Farkut rippijuhliin?

Mentsu-77

Ongelma on se, ettei ole rahaa ostaa rippijuhliin mitään uusia vaatteita.. paitoja on mitä voi käyttää mutta käykö farkut rippijuhliin? Ja miehellä olisi kyllä ihan puku..

Harmittaa, että rippijuhlat ovat talvella, minulla kun olisi ollut kesäksi sopiva mekko (mitä ei voi talvella käyttää, sellainen läpikuultava 10e ellos mekko)

Hävettää mennä farkuilla mutta se on ainoa vaihtoehto. Ei ole rahaa mihinkään. Ihan tosi.

7

2243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm.

      Kirpparilta saat eurolla suorat housut tai hameen. Tai lainaa kaverilta. En menisi farkuissa, vaikka ei kai se niin hirveä rikos ole.

    • ajhsehjka

      Hei, farkut ovat kyllä tosi epäsopivat rippijuhliin, etenkin miehesi vierellä näyttäisit arkiselta, jos hänellä kerta on puku. Kenties jokin kesämekoista olisi sopiva paksujen sukkahousujen ja neuleen kanssa? Suositellen myös kirppareilta, joista löytyy paljon kaikkea.
      voisit myös vetää jonkun olkaimettoman topin ikäänkuin hameksi, paksut sukkahousut ja kiva yläosa, kokeiltu on- toimii !:))

    • Mentsu-77

      kai sitä pitää jotain keksiä mutta siis kirppikseltä ei löydy mun kokosii vaatteita, koluttu läpi monesti..

      ja olkaimettomia toppeja ei ole..

      ajattelin, että tunikan kanssa legginsit ( sukat siellä alhaalla jotenkin piilossa) ku ei sukkahousujakaan ole kuin ohuita... paska :/

      ja sit joku neule... huoh.. kiva vetää bilevaatteet päälle mutku ei muutakaa oo. ja omistan vaan kahdet farkut löysii verkkareita ja sen semmosta..

      hameita ei oo yhtään mikä mahtuis edes väkisin ja yksi kesämekko missä on röyhelöä ja lähes läpikuultava :/

    • best wishes

      katsele huuto.netin tarjonta läpi, siellä voi tehdä löytöjä kirppishinnoilla.

    • värjää

      Värjää farkut mustiksi, niin näyttävät paremmilta eikä kukaan kiinnitä huomiota mustiin housuihin. Dylon-värejä on esim Anttilassa tai Vapaavalinnassa. Sekin maksaa, mutta vähemmän kuin uudet housut

      • tee se itse

        Vapaa-valinnassa, Löytötavaratalossa, Tokmannilla on halpoja perushousuja tai hameita ja myös isokokoisia. Helpompi löytää sopiva kuin kirppiksen sekalaisista tangoista.

        Suora yksinkertainen hame on myös helppo ommella itse, jos saat jostain koneen vaikka lainaan. Kangaspaloja on halvalla palakaupoissa, ota mitta jostain vanhasta vaatteestasi tai lainaa kirjastosta mallilehtiä. Jos et osaa ommella vetoketjua, laita napit tai kuminauha.

        Jos haluat jatkossakin säästää vaateostoissa ja sinulla on halua opetella, voisi käytetyn ompelukoneen osto olla hyvä sijoitus. Kangaspaloja saa välillä hyvin halvalla.


    • w5tgh456h5utyujm

      Eh. Farkut on ihan ok rippijuhliin, jos et ole itse juhlakalu.

      Jos ahdistaa, niin ei muuta kun kirpparille metsästämään. Meillä päin ainakaan kukaan ei hätkähdä rippijuhlissa farkkuja, ja sentään ihan lestadiolaispitäjästä olen kotoisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe