Farkut rippijuhliin?

Mentsu-77

Ongelma on se, ettei ole rahaa ostaa rippijuhliin mitään uusia vaatteita.. paitoja on mitä voi käyttää mutta käykö farkut rippijuhliin? Ja miehellä olisi kyllä ihan puku..

Harmittaa, että rippijuhlat ovat talvella, minulla kun olisi ollut kesäksi sopiva mekko (mitä ei voi talvella käyttää, sellainen läpikuultava 10e ellos mekko)

Hävettää mennä farkuilla mutta se on ainoa vaihtoehto. Ei ole rahaa mihinkään. Ihan tosi.

7

2755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm.

Kirpparilta saat eurolla suorat housut tai hameen. Tai lainaa kaverilta. En menisi farkuissa, vaikka ei kai se niin hirveä rikos ole.

• ajhsehjka

Hei, farkut ovat kyllä tosi epäsopivat rippijuhliin, etenkin miehesi vierellä näyttäisit arkiselta, jos hänellä kerta on puku. Kenties jokin kesämekoista olisi sopiva paksujen sukkahousujen ja neuleen kanssa? Suositellen myös kirppareilta, joista löytyy paljon kaikkea.
      voisit myös vetää jonkun olkaimettoman topin ikäänkuin hameksi, paksut sukkahousut ja kiva yläosa, kokeiltu on- toimii !:))

• Mentsu-77

kai sitä pitää jotain keksiä mutta siis kirppikseltä ei löydy mun kokosii vaatteita, koluttu läpi monesti..

ja olkaimettomia toppeja ei ole..

ajattelin, että tunikan kanssa legginsit ( sukat siellä alhaalla jotenkin piilossa) ku ei sukkahousujakaan ole kuin ohuita... paska :/

ja sit joku neule... huoh.. kiva vetää bilevaatteet päälle mutku ei muutakaa oo. ja omistan vaan kahdet farkut löysii verkkareita ja sen semmosta..

hameita ei oo yhtään mikä mahtuis edes väkisin ja yksi kesämekko missä on röyhelöä ja lähes läpikuultava :/

• best wishes

katsele huuto.netin tarjonta läpi, siellä voi tehdä löytöjä kirppishinnoilla.

• värjää

Värjää farkut mustiksi, niin näyttävät paremmilta eikä kukaan kiinnitä huomiota mustiin housuihin. Dylon-värejä on esim Anttilassa tai Vapaavalinnassa. Sekin maksaa, mutta vähemmän kuin uudet housut

• tee se itse

Vapaa-valinnassa, Löytötavaratalossa, Tokmannilla on halpoja perushousuja tai hameita ja myös isokokoisia. Helpompi löytää sopiva kuin kirppiksen sekalaisista tangoista.

Suora yksinkertainen hame on myös helppo ommella itse, jos saat jostain koneen vaikka lainaan. Kangaspaloja on halvalla palakaupoissa, ota mitta jostain vanhasta vaatteestasi tai lainaa kirjastosta mallilehtiä. Jos et osaa ommella vetoketjua, laita napit tai kuminauha.

Jos haluat jatkossakin säästää vaateostoissa ja sinulla on halua opetella, voisi käytetyn ompelukoneen osto olla hyvä sijoitus. Kangaspaloja saa välillä hyvin halvalla.

• w5tgh456h5utyujm

Eh. Farkut on ihan ok rippijuhliin, jos et ole itse juhlakalu.

Jos ahdistaa, niin ei muuta kun kirpparille metsästämään. Meillä päin ainakaan kukaan ei hätkähdä rippijuhlissa farkkuja, ja sentään ihan lestadiolaispitäjästä olen kotoisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2326
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    5. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      134
      816
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      725
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      161
      709
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe