voiko uskovainen pettää?

maria

miten on, voiko uskovainen pettää puolisoaan vaikka liitto natisee?

20

3520

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taatusti pettää

      Uskon varjolla on tehty niin monta muutakin asiaa tässä maailmassa, että taatusti voi!

      • haloo

        uskon varjolla pettää, eiköhän kyseessä ole ihan muut seikat. Ei uskovaiset ole sen pyhempiä tai erikoisempia ihmisiä kuin muutkaan.


      • hu huu
        haloo kirjoitti:

        uskon varjolla pettää, eiköhän kyseessä ole ihan muut seikat. Ei uskovaiset ole sen pyhempiä tai erikoisempia ihmisiä kuin muutkaan.

        ne uskovatkin ihmiset ovat. Mutta vaikeampaa heillä on kuin muilla selviytyä eteenpäin. Ihmiset ovat kovempia tuomitsemaan uskovan kuin ei-uskovan, vaikka samasta asiasta(pettämisestä)on kyse. Ja itsekin haluaisivat elää niinkuin pitäisi, mutta aina ei pysty.

        Vaikka armonvarassa ollaan, ei asiat ole niin mutkattomia ja helppoja kuin luullaan. Hyvä jos olisivat. Kyllä uskovan elämä on opettelemista, samoin kuin kenellä tahansa muullakin. Ei kukaan ole täydellinen. Eikä voikaan olla. Mutta se pitää kyllä muistaa, että Jeesus tuo armon kaikille ihmisille, jotka sen haluavat vastaan ottaa, ottamalla vastaan Jeesuksen ja uskomalla häneen. Hän on jo sovittanut syntimme ristillä.


      • hu huu
        hu huu kirjoitti:

        ne uskovatkin ihmiset ovat. Mutta vaikeampaa heillä on kuin muilla selviytyä eteenpäin. Ihmiset ovat kovempia tuomitsemaan uskovan kuin ei-uskovan, vaikka samasta asiasta(pettämisestä)on kyse. Ja itsekin haluaisivat elää niinkuin pitäisi, mutta aina ei pysty.

        Vaikka armonvarassa ollaan, ei asiat ole niin mutkattomia ja helppoja kuin luullaan. Hyvä jos olisivat. Kyllä uskovan elämä on opettelemista, samoin kuin kenellä tahansa muullakin. Ei kukaan ole täydellinen. Eikä voikaan olla. Mutta se pitää kyllä muistaa, että Jeesus tuo armon kaikille ihmisille, jotka sen haluavat vastaan ottaa, ottamalla vastaan Jeesuksen ja uskomalla häneen. Hän on jo sovittanut syntimme ristillä.

        kuka ei ole syntiä tehnyt heittäköön ensimmäisen kiven.


      • testattu

        kyllä voi, petti minun kanssani,enkä tiennyt tyttöystävästä...


    • Pablo

      Joo, etenkin silloin kun liitto natisee.

    • Valistaja

      Kyllä voi, nimittäin saahan hän sen anteeksi Kristuksen tähden, jos omatunto alkaisi soimaamaan.

    • uskovainen

      missä uskovainen on pettänyt mutta ei tainnu olla niin uskovainen vaan "uskovainen"

      • Hölmö

        Jälkeenpäin on tietysti helppoa sanoa kaikista pettäneistä, etteivät he olleet oikeita uskovaisia alunpitäenkään. Myös aivan kaikesta muusta, esim. kommunismista voidaan sanoa, että se ei onnistunut, koska sen toteuttajat eivät olleetkaan oikeita kommunisteja. Älä ole idiootti, vaan herää ja ole avoin uudelle tiedolle!


    • Sure

      Taatusti.

      Uskovaisuudelle on tyypillistä juuri kaksinaismoralismi eli sanotaan toisin kuin mitä itse tehdään.

    • Joosef

      Etkö tiedä, että uskovaisen tavara on yhteistä? Pettää voi ilman natinoitakin!

    • Anonyymi

      Työkaveri on uskovainen nainen n.45v. On keskusteltu minun elämästä ja silloin tällöin tapahtuvasta juomisesta, myös hänen elämästä ja perheestä. Tuli esille että mies on enemmän vanhoillinen kuin Mirkku. Oli pitkän miettimisen aika hänellä kotona pääseekö avustamaan toisella paikkakunnalla firman kirjanpitoa.
      Minä Seppo 25v ja Mirkku lähdettiin työmatkalle. Asuimme hotellissa, Mirkku omassa huoneessa, jo toisena iltana sain Mirkun ravintolaan syömään hyvää kalaruokaa tilasin valko viiniä kummallekkin otti vettä juodessa minä viiniä. Kertoi että ei ole juonut sitten teiniajan sanoin voit kokeilla täällä ei ole moraalivartioita. Nosti lasin ja sanoi kokeilen miltä maistuu kertoi maistuu hyvälle istuttiin pitkä ilta ja mentiin huoneisiin sain houkuteltua käymään omassa huoneessa.
      Kysyi onko ollut monta naista ja niin edelleen kerroin ja kysyin miten Mirkku sinulla, kertoi että ei mutta mies on kärähtänyt.
      Kysyin miksi niin kävi mies oli kertonut että selvinpäin oli yksi uskon tuttu halaillut ja oli mennyt suuteluksi ja siitä eteenpäin. Mirkku oli vähän nolona kun kertoi kysyin oletko suudellut vierasta hymyili en, joskus teininä. Mirkku nousi ylös oli lähdössä toivotti hyvää yötä suutelin poskelle peräänty ja katsoi suuteli poskelle sanoin nyt melkein suutelit hymyili olet mukava luotan sinuun.
      Ruskeat silmät säteili kun katsoin suutelin suulle veti huulet pois mutta suuteli uudelleen nyt pitempään moi ja lähti.
      Seuraavana iltana kierrettiin kaupungilla syötiin vähän ja yllättäen otti naisten paukkuja kun opastin juomissa käveltiin pitkä reissu.
      Mirkun huoneessa kertoi että oli kivaa kun lapset ei huutanut koko ajan ja mies passauttanut pyöritteli jalkojaan pitäis liikkua enemmän. Käänsin jalat syliin ja hieroin sanoin olet noin hoikka vaikka et urheile hieroin polviin asti huokaili mies ei hiero vaikka pyytäisin. Otettiin viinä lisää kysyin voinko hieroa, katsoi silmiin vain sitten hieroa otan varalta viiniä, kaadoin lasin aika täyteen juotiin lasit Mirkku meni kylppäriin tuli saunatakki päällä meni vatsalleen vedin kylpytakin pois sanoin ei kai kokonaan katsoin vartaloa yllättävän pyöreät pyllynposket mustat pitsi housut leviällä kuminaihalla ja mustat liivit, kysyin oletko ostanut seksi liikkeestä kun noin nätit, käänty katsomaanimiten minä siellä kävisin. Laskin Mirkun öljyä pakaroille ja jaloille kiljahti on kylmää. Hieron jalkoja ja katsoin pyhimpään vähän levitin jakoja hieroessa ja takaisin housut meni pvähän pillun vakoon näytti seksikkäältä annoin viiniä lisää sanoin käänny, estellen kääntyi katsoi ja sanoi et sitten kerro kellekkään ymmärräthän tämä on hullua. Hieroin jalkapohjia ja taivuttelin nilkkoja hieroin jalkoja katseli koko ajan sanoin laitetaan pyyhe kuten hieronnassa hain pyyhkeen ja laitoin kasvoille, hieroin pohkeita kun menin aika pitkälle jännitti lihaksia sanoin rentoudu pikkareista näki läpi oli poistanut karvat kalu reakoi heti näkyyn lorautin vatsalle öljyä kuiskasi pitääkö siitäkin hierin vatsaa jalantion seutua hieroin aivan pikkarien vierestä näin kun puristi käsiä nyrkkiin kysyin onko huono vastasi värähtäen ei ole kun pääsin liivien lähelle näin kuinka nännit pullotti siiryin pääpuolelle kontalleen Mirkku nosti päätään katsoi kohonutta kalua tovin ja laski päänsä hieroin kaulasta ja vähän rintalihaksia välillä henkäsi syvään siirsin olkaimia ja hieroin laskin vähän kerrallaan liivejä ja lopuksi kokonaan laitoin öljyä kunnolla huokaili tarviiko enää hieroin kunnolla aika kiinteitä rintoja kun puristin nänneistä kuulin sievää ulinaa Mirkku poisti liivit yhä pyyhe kasvojen päällä hieroin nyt pitkin vatsaa alas asti työnsin sormia vähän kuminauhan alle lantio nousi ja nousi tunsin jo huulet alkoi tärisemään puristi kädestä ja löysäsi sormi oli jo vaossa värisi koko ajan kuiskasi meneekö tämä liiallisuuksiin jatkoi hierontaa kun ei pyytänyt lopettamaan nyt olin jo kosteassa hävyssä rentoutu ja vähän levitti haaroja laskin housuja ja nakkasin pois siirryin jalka päähän hieroin reisiä ja yllättäen suutelin häpyä kuului pitkä huokaus suutelin sievästi kuului vaan ui ui jatkoin kun sain luvan nuolin sormetin sievästi Mirkku nosti polvia pääsin kunnolla suuteleen alkoi jännittelemään ja kohta oli kaarella kuului pitkä oiiih huto ja värisi.
      Laitoin peiton päälle ja menin viereen otin pyyhkeen pois Mirkku oli kainalossa kuiskas ihana kiitos kuvittelin ja haaveilin kaikkea ei tarvinnu olla siveä kuvittelin että panet minua kunnolla ja suukotti kylkeä.
      Siirsin peittoa Mirkku levitti haarat katsoi kalua huh mikä kalu työnnyin sisään samalla Mirkku suuteli voimakkaasti käänsi päätään taakse kuiskasi luojaah että haluan työntelin hitaasti syvälle Mirkku nosti jalat ylös tuleeeh syvälle kohta mirkku vaan piti kynsillä selästä ja kiljahteli olin pohjassa kun laukesin oiih oiih sitä tulee nosteli lantiotaan. Kun oltiin vierekkäin kertoi että ei ollut sunnitellut mitään tämmöistä, nukahdettiin kävin hereillä Mirkku silitteli kalua sievästi.

      • Anonyymi

        Suuteli kylkeä ja nousi imemään nännejä se tuntui nivusissa asti, hymyili tätä ei kotona saa tehdä on huono nainen näykki ja näykki nousi päälle, ei tätäkään ja ohjasikalun sisään painoi aivan luut vastakkain ja huokasi olet kokonaan kuiskasin oletko nyt huono nainen nauroi haluan olla olen aina niin siveä kenui ja kuiski haluan kyrpää voi noin ei saa sanoa ja laskeutu suutelemaan sanoin saat sanoa sulje silmät ja ajattele nait kuin hutsu ikkunan takaa pojat vaklaa ja runkkaa lantio heilui kunnolla, katsoisko ne sanoin katsoo ja hieroin rintoja Mirkku laski rinnat alas näykin ja kerroin nyt ne katsoo ja näkee kuinka märkä pilluimee kalua Mirkku kiljahteli luoja mikä hutsu minä olen ja sai orgasmia otin lantiosta nyt siitän sinut silloin alkoi ääntelemään ja värisi laskin sisään Mirkku makasi pitkään päällä ja kääntyi kainaloon.
        Herättiin kellon soittoon Mirkku hyppäsi ylös vedin alas sanoin olet ihana tästä ei puhuta olen varma.
        Töissä katsoin mirkkua aina välillä oli iloinen ja ei tietoakaan että homma oli hankala, Kahvilla kysyi, kävelläänkö tänään ja nauroi. Kun päästiin hotellille lähdettiin käveleen, Mirkku sanoi mennään tuonne ja piti kädestä myyjä katsoi ehkä ikä eroa. Mirkku osti paidan ja hameen. Nyt juotiin valkkaria ilman ruokaa Mirkku kertoi että haluaa tehdä jotain mitä nuorena oli tapahtua, kertoi että sen sukulainen oli nuorena 16v. istuttanut syliin ja hyväillyt aina kun vanhemmat ei näe oli ollut kalu kovana ja istuttanut sen päälle ja hieronut pillua edestä niin että oli jo halunnut.
        Mirkku tuli pesuhuoneesta ohut lyhyt napapaita ja hame tuli syliin, kerroin mitä tyttö ja yritin hyväillä työnsi kädet pois käskin nousta ja istua, Mirkku sanoi hui kun tunsi kalun haaroja vasten, kuikasin saako setä vähän hyväillä ja nostin käsi kylkiä pitkin pääsin rinnoille kun laski ne alas, äiti näkee älä hieroin paidan alta nännit oli kivi kovat kuiskasin ei näe heluta vähän jals levisi ja pillu hanhasi kunnolla , sanoin kuulitko isäsi ja äiti lähtee kauppaan.
        Hieroin rintoja kuiskin olet söpö likka anna minä vähän hieroin pillua housun päältä huokaili jos tulee takasin sanoin ole huoleta Mirkku oli silmät kiinni työnsin sormet pilluun keinui ja sanoi ei setä eiiih sanoin olet tuhma tyttö nouse laskin housut pois istu voi setä se on kuuma istui kalu pillun huulien välissä pyritin nännejä Mirkku hokiolen tuhma olen tuhma nostin pyllyä ja panin sisään Mirkku kiljui oikeasti vedin aina pohjaan asti kuiski setäääh älä nostin ylös tuleppa tyttö nyt istui kalun sisäänsä nosti paitaa ja imin nännejä Mirkku nai ja hoki ei pikku pillua ei sanoin otan pahan pois ja liikutin lantiota Mirkku hoki ota ota kun alkoi tulla Mirkku sanoi sisään setä sisään lauettiin hurjana kumpikin.
        Kun lähdettiin kotiappäin Mirkku nauroi tarvitko paitaa ja hametta, joo voin ottaa, sinä tulet. Mirkku sanoi ei tämä jää tähän. Töissä oltiin normaalisti viikkoja.
        Sanoin Mirkulle on tyky iltapäivä Mirkku ilmoitti ei pääse ja minä samoin. Puolen päivän jälkeen soi ovi kello Mirkku tuli sisään katsoi ja suuteli pitkään on tämä väärin, sanoin vain seksiä ei muuta. Mirkku tuli paita ja hame päällä tukka letillä, moi setä ja siitä se alkoi hyväilin ja hyväilin Mirkku pakeni aina rakasteltiin edestä ja takaa kahvia juodessa istui kalu sisässä sylissä , kertoi tämä on suuri henkireikä vaikka ei ole kaikista synnittömin mutta halasi ja rutisti kuiskas tunnen itseni maksulliseksi ja himokkaaksi kiitos vielä kerran.
        Tapaamiset harveni ja minullakinon tyttö ystävä. Mirkku on ikuinen ystävä aina katsoo kivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuteli kylkeä ja nousi imemään nännejä se tuntui nivusissa asti, hymyili tätä ei kotona saa tehdä on huono nainen näykki ja näykki nousi päälle, ei tätäkään ja ohjasikalun sisään painoi aivan luut vastakkain ja huokasi olet kokonaan kuiskasin oletko nyt huono nainen nauroi haluan olla olen aina niin siveä kenui ja kuiski haluan kyrpää voi noin ei saa sanoa ja laskeutu suutelemaan sanoin saat sanoa sulje silmät ja ajattele nait kuin hutsu ikkunan takaa pojat vaklaa ja runkkaa lantio heilui kunnolla, katsoisko ne sanoin katsoo ja hieroin rintoja Mirkku laski rinnat alas näykin ja kerroin nyt ne katsoo ja näkee kuinka märkä pilluimee kalua Mirkku kiljahteli luoja mikä hutsu minä olen ja sai orgasmia otin lantiosta nyt siitän sinut silloin alkoi ääntelemään ja värisi laskin sisään Mirkku makasi pitkään päällä ja kääntyi kainaloon.
        Herättiin kellon soittoon Mirkku hyppäsi ylös vedin alas sanoin olet ihana tästä ei puhuta olen varma.
        Töissä katsoin mirkkua aina välillä oli iloinen ja ei tietoakaan että homma oli hankala, Kahvilla kysyi, kävelläänkö tänään ja nauroi. Kun päästiin hotellille lähdettiin käveleen, Mirkku sanoi mennään tuonne ja piti kädestä myyjä katsoi ehkä ikä eroa. Mirkku osti paidan ja hameen. Nyt juotiin valkkaria ilman ruokaa Mirkku kertoi että haluaa tehdä jotain mitä nuorena oli tapahtua, kertoi että sen sukulainen oli nuorena 16v. istuttanut syliin ja hyväillyt aina kun vanhemmat ei näe oli ollut kalu kovana ja istuttanut sen päälle ja hieronut pillua edestä niin että oli jo halunnut.
        Mirkku tuli pesuhuoneesta ohut lyhyt napapaita ja hame tuli syliin, kerroin mitä tyttö ja yritin hyväillä työnsi kädet pois käskin nousta ja istua, Mirkku sanoi hui kun tunsi kalun haaroja vasten, kuikasin saako setä vähän hyväillä ja nostin käsi kylkiä pitkin pääsin rinnoille kun laski ne alas, äiti näkee älä hieroin paidan alta nännit oli kivi kovat kuiskasin ei näe heluta vähän jals levisi ja pillu hanhasi kunnolla , sanoin kuulitko isäsi ja äiti lähtee kauppaan.
        Hieroin rintoja kuiskin olet söpö likka anna minä vähän hieroin pillua housun päältä huokaili jos tulee takasin sanoin ole huoleta Mirkku oli silmät kiinni työnsin sormet pilluun keinui ja sanoi ei setä eiiih sanoin olet tuhma tyttö nouse laskin housut pois istu voi setä se on kuuma istui kalu pillun huulien välissä pyritin nännejä Mirkku hokiolen tuhma olen tuhma nostin pyllyä ja panin sisään Mirkku kiljui oikeasti vedin aina pohjaan asti kuiski setäääh älä nostin ylös tuleppa tyttö nyt istui kalun sisäänsä nosti paitaa ja imin nännejä Mirkku nai ja hoki ei pikku pillua ei sanoin otan pahan pois ja liikutin lantiota Mirkku hoki ota ota kun alkoi tulla Mirkku sanoi sisään setä sisään lauettiin hurjana kumpikin.
        Kun lähdettiin kotiappäin Mirkku nauroi tarvitko paitaa ja hametta, joo voin ottaa, sinä tulet. Mirkku sanoi ei tämä jää tähän. Töissä oltiin normaalisti viikkoja.
        Sanoin Mirkulle on tyky iltapäivä Mirkku ilmoitti ei pääse ja minä samoin. Puolen päivän jälkeen soi ovi kello Mirkku tuli sisään katsoi ja suuteli pitkään on tämä väärin, sanoin vain seksiä ei muuta. Mirkku tuli paita ja hame päällä tukka letillä, moi setä ja siitä se alkoi hyväilin ja hyväilin Mirkku pakeni aina rakasteltiin edestä ja takaa kahvia juodessa istui kalu sisässä sylissä , kertoi tämä on suuri henkireikä vaikka ei ole kaikista synnittömin mutta halasi ja rutisti kuiskas tunnen itseni maksulliseksi ja himokkaaksi kiitos vielä kerran.
        Tapaamiset harveni ja minullakinon tyttö ystävä. Mirkku on ikuinen ystävä aina katsoo kivasti.

