minkä ikäisenä kävit ekan kerran alkossa?
ekan kerran alkossa
9
84
Vastaukset
- n
n. 30-vuotiaana, entäs ite?
- raitista naista etsi
Oletko raitis tai lähes raitis nainen? Hienoa jos olet :-) Se on harvinaista nykyään.
- n
raitista naista etsi kirjoitti:
Oletko raitis tai lähes raitis nainen? Hienoa jos olet :-) Se on harvinaista nykyään.
Olin raitis kolmekymppiseksi. Viimeisen vuoden aikana on tullut noin kerran kuussa otettua muutama olut (1-4) naapurin rouvan kanssa.
- edellinen
n kirjoitti:
Olin raitis kolmekymppiseksi. Viimeisen vuoden aikana on tullut noin kerran kuussa otettua muutama olut (1-4) naapurin rouvan kanssa.
Virtuaalipusu :-)
- n
edellinen kirjoitti:
Virtuaalipusu :-)
Kiitos! :)
- ...................
Ekan kerran varmaankin pikkulapsena isin kanssa.
Itse ostoksilla 20 täytettyäni, kun sai ostaa tiukkaa. - Kyllä se oli
heti joskus täysi-ikäisyyden saavuttaessani.
Siitäkin on jo aikaa rapiat 28 vuotta.
En tosin muista mitä silloin ostin, todennäköisesti jotain mietoa viiniä tai ehkä vahvaakin ainetta, mutta tyrnimarja-likööriä pahvipakkauksessa muistan kerran ostaneeni. Se kun on tämän alueen bravuurimarjoja.
Muut kerrat ovat sitten harvenneet harvenemistaan nykyiseen n. 2 kertaa/vuosi. Tosin oli siinä yksi 10v. absoluutistipätkä jolloin en tiennyt missä Alko edes sijaitsee. - vcxvxcxvcxvcx
Varmasti kymmeniä ellei jopa satoja kertoja ennen täysi-ikäisyyttä. Tykkäsin katsella hienoja pulloja ja myöhemmin valitakkin niitä maistettaviksi. Tuli myös palautettua pulloja alkoon kun oli ainoa automaatti, joka otti vastaan kaikki pullot.
Ensimmäisen kerran kävin varmaankin äitini kanssa, mutta ikää en osaa sanoa. Joka tapauksessa niin nuorena, että en enää muista.
Juomia kävin ostamassa itse ensimmäisen kerran kun olin vasta täyttänyt 18. Taisin muuten olla 19 vuotias kun ekan kerran viinaksia kävin hakemassa kaverin kanssa alkosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402