Huulirypyt

Apua!

Ylähuulessani on ikäviä pystyryppyjä, tosin vielä aika pieniä. Rasvaaminen ei tunnu auttavan. Mitä muuta voi tehdä? Onko joku tehokas aine? Auttaako mikroneulaus tai kuorinta? Entä kosmetologin käsittelyjä?
Tavallisessa kasvohoidossa jätetään aina huulten ympäryskäsittelemättä!

16

6818

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konstit vähissä

      Eikö kukaan ole saanut millään konstilla huuliryppyjä vähenemään?

    • imurypyt

      älä polta

      • me again

        ai niin ja kasvojumppaa kannattaa kokeilla. ohjeita löytyy netistä


      • En tupakoi

        Voi vitsi näitä tietämättömiä, kuten nimimerkki "imurypyt". Olen elämäni aikana polttanut kaksi tupakkaa 17-vuotiaana, mutta silti vain on pystyjuonteeet ylähuulessa - nääs perinnöllistä. Ei ole tupakoinut äitikään, eikä mummikaan.

        Pystyjuonteet tulivat jo vähän päälle 40-vuotiaana. Puhumaan joudun työni, joten liekö uurteet johtuu myös osin siitä - neuvosi lienee nyt: Älä puhu!


    • esttee

      Kokeile retinolia tai hyaluronihappoa sisältäviä voiteita / seerumeita ja muista suojata uv-säteiltä.

    • kohtalotoveri

      Aika vähissä näyttää keinot olevan. Siksi varmaan monet turvautuvat ryppyjen täyttämiseen, josta seuraa kierre että täytettä täytyy lisätä jatkuvasti. Onhan selvää että iho venyy ensin mukavan sileäksi, ja kun täyte häviää, on seuraavalla kerralla laitettava enemmän. Kauhistuttavia esimerkkejä näkyy joidenkin julkkisten kasvoilla!

      Parempi tyytyä lievempiin keinoihin, seerumeihin ja voiteisiin. Kasvojumpan pitäisi varmaan olla sellaista ettei ryppyjä tule mutristelusta lisää, siis asiantuntijan ohjaamaa. Itse olen päätynyt tyytymään siihen että ryppyjä tulee ja yritän olla ajattelematta asiaa. Voihan sitä olla kaunis ja tyylikäs vielä vanhanakin, vaikka koko naama olis täynnä ryppyjä - hyvä ulkonäkö tulee sittenkin jostain muusta kuin rypyttömyydestä.

      • En tupakoi

        MInulla on kolme työkaveria, jotka ovat polttaneet yli 30 vuotta. Heillä ei ole huuliryppyjä (kaksi heistä on vähän pulskia, mutta ei edes sillä hoikalla ole), mutta minulla, joka olen polttanut koko elämäni aikana vain kaksi tupakkaa, niitä huuliryppyjä/-uurteita on.

        Elän terveellisesti. Ei ylipainoa, syön terveellistä ruokaa ja harrastan liikuntaa.

        Migreeniä poden ja lääkärikin kerran vihjaisi, että tupakointi ei ole hyväksi - olin ihan äimänä - kai hän päätteli huuliuurteistani, että poltan, mutta en tosiaan polta.

        Auttaisiko ylähuulen täyttö? Entä mikroneulaus? Uurteiden täyttö näkyy ikävästi, joten sitä en halua.

        Jotenkin ikävä, että ihmiset tuomitsee, että itsepäs olet aiheuttanut uurteesi, vaikka en ole - sukuvika. Jotkut ryyppää, polttaa ja syö mitä sattuu, mutta näyttävät terveemmiltä - minkäs teet.


      • ljtr
        En tupakoi kirjoitti:

        MInulla on kolme työkaveria, jotka ovat polttaneet yli 30 vuotta. Heillä ei ole huuliryppyjä (kaksi heistä on vähän pulskia, mutta ei edes sillä hoikalla ole), mutta minulla, joka olen polttanut koko elämäni aikana vain kaksi tupakkaa, niitä huuliryppyjä/-uurteita on.

