Ihastuminen vai pelkkä kaveri?

Mitä_tämä_on

Aina,kun emme ole tavanneet jopa kuukausiin,kaipaan häntä ja mietin "kaikenlaista" ;) Mutta sitten kun oikeasti tapaamme,tunnelma jotenkin "lässähtää" kaveripohjalle ja tosiaan sillähetkellä hän tuntuu enemmän pelkältä kaverilta.
Tätä jatkunut nyt jo useamman kuukauden,joten miten päättelette,onko kyseessä enemmän kaveruus,kuin suhde,jota ei vielä edes ollut
En valitettavasti näytä pystyvän unohtamaan häntä,mutten tiedä,haluaisinko jatkaa pidemmälle,kuin nyt.

11

3053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faili

      Saatana kannata homojen peräs kulkia tuloo vaan pylly kipeeksi ei PERKELE

    • kovat odotukset

      Ehkä unelmoit jostakin jota hän ei ole lopulta.

      Toinen vaihtoehto on se että olet häneen ihastunut ihan kaverina. Ei se sinällään ole harvinaista että tuntee tarvetta olla jonkun kanssa joka on eri sukupuoltakin mutta kuitenkaan ei ole sen enempää kyseessä tai toki voisi olla.

      Yksi vaihtoehto on että odotat liikaa ja tunnelma lässähtää koska hän ei reagoi kuten odotat etkä sinä tunne sitä mitä odotat.

      Jos ihmisestä luo kuvan päässään tai unelman tai voihan se tapahtua ihan itsestäänkin niin toisen todellisen ihmisen on vaikea vastata noihin odotuksiin, useimmiten mahdoton.

    • :))

      Suutele sitä suoraan ni näät;)

    • what a heck..?

      enpä osaa sanoa mutta mulla samanlainen kaverisuhde. Olen häneen todella ihastunut, ollut jo kauan, ikävöin häntä, haaveilen meistä kahdesta ja ajattelen häntä tosi paljon. Mut tavatessa meno on kaverillista ja itse jopa korostan sitä kaveruutta.
      Heti erottua iskee kamala ikävä ja surkuttelen miksi en tehnyt mitään romanttista, kaipaan todella hänen läheisyyttään yms.
      Olen tehnyt kymmenittäin päätöksiä että koetan viedä kaveruutta hieman intiimimpään suuntaan mutta jotenkin en saa sitä tehtyä.

      On ollut suutelukohtauksiakin välillämme mutta niistäkin palataan aina "arkeen" eli kaveruuteen.

    • Kannattais varmaan

      päättää mitä haluut ja sit elät sen mukaan.

    • kahen_vaiheilla

      Itselläni on aika samanlainen tilanne ja olen pohtinut mitä asialle tekisin. Olemme olleet niin kauan kavereita ja meillä on niin hauskaa yhdessä, kun silloin tällöin näämme, että olen usein miettinyt voisiko se johtaa pidemmälle. Hän kun on oikeastaan juuri sellainen, josta olen aina unelmoinut, vanhemmatkin on niin ihanat ja heidän kanssaan on mahtava viettää aikaa. En vain tiedä, onko hän millään tavalla kiinnostunut minusta siinä mielessä tai ylipäätään seurustelusta tällä hetkellä. Aloitteen tekeminen pelottaakin juuri siksi, etten halua menettää hänen ystävyyttään..

    • efgh87

      Itsellänikin on vähän samantapainen tilanne. Tosin ehkä vähän maltillisempana. Ajatukset harhailee vähän vaikka ja missä. Haluaisin kovasti hänet nähdä ja joskus jopa ajatus hänestä saa minut hieman hikoilemaan. Kun sitten tavataan niin... noh silloin olen vain ihan normaali ja itseasiassa pyrin ajattelemaan pelkkää kaverisuhdetta, koska pelkään ajattelevani asiasta enempää ( tai parempaa) kuin se oikeasti on. Toki siihen vaikuttaa se, että ollaan tunnettu vasta vähän aikaa. Kuitenkin minä haluaisin olla mieluummin ystävä kuin en mitään.

    • ????????

      Miksei kavereitaan voisi miettiä ? Minäkin mietin usein, varsinkin silloin kun ei olla nähty eikä kuultu pitkään aikaan. Eikä todellakaan ole kyse ihastumisesta.

    • hämmentäviä tunteita

      Voi luoja. Tämä voisi olla mun kirjoittama. Aika monet näistä vastauksista itseasiassa... Niin on tuttua se tunne, että ensin miettii "kaikenlaista", kun toista ei näe, ja sitten kun näkee, niin... No pointti varmaan on tullut kaikille selväksi jo.
      Juurikin viime viikonloppuna nähtiin ihan sattumalta, ei juteltu, mutta kuitenkin jotain tuntui olevan meneillään... Vähän silmäpeliä ja ehkä hieman fyysistä kontaktiakin ;)
      Kun vain joskus saisi kerättyä rohkeutta ja sanottua asiasta...

    • me to u

      Tää vois todella olla mun kirjottama. Aivan samanlaiset fiilikset. Eka viestitellään ja puhelimessa puhutaan kaikkea kivaa,flirttaillaan. Sitten kun nähdään, niin ei oo samanlaista kipinää. Haluaisin niin,että oltaisiin enemmän.

    • Mieti tarkkaan mitä olet tekemässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      332
      1607
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      68
      1309
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      38
      1140
    4. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1117
    5. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      154
      1044
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      341
      1032
    7. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      64
      932
    8. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      920
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      239
      904
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      834
    Aihe