Rumat naiset kuvittelee itsestään

ihan liikoja

Ruma mies ei voi löytää netistä kumppania koska naiset ei vastaile rumien miesten treffi pyyntöihin tai ilmoituksiin. Rumalla ei siis ole mitään saumaa
tutustua kenenkään kun naiset luulevat et ton näköinen ei voi olla hyvä mies.
Mulla on ollut monta vuotta treffi ilmoitus ja olen kirjoitellut kymmenille naisille.Mun ilmoituksessa on kuva ja olen saanut nolla vastausta kolmen vuoden aikana. Rumakaan nainen ei vastaile rumalle miehelle, koska ruma nainen luulee olevansa joku prinsessa joka saa lopulta komean miehen.

22

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskitason_nainen

      osittain totta, toinen puolisko vastaamatta jättämisen syyksi löytyy yleensä aloitusviestin "tasosta". Jokin yksityiskohta voi jäädä häiritsemään, tai teksti voi muuten olla sen luontoista (esim. kirjoitusvirheet tai kirjoittajan asenne) ettei siihen viitsi mitään vastata.

    • Ruma nainen

      Olen ollut monen ruman miehen kanssa kanssa treffeillä ja sellaisten, jotka ei muuten vain miellytä ulkonäöltä sekä kauniiden ja ihan tavallisten. Kyllähän se ulkonäkö alkuun vaikuttaa, mutta mitään päätöksiä en ole sen perusteella tehnyt. Miehistä varmaan osa on.

      Sellainen jännä juttu, että miehen oma ulkonäkö ei vaikuta aina ja automaattisesti siihen, huoliiko se ruman naisen vai ei. Eli ruma mies ei välttämättä aina huoli rumaa naista, tai huolii vain siksi, ettei usko muuta saavansa, mikä taas ei ole kovin kivaa. Sitten yllättäen voikin olla, että hyvännäköinen mies huolisi ihan vilpittömästi, vaikka voisi varmasti saada nätinkin. Ehkä naisissa sama juttu.

      En haluaisi miestä, joka ajattelee että olen ruma, mutta huolii mut siksi, koska ei usko mitään parempaakaan saavansa.

    • Sunder

      Rumien miesten saamat vastaukset ovat vähäisiä, kuten aivan normaalin näköisten miestenkin. Syykin tähän on hyvin yksinkertainen, miehiä on netissä hakemassa seuraa huomattavasti enemmän kuin naisia. Lisäksi yhteiskunnassa on miehiä enemmän kuin naisia niissä ikäryhmissä, joissa pareja muodostuu nimenomaan tarkoituksena perustaa perhe, naisia on toki kokonaismääränä enemmän, mutta tämä selittyy naisten korkeammalla keski-iällä. Naisia on miehiä enemmän vasta yli 50 vuotiaiden ikäryhmissä.

      Tällainen pieni tarkastelu esimerkiksi Turun deittitilanteesta, josta itsekin haen seuraa.
      Naiset: 16v - 20v 76kpl
      Naiset 20v - 30v 413 kpl
      Naiset 30v - 40v 247kpl
      Naiset yli 40v 332kpl
      Yhteensä: 1068

      Miehet 16v - 20v 46kpl
      Miehet 20v - 30v 537kpl
      Miehet 30v - 40v 475kpl
      Miehet yli 40v 507kpl
      Yhteensä: 1565

      Miehiä on siis aivan nuorinta ikäryhmää lukuunottamatta huomattavasti enemmän. Lisäksi huomioitavaa, että suurin osa miehistä etsii itseään nuorempia naisia, ja vastaavasti naiset itseään vanhempia miehiä, tämä vääristää asiaa vielä lisää. Viidensadan miehen on siis aivan turha kuvitellakaan löytävänsä seuraa turusta. Sieltä "huonoimmasta kolmanneksesta" on noustava pois keinolla millä hyvänsä, mikäli ulkonäkö ei ole Hunksien luokkaa, niin profiiliin on pakko panostaa todella paljon aikaa ja vaivaa, kenties jopa kannattaa jättää se kokonaan kuvattomaksi, tarpeeksi hyvin kirjoitetulla profiililla sekin on mahdollista.

      • nnainenn

        Prosentit eri sukupuolten profiilien määrästä ovat paljon paremmat kuin mitä täällä usein väitetään. Naisia Turun alueella on 40 % ja miehiä tietysti 60 %. Eli netissä ei todellakaan ole vain 20 % naisia ja jopa 80 % miehiä, kuten täällä saa usein lukea.


    • ulkonäkö sivuseikka

      Ulkonäkö on vain yksi ominaisuus, jonka perusteella valintoja tehdään, eikä monellekaan se tärkein uskoisin. Minulle merkitsee paljon se, mitä mies kirjoittaa eka viestissään tai seuraavissa viesteissä sekä se, mitä hänen profiilissaan on. Komeus ei ole ollenkaan tärkeää, mutta etsin ulkonäöstä jotain itseäni viehättävää, mutta se ei ole komeuden kanssa missään tekemisissä.

      • Sunder

        Ikävä kyllä sinä olet tässä vähemmistössä. Omasta mielestäni olen itse aivan normaalin näköinen mies, kun pidin deitissä kuvallista profiilia ja lähetin naisille viestejä, niin todella suuri osa naisista ei koskaan edes avannut lähettämääni viestiä, vierailivat vain profiilissani, ilmeisesti katsomassa siellä olevan kuvan, ja todettuaan, että ulkonäkö on ok, mutta ei mikään Brad Pitt tai George Clooney jatkoivat he matkaa.


      • ThunderII
        Sunder kirjoitti:

        Ikävä kyllä sinä olet tässä vähemmistössä. Omasta mielestäni olen itse aivan normaalin näköinen mies, kun pidin deitissä kuvallista profiilia ja lähetin naisille viestejä, niin todella suuri osa naisista ei koskaan edes avannut lähettämääni viestiä, vierailivat vain profiilissani, ilmeisesti katsomassa siellä olevan kuvan, ja todettuaan, että ulkonäkö on ok, mutta ei mikään Brad Pitt tai George Clooney jatkoivat he matkaa.

        Vaikea uskoa tuota. Kirjoititko varmasti oman ikäisillesi naisille etkä esim. kymmenen vuotta nuoremmille? Tai ehkä profiilissasi on joku turn off?

        Tiedän kyllä jo profiilin perusteella, kiinnostaako joku vai ei. Viihdyn ulkona ja mökkeilemässä, joten jos mies ilmoittaa harrastuksekseen moottoriurheilun tai kulttuuririennot, en näe mitään järkeä edes aloittaa keskustelua (lukevatko miehet niitä profiileja ylipäänsä vai katsovatko vain kuvat..?). Tai runoilee syvällisesti profiilissaan sanomatta kuitenkaan yhtään mitään.

        Tutkittu tosiasia on se, että naisille ulkonäkö merkitsee huomattavasti vähemmän kuin miehelle.


      • Sunder
        ThunderII kirjoitti:

        Vaikea uskoa tuota. Kirjoititko varmasti oman ikäisillesi naisille etkä esim. kymmenen vuotta nuoremmille? Tai ehkä profiilissasi on joku turn off?

        Tiedän kyllä jo profiilin perusteella, kiinnostaako joku vai ei. Viihdyn ulkona ja mökkeilemässä, joten jos mies ilmoittaa harrastuksekseen moottoriurheilun tai kulttuuririennot, en näe mitään järkeä edes aloittaa keskustelua (lukevatko miehet niitä profiileja ylipäänsä vai katsovatko vain kuvat..?). Tai runoilee syvällisesti profiilissaan sanomatta kuitenkaan yhtään mitään.

        Tutkittu tosiasia on se, että naisille ulkonäkö merkitsee huomattavasti vähemmän kuin miehelle.

        Ensimmäisen kerran tehdessäni profiilin olin 24 vuotias, tällöin kohderyhmäni oli 20-26 vuotiaat, nyt olen 28 vuotias ja viimeisenä, ennen profiilini poistamista kohderyhmäni naiset olivat 22/23 - 32 vuotiaita.

        Profiili: http://pastebin.com/Y7eZT4CF

        Missä tuo tosiasia on tutkittu?
        Toisaalta, tuo menee niin, että naisille ulkonäkö ei välttämättä merkitse yhtä paljoa kuin miehille, mutta naiset myös pitävät erittäin pientä osaa miehistä ulkonäöltään haluttavina. Miehille vastaavasti on tärkeämpää se, että he kokevat naisen ulkonäön miellyttävänä, mutta samaan aikaan kokevat todella suuren osan naisista olevan ulkonäöltään miellyttäviä. Itse olen huomannut ihan kadulla kävellessäni, että todella harva nainen on ulkonäöltään sellainen, jota en kokisi jollakin tapaa kiinnostavana.


      • komea nainen
        Sunder kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran tehdessäni profiilin olin 24 vuotias, tällöin kohderyhmäni oli 20-26 vuotiaat, nyt olen 28 vuotias ja viimeisenä, ennen profiilini poistamista kohderyhmäni naiset olivat 22/23 - 32 vuotiaita.

        Profiili: http://pastebin.com/Y7eZT4CF

        Missä tuo tosiasia on tutkittu?
        Toisaalta, tuo menee niin, että naisille ulkonäkö ei välttämättä merkitse yhtä paljoa kuin miehille, mutta naiset myös pitävät erittäin pientä osaa miehistä ulkonäöltään haluttavina. Miehille vastaavasti on tärkeämpää se, että he kokevat naisen ulkonäön miellyttävänä, mutta samaan aikaan kokevat todella suuren osan naisista olevan ulkonäöltään miellyttäviä. Itse olen huomannut ihan kadulla kävellessäni, että todella harva nainen on ulkonäöltään sellainen, jota en kokisi jollakin tapaa kiinnostavana.

        Ulkonäkö ei ole valintakriteerini. Valitsen hänet, joka on kiinnostava minulle. Hänen on pystyttävä elättämään itsensä ja oltava luotettava.

        Joskus olen ollut hetken huonoitsetuntoisen kanssa - ei ikinä enää.

        Meillä pitäisi olla keskusteltavaa ja jotain yhteistä. Yhdessäolon pitäisi tuntua hyvältä molemmista. ...

        Ulkonäkö - yksi rumimmista tietämistäni miehistä on naisten piirissä todella haluttu. Sen tekee se, että hän tietää kuka on ja on itsestään ylpeä. Ei nokka pystyssä -ylpeä, hänellä on vain hyvä itsetunto ja saa naisen tuntemaan olonsa turvallisesksi.


    • nti kesäheinä

      ap, voisitko olla ystävällinen ja määrittelisit ruman miehen/naisen ???? Ei ole ihan viel auennu et miten seki määritellään

    • yksin kotona

      Niin se vaan on. Rumalla miehellä ei ole saumaa treffi markkinoilla. Minkäs sille voi jos on tälläseks syntynyt ja kasvanut. Kyllä kaiken mailman juopot ja rikolliset on naisten mieleen mut sellaseks en ala ikinä.

    • Ruma??

      Kertokaa minkä näköinen on ruman näköinen ihminen??

    • KTN -65

      Rumia ihmisiä on todella vähän. Mielestäni ruma on sellainen, joka on saanut keskitasoa huonommat geenit, mutta vahvistanut itse rumuuttaan negatiivisella asenteella, huonoilla elämäntavoilla, huonolla käytöksellä, epäsiistillä kampauksella ja vaatetuksella, huonoista elämäntavoista johtuvalla vartalonmallilla (esim. liikalihavuus, huonoryhtisyys, laihuus, johon yhdistyy lihaksettomuus ja vatsakumpu).

      Sama keskitasoa huonommat geenit saanut voisi siis toisin toimiessaan olla ihan kivannäköinen. Harva on niin ruma, ettei mitään ole tehtävissä.

      • juujuutätämieltä

        Rumakin mies voi olla tosi kivan näköinen jos mies pukeutuu siististi ja fiksusti. Ja hiukset on nätisti leikattuna miehen tyyliin sopivaksi. Lökäpöksyfarkut ja hapsottava tukka ja keltaiset hampaat ja risuparta ja siihen yhdistettynä vielä kaljamaha niin siinä lähtee nainen kuin nainen karkuun.


      • CineChick

        Just näin!


      • -.-
        CineChick kirjoitti:

        Just näin!

        pelle niinhän se menee


      • =P
        -.- kirjoitti:

        pelle niinhän se menee

        niiiin--niiin


      • veeti.n
        =P kirjoitti:

        niiiin--niiin

        näimpä


    • skraga8

      Rumia ei ole olemassa, on vaan erinäköisiä ihmisiä. Jotkut vaan tuntee itsensä niin erinomaisiksi, että on varaa arvostella toisten ulkonäköjä. Se kertoo ihmisen sisäisestä arvomaailmasta ja kuinka haloteillä sitä on. Tärkeää, että on sinut kumminkin itsensä kanssa ja ymmärtää että se mitä muut ajattelee ulkonäöistä ei ole niin merkitystä. Jokaiselle on aina joku ja natsaa kun on sen aika. Mä olisin ainakin iloinen, että mahdollisimman moni pintaeläjä sivuuttaisi mun profiilin jos mulla sellainen olisi.

    • Tee aloitteita

      Mikse itse vastaile naisten ilmoituksiin?

      Kaikki luulee että kun laittaa ilmoituksen, niin onni tulee suoraan kotiin. Heh. Ei tule.

      Omasta aktiivisuudesta se on kiinni. Eikä muiden.

    • ihan liikoja

      Olen vastannut varmaan satojen naisten ilmoituksiin. Olen saanut yhden vastauksen jossa sanottiin et kiitos ei! Todellakin olen ollut aktiivisempi kuin monet muut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      592
      16196
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14354
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      365
      9178
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      44
      5005
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      4397
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      148
      2801
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      108
      1718
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1309
    9. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1217
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1215
    Aihe