        Elän terveellisesti. Ei ylipainoa, syön terveellistä ruokaa ja harrastan liikuntaa.

        Migreeniä poden ja lääkärikin kerran vihjaisi, että tupakointi ei ole hyväksi - olin ihan äimänä - kai hän päätteli huuliuurteistani, että poltan, mutta en tosiaan polta.

        Auttaisiko ylähuulen täyttö? Entä mikroneulaus? Uurteiden täyttö näkyy ikävästi, joten sitä en halua.

        Jotenkin ikävä, että ihmiset tuomitsee, että itsepäs olet aiheuttanut uurteesi, vaikka en ole - sukuvika. Jotkut ryyppää, polttaa ja syö mitä sattuu, mutta näyttävät terveemmiltä - minkäs teet.

        Voi voi, nytkö vasta tuossa iässä huomaat, että elämä ei ole tasapuolisesti reilua. Kanna ongelmas niin kuin aikuinen ainakin. Kaiken maailman turhan kitisijöitä sitä on.


    • näillä

      Mikroneulaus on hyvä keino vähentää ja madaltaa ryppyjä. Myös plasmahoito jossa omaa veren palsmaa ruiksutetaan pienellä neulalla-saa ihon kehittämään kollageenia ja iho kiinteytyy.Laserkuorinta ja happokuorinat myös tehokkaita.

    • Rypyt ön
    • En tupakoi

      Kiitos neuvoista "näillä" ja "Rypyt ön"! :)

    • Rypytpiiloon

      Aqua Mineralilla on aivan älyttömän hyvä voide Juveness Wrinkle cream, kaikkiin ryppyihin, jotka saa heti näkyvästi häivytettyä. Siinä on mukana hyaluronia. Ja sopii myös meikin alle! Voi tilata suomalaisesta kaupasta cosmetic.fi

      • Anonyymi

        Onko tuo cosmetic.fi kirjoitettu oikein mistä voi tilata sitä voidetta? Sitten se kysyy kelvollista sähköpostiosoitetta mitä siihen pitäisi kirjoittaa?


    • Naurujoogaa

      Itselläni ilmestyivät n. nelikymppisenä. Itsekään en ole ikinä polttanut. Olen krooninen jännittäjä, ahdistunut ja masennusherkkä. Rypyt osoittavat sen, mitä ilmelihaksia on käytetty. Eli hymyilkää, hyvät sisaret. Selväähän se on, että pulskille ei tule ryppyjä aikaisin. Ne ovat laihuuden ja ulkoilemisen sivutuote.

      Ikääntymistä estäviä luomukeinoja on vähän. Voi koettaa tapella ajan kanssa kauneuskirurgian keinoin, mutta ei sekään paranna niitä soluja, jotka ovat elimistön sisällä. Kaikki solumme vanhenevat,homeisen kakun kuorrutus kermavaahdolla ei auta.

      • Anonyymi

        Täyteaineet kuten restylane tai juvederm (en muista kirjoitetaanko noin) ovat olleet minulle hyvä - ja turvallinen valinta juuri huulirypphin. En ole koskaan polttanut tai ylenmäärin pillilla juonut, mutta ihoni on ollut aina kuiva, vaikka olen kasvoja huolella hoitanut ja kosteuttanut. Muuten olen aika rypytön, mutta huulen rypyt kyllä haittaavat, eivätkä taltu hyvilläkään hoitovoiteilla, niinpä pistohoito on ollut ainut hyvä hoito minulle. Kestää n. reilun vuoden sileänä. Mutta jokainen tekee kuten hyväksi näkee. Eihän pustohoidotkaan
        ehkä kaille sovi.


    • Anonyymi

      Tarkka ylärystynelonen niin turpoo hetkeksi? Setäkin mummoutuu pian.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe