitkään.
Luonne voi olla minä-minä keskeinen, tai harrastukset ihan eri aaltopituuksilla.
Pelkkät p*n* seurat on sitten eri luku. - jopinposti986798
kaikki tekstit joissa joku positiivinen *** haluaa käertyä nallukkaliininsä kainaloon äääääääääääääääääää
- männynkävyt
Jännää, kun kauniit ja komeat luulee, että he saavat satavarmaan vastauksia.
Tai voivat naiset saadakkin näitä seksitarjouksia, mutta taitaa olla kuiteski niin, että
fiksut ja tosissaan olevat on heilläkin kiven alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386