        Mirkku on selvästikin Pohjanmaalta, sieltähän tulevat tämän maan epäluotettavimmat ja epärehellisimmät ihmiset.


    • Anonyymi

      Uskovaisethan on niitä pahimpia kun on paljon tekosyitä mihin vedota eikä tarvitse vastuuta kantaa itse, ihminen on syntinen, liha heikkoa jne. ja armahdusta ei tarvitse kuin anoa jumalalta, eikun vaan ristii kätensä niin synninpäästö oli siinä ja kaikki on anteeksi annettu ja unohdettu.

    • Anonyymi

      HAHAH Ai voiko? Mulla olis naapuripaikkakunnalta hyvä stoori naimisissa olevasta kirkkoherrasta joka lähetteli sojottavasta papin sauvastaan kuvia myös naimisissa olevalle seurakunnan palkkalistoilla olevalle naiselle. Sai toki vastineeksi hyvät levittelykuvat kummastakin ruumiinaukosta. Työhuoneessakin oli vähän nussittu ja seurakunnan kustantamilla matkoilla hoonattu kummatkin reiät. Veisaajathan ne on ihan samanlaisia kuin muutkin, ehkä jopa pahempia....:D

    • Anonyymi

      Kyllä voi ja ei siihen tarvita edes natisevaa liittoa.

    • Anonyymi

      Pahin mahdollinen yhdistelmä lienee pohjanmaalainen uskovainen.

    • Anonyymi

      Olipa typerä kysymys. Mitä tarkoitat uskovalla? Kyllä ihan jokainen ihminen voi pettää, jos liha on heikko.

    • Anonyymi

      Kyllä pettää siinä missä muutkin.
      Meillä oli alle 50 lesta nainen 6 lasta kuherteli 69pomon kanssa.
      Menin illalla toimistolta kukkaroani hakee kun huomasin naisen huoneesta valon ja ja ähinää.
      Kurkistin siinä rouva antoi jalat
      Pomon olalla selällään pöydän reunalla.
      Joku oli nähnyt jossain Mustikka metässä polulla imeneen pomoaan.
      Se niitten uskosta pomo ei ollut kun pukki uskoi sarviinsa.
      Naisen mies antoi lemput joka oli kyllä uutinen pienellä paikkakunnalla kaikki luulee ettei lesta eroo.. Mut siellä mies saa antaa erokirjan kuulema

